DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Param yok ne yapabilirim?
61
Cevap
0
Favori
4.887
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Param yok ne yapabilirim?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:03:50
      Bu ayın 29'unda kız arkadaşımla 10. ayımıza gircez(bu pazar).Cebimde 5 milyon civarı para var o da pazar gününe kadar biter(minübüse falan binmek zorunda kalıyorum gün içinde).Çok düşündüm param yok acaba ne gbi bir süpriz veya o günü özel yapabilecek ne yapabilirim?Önerilerinizi bekliyorum...Lütfennnnnnnnn yardımcı olun


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mervekeş -- 27 Temmuz 2007; 18:04:19 >
      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:17:49
      herşey para mı ya?


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Yüzbaşı
      976 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:19:15
      Senin yerinde olsam günlüğü verirdim. onunla ilgili yerleri okusun.
      bundan büyük armağan olmazdı ona.
      günlük tutma ihtimalin çok düşük o yüzden başka bir fikir lazım.


      Bir aile büyüğü ile tanıştırırsan ondan da büyük bir hediye olmaz. =)


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:20:54
      nerdeyse bütün sülalemle tanışıyor niyetimiz ciddi çünkü ama onun ailesi beni tanımıyor neyse
      şiir falan yazsam?öyle bir kabiliyetim vardır veya düz yazı şiir karışık bir tür mektup gibi birşey mi yazsam?


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Teğmen
      199 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:21:27
      eve götür işte yaa
      zaten bu sıcaklarda dışarda durulmuyor


      _____________________________

    • Teğmen
      109 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:26:43

      quote:

      Orjinalden alıntı: Mervekeş

      Bu ayın 29'unda kız arkadaşımla 10. ayımıza gircez(bu pazar).Cebimde 5 milyon civarı para var o da pazar gününe kadar biter(minübüse falan binmek zorunda kalıyorum gün içinde).Çok düşündüm param yok acaba ne gbi bir süpriz veya o günü özel yapabilecek ne yapabilirim?Önerilerinizi bekliyorum...Lütfennnnnnnnn yardımcı olun



      Her ay kutluyor musunuz?




      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2007 18:41:48
      Şımartma Şimdiden Sonra Çok Şey Bekliyolar 10. Ayda Neymiş Sıradan 1 Gün Hadi Yıldönümü Olsa Gene Bir İhtimal


      _____________________________

      En tehlikeli insanlar en dindar görünenlerdir. Bir de organize olup güç kazanmışlarsa her türlü Allahsızca girişimi bekleyebilirsiniz.
      Alberto Rivera
    • Emekli Yönetici
      1720 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:46:46
      quote:

      Orjinalden alıntı: 6.His



      Alıntıları Göster



      Her ay kutluyor musunuz?





      şiir yaz hatta şiirlerinden bir kitap yarat

      edit:imla hatası


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emure -- 27 Temmuz 2007; 18:48:33 >
      _____________________________

      DH 2005

      if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.
    • Yarbay
      2825 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:47:09
      Şiir falan yaz Mektup yaz veya


      _____________________________

      İt Ötükende gezmekle Kurt olmaz !
    • Binbaşı
      1228 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:50:32
      Ailenden alamazmısın ya da sana biraz para verecek arkadaşın büyüğün filan yokmu ?


      _____________________________

    • Teğmen
      199 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:50:57
      ne var yani ben de ay dönümünü kutlarım


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2007 18:53:23
      evin müsaitse evine çağır. beraber romantik bir film izleyin. daha sonra güzel bir akşam yemeği yiyin evde.
      daha sonra da beraber öpüşün koklaşın.
      illa dışarda bişi yapmana gerek yok. illaki bunları evde yaptıktan sonra çıkın akşam ilerleyen saatlerde dışarı gezin tozun.


      _____________________________


      mozilla Firefox
    • Onbaşı
      39 Mesaj
      27 Temmuz 2007 18:57:19
      Kasayı yan yatır


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2007 18:57:50
      Hadi beni babanla tanıştır de .


      _____________________________

      üniversiteyi bitirinceye kadar harcadığın para 100,000 YTL, üniversiteden sonra bulacağın güzel bi meslekte alacağın para 3,000 YTL, bu ülkeyi yobazlardan kurtarmak paha biçilemez...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2007 19:03:45
      pul koleksiyonu gösterimi diye teklif etme.(şakasına bile olsa asla!) ben bikere espri olsun diye dedim kız direk baydın beni diyip beni terk etti


      _____________________________


      mozilla Firefox
    • Yüzbaşı
      995 Mesaj
      27 Temmuz 2007 19:04:58
      arkadaşın falan yok mu borç al

      kredi kartından nakit avans çek

      annenden dilen

      kardeşlerin varsa onlardan dilen

      babandan kitap falan alıcam de al

      telefonunu sat kıza ipod al

      evde satılabilecek elektronik işe yaramayan eşyaları sat




      _____________________________

    • Onbaşı
      39 Mesaj
      27 Temmuz 2007 19:09:13

      quote:

      Orjinalden alıntı: mackali6116

      arkadaşın falan yok mu borç al

      kredi kartından nakit avans çek

      annenden dilen

      kardeşlerin varsa onlardan dilen

      babandan kitap falan alıcam de al

      telefonunu sat kıza ipod al

      evde satılabilecek elektronik işe yaramayan eşyaları sat





      Ama bak sadece elektronik olanları allah muhafaza yanlış bişi yapma :)


      _____________________________

    • Binbaşı
      1292 Mesaj
      27 Temmuz 2007 19:27:08

      quote:

      Orjinalden alıntı: Mervekeş

      Bu ayın 29'unda kız arkadaşımla 10. ayımıza gircez(bu pazar).Cebimde 5 milyon civarı para var o da pazar gününe kadar biter(minübüse falan binmek zorunda kalıyorum gün içinde).Çok düşündüm param yok acaba ne gbi bir süpriz veya o günü özel yapabilecek ne yapabilirim?Önerilerinizi bekliyorum...Lütfennnnnnnnn yardımcı olun

      29una kadar günlük işler bul gunluk hamallık 20-25 ytl cıvar fılan 100m yaparsın


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2007 19:31:22
      Minübüse binme.gideceğin yere yürüyerek git.Pazar gününe 5 ytl cebinde olur.


      _____________________________

    • Onbaşı
      39 Mesaj
      27 Temmuz 2007 19:36:50

      quote:

      Orjinalden alıntı: Lord.Blade



      Alıntıları Göster


      29una kadar günlük işler bul gunluk hamallık 20-25 ytl cıvar fılan 100m yaparsın


      + 10


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2007 19:38:48
      çalışmıyorsan günlük iş yap hamallık gibi. çalışıyorsan birilerinden borc iste maas alınca veriririm de...
      parasız işin zor...



      _____________________________

    • Yarbay
      3710 Mesaj
      27 Temmuz 2007 19:55:17
      Çöpleri karıştır karton ve plastik şişe topla sonra bunları sat.Olmadı marketlerin önünde teyzeleri gözle,ellerinde dolu poşetlerle çıkanlara ''teyze yardım edebilir miyim''de.Eğer imdat sapık derse şansına,ama demezse enaz 2-3 ytl atar eşşek değilse.Bu şekilde en az 10 kişiden alsan bayağı yükünü tutarsın.Yine olmadı mı?Git bir caminin önüne üstün başın yırtık pırtık paspal olsun,bacağının birini de diz kısmından kır ki bi bacağın yok sansınlar,aç mendilini,namaz çıkışı götürürsün paraları.Yine mi olmadı?Git biraz çeşit çeşit boncuk al,biraz da onları dizecek ip al,sonra iplere değişik değişik diz ve götür işlek caddelerin birinde mendile aç 3-4 saatte harçlığın çıkar.Yine mi olmadı?Git fırının birinden 200 tane simit al sokak sokak gezmeye başla sabah saat 06.00 dan itibaren.Tanesinden 100.000 lira kazansan 100.00lira*200 simit=20 milyon lira yapar.Yine mi olmadı?O zaman da olmazsa git kendini binanın tepesinden aşağı at sen de kurtul ben de kurtulayım


      _____________________________

      SONY PS3 1TB / PHİLİPS 720SA DVD PLAYER / SONY NS360 DVD PLAYER / PHİLİPS 47PFL6877 / PIONEER VSX 921 AV-R 7.1 / MAGNAT SUPREME 802 HCT 5.0 / DEFİNİVE PRO SUB 100 / SUPRA PLY 3.4/S SPEAKER CABLE / MONSTER XPHP SPEAKER CABLE / SUPRA SUBLİNK SUBWOOFER CABLE / MONSTER HDMI KABLO 750 HDS HİGH SPEED
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      27 Temmuz 2007 20:03:01
      dalga geçmeyin ya daha yeni olduğu için kutluyoruz 1 yıl dolsun artık yıldan yıla olur şimdilik ay kutluyoruz ne yapalım
      ev o gün boş olur mu bilmiyorum ama ev boş olursa iyi olur film falan seyrettiririm bir kaç tane romantik film vardı evdende yiyecek ayarlarım bahçeden gül koparırım(hüseyim abi yakalarsa kötü olur gerçi...)bir de şiir yazarım filmin 2.cdsine geçerken şiiri veririm...ama işte tek sorun evin boş olması...
      ev boş olmazsa ne yaparım diye düşünüyorum...


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Yüzbaşı
      664 Mesaj
      27 Temmuz 2007 20:04:10

      quote:

      Orjinalden alıntı: stres

      Çöpleri karıştır karton ve plastik şişe topla sonra bunları sat.Olmadı marketlerin önünde teyzeleri gözle,ellerinde dolu poşetlerle çıkanlara ''teyze yardım edebilir miyim''de.Eğer imdat sapık derse şansına,ama demezse enaz 2-3 ytl atar eşşek değilse.Bu şekilde en az 10 kişiden alsan bayağı yükünü tutarsın.Yine olmadı mı?Git bir caminin önüne üstün başın yırtık pırtık paspal olsun,bacağının birini de diz kısmından kır ki bi bacağın yok sansınlar,aç mendilini,namaz çıkışı götürürsün paraları.Yine mi olmadı?Git biraz çeşit çeşit boncuk al,biraz da onları dizecek ip al,sonra iplere değişik değişik diz ve götür işlek caddelerin birinde mendile aç 3-4 saatte harçlığın çıkar.Yine mi olmadı?Git fırının birinden 200 tane simit al sokak sokak gezmeye başla sabah saat 06.00 dan itibaren.Tanesinden 100.000 lira kazansan 100.00lira*200 simit=20 milyon lira yapar.Yine mi olmadı?O zaman da olmazsa git kendini binanın tepesinden aşağı at sen de kurtul ben de kurtulayım


      Ya kız rastlarsa


      _____________________________

    • Yarbay
      3710 Mesaj
      27 Temmuz 2007 21:13:33
      O da onun şansına ben ne edeyim
      quote:

      Orjinalden alıntı: GothicRock



      Alıntıları Göster



      Ya kız rastlarsa




      _____________________________

      SONY PS3 1TB / PHİLİPS 720SA DVD PLAYER / SONY NS360 DVD PLAYER / PHİLİPS 47PFL6877 / PIONEER VSX 921 AV-R 7.1 / MAGNAT SUPREME 802 HCT 5.0 / DEFİNİVE PRO SUB 100 / SUPRA PLY 3.4/S SPEAKER CABLE / MONSTER XPHP SPEAKER CABLE / SUPRA SUBLİNK SUBWOOFER CABLE / MONSTER HDMI KABLO 750 HDS HİGH SPEED
    • Yarbay
      2488 Mesaj
      27 Temmuz 2007 21:17:23
      arkadaşlarindan bi borc al olmasa


      _____________________________


      Kişisel Site
      External@Site, Sansüre Son! (Güncellendi: v2.5)
      | Harita Tabanlı Yolcu Uçak Radari Live@Radar

      Ne kadar zengin ve müreffeh olursa olsun, istiklâlden mahrum bir millet, medenî insanlık karşısında uşak olmak mevkiinden yüksek bir muameleye lâyık sayılamaz. M.K.Atatürk

      However rich or prosperous it may be, a nation deprived of independence can deserve no better treatment than being the servant of civilized humanity. M.K.Atatürk

    • Er
      0 Mesaj
      27 Temmuz 2007 21:22:49
      ona hayatında olduğu için teşekkür et ve ona güzel bir kitap hediye et


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2007 21:54:43
      bugun deniz otobusune iki kişi binmişti biri 25 yaşlarında bi bayan dieri küçük kardeşi yukardaydılar küçük kız çok normal bişeyi yokmuş gibi girdi içeri sora bi baktım kızın üstünde garip bişe var sanki bole ayakta durmasını sağlayan bi destek aparatı gibi bişe kadın atmıorm 5 dk dilendi ve çıkışta elinde 20şer 10ar desteler vardı ve elinde zor tutuodu paraları kesinlikle tavsiye ederim alem ..... olmuş zaten bizi kimse iplemez


      _____________________________



    • Çavuş
      85 Mesaj
      27 Temmuz 2007 21:55:32

      quote:

      Orjinalden alıntı: 6.His



      Alıntıları Göster



      Her ay kutluyor musunuz?



      aboo her ay kutlanırmı ne romantiksiniz yavv ben bunalırım valla öyle her dakka kutlama felan. sevgilin demiyomu kutlamayalım sıkıldım gibi şeyler??


    • Yarbay
      4856 Mesaj
      27 Temmuz 2007 21:57:29
      Mesela para biriktirmeye başlasan...



      _____________________________

      Sarıyla Kırmızıyla Alnımızın AKIYLA!


      GrandeTerim
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      27 Temmuz 2007 22:20:54
      konuyla alakası yok ama...
      az önce haber aldım annesi uykudayken zil çalmış anneside kendiside uyuyomuş kendisi kalkmayınca annesi uyku sersemi paldır küldür kalkmış(annesi kalp krizi falan geçirmişti önceden)kalkarken takılmış düşmüş kafa tası çatlamış annesinin bir de ayağı kırılmış başka yerlerinde de bir kaç kırık varmış ama ortopedi uzmanı daha gelmedi için tam tespit edemiyorlarmış şimdi aradı ağlayarak söyledi çok kötü oldum ya


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Yüzbaşı
      501 Mesaj
      27 Temmuz 2007 22:25:33

      quote:

      Orjinalden alıntı: emure


      Alıntıları Göster




      şiir yaz hatta şiirlerinden bir kitap yarat

      edit:imla hatası



      şiir yaz hatta şiirlerinden bir kitap yarat Derken ne yaratıyon tavukmu?


      _____________________________

      ногай татар Тюрк
      Dünün kapıkulu, gönüllü yanaşmaları bugün küstah, arsız saldırganlarıdır...
    • Yarbay
      3759 Mesaj
      27 Temmuz 2007 22:28:58
      eskiden yıl dönümü vardı şimdi "ay dönümü" diye bir şey çıktı.



      yakında

      gün dönümü
      saat dönümü
      dakika dönümü(bu bizim bir arkadaşta var adam direk satışı koyuyo, kafasını kırcam onun)
      saniye dönümü


      _____________________________

      Mobil imza versek?
    • Onbaşı
      39 Mesaj
      27 Temmuz 2007 22:33:28

      quote:

      Orjinalden alıntı: Mervekeş

      konuyla alakası yok ama...
      az önce haber aldım annesi uykudayken zil çalmış anneside kendiside uyuyomuş kendisi kalkmayınca annesi uyku sersemi paldır küldür kalkmış(annesi kalp krizi falan geçirmişti önceden)kalkarken takılmış düşmüş kafa tası çatlamış annesinin bir de ayağı kırılmış başka yerlerinde de bir kaç kırık varmış ama ortopedi uzmanı daha gelmedi için tam tespit edemiyorlarmış şimdi aradı ağlayarak söyledi çok kötü oldum ya



      Kaynanadan kurtulacan yakın zamanda görünüş öle :)

      En şanslı damat ADEM babamız kaynansı yok çünki


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2007 22:35:33
      birliktelikleri zaman kavramıyla kutlamak ne kadar saçma. her ay kutlama filan. isterseniz saat başı kutlama yapın, sizi tutan yok nasılsa. çok enteresan gerçekten. birlikte olduğunuz her an sizin için anlamlıdır ve en iyi kutlamadır bence. sonuçta resmi bir şey değil ki bu.


      _____________________________

      Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      27 Temmuz 2007 22:36:22

      quote:

      Orjinalden alıntı: jelib10



      Alıntıları Göster




      Kaynanadan kurtulacan yakın zamanda görünüş öle :)

      En şanslı damat ADEM babamız kaynansı yok çünki

      allah korusun ya kadın çok iyi ve bilgili biri annesiz kalcak yazık ya ağzını hayra aç


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Yarbay
      3759 Mesaj
      27 Temmuz 2007 22:38:27
      kıza git de ki


      "bu gün için bi sürü fikrim vardı, ama ben son paramı sana gelmek için harcadım"


      o da yerse hani


      _____________________________

      Mobil imza versek?
    • Binbaşı
      1129 Mesaj
      27 Temmuz 2007 23:13:35
      kaç yaşındasın


      _____________________________

      Kılıçla herşeyi yaparsın ama üstüne oturamazsın
      Talleyrand
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      27 Temmuz 2007 23:17:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: ottocu

      kaç yaşındasın

      17 niye sordun?İnanmadın mı inanmadıysan girme olsun bitsin ama doğruluğunu kanıtlamak için istediğin yemini edebilirim
      eğer bunu kastetmek istemediysen şimdiden özür ama kim yaş sorsa daha sonradan inanmadığını söylüyor
      eğer bunu kastedmediysen konuyla olan alaksı ne?


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Yüzbaşı
      781 Mesaj
      27 Temmuz 2007 23:33:40
      Ciddi bir şeyler düşünüyorsanız. Ve yaşın 17 ise. Cebinde para yok ise. Çalışmıyor isen. Yol yakınken geri döne daha yaşayacağın güzel günler var bir kızla bir ömür geçmez. Çok erken daha.


      _____________________________

    • Yarbay
      3751 Mesaj
      28 Temmuz 2007 00:29:22

      quote:

      Orjinalden alıntı: stres

      Çöpleri karıştır karton ve plastik şişe topla sonra bunları sat.Olmadı marketlerin önünde teyzeleri gözle,ellerinde dolu poşetlerle çıkanlara ''teyze yardım edebilir miyim''de.Eğer imdat sapık derse şansına,ama demezse enaz 2-3 ytl atar eşşek değilse.Bu şekilde en az 10 kişiden alsan bayağı yükünü tutarsın.Yine olmadı mı?Git bir caminin önüne üstün başın yırtık pırtık paspal olsun,bacağının birini de diz kısmından kır ki bi bacağın yok sansınlar,aç mendilini,namaz çıkışı götürürsün paraları.Yine mi olmadı?Git biraz çeşit çeşit boncuk al,biraz da onları dizecek ip al,sonra iplere değişik değişik diz ve götür işlek caddelerin birinde mendile aç 3-4 saatte harçlığın çıkar.Yine mi olmadı?Git fırının birinden 200 tane simit al sokak sokak gezmeye başla sabah saat 06.00 dan itibaren.Tanesinden 100.000 lira kazansan 100.00lira*200 simit=20 milyon lira yapar.Yine mi olmadı?O zaman da olmazsa git kendini binanın tepesinden aşağı at sen de kurtul ben de kurtulayım


      Amma stres yaptın be


      _____________________________

    • AMD Phenom II X2 550 @ X4 3.9Ghz
    • Gigabyte GA-MA78LMT-S2
    • Patriot 2x2gb DDR3 1333Mhz
    • Sapphire ATI Radeon HD6850 1gb
    • Fx5200 orb#1 | 9550 orb#4
    • PM cevaplamıyorum. Konu içerisinde mesajımı alıntı yapın ben de cevaplarım ve herkes çözümü görür. Forumun amacı bu.
    • Yarbay
      3429 Mesaj
      28 Temmuz 2007 00:37:44
      Onu güldürmek için programla kendini ..


      _____________________________

    • Yarbay
      3710 Mesaj
      28 Temmuz 2007 00:45:48
      Yoo ben çok rahatım
      quote:

      Orjinalden alıntı: SkiNNy



      Alıntıları Göster



      Amma stres yaptın be




      _____________________________

      SONY PS3 1TB / PHİLİPS 720SA DVD PLAYER / SONY NS360 DVD PLAYER / PHİLİPS 47PFL6877 / PIONEER VSX 921 AV-R 7.1 / MAGNAT SUPREME 802 HCT 5.0 / DEFİNİVE PRO SUB 100 / SUPRA PLY 3.4/S SPEAKER CABLE / MONSTER XPHP SPEAKER CABLE / SUPRA SUBLİNK SUBWOOFER CABLE / MONSTER HDMI KABLO 750 HDS HİGH SPEED
    • Yarbay
      3265 Mesaj
      28 Temmuz 2007 01:31:01
      Muhabbet süper valla kırıldım gülmekten süpersiniz


      _____________________________

      Çıkarım Senle Her Yola Toyota...

      Toyota
      Gitti, Mercedes Geldi...

      >>TIKLA<<
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      28 Temmuz 2007 10:51:08

      quote:

      Orjinalden alıntı: silverstar68

      Muhabbet süper valla kırıldım gülmekten süpersiniz

      ciddi birşey yazmıştım ama donanim bunuda komedi yaptı helal olsun
      kızın annesine çok üzüldüm ama...


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Binbaşı
      1675 Mesaj
      28 Temmuz 2007 11:26:17
      en banko iddaa kuponu yap 5 yatır.. Muhakkak 6-7 alırsın.. Sürekli 4 gün içinde böyle yaparsan 4. günün sonunda 15 ytl cebinde olur.. Şaka değil cidden sölüyorum...



      _____________________________

      Zor bir yolda yürümek mecburiyetinde olan insanlar yürümeye başlamadan önce gönüllerinde ve zihinlerinde yürümek ve yol almak zorundadırlar.. Evvela " Ben bu yolu nasıl aşarım ? " korkusundan kurtularak yola çıktıklarında görürler ki yol zorda olsa aşılmış, yürünmüş ve gidilmiştir. İşte o zaman insanların yüreklerinde aslında yolun zannedildiği kadar zahmetli olmadığına ve bütün sıkıntılı yolların aşılabileceğine dair bir iman doğar . . .
      Necm.Erb.
    • Binbaşı
      1461 Mesaj
      28 Temmuz 2007 12:11:36
      kıza acık acık soyle
      de param yok bu hafta sonu haftaya takılalım bı yerlere
      bıraz duygu somurusu yap ama de yınede 5 dakıkada olsa senı gormek ısterımde parkta bahcede bı yerde gorus maksat beraber olmak


      gaza gelıp denızlıye gıtmıstım 1 gece kız arkadası gormek ıcın 200 ytl ye yakın param gıtmıstı.benzındı yatcak yerdı falan

      sımdı gaza gelmyorum artık


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      267 Mesaj
      28 Temmuz 2007 13:15:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: Mervekeş

      Bu ayın 29'unda kız arkadaşımla 10. ayımıza gircez(bu pazar).Cebimde 5 milyon civarı para var o da pazar gününe kadar biter(minübüse falan binmek zorunda kalıyorum gün içinde).Çok düşündüm param yok acaba ne gbi bir süpriz veya o günü özel yapabilecek ne yapabilirim?Önerilerinizi bekliyorum...Lütfennnnnnnnn yardımcı olun




      _____________________________

      DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ

      Dünyanın en büyük silah satıcıları ABD, İngiltere, Rusya, Fransa ve Çin'dir.
      Bu devletler ayrıca Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi'nin beş daimi üyesidir.
    • Yüzbaşı
      504 Mesaj
      28 Temmuz 2007 14:22:36

      quote:

      Orjinalden alıntı: deeproxy



      Alıntıları Göster







      _____________________________

    • Çavuş
      88 Mesaj
      28 Temmuz 2007 14:55:07
      eğer sen hediye alamazsan bu kız da onu sorun yaparsa zaten ortada tasalancak birşey yoktur.. şiir falan güzel yöntemler kızlar sever bu işleri.. eğer hediyeyi ima edecek bi konuşma yaparsa da paranın olmadığını söylersin .. annemizden kredi kartıyla dogmuyoruz ya..


      _____________________________

         Geçmiş günü beyhude yere yad etme
      Bir gelmemiş an için de feryad etme
      Geçmiş gelecek masal bütün bunlar hep
      Eğlenmene bak ömrünü berbad etme..
          
    • Android Beta Kullanıcısı
      4859 Mesaj
      28 Temmuz 2007 19:02:44

      quote:

      Orjinalden alıntı: Mervekeş

      Bu ayın 29'unda kız arkadaşımla 10. ayımıza gircez(bu pazar).Cebimde 5 milyon civarı para var o da pazar gününe kadar biter(minübüse falan binmek zorunda kalıyorum gün içinde).Çok düşündüm param yok acaba ne gbi bir süpriz veya o günü özel yapabilecek ne yapabilirim?Önerilerinizi bekliyorum...Lütfennnnnnnnn yardımcı olun




      quote:

      Orjinalden alıntı: köpük..

      eğer sen hediye alamazsan bu kız da onu sorun yaparsa zaten ortada tasalancak birşey yoktur.. şiir falan güzel yöntemler kızlar sever bu işleri.. eğer hediyeyi ima edecek bi konuşma yaparsa da paranın olmadığını söylersin .. annemizden kredi kartıyla dogmuyoruz ya..



      yada sahile falan gidin gerçi nerde oturuyorsunuz hangi şehir bilmiyorum ama sahile gidilir simitçiden simit alınıp o yenir. simite 2 kişi birer simittn 1ytl verilir.

      kağıt helvacı varsa nostalji kağıt helva yenir.

      biraz artarsa o zaman cebimde de şu kadar kaldı falan denir ve soora cepteki son para da bi dilenciye falan verilirse bonus.

      "aa cebindeki son parayıda dilenciyemii veriosun ? çok T*TLISIN" falan olabilir.


      _____________________________

      MS Windows 7 Sürümleri Arasindaki Farkliliklar
      | | VW Polo 6C1 '15 TSI 1.2 DSG 90hp Comfortline | | VW Golf 6 '10 TSI 1.4 122hp Comfortline | |
      iiii|| CANON Eos 500D || 18-55mm Kit||iiii
      | Lenovo Ideapad Yoga 13 Ultrabook | Dell Vostro 5470 Ci5 4210U 8GB 250GB |
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      28 Temmuz 2007 21:19:48
      şu an bir mücize gerçekleşti annem para verdi 11ytlem var yarın için...


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Yüzbaşı
      766 Mesaj
      28 Temmuz 2007 21:52:15

      quote:

      Orjinalden alıntı: Lord.Blade



      Alıntıları Göster


      29una kadar günlük işler bul gunluk hamallık 20-25 ytl cıvar fılan 100m yaparsın


      abi bu gunluk isleri bn nie bulamıorum ki cok aradm bole 1 ay calısabilecegim bi is ama yok ya walla bulursanz bana da haber werin bana da para lasım


      _____________________________

    • Çavuş
      53 Mesaj
      28 Temmuz 2007 22:02:56
      forumda herkes 1 ytl yardımda bulunsa cillop gibi olur..istedigi hediyeyi alırhade pamuk eller cebe


      _____________________________

      "The Best Defense Is A Good Offense..."
    • Onbaşı
      39 Mesaj
      28 Temmuz 2007 22:15:08
      quote:

      Orjinalden alıntı: Mervekeş

      şu an bir mücize gerçekleşti annem para verdi 11ytlem var yarın için...



      Yaff 11 lirayla ne yapacaksınız ki :)

      Çay bahçesine gidilir 1 gazoz söylenir. 2 pipet istenir romantik ayaklarıyla gazoz höpürtedilir. 2 lira cay bahcesine verdikten sonra kalır 9 lira. Ayak üstü büfelerin yanından gecerken aaa hayatım ne güzel koktu şu tavuk döner ben hiç yemedim fakir insanlar buralarda karnını doyuruyor bizde deneyelim denilir, kız kıllanmadan bağlanır. 2 yarım 1 ayran 2 pipet 2.5 lira hesapla olay mahalinden uzaklaşılır. Kaldı 6.5. Dolaştıgınız mahalde bir bank bulunur ve oturulur kız arkadasıo sıkıca sarıp yanaktan mümkünse alt dudaktan öpülür ( bu ücrete tabi değil sabahtan bei kaç para harcadın zaten ) Hayatım bi dondurma yiyelim mi diye fikir öne sürülür. Mümkünse madonun olmadığı yerlerde gezilir ve bir bakkaldan 1 kakaolu 1 vanilyalı max alınır. 2 de falım ışıl alınır bakkala 1.5 lira ödenir. Kaldı 5 lira. Sonra hayatım hava ne kadar güzel seni eve bırakırken minibüse binmeyelim yürüyelim her zman yanında olmak istiyorum 1 dakikamı bile sensiz geçirmek istemiyorum diye palavra sıkılır. (sana şimdi böle gelir bakınız; 17 yaş aşıkları ) Vasıta parasından da bu şekilde yırtılır. Daha sonra güle oynaya hemde kalan 5 lirayla eve dönülür. Bir daha ki ay dönümüne kadar 5 liranın üzerine 6 lira daha aranır. ( yeter artık gına geldi.gif )


      Edit: Aldıgın Falım ısıldan çıkan falı hemen ilişkinize uyarla ve sakın akıllı kızlar falım taşır yanında esprisini yapma


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jelib10 -- 28 Temmuz 2007; 22:17:14 >
      _____________________________

    • Çavuş
      88 Mesaj
      28 Temmuz 2007 22:17:02
      sevindim.. böylece çiçek falan alırsın.. en azından eli boş olmaz.. simit dilenci olayları da güzel.. yurdum insanında çözüm tükenmiyo valla


      _____________________________

         Geçmiş günü beyhude yere yad etme
      Bir gelmemiş an için de feryad etme
      Geçmiş gelecek masal bütün bunlar hep
      Eğlenmene bak ömrünü berbad etme..
          
    • Yarbay
      2621 Mesaj
      28 Temmuz 2007 22:30:48
      yav sana tektaş almıştım yolda gelirken düşürdüm de şaka maka biyana ama ben resmini çizdirmiştim gerçi vesikalık bir tuhaf durdu ama neyse:)


      _____________________________

      BMW M POWER TEAM
      strobist = SmT #
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      28 Temmuz 2007 22:54:29
      büyük gün yarın ama ne yapacağıma hala karar vermedim sabahın köründe buluşup onu antrenmana bırakcam o sırada doğaçlama bir şeyler yapcam artık...


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Uzman Tasarımcı
      2775 Mesaj
      28 Temmuz 2007 22:56:42
      Bu başlığın çıktısını al kıza okut.


      _____________________________

      Nereden bileceksin bir bâtılın peşinde sürüklenip gittiğini, nereden bileceksin adım adım karanlıklara doğru ilerlediğini?

      Nereden bileceksin hak sandığın şeylerin koca bir yalan olduğunu? Ve nereden bileceksin yüz çevirdiğin şeylerin aslında hakkın ta kendisi olduğunu?!...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Temmuz 2007 23:03:35
      Hediye dükkanlarında sana layık hiç bir şey bulamadım.

      O yüzden......

      Söylemicem la banlanırım sonra (Belden aşağı değil onu belirteyim)


      _____________________________

      I'm a barbie girl, in a barbie world
      Life in plastic, it's fantastic.
      You can brush my hair, undress me everywhere
      Imagination, life is your creation...

      You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
      Kiss me here, touch me there, hanky panky...
Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Param yok ne yapabilirim?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.