Şimdi Ara

Honda Civic Hybrid ilk 1000km tüketim sonuçları. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
493
Cevap
7
Favori
252.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bluesahin

    Honda Civic Hybrid geçen hafta aldım araç güzel hoşta bagajı küçük ya arka koltuğun arkasına elektrik motorunun bataryasını koymuşlar , bilseydim bukadar küçük belki vaz geçme sebebim bile olabilirdi ama artık aldık ne yapak inşallah az yakar

    O bataryalar yüzünden arka koltuk arkalıklarıda yatmıyor , bilyon dimi, asıl birde stepneye bak, ufacık düdük gibi birşey koymuşlar oraya, katıla katıla güleceksin
  • quote:

    Elektrik motorunun enerjisi kesinlikle UZAYDAN geliyor..Şöyleki; biz normal benzinli bir arabada yavaşlamak istediğimizde frene basarız ve bu esnada motorun ürettiği enerji ısı olarak uzaya gider..Hybrid'de ise frene bastığımızda bu enerji uzaya değil, elektrik motoruna gidiyor, yani uzaya uzamadan geri dönüyor..



    Bu çok güzel bir açıklamaydı be
  • MERAK ETTİM BU HYBRİD ARACIN BATARYA KISMI VE KOMPLE BAGAJ RESMİNİ BURAYA KOYMA ŞANSINIZ VARMI ACABA???
  • bATARYALARI HİÇ BİR ŞEKİLDE GÖREMİYORSUN, ARKA KOLTUK SIRTLIKLARINDA VE O BÖLÜM KATLANAMIYOR, bende bu resim var , şidilik bununla idare et


     Honda Civic Hybrid ilk 1000km tüketim sonuçları.
  • Arkadaşlar herkese selamlar.Bu Hybrid benimde çok ilgimi çekiyor.Fakat şu yakıt değerleri
    kafamı karıştırdı.Kullanıcıya göre bence çok değişken sonuçlar
    verebilecek bir araca benziyor.Petrole yapılan zamlardan sonra insan
    ne yapacağını düşünüp duruyor.
    Hybrid sahipleri bu konuda ve diğer konularda bizleri bilgilendirmeye devam edebilirlermi acaba??
    Ayrıca güncel olarak bu araçtan alan varsa ne kadara aldığınıda yazarsa sevinirim.
    Şimdiden teşekkürler..

  • hiç cevap bekleme , zira hybrit alan yok
  • ALAN OLUR BELKI.AYRICA ALANAR VARDIYA ONLARLA IDARE EDERIZ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    hiç cevap bekleme , zira hybrit alan yok
  • şimdiye kadar alanların sayısı bence kendi semtimde swadece 1 kişi.

    onun dışında görmedim malesef.


    o paraya o class araç alınmaz.
    git civic in full modelini al en güzeli daha iyi.


    hybride gelişmesini tamamlamamış bir teknoloji kimse güvenemedi bence olaya.
  • her bayiye bi tane zorla vermişler ille satacaksın diyerek, benim bayii satamıyor, araba galeride kök saldı
  • Eee ne diyim ..Madem bu kadar kötülüyorsunuz.Almayız o zaman yaw.
    Işın şakası bir yana tüplü arabalar dışında bu zamlardan sonra otomatik vitesli ,süper ekonomik
    yakan,iç hacmi küçük olmayan bir araç hayal ediyorum ..Ama???
    Neyse hayırlı forumlar olsun...
  • ama anca hayal edersin bunları
  • = Jazz..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ROSEFALCON

    Eee ne diyim ..Madem bu kadar kötülüyorsunuz.Almayız o zaman yaw.
    Işın şakası bir yana tüplü arabalar dışında bu zamlardan sonra otomatik vitesli ,süper ekonomik
    yakan,iç hacmi küçük olmayan bir araç hayal ediyorum ..Ama???
    Neyse hayırlı forumlar olsun...

  • dediğim gibi koca istanbulda lüx denilebilecek semt te oturuyorum.
    sadece 1 adet gördüm.


    hepsi o kadar.....
  • Aynen bende şu ana kadar 1 tane gordum onu da kötü görünümlü jantlarından fark ettim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    dediğim gibi koca istanbulda lüx denilebilecek semt te oturuyorum.
    sadece 1 adet gördüm.


    hepsi o kadar.....



    Emreciim, lüx semtte millet ne yapsın hybrit arabayı, zengin onlar, benzinimi düşünecekler, çevrene bi baksana mini minnacık, çıtı pıtı sosyete güzelleri 3-4 tonluk benzin canavarı jeep lerle geziyorlar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    son cümlenize teknik olarak katılmıyorum.
    fren esnasında herhangi bir enerji depolama olayı yok.
    sadece hybrid teknolojisinde aracın seyir durumuna göre aküden elektrik motorunu devreye alarak benzinli motoru devreden çıkarması benzini kullanmaması olayıdır.
    akünün bitmesi durumunda benzinli motor devreye girerek bu zaman zarfında aküyü benzinli motor üzerinden yeniden şarj etmesi prensibine dayalı bir teknolojidir.


    ortada yok fren ile kaybolan güç falan filan gibisinden yanlış ifadeler kullanmayalım lütfen.
    elektrik motorunun devreye girmesi benzin tüketimi min seviyeye tutma olayıdır.
    araç ilk kalkma anında ,çalışma anında ,sakin seyir halinde(belirli bir hıza kadar) iken benzin değilde elektrik motorunun devreye girip çıkması prensibidir.
    hatat bir adım daha ileri seviyede bilgi olsun bilmeyen arkadaşlarımıza .olay pasif hybrid teknolojisi şeklindede isimlendirilmektedir.


    saygılarımla....



    quote:

    Orjinalden alıntı: yusufnar

    quote:

    Orjinalden alıntı: Azurewrath

    Merhabalar; Honda Hybrid icin soyleyebilecegim cok fazla birsey yok. Size bilgi verebilecegim konu ise bir Elektronik Muhendisi olarak sudur. Uretilen / Tuketilenden cok olamaz. Yani o akuyu doldurmak icin motorunuz calisacak elektrik depo edilecek. AC Akim Depo edilemez bu yuzden gerilim DC olarak depo edilecek. DC Motorlar ise cok karmasik bir yapiya sahiptir AC motorlara gore cok daha cabuk bozulurlar. Hybridlerin tamamiyle goz boyamadan baska birsey olmadigini dusunuyorum. Sehir ici dur/kalk seklinde basari saglayabilir cunku icten yanmali motorlar ilk hareketlerini alana kadar / elektrik motorundan daha buyuk bir tuketim saglarlar. Lakin Elektrik motorlari ilk donme hareketini direk yaparlar, Rotor donmeye baslar ve arac hareket eder. Dizel araclarin ortalamada daha ekonomik oldugunu dusunuyorum Test etmeden kesin bir yargiya varamiyorum. Dizel motor daha buyuk bir tork saglar, Yokus cikarkan arac baymaz gec hizlanir. Toplam 115 HP gucten bahsettiginizi duydum bu Elektrik+icten yanmali motorun toplam degeri. 2 Motor ayni anda kullanilmayacagi icin, bu arac Sehir icinde 15 hp / sehir disinda 100 hp dir. 100 hp icinse 1300 kg cok fazladir. Tuketim sehir disinda yuksek olmali bence :D


    hocam biz de elektronik mühendisiyiz ve hondayı yapanlar da en az bizim kadar elektronik mühendisi. teknik olarak hybrid kesinlikle bir aldatmaca değil. hybrid otoların çalışma prensiplerini inceldinizmi bilmiyorum. incelemediyseniz incelemenizi tavsiye ederim. araçların dur kalklarda kaybettiği bir enerji vardır. örneğin fren yaparken kaybettiğiniz enerji çok yüksek miktardır. bunu bişekilde elektrik olarak depoluyor ve tekrar kullanmanızı sağlıyor.






    Koskoca Honda Gebze Fabrikasından bilgi aldım ve bu bilgilerime dayanarak söylüyorum;

    Araç frene basılarak şarj oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YgTBgC -- 4 Mayıs 2008; 3:04:54 >




  • benim anlamadığım ş.içi 9lt yakıosa normal arabadan ne farkı kaldıki
  • Honda'nın Hybrid teknolojisinde elbetteki frenlemeden kaynaklanan ısının elektriğe dönüştürülmesi olayı vardır fakat bu sadece bir yönüdür..Elektirik motoru aslolarak benzinli motordan aldığı hareketle şarj olmaktadır..Bu arada bu hybrid tekonolojisine inanmayan "elektrik mühendisi" arkadaş birkere yazdı ve kayboldu..Ona motorun yanma verimi ve yanma esnasında enerjinin ne kadarının harekete dönüşebildiğini ne kadarının ısıyla kaybolduğu ve ne kadar yakıtın yanamadan egzostttan atıldığını sanırım "derslerinde" öğretmemişler..Onun mantığından gidersek bugün sadece benzinli motor kullanarak ek bir güç ilavesi katmadan nasıl daha ekonomik motorlar üretilebildiğini açıklayamayız..

    Kickergls, 9 lt rakamını nerden okudun bilemiyorum, belki de benzinli Civic'e baktın yanlışlıkla..Hybrid'in şehiriçi tüketim değeri 5.2 lt
  • quote:

    Orjinalden alıntı: terapist70

    Honda'nın Hybrid teknolojisinde elbetteki frenlemeden kaynaklanan ısının elektriğe dönüştürülmesi olayı vardır fakat bu sadece bir yönüdür..Elektirik motoru aslolarak benzinli motordan aldığı hareketle şarj olmaktadır..Bu arada bu hybrid tekonolojisine inanmayan "elektrik mühendisi" arkadaş birkere yazdı ve kayboldu..Ona motorun yanma verimi ve yanma esnasında enerjinin ne kadarının harekete dönüşebildiğini ne kadarının ısıyla kaybolduğu ve ne kadar yakıtın yanamadan egzostttan atıldığını sanırım "derslerinde" öğretmemişler..Onun mantığından gidersek bugün sadece benzinli motor kullanarak ek bir güç ilavesi katmadan nasıl daha ekonomik motorlar üretilebildiğini açıklayamayız..

    Kickergls, 9 lt rakamını nerden okudun bilemiyorum, belki de benzinli Civic'e baktın yanlışlıkla..Hybrid'in şehiriçi tüketim değeri 5.2 lt

    yok ustam arkadaş demişte 9 civarı yaktı diye

    yoksa fabrika verilerini bende biliyorum.Ama sanırım ilk 1000 km de olur böyle hesaplamalar zamanla düzelir




  • Civic Hybrid'lerin yakıt tasarrufu dışında diğer hybrid'lere çok bariz bir üstünlüğü daha var; o da CVT şanzımana sahip olmasıdır... Bu şanzıman kademesiz geçtiği için, sarsıntısızdır ve arada vites geçiş boşlukları yoktur... Kişiyi ve isteklerini çok iyi okuyan ve gerçekten sürüşü tahmin bile edilemeyecek şekilde konforlu hale getiren, çok hızlı tepkilere sahip, özel bir şanzıman türüdür... Aynı zamanda diğer AT'lerin aksine yakıt sarfiyatını pek arttırmaz ve hatta uzun yolda düşük devirde yüksek hız sağlayarak daha bile tasarruflu olabilir... Dünyada çok satılan Honda Jazz modelinin de başarısının altında bu CVT şanzıman olayı vardır... Aynı şanzıman Honda City modelinde de var... Mesela Qashqai 2.0 Tekna Executive benzinli modelde de bu şanzıman varken, 2.0 dizel modelde maalesef klasik AT şanzıman vardır... En iyi otomatik şanzıman CVT otomatiktir ve bence en kötüsü de robotize MT'lerdir... Yani manuel vitesi otomatik değiştirenlerdir (MMT mesela)...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkog -- 6 Mayıs 2008; 12:28:00 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.