Şimdi Ara

Civic 1.6 iES Otomatik 1998 model alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
14.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 14-15.000 YTL bütçe ile otomobil almaya koyuldum. En az 5 yıl binmek istiyorum. Geçen gün arkadaşımı ziyaret sırasında balkondan bir araç gösterdi. Bir komşu şu aracı satıyor dedi. Resimlerini çektim. Arkadaşımın sahibinden sorduklarını buraya yazıyorum. Henüz servise göstermedik. Fiyatı : 15.000 YTL

    Civic 1.6 iES Otomatik vites
    Çift Airbag,
    ABS
    Klima
    Alarm
    Camlar otomatik, elektrikli
    Michelin lastikler v.s v.s


    İnternetten benzer araçları inceledim araç 120 beygir büyük ihtimalle.
    130.000 KM'de. Servise göstermek ve onay almak koşuluyla alınabilir mi?

    Özellikle yakıt konusunda bu araç nasıldır? Otomatik vites olması yakıtta çok farkeder mi?

    Kullanan veya bilgisi olan arkadaşların yardımları çok makbule geçecektir. Şimdiden teşekkür ediyorum.

    Honda grubuna sordum ama buraya da attım. Çünkü buradan alacağım cevaba göre hareket edeceğim.

     Civic 1.6 iES Otomatik 1998 model alınır mı?


     Civic 1.6 iES Otomatik 1998 model alınır mı?



  • fiyat yüksek biz bizde 2001 1.6ies full otm vites var şu anda 40.000 km en çok 17 veren var
  • kontrol ettir test surusunu memnun kalmıyacagını zanntemiyorum

    baska araclarada bak tabi eger satılmassa civic i al çok kalite araba
  • darbesi yoksa olabilir.km si de 20000 km kadar fazla gibi(normal kullanıcı)
  • honda için 20000 km nin bence bi onemi yok
  • Araç temize benziyor. Pazarlıkda biraz daha sıkmaya bakın. Eğer sorunsuz, hasarsız ve temiz ise 14.000 verilebilir. 15.000 biraz fazla gibi. Anlaşmaya çalışın. 5 yıl sorunsuz binebilirsiniz. En az sorun çıkaran kasalardan biri bu kasa. Anlaşabilirseniz şimdiden hayırlı olsun.

  • guzel arabalar ama çok yakacağını düşünüyorum 2000 öncesi hondalarda yakıt fazla gidiyordu bıde bu otomatik gaz tuz taktır bın alırsan. sağlam araçlar 130bın honda için birşey değil baktır serviste motoruda dyno ya bağlat istersen. 15 edermi bilemiyorum yanı 10 senelik araba sonuç olarak 15 den aşağı almaya çalış pazarlık edip
  • Uzun bi süredir 2. el civic arıyoruz arkadaşım için aracın fiyatı 98 model için biraz pahalı arkadaşla en son 12binytl ye 98 model hb beğendik bi tane özellikleri bununla aynı tek farkı o 1.400 motor biraz daha araştır 15000ytl ye 2000-1 modele kadar bulunuyor. Bi de otomatik olanları fazla yakıyor düz vites almak daha mantıklı.
  • o kasaların hem düzü hem otomatiği vardı bizde. performans konusunda düz ile otm. arasında epey fark var ama yakıt konusunda ise eğer normal kullanırsan çok fark olmaz ama devirli kullanırsan fark artar, yine de sınıfındaki diğer araçlarla kıyaslandığı zaman civic az yakar. aracın ikinci eli yüksek olsa da yine de 15000 YTL fazla, eğer gerçekten temiz ve bakımları da serviste yapılmış ise 14000 YTL iyidir. sana 98 otokatalog dergisinden bu araçlar ile ilgili bazı bilgileri vereyim.

    0-100 km hızlanma; 10,2 sn düz, 12,2 sn otm.
    yakıt lt/100 km ; 5,9 lt düz, 6,4 lt otm.
    max. hız; 192 km/sa (ben 4. vitesde araçta 4 kişiydik 200 gördüm) düz, 177 km/sa otm.
    bagaj hacmi 410 lt
    lastikler; 185/65 R14
    max. güç; 6400 devirde 120 hp
    max. tork; 5000 devirde 144 nm
    boş ağırlık; 1030 kg düz, 1055 kg otm.

    uzun süre binmek için alacam demişsin o zaman bu araç senin için çok uygun olur.
  • Uzun süre bineceksen seni memnun edecek bir araba almalısın. Bu tanıma da Civic gayet başarılı bir şekilde uyuyor. O kasalar çok sevilen, beğenilen, motor gücü yüksek kasalardır. Herhangi bir sorunu yoksa, sana masraf çıkarmayacaksa o paraya değer ama sen pazarlığını yap
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suzitusi

    max. hız; 192 km/sa (ben 4. vitesde araçta 4 kişiydik 200 gördüm)


    Özür dilerim ama bu kasada o hızı görmek çok zor. Bende 98 model 1.6 kullanıyorum, daha 185' in üstünü göremedim.

    Aracın 1 ve 2. vitesi müthiş.Direk redline ulaşabilirsin.4.vites 6000 devire çıkmakta zorlanıyor.
    4 ve 5.vites ara hızlanmalarda 2500-3000 devirde tam bir facia.

    Yanlız sağlam araç.Kolay kolay arıza vermiyor.Motor 1,2 ve 3. vitesde çok güçlü.Ama 4 ve 5 ekonomi endişesi ile uzun vites aralıkları seçimi nedeniyle vasat. Yol tutuşu kötü değil ama çok iyide değil, orta karar.

    Ayrıca yakıtda o denli az değil.Şehir içi kastığımız halde 8-8,5 lt arası yakıyor. Bide otomatik olsa herhalde 10 lt yakar.

    İşte bu kasanın test sonuçları

    http://arabam.milliyet.com.tr/testArsiv.aspx?rowid=195



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brava -- 18 Temmuz 2007; 23:38:18 >
  • zannedersem 98 den sonra ki yani 99 lardan şitibaren bi makyaaj geçirdi bu kasa. ama bence çok şık ve kaliteli bi araç. 15 fazla.. 13,5-14 e anlaşın
  • almışken makyajlısını alın araştırın 15 e -16 bulabilrisiniz makyajlı
  • Herkese merhaba;

    Katkıda bulunan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Yorumlarınız olmasa karar vermem mümkün değildi. Kurallara bağlı, oldukça iyi bir sürücüyüm ama otomobilden hiç mi hiç anlamıyorum. Bahiz mevzu olan araçın sahibine ulaşıp fiyatını 13.750 - 14.250 aralığına çekmeye çalışacağım temiz bir araçsa.

    Anlaşamazsak aracın beyaz renkli, düz vitesli modelininin biraz daha yeni 2001 - 2003 model aralığını Eylül ayı sonlarına doğru bütçeyi daha da yükselterek (16.000 - 17.500 YTL) almaya çalışacağım. Katkıtlarınızla en azından ne alacağıma karar verdim. Belki LPG'ye dönüştürmeyi de düşünebilirim. Bu kasada Siyah ve Beyaz rengin daha iyi göründüğünü farkettim, özellikle beyaz renk. Belki bir başkası farklı düşünebilir.

    Bu arada enforacle'ın "motoruda dyno ya bağlat istersen..." ile ne demek istediğini anlamadım.

    Hepinize tekrar teşekkürler, hoşçakalın.
  • motorun yıllar içerisinde ki yıpranma payını öğrenmen açısından dyno denilen aracın motor çekiş ve hızlanma gücünü ölçen bi nevi bilgisayarlı test aletdiir. bosch car service lerde görüyorum genelde.

    diyelim standart bi araç 100 bg. yıllar içerisinde bu 90-95 bg e fln düşebilir. bu normaldir. ama tutupta bu teste 80 çıkarsa motor hor kullanılmış yıopranmıştır. motorun sağlık durumunu öğrenmen açısından dyno ya bağlatmanı önermiş arkadaş.
  • bu aracı bir müddet kullandım. çok sağlam, yol tutuşu çok iyi bir araç. fakat en büyük eksisi otomatik şanzımanın elektronik kontrollü olmaması. bu özelliğinden dolayı vites büyütme ve küçültmeler sarsıntılı oluyor.
  • Ben de dün aynı özellikte, km de ve hatta aynı renkte olan benzer bir aracı test ettim..

    Otomatik ve lpg li olmasına rağmen aracın performansı çok hoşuma gitti..Kullanımı rahat konforlu.. Özellikle kalkışta ve ilk 3 viteste çok seri adeta koltuğa yapıştırıyor..Test sürüşü esnasında (gerçi kısa süre oldu ama) viteslerde bir problem hissetmedim ben..Beygiri 116..

    Konu başlığındaki aracın özelliklere ilave olarak sıralı sistem lpg ,yeni takılmış 16 jant ve sunroof var arabada… Fiyat 14..Bu koşullara göre aracın fiyatı uygun fakat benim tereddütüm bu model civiclerin bakım onarım yedek parça maliyetlerinin çok pahalı olması hatta bazı parçalarının zor temin edildiği söylentileri..(İst,ank gibi büyük şehirlerde değilim)Bunlar ne kadar doğrudur acaba? Bu aracı servise götürüp onay aldıktan sonra almam doğru olur mu, yakın zamanda maliyet olarak beni zorlayacak bir problem çıkarabilir mı? Örneğin otomatik şanzımanının arızalanması vb..Bu gibi durum olsa bile çok fazla harcamadan yan sanayi, çıkma vs..parçalarla idare etme durumum olabilir mi? Tavsiyeleriniz , görüşleriniz neler? Bilgi verirseniz sevinirim..selamlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x15

    Ben de dün aynı özellikte, km de ve hatta aynı renkte olan benzer bir aracı test ettim..

    Otomatik ve lpg li olmasına rağmen aracın performansı çok hoşuma gitti..Kullanımı rahat konforlu.. Özellikle kalkışta ve ilk 3 viteste çok seri adeta koltuğa yapıştırıyor..Test sürüşü esnasında (gerçi kısa süre oldu ama) viteslerde bir problem hissetmedim ben..Beygiri 116..

    Konu başlığındaki aracın özelliklere ilave olarak sıralı sistem lpg ,yeni takılmış 16 jant ve sunroof var arabada… Fiyat 14..Bu koşullara göre aracın fiyatı uygun fakat benim tereddütüm bu model civiclerin bakım onarım yedek parça maliyetlerinin çok pahalı olması hatta bazı parçalarının zor temin edildiği söylentileri..(İst,ank gibi büyük şehirlerde değilim)Bunlar ne kadar doğrudur acaba? Bu aracı servise götürüp onay aldıktan sonra almam doğru olur mu, yakın zamanda maliyet olarak beni zorlayacak bir problem çıkarabilir mı? Örneğin otomatik şanzımanının arızalanması vb..Bu gibi durum olsa bile çok fazla harcamadan yan sanayi, çıkma vs..parçalarla idare etme durumum olabilir mi? Tavsiyeleriniz , görüşleriniz neler? Bilgi verirseniz sevinirim..selamlar..



    Hocam işletme masraflarından korkuyorsan biraz konfordan feragat edip yerli bir arabaya bin hem daha modelli olur hemde arızalanma korkusu yaşamazsın bence bu honda civic ve toyota gli efsanesi artık bitti çok yaşlandılar metal yorgunluğu diye bir şey var artık bu arabalara binmek riskli.Artık bunlar şehir efsanesi...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.