Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (61. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
822.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rainbow25 dostum

    Emeğine sağlık. gerçekten çok güzel özetlemişsin konuyu. foruma yeni katılmış olan arkadaşların sadece 24. sayfaya bakarak Picasso hakkında tüm bilgilere ulaşırlar diye düşünüyorum.

    Çok yakında Picassom Almanyadan gelecek. Tadına nasıl doyacam şimdiden merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: multimode

    Bu lastik konusu biliyorsunuz tam bir muamma. Gittiğiniz her lastikçi farklı birşey söyler.
    Örneğin çoğu lastikçi kumho önerir, "benim arabamda da kumho var" diyen bir çok lastikçi gördüm, bazıları da "lastik arabanın en önemli parçası" vs vs diyerek en pahalı lastiği önerir. Doğrusu nedir bilemiyorum ama bayi açısından tek kriter kar. Bu durumda, hangi lastikten ne kadar kar kaldığı ve stok durumuna göre, önerdiği lastik de farklı oluyor.

    205 önerisi de biraz böyle bir öneridir belki. Ancak kış lastiğinin bir boy küçük taban alınabileceğini almadan önce duymuştum. Bu konuyu kıslastigi adında bir websitesi var oranın yöneticisine de sordum. Üreticinin önerdiği ve standart yaz lastiğinin özelliklerine sahip kış lastiği takılması gerektiği, ancak üretici tarafından tavsiye verilmemişse, çapı aynı ama genişliği daha düşük kış lastiklerinin -yük sınıfı aynı olmak kaydıyla- kullanılabileceği söyleniyor.

    Lastik başına 100 TL farkı da düşününce ben ikna oldum :) ancak fark bu kadar yüksek olmasa kesinlikle orijinal (215) taban Bridgetone/Michelin/Conti alırdım.

    İyi günler dilerim.


    tekrar teşekkürler
    michelin alpin a4 alacağım sanırım, cidden sağlam lastikmiş
    ama fiyatta sağlam
    tanesi nakitte en son 280 tl ye buldum bursada
    dediğiniz gibi belki 205 ölçüsünde de olabilir ama sanırım orjinal boyutlarda olacak
    selamlar




  • Arac hakkindaki yazilanlarida okuduktan sonra benimde ilgimi bayagi cekti ve bende grand picassomu carsamba gunu aliyorum:) bir konu ilgimi cekti acaba Turkiyede benzinli modeli yokmu?? sitesinde göremedim cunku benim aldigim Citroën C4 Grand Picasso 120hk VTi Euro5 2011 model benzinli ve komfort paketi ile Turkl lirasi ile 38-39 milyar arasinda . arac hakkinda bilgi veren butun arkadaslara tesekkurler..
  • herkeze merhaba. bende grand picasso almayı düşünüdüğümden bir süredir bu sayfayı okuyorum. belkide baştan sonra bir kaç kez okumuşumdur. konu hakkında daha ayrıntılı bilgiye sahip olmak için türkçe kullanma klavuzu arıyorum fakat internette bir türlü bulamadım. bir sitede bulmuştum fakat dosyayı bilgisayara indiremiyorum. kaydet seçeneği yok. Microsoft XPS Document Writer ile dosyası yazdırıp bilgisayarıma kayıt yapıyorum fakat sayfaları bir tur sola yada sağa çevirmem gerek bu seferde sayfayı çevirmeyi başaramadım. bilgisayarıma indirebileceğim türkçe klavuz konusunda bana yardım edecek biri varmı acaba. birde makyajlı 2011 modellerde donanım farklılıkları varmı opsiyonel olarak ayrıca sahip olacağımız özellikler varmı acaba.
  • Kurban bayramınız kutlar sağlıklı, mutlu, bol kazanclı ve kazasız tatiller dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: rainbow25

    C4 Grand Picasso'yu görmem ve oldukça farklı bir havası olduğu için almaya karar vermemin ardından; Sayın Jetranger'in açmış olduğu Grand Picasso ile ilgili bu formun her sayfasını okuyarak son sayfaya kadar gelmiş bulunmaktayım.

    Sayın Jetranger ile foruma katkıda bulunan diğer Picasso sahibi ve Picasso ilgilisi bütün değerli üyelerin yapmış oldukları harikulade paylaşımlar sonunda, gerçekten hat safhada bilgilenmiş bulunmaktayım.Tüm katkılardan dolayı teşekkürü borç bilmekteyim.

    Başlangıçta araç hakkında hiç bir bilgi sahibi değilken, forumun tamamını okumam sonrasında, zihnime yapışmış kalmış olan etkilendiğim ve unutmamın mümkün olmayacağı, bana göre ilgi çekici hususları; "GRAND PİCASSO FORUM İLK 24 SAYFA TOP 40 İZ BIRAKMIŞ ALINTILAR" başlığı altında yazma teşebbüsünde bulunmamın zannediyorum ki fena olmayacağı kanaatindeyim.

    *****************FORUM İLK 24 SAYFA İZ BIRAKAN ALINTILAR TOP 40**************


    ALINTI 1 : Aracın şehir içi ve dışı; binlerce kilometre seyirden sonra yapılan spesifik hesaplamalar sonucu; ortalama her yüz kilometrede 5.7 litre / 5.9 litre arası yakıt yakmakta olduğu, bunun şehir içi kısmi ölçümlerde en fazla 6.8 litreye yükseldiği, şehir dışı kısmi ölçümlerde en az 4.7 litreye düşebildiğinin tespit edildiği,

    ALINTI 2
    : Aracın dış görünüş, büyüklük, iç hacim, sürüş keyfi, kullanıcı ve yolcu görüş açısı, iç dizayn, donanım, yakıt ekonomisi bakımından; sıfır ve ikinci el fiyatının ölçü alınmasının da sonrasında, piyasada rakibinin bulunmadığının anlaşılmış olduğu,

    ALINTI 3 : Arka süspansiyondan olası hissedilebilen rahatsız edici seslerin vermiş olduğu rahatsızlığın göreceli olduğu, bazı kullanıcılarda sorun olduğu, bazı kullanıcılara göre olmadığı, eğer sorun oluyor ise de aracın arka bölgesinde mevcut bir miktar ağırlıkla seyahat edildiğinde sorunun çözüldüğü,

    ALINTI 4 : Seyir halinde iken sürat arttırıldığında, aracın sol ön penceresinden gelen rüzgar sesi ve saatte 150 kilometre hız geçildiğinde bir miktar artan motor sesi hariç, gayet başarılı bir yalıtım sayesinde oldukça sessiz bir yolculuğun gerçekleştiği,

    ALINTI 5 : Aracın motorunun Ford C-Max ve Volvo'larda da kullanıldığı, anılan motorun 1500 kiloyu geçen Grand Picasso aracını hareket ettirmede hiç zorlanmadığını, aracın çekişinin gayet mükemmel olduğu,

    ALINTI 6 : Aracın kokulandırma sisteminin yetersiz olduğu, basit bir işlemle olayın çözüldüğü, (Anılan işlem, önceki sayfalarda bazı değerli üye ve aynı zamanda Grand Picasso sahipleri tarafından ayrıntılı şekilde bahsedilmiştir.)

    ALINTI 7 : Ön konsolun bazı kısımlarının ve iç kısımdaki başka bir kaç yerin plastiğinin; arabanın kalitesi ile doğru orantılı olmadığı, bu durumun bazı picassoların kapı içi tutamağı plastiği ile ön konsol havalandırma ızgarası plastiği yüzeylerinin soyulmasına yol açtığı, fakat bu sorunun Citroen servislerine yansıtılması sonrasında, anılan parçaların garanti kapsamından değiştirilerek halledildiği,

    ALINTI 8 : Aracın sıfırının 55 milyara satıldığı, 1-2 veya 3 yaşına giren, lakin temiz kullanılmış grand picassoların ise 40.000 - 46.000 arası alıcı bulduğu

    ALINTI 9 : Aracın sarı renkteki ön konsol büyük ekranından genelde memnun kalınmadığı, açık mavi renkli ekranın daha çok arzulandığı, fakat aydınlatma paketi alındığında ekran rengi değişir mi değişmez mi konunun hala çözülememiş olduğu, (Anılan konuya önceki sayfalarda spesifik açıklık getirilmediği kanaatindeyim. Fakat bir değerli üye, göndermiş olduğu açıklamasında; 2011 model Grand Picassolarda 2 ayrı ekran rengi bulunduğunu paylaşmıştır.)

    ALINTI 10 : Cam tavanın harikulade olduğu, kullanıcı ve yolcuları mest ettiği, olmazsa olmazlardan olduğu fakat bazı picasso sahiplerinin cam tavan perdesini kapatırken sorunlar yaşadığı, bu sorunların da genelde kullanıcı hatası ve kullanımda teknik bilgisizlikten kaynaklandığı,

    ALINTI 11 : Aracın en arkadaki +2 koltuğunun asıl 7 yaş ve altı çocukların seyahati için uygun olduğu, bahis konusu koltuklarda büyüklerin de seyahat edebileceği fakat uzun yolculuklarda bir miktar yorulup sıkılabilecekleri,

    ALINTI 12 : En arkadaki +2 koltuklar açıkken bagajın 208 lt kapalı iken 570 litre olduğu, 208 litrenin de azımsanmayacak bir değer olduğu, mesela toyota yaris bagaj ölçüsüne çok yakın olduğu,

    ALINTI 13 : Ön iki koltuk arkalarında, arka yolcular için uçaklardaki gibi servis tablalarının olduğu ve kolaylık sağladığı, Picassonun bir çok özellik açısından lüks otobüs konforu taşıdığı,

    ALINTI 14 : Arka yolcular için ayrı ayrı havalandırma ızgaralarının olduğu, Fakat Avrupa modellerinde bu ızgaraların dijital ayarlı ve ekranlı olduğu, Türkiye'deki modellerde sadece fan kontrolünün yapılabildiği, yine de güzel bir özellik olduğu,

    ALINTI 15 : Araçta XENON far olmadığı, fakat araç sahiplerinin bazılarının oldukça cüz-i miktarlar ödeyerek far taktırabildiklerini, bazılarının da (750 TL veya daha yukarısı ödeyerek galiba ) orjinal far getirterek taktırdıkları,

    ALINTI 16 : Aracın ön cam püskürtmesinin bir miktar dengesiz olduğu, oldukça yukarıya püskürttüğü, püskürtme sonucu cam suyunun tavan camına nüfus ederek lekelendirebildiği,

    ALINTI 17
    : Aracın tavan camının çok sağlam olduğu, olası büyük kazalarda dahi kırılmasının çok zor olduğu, üzerine çıkılıp hoplanabileceği,

    ALINTI 18 : Aracın kalitesinin kapıları kapatırken kulağa gelen tok sesten dahi anlaşılabileceği,

    ALINTI 19
    : Bazı picasso araçlarında ön silecek diplerinden geçen yağmur suyunun sızarak yocu paspasının üzerinde birikebildiği, veya arka camdan sızarak arka paspaslara birikebildiği bazı araç sahipleri tarafından gözlenerek servisler tarafından sorunun kolayca giderildiği,

    ALINTI 20
    : Aracın şanzımanının ilk kullanan sürücüye baştan garip geldiği, 1,2 ve 3'üncü vites geçişlerinin bariz hissedildiği diğer 4,5 ve 6'ncı vites geçişlerinin hissedilmediği, Sonradan olaya tamamen alışıldığı ve genel olarak şanzıman ve vites sisteminin beğenildiği, özellikle 6'ıncı viteste olan seyirin çok rahat konforlu ve sessiz olduğu,

    ALINTI 21 : Aracın kaskosunun yaklaşık 40 milyar üzerinden 1.5 milyar tuttuğu,

    ALINTI 22 : Aracın Müzik teybinin o kadar da mükemmel olmadığı, fakat ses sisteminden gelen ses ton ve düzeyinin doyurucu olduğu,

    ALINTI 23 : Sürücü tarafındaki dijital klima butunlarının küçük ve karışık olduğu, daha yalın olması gerektiği,

    ALINTI 24 : Araç ile yolculuğun çok konforlu olduğu, sürücü ve yolcuların uzun yolculuklarda dahi hiç yorulmadığı ve araçtan inmek istemediği, Araca ilk kez binen misafirlerin arabayı çok hoş buldukları ve hayretler içinde kaldıkları,

    ALINTI 25 : Aracın periyodik bakımlarının 15.000 km'de bir olduğu, genel olarak extra bir masraf olmaz ise bakım masrafının 290 TL tuttuğu,

    ALINTI 26 : Triger kayışının 180.000 Km'de değiştiği,

    ALINTI 27
    : Aracın Turbo motor hassasiyetinden dolayı ilk çalıştırılışta 30 saniye rolantide beklendikten sonra hareket edilmesi, Park edildikten sonra da yine 30 saniye rolantide çalıştırılarak stop ettirilmesinin gerektiği,

    ALINTI 28 : Aracın Avrupada yapılan MPV değerlendirmelerinde her zaman kalite bakımından ya birinci sırada ya da ilk 5 ön sıralarda kesin yer aldığı,

    ALINTI 29 : Araca siyah rengin en çok yakıştığı

    ALINTI 30 : Citroen servislerinde halihazırda yedek parça bulundurulmadığı, dolayısıyle citroen sahiplerinin olası arızalanmalar sonucu ortaya çıkan yedek parça ihtiyaçlarının ithal edilerek getirilme yoluna gidildiği bunun da araç sahiplerinin sosyal ve güncel yaşamlarını yoğun etkilediği ve kahır sebebi olduğu,

    ALINTI 31
    : Grand picasso sahibi olmanın ucuza; gösterişli ve konforlu Jeep sahibi olma anlamına geldiği, buna rağmen Jeep gibi vergisinin yüksek olmadığı, Jeep gibi çok yakıt yakmadığı, hatta toyota yarise yakın yaktığı,

    ALINTI 32
    : Uzun ve dik yokuşları dahi vites küçültmeden 6'ıncı viteste saatte 120 km hızla çıkabildiği,

    ALINTI 33 : Zaman zaman; bazı Grand Picassolarda nadir de olsa motor sesiyle beraber ıslık sesi gibi bir ses duyulduğu bunun serviste yedek parça değişimiyle giderildiği, (Islık sesinin aracı uzun süre hor kullanımdan, turbo motor kullanım şekillerine riayet etmemekten dolayı olabileceği)

    ALINTI 34 : Aracın hararet göstergesinin bulunmadığı, fakat hararetin olası artması durumlarında ekranda ikaz ışığının yanacak olduğu, fakat böyle bir arızanın değerli forum üye ve picasso sahipleri tarafından 24 sayfa boyunca bahsedilmediği,

    ALINTI 35 : Aracın ısıtmasının güzel olduğu lakin tam ısıtabilmesi için 20 dakika gibi bir zamanın geçmesi gerektiği, buna karşılık soğutmayı o kadar geniş iç hacme rağmen anında yapabildiği,

    ALINTI 36 : Sürücü ve ön yolcu koltuğu hariç tüm koltuklar yatırıldığında Grand picasso aracına 2 kişilik orjinal 2 adet yataş yatağın bükülmeden sığabildiği ve yatakların üzerine daha başka eşyalar konulabildiği ve bagaj kapağının kapatılabildiği,

    ALINTI 37 : Aracın tutunmasının güzel olduğu, kasislerden yaylanarak uçarcasına geçdiği, ağırlığından ve taşıyacağı yük göz önüne alınarak düşünülen sert süspansiyonundan dolayı engebeli arazide ses ve tıkırtı yapabileceğinden bozuk yollarda dikkatli kullanılması gerektiği,

    ALINTI 38 : Fren pedallarının genel araçlara oranlara daha yumuşak olduğu, nazik basılması gerektiği, dikkatsizce pedala dokunuşta çok sert durabileceği,

    ALINTI 39 : Peugot 5008, Renault Scenic, Ford C-Max, Toyota Verso markalarına kıyas ile değerli üyeler tarafından en çok tercih edilen marka Grand Picasso'nun olduğu,

    ALINTI 40 : Türkiye'de kullanıcıların C4 Grand Picasso'yu hala pek tanımadığı, araç hususunda gerekli ve yeterli reklam olmadığı izlenimlerini nacizane edinmiş bulunmaktayım...

    24 sayfanın sonunda okumuş olduğum; yer yer coşkulu, yer yer heyecanlı, yer yer hayran, yer yer karamsar, yer yer öfkeli lakin seviyeli paylaşımlar sonrasında, ben de etkilenip bir şeyler karalamak istedim. Pek de derin bilgim olmadığından herhangi bir pot kırmamış olmayı temenni eder tüm değerli üyelere kendileri ve aileleri ile beraber kazasız ve sağlıklı günler, yolculuklar dilerim...

    SEVGİ VE SAYGILARIMLA




    Süper olmuş arkadaşım eline sağlık.

    Ayrıca sağlam bir ilk mesaj olmuş. :)


    41...))) Aracın otomatik vitesinin alışılanların aksıne direksiyon kolunda oldugu ve dıkkati dagitmadan gözümüzün hizasında vites değiştirilebildiği ve bunun kolaylık sağladıgı
    42) Barlasın müşteri meniniyeti departmanının hikaye oldugu ve müşteri ile kontak kurmadıgı, servisle işinizi hallettiğinizin gercek oldugu ve 3 günü gecen arıza ve parca değişimlerinde günlük 50 tl yi ödemek için hiç bir girişimde bulunmadıgı. duvarda asılan posterin sadece görsel oldugu.
    43 Arabaya en cok yakut kırmızı renginin yakıştığı sebebinin ise kırmız olan stop lambaları ile ve aracın iç renginle uyum sağladıgı..)))))

    Emekleriniz için teşekkür ederiz. Forum sayfaları için toparlayıcı bir calışma olmuş.




  • Selam arkadaşlar, uzun zamandır foruma girip birşeyler yazamadım maalesef. Emin olun buraya arabamı alınca ilk mesajı yazarken konunun bu kadar tutulacağını ve bu kadar uzun süre çığ gibi artan ilavelerle devam edebileceği hiç aklıma gelmemişti. Ben başlattım, siz değerli kullanıcı arkadaşlarım ilavelerinizle forumda bir marka ve model hakkında en kapsamlı ve değerli bilgilerin özetlendiği bir hazine haline getirdiniz. Katkıda bulunan herkese ve harika bir özetle işe başlayan rainbow 25 kullanıcı adlı arkadaşıma teşekkür ediyorum.

    Benim arabama gelince ki 2007 de aldığım için en eskilerden sayılır, çok şükür kazasız belasız gül gibi geçinip gidiyoruz. Şu anda 62 000 km civarında. Sadece standart bakımlarını yaptırıp kullanmaya devam ediyorum. Ne hikmetse o kapı kollarındaki soyulma bende olmadı. Ama benden 2 yıl sonra alan arkadaşımın arabasında oldu.. Ben de bu işe pek bir anlam veremedim.

    Ancak bu gün sizlerle paylaşmak istediğim bir şey daha var. Biz bir Grand Picasso daha aldık..:) Damadım ve kızım bir yıl düşünüp araştırdılar ve onlar da Grand Picasso'nun üzerine başka bir MPV bulamadılar. Arife günü İzmir Alsancak Oto'dan teslim aldık. Beyaz, 2011 model ve makyajlı olanlardan..
    İlk etapda benim arabadan farklı olan ve çok beğendiğim birkaç değişikliğe değineyim. İleride daha kapsamlı yazmaya çalışırım.

    İlk etapta göze çarpan farklılıklar:
    1. Led gündüz farı: Harika yakışmış. Ben çok beğendim. Keşke bizde de olsaydı..:)
    2. Küçük farklılıklarla daha ekonomik yapılan yeni motor: Henüz bir yorum yapamayacağım. Biraz kullanılsın hele..
    3. Ağırlık 1700 kg ye çıkmış.. Nedenini kimse açıklayamadı. İsteğim üzerine Fransa'ya soruyorlar.
    4. Blue Tooth ve tavanda anteni..: Çok güzel bir uygulama . Cep telefonunu tanıtıyorsunuz. Telefonun ekranını aynen panele aktarıyor. Telefon sesi de radyodan geliyor. Trafikte konuşurken veya arama yaparken sorun yaşamıyorsunuz. Çok beğendim.
    5. İki renkli ve iki ayrı pencereli ekran. : Çok kullanışlı ve tamamen Türkçe. Menüsü çok anlaşılır. Bunuda beğendim.
    6.Radyo ce MP3- CD çaların sesi çok daha net ve doyurucu geldi bana. Malum artık 5 li CD çalar yok.
    7. Koku kartuşu kaldırılmış. Yok..
    8. Kaportada Citroen işareti nin üçgenleri daha yumuşak şeki almış. Arkada C4 yazısı biraz farklı yazılmış.
    9. Direksiyonda bizde boş olan sağ düğmeye blue tooth fonksiyonuınun komutası eklenmiş.
    10. Arka koltuk masalarının şekli biraz ovalleşmiş sanıyorum.
    11. Koltuk kumaşları tüysüz kumaştan yapılmış..

    Şimdilik görebildiklerim bunlar. Henüz kullanmadım . İleride daha fazla detay vermeye çalışırım.
    Hepinizin bayramını kutlar selam ve sevgiler sunarım. Görüşmek üzere...:)




  • Merhaba, bende şunu eklemeliyim ki; 2010 model olarak almamı erteleten sebep; 2011 de değiştirilmiş:)
    ön konsolun, dolayısı ile sol ve sağ kanatların malzeme kalitesi hissedilir derecede iyileştirilmiş. (picasso)
    daha sorunsuz ve konforlu vites geçişi için 1,6. 156 bg. benzinli modeli de gelmiş ve çift renkli. fuara giden ark. lar görmüştür.(picasso) galiba bu aracın kırmızı gövde siyah direkler ve siyah cam tavan versiyonunu mart ayında alacağım:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MarifB

    Merhaba, bende şunu eklemeliyim ki; 2010 model olarak almamı erteleten sebep; 2011 de değiştirilmiş:)
    ön konsolun, dolayısı ile sol ve sağ kanatların malzeme kalitesi hissedilir derecede iyileştirilmiş. (picasso)
    daha sorunsuz ve konforlu vites geçişi için 1,6. 156 bg. benzinli modeli de gelmiş ve çift renkli. fuara giden ark. lar görmüştür.(picasso) galiba bu aracın kırmızı gövde siyah direkler ve siyah cam tavan versiyonunu mart ayında alacağım:)


    Bence değişen birşey yok...)) Sadece fiyatı 60000 tl olur.
    Önkonsolsa zaten soyulanları yenisi ile garantiden değiştirip 2011 gibi yapıyorlar.
    Benzinliye gelince o zaman tasarruf değil başka bir alana kayar araba. Benim için bu arabanın alınmasının bir sebebide otomatik ve Dizel olması.
    Bir depo ile şehir içince 750 km gitmese bu aracı almama etken olmazdı. Gecen arkadaş Passatla 1000 km yapıyorum demişti. Meğer deposu bizden büyükmüş. 2.0 dizel 200 tl ye doluyor. Bizde yanılmıyorsam 170 tl. Yinede fena yapmıyor ama bizim aracta iyi gibi.
    2011 de c5 in otomatiğini getirirlerse belki düşünülür ancak picassoda pek bir değişiklik olacagını zannetmem.
    Vites gecişlerinde 110 beygir ve epek bir ağırlıkla yaptıgı tatlı gecişler tabiki 156 beygirde olmaz. Dediğim gibi herhalde bir depo 250 tl ye dolar 500 km de yol yapar. Bu tamamen bu konforun yanına yakıt ekonomısı isteyip istememesidir. 156 bg olduguna göre motorda değişik.




  • Yeni 2011 de, fuardayken görenler olmuştur, hem direksiyondaki sorulan kısım değiştirilmiş, hemde asıl kalitesiz duran tüm o büyük ön konsol kaliteli bir malzemeden yapılmış. Tok duruyor.
    Benim yıllık 10.000 km yaptıgım düşünülürse, dizel ve yakıt ekonomisinden çok , konfor ön plana çıkıyor tercihlerinde. Bu sebeple benzinli 156 bg motorun gelmesi benim için daha konforlu. Çünkü bu sayede yarı otomatik sanzimanin ilk 3 vitesteki belirgin geçişlerinin daha da azalacağını düşünüyorum. Bu makyajli ve benzinli motor dizele göre 2.000 tl farklı olacakmış. Olsun zaten Mart'a kadar o fiyatta geri gelir.
  • jetranger slm aracı ne kadara aldınız acaba öğrenebilirmiyim.bende bugün bayraktar otomative uğradım yarın bakalım son fiyatlarını bana bildiricekler ben grand picasso ve berlingo 2 araç alıcam filo indirimi yapıcaklarmış bakalım ne kadar fiyat vericekler bir sakıncası yoksa sizin ne kadara aldığınızı öğrenebilirmiyim.tşk.
  • herkese selam bizde bunda 2 ay kadar önce 2011 model grand picasso aldık ve aracımızı almamızda burda yazılanlar ve rakiplerinin bu kadar ferah olamaması bizi etkiledi

    araç simdiden 3000 km yi geçti ve gayet memnunuz aracımız siyah araç bize 55.000 tl ye geldi
  • geçenlerdepicasso ile ereğlide dolaşırken çektiğim bir video

    http://www.facebook.com/video/video....82402496&saved



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falcon_78 -- 23 Aralık 2010; 12:02:57 >
  • yukarda verdiğim link hata veriyor galiba
    facebooktan paylaştığım videoyu düzeltiyorum

    http://www.facebook.com/video/?id=607677496#!/video/video.php?v=460482402496
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    ciddi doyurucu ve bilgilendirici gerçek bir özet olmuş, bayağı bir emek harcamışsın, eline sağlık

    söylenenler sadece grand modeli için değil onu eklemek isterim,
    5 kişilik olanında da aynı maddeler geçerli (6 ve 7. koltuklar hariç tabiki)




    Teşekkürler Sayın matekeli

    İçimden gelerek çıkartmaya çalıştığım özette eğer bir miktar doyuruculuk ve bilgilendiricilik var ise; bu durum, tamamını büyük bir zevkle okumuş olduğum C-4 picasso forumunun düzey, kalite ve zengin içeriğinden kaynaklanmaktadır..

    Belirttiğiniz noktada tabiki haklısınız...Aynı şeyler 5 kişilik olanında da tamamıyle geçerli bulunmakta..





    quote:

    Orijinalden alıntı: multimode

    Forumdaki diğer marka araç sahiplerini kıskandıracak kadar kapsamlı, faydalı bir özet olmuş. Teşekkür ederiz.
    (29. Maddeyi tekrar gözden geçirmeniz gerekebilir çünkü araca en çok siyah rengin yakıştığı tartışmalı :)




    Teşekkürler sayın multimode.

    Öyle zannediyorum ki 29. madde oldukça göreceli olmuştur..Sonradan kesinlikle farkına varmış bulunmaktayım İsteyen istediği şekilde o maddeye by pass yapabilecektir tabiiki




    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Süper olmuş arkadaşım eline sağlık.

    Ayrıca sağlam bir ilk mesaj olmuş. :)





    Teşekkür ederim Sayın haluk 23

    Picassonun süper olmasından kaynaklanmıştır olsa olsa





    quote:

    Orijinalden alıntı: kenanozel06

    Rainbow25 dostum

    Emeğine sağlık. gerçekten çok güzel özetlemişsin konuyu. foruma yeni katılmış olan arkadaşların sadece 24. sayfaya bakarak Picasso hakkında tüm bilgilere ulaşırlar diye düşünüyorum.

    Çok yakında Picassom Almanyadan gelecek. Tadına nasıl doyacam şimdiden merak ediyorum.


    Teşekkür ederim Sayın kenanozel06

    Umarım Almanya'dan bir an önce gelir aracınız ve keyifle sürersiniz..



    quote:

    Orijinalden alıntı: sbuyukkilic

    41...))) Aracın otomatik vitesinin alışılanların aksıne direksiyon kolunda oldugu ve dıkkati dagitmadan gözümüzün hizasında vites değiştirilebildiği ve bunun kolaylık sağladıgı
    42) Barlasın müşteri meniniyeti departmanının hikaye oldugu ve müşteri ile kontak kurmadıgı, servisle işinizi hallettiğinizin gercek oldugu ve 3 günü gecen arıza ve parca değişimlerinde günlük 50 tl yi ödemek için hiç bir girişimde bulunmadıgı. duvarda asılan posterin sadece görsel oldugu.
    43) Arabaya en cok yakut kırmızı renginin yakıştığı sebebinin ise kırmız olan stop lambaları ile ve aracın iç renginle uyum sağladıgı..)))))

    Emekleriniz için teşekkür ederiz. Forum sayfaları için toparlayıcı bir calışma olmuş.


    Teşekkürler Sayın sbuyukkilic

    Eklediğiniz hususlarda harikulade olmuş

    Sizin tarafınızdan dile getirilen ve forumun hatırı sayılır miktardaki bölümlerinde, oldukça da haklı sebeplere dayalı olduğu hissedilen kullanıcı yakınmaları; Tüm Türkiye'deki kullanıcılar çapında muhakkak ki benzer yakınmalardır ve öyle zannediyorum ki şu veya bu şekilde BARLAS'ın kulağına kar suyu kaçmaktadır. Zamanla daha iyi olacağı kanaatindeyim.



    quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger

    Selam arkadaşlar, uzun zamandır foruma girip birşeyler yazamadım maalesef. Emin olun buraya arabamı alınca ilk mesajı yazarken konunun bu kadar tutulacağını ve bu kadar uzun süre çığ gibi artan ilavelerle devam edebileceği hiç aklıma gelmemişti. Ben başlattım, siz değerli kullanıcı arkadaşlarım ilavelerinizle forumda bir marka ve model hakkında en kapsamlı ve değerli bilgilerin özetlendiği bir hazine haline getirdiniz. Katkıda bulunan herkese ve harika bir özetle işe başlayan rainbow 25 kullanıcı adlı arkadaşıma teşekkür ediyorum.



    Sayın Jetranger

    Ben teşekkür ederim.

    Tanışmış, yeni almış ve kullanmaya başlamış olduğunuz C4 picassonuzun özellikleri, kullanımı, teknik değerleri, picassonuzla ilk trafiğe çıktığınız saatten itibaren hissettiğiniz duygularınızı, heyecanınızı, peşisıra aklınıza düşmeye başlayan izlenimleri takiben oluşmuş olan kanaatlerinizi, kısacası satır aralarında bilinmesi gereken her bir hususu, donanım haber'de hiç gecikmeden bir forum açarak paylaşmak arzusu içinde olmanız ve bu paylaşımınızı bütün dikkatiniz ve ciddiyetinize kibarlığınızı da ekleyerek 3 koca yıl boyunca erinmeden devam ettirmenizi; öncelikle içinizdeki büyük insan sevgisi ve sıcakkanlılığınızla bağdaştırıyor, sonrasında da Sayın Jetranger'in C4 Picasso tutkusunun 3 yıl boyunca azalmadan devam edebildiğine şahit bir şahıs olaraktan, hala devam edegelen ve sevgili biricik çocuklarının da picasso sahibi olmalarına öncülük eden bu muhteşem tutkunun, hala da picasso almakta tereddüt yaşayan değerli tüm tüketicelere örnek olması gerektiği kanaatinde olduğumu paylaşmak ihtiyacı hissediyorum...!


    SEVGİ VE SAYGILARIMLA




  • Orijinalden alıntı: jetranger

    Selam arkadaşlar, uzun zamandır foruma girip birşeyler yazamadım maalesef. Emin olun buraya arabamı alınca ilk mesajı yazarken konunun bu kadar tutulacağını ve bu kadar uzun süre çığ gibi artan ilavelerle devam edebileceği hiç aklıma gelmemişti. Ben başlattım, siz değerli kullanıcı arkadaşlarım ilavelerinizle forumda bir marka ve model hakkında en kapsamlı ve değerli bilgilerin özetlendiği bir hazine haline getirdiniz. Katkıda bulunan herkese ve harika bir özetle işe başlayan rainbow 25 kullanıcı adlı arkadaşıma teşekkür ediyorum.



    Sayın Jetranger

    Ben teşekkür ederim.

    Tanışmış, yeni almış ve kullanmaya başlamış olduğunuz C4 picassonuzun özellikleri, kullanımı, teknik değerleri, picassonuzla ilk trafiğe çıktığınız saatten itibaren hissettiğiniz duygularınızı, heyecanınızı, peşisıra aklınıza düşmeye başlayan izlenimleri takiben oluşmuş olan kanaatlerinizi, kısacası satır aralarında bilinmesi gereken her bir hususu, donanım haber'de hiç gecikmeden bir forum açarak paylaşmak arzusu içinde olmanız ve bu paylaşımınızı bütün dikkatiniz ve ciddiyetinize kibarlığınızı da ekleyerek 3 koca yıl boyunca erinmeden devam ettirmenizi; öncelikle içinizdeki büyük insan sevgisi ve sıcakkanlılığınızla bağdaştırıyor, sonrasında da Sayın Jetranger'in C4 Picasso tutkusunun 3 yıl boyunca azalmadan devam edebildiğine şahit bir şahıs olaraktan, hala devam edegelen ve sevgili biricik çocuklarının da picasso sahibi olmalarına öncülük eden bu muhteşem tutkunun, hala da picasso almakta tereddüt yaşayan değerli tüm tüketicelere örnek olması gerektiği kanaatinde olduğumu paylaşmak ihtiyacı hissediyorum...!


    SEVGİ VE SAYGILARIMLA



    @Rainbow 25 , iltifat etmişsiniz. Değerlendirmeniz için çok teşekkür ediyorum. Tüm araç sahiplerine kazasız arızasız sürüşler diliyorum. Esen kalın..

    @Falcon 78 , yukarıya koyduğunuz, çocukların 3 ncü sıra koltukta otururlarken görünen fotoğrafta dikkatimi çeken ve çocukların güvenliği açısından büyük önem arzeden bir yanlışı
    izninizle bildirmek istiyorum.
    3 ncü sıra koltuklar kullanılırken bağaj perdesi yerinden sökülmeli ve 3 ncü sıra koltukların arkasındaki bölüme monte edilerek dik olarak kullanılır hale getirilmelidir. Veya tamamen çıkarılıp evde bırakılmalıdır. Eğer bu uygulanmaz da koltukların önünde bırakılırsa emniyet kemeri çocukları korumaz ve ani durmalarda kafalarını perde demirine çarpabilirler. Bilginiz olsun. Selamlar..




  • Bayram tatilde Zonguldak-Ereğli Citroen Gençler plazada C4 Picasso yu inceledim dizel 110hp lik full versiyonu idi 54.000TL fiyat çektiler.Öncelikle şunu söyliyim paran varsa hiç düşünmeden alınabilecek bir araç,özellikle görüş acısı cam tavanı ferahlığı dış tasarım çok hoşuma gitti aracta yok yok her özellik düşünülmüş,tek sevmediğim yönü gösterge panelinin ortada olması ve ön konsulun çok sade kalışı onun dışında mükemmel
    İnşallah nasip olurda alırız
  • arkada çocuklar otururken perdelik çıkartılıp ondan sonra seyahet moduna çıkılıyor sadece resim çekmek için park halinde iken çekilen bir fotoğraftırrr

    54000 tl lik fiyat galiba 5 kişilk olan fiyatı idi
    ama ne olursa olsun gereçketen mükemmel bir araçç

    ereğli citroen plazada ki murat bey gerçekten mükemmel br insan hatta size şöyle söyleyim türkiye öapında satış rekoru kırıp ctroen kendisini parise tatile gönderdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon_78

    arkada çocuklar otururken perdelik çıkartılıp ondan sonra seyahet moduna çıkılıyor sadece resim çekmek için park halinde iken çekilen bir fotoğraftırrr

    54000 tl lik fiyat galiba 5 kişilk olan fiyatı idi
    ama ne olursa olsun gereçketen mükemmel bir araçç

    ereğli citroen plazada ki murat bey gerçekten mükemmel br insan hatta size şöyle söyleyim türkiye öapında satış rekoru kırıp ctroen kendisini parise tatile gönderdi


    Evet 5 kişilik olanı 54.000Tl oda bana yeterli zaten grand çok büyük gelir
    Murat bey gerçekten işinin ehli bi insan ikna kabiliyeti çok kuvvetli paris seyahatini hak etmiş hiç şaşırmadım çok iyi bir satış danışmanı




  • yeni 1,6 benzinli 156 bg. blacktop exculusive picasso son fiyatı 55.550 tl. full full, alıcam galiba:)

    Bu arada istanbulda 1 adet, beyaz 2011 mevcut kasa grand picasso 53.700 e kadar bir araç var. ilgilenenlere bayi ismi verebilirim.
  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.