Şimdi Ara

.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.:: (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
814
Cevap
4
Favori
157.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • servise uğradım motor soğukken ilk geçişte bakmamız gerekli dendi. yarın kısmet olursa baktıracağım. hayırlısı artık.
  • Merhabalar,
    Ben 2004 Skoda Fabia 1.2 aracıma lpg taktırmayı dusunuyorum ankarada bana onereginiz bir servisiniz varmı?birde fiyat ve odeme secenekleri hakkında bana pm gonderebilirseniz sevinirim,

    saygılarımla
    Mehmet Tosun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seal707 -- 13 Nisan 2009; 21:15:44 >
  • 1996 model rover 620 ti 200 hp aracıma kme taktırmayı düşünüyorum takan usta dahi kaldırmaz dedi denememmi lazım sizde aynı görüştemisiniz zira araç turbolu önerilerinizi acil bekliyorum saygılar.
  • sevgili KME yetkilileri ve sevgili Emre_D

    devir sinyali için mersin Akdeniz bayinize gittim. araca bakarak devir sinyalinin ateşleme bobininden alındığını söylediler.

    devir sinyalinin ateşleme bobininden farklı bir yerden alınması halinde sıkıntının ortadan kalkacağını, giderilmesini rica ettim. incelediler. krank

    sensöründen almanın mümkün olmayacağını iyi bir lada elektrik ustası bulursam direk beyinden alınabileceğini başka bir yerden

    almanında mümkün olmadığını söylediler.

    mademki ladalar bobin arızası veriyor hayati bir tehlike ile karşılaşmadan ve yolda kalmadan sorun nasıl çözülebilir.

    ayrıca şunuda sormak istiyorum lada vega araclarda devir sinyali alacak kolay bir yer yokmu? (ateşleme bobini harici)
    irtibat numaramı pmden yolluyorum . saygılarımla.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Sayın okucukank,

    Öncelikle şunu söyleyeyim; sizin aracınızda ateşleme bobininden her hangi bir bağlantı yapılmadığını Akdeniz Oto'ya sordurarak teyit ettirdim. Sizin aracınızda devir; ateşleme bobinine değil, devir kablosuna bağlanarak okunmaktadır. Bunun sebebi de Lada'larda bobin arızasının LPG'li olsun olmasın sıklıkla yaşanması. Yine de konusu açılmışken söylemek isterim; ateşleme bobininden bağlantı yaptığımız başka marka arabalarda da hiç sorun yaşamadık. Çünkü bobinlerin ikisi zayıf ikisi normaldir ve bağlantı yapmadan önce ölçüm yaptığımız için zayıf bobine bağlamıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okucukank -- 15 Nisan 2009; 11:51:12 >




  • Sayın okucukank,

    İrtibat numaranızı gönderdiğiniz mesajı aldım. Yarın telefonda detaylı şekilde konuşacağız.

    Görüşmek üzere...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: seal707

    Merhabalar,
    Ben 2004 Skoda Fabia 1.2 aracıma lpg taktırmayı dusunuyorum ankarada bana onereginiz bir servisiniz varmı?birde fiyat ve odeme secenekleri hakkında bana pm gonderebilirseniz sevinirim,

    saygılarımla
    Mehmet Tosun

    Merhaba Mehmet Bey,

    Ankara Yetkili Servislerimiz:


    DAĞ-CEY OTOGAZ
    BAŞKENT SAN. SİT. 51. SK. NO:14
    Telefon : 0312 278 15 36

    VİZYON OTO
    ŞAŞMAZ OTO SANAYİ SİTESİ 2.CD. 32.SK. NO:27 ETİMESGUT
    Telefon : 03122784751

    V.A.S MOTORLU ARAÇLAR
    İSTANBUL YOLU 8.KM ERCİYES İŞYERLERİ 7.CAD NO:34 YENİMAHALLE
    Telefon : 0312 397 81 82
  • quote:

    Orjinalden alıntı: istu

    1996 model rover 620 ti 200 hp aracıma kme taktırmayı düşünüyorum takan usta dahi kaldırmaz dedi denememmi lazım sizde aynı görüştemisiniz zira araç turbolu önerilerinizi acil bekliyorum saygılar.


    Sayın istu,

    Öncelikle şunu belirtmek isterim ki KME'yi 550HP'lik bir araçta dahi benzin yardımı almadan kullanmaktayız. Regülatörünün kuvveti konusunda tüm sistemlerle yarıştırabilecek kadar da iddialıyım Daha önce montajını yapmış olduğumuz 620ti'lerden yola çıkarak gönül rahatlığıyla taktırabilirsiniz diyorum. Sadece atlanmaması gereken bir nokta var; KME Gold Reducer kullanılmalı.

    Şimdiden hayırlı olsun.

    Saygılarımla...




  • quote:

    ...ayrıca şunuda sormak istiyorum lada vega araclarda devir sinyali alacak kolay bir yer yokmu? (ateşleme bobini harici) ...


    LADA Vega araçlarda devir sinyali alacak en uygun, en kolay yer DEVİR SAATİDİR.
    Benim arabadada (ikazıma rağmen) önce bobinden aldılar, olmayınca devir saatinden aldılar
    Konu ile ilgili olarak bilgililer ilgili lada forumlarında daha detaylı olarak anlatılmaktadır
  • kardeş devir sinyalinin alındığı foto varsa linkte versen olur sorun çözülmüş olur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mepe


    quote:

    ...ayrıca şunuda sormak istiyorum lada vega araclarda devir sinyali alacak kolay bir yer yokmu? (ateşleme bobini harici) ...


    LADA Vega araçlarda devir sinyali alacak en uygun, en kolay yer DEVİR SAATİDİR.
    Benim arabadada (ikazıma rağmen) önce bobinden aldılar, olmayınca devir saatinden aldılar
    Konu ile ilgili olarak bilgililer ilgili lada forumlarında daha detaylı olarak anlatılmaktadır
  • Elimde foto veya link mevcut değil
    devir saatinin arkasında uçlardan birine bağlıyorlar
    ustalar bilir hangisine bağlanması geektiğini
    Foto ve link bulduğumde buradan paylaşırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Sayın eranyumm,

    Daha önce hizmet aldığınız Dudullu servisimize giderek şamandırayı değiştirebilirsiniz. Yeni takılacak şamandıranın İtalya'nın en iyi markalarından OMB marka olmasını belirtiniz. Bununla ilgili eski şamandıralarınız da aksam listesinde olan markalar olduğu için marka değişiminden dolayı doğal olarak sizden bir fark istenir ama bu noktada benim bilgim dahilinde olduğunu ve gerekirse servis müdürünün beni aramasını söylerseniz her hangi bir ücret farkı ödemeden şamandıranız değiştirilir.
    İyi günler dilerim...

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş.



    merhaba
    pazar günü depom boşaldı ve bugün de dudullu servisine gittim. eski şamandıram OMB marka şamandıra ile ücretsiz olarak değiştirildi. emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. saygılarımla..




  • SALI GÜNÜ KME MARKA LPG TAKDIRDIM.ERZURUMDA USTALARIMIZ ÇOK İLGİLENDİLER SAĞOLSUNLAR AMA BİR TÜRLÜ ŞU TEKLEME MOTORU SALLAMA OLAYINDAN KURTULAMADIK.EN SON BUJİLERİ DEĞİŞTİRDİK OZAMAN AZALDI GİBİ 200 KM SONRA TEKRAR AYNI SORUN OLDU .MOTOR KOPACAK GİBİ OLUYOR.REGULETÖR 6 SİLİNDİRLİ ARACINKİNİ TAKDIM DEDİ USTA AMA BİLMİYORUM HİÇ MEMNUN KALMADIM NE YAPACAĞIMI BİLMİYORUM.YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.
  • sn.istu
    anladığım kadarıyla aracınız 20T4G motor kodlu 1994cc 145 kw rover
    orjinal bujisi Unipart GSP 6662 dir bu numara muadili takılabilir ama yalnış buji kullanılırsa sorun yaşarsınız
    meme uçları ufak gelebilir turbolara genelde 8 lik boru çekilmesi gerekiyor neticede araç 200hp tabi bunları aracı görmeden
    yazıyorum ustanız nasıl montaj yaptı bilemem doğru montajla bu tür sorunlar olmaması gerekiyor.inş yardımcı olabilmişimdir.



    www.uysalotogazedirne.com
  • aracımda kendiliğinden benizne lpg ye geçiş başlamıştı. Allah Allah dedim. (herhalde lpg servisine git gel fazla kurcalandı ayarı bozuldu diye düşündüm.) altıgen küçük bir anahtarla lpg regülatörden ayar yaptılar. sorun çözüldü. devir sinyali ile ilgili olarak devir saatinden alınabilir kısma hiç girmedim. Hayırlı işler kolay gelsin dedim. çıktım geldim. saygılarımla.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Forumda bulunma amacımız bu zaten. Müsait olduğunuz ilk fırsatta Surtaş'a gidip aracı hem laptopa hem de test cihazına bağlatıp yol kalibrasyonu yaptıklarında sorun çözülecektir. Her ihtimale karşı buradaki arkadaşlarıma aracınız için bir modül de gönderilmesini söyledim.

    İyi günler dilerim

    sizin göndermiş olduğunuz modülü arkadaşlar araca taktılar. aracı tekrar ayar yaptılar. 3-4 km yol yaptım arıza lambası tekrar yandı . hemen surtaşa geri gittim . arkadaşlar lambayı söndürdüler ama 2-3 km sonra tekrar yandı . bende surtaşa telefon ettim . ıspartada da benzer bir aracın olduğunu mühendislerin oraya gidip aracı kontrol edeceklerini , onların incelemesi sonucunda benim aracıma ayar yapacaklarını belirttiler. şu an aracımda modül olduğu halde arıza lambası yanıyor. ben aracımın motorunu araştırdım . motorun yüküne göre benzin enjeksiyon süresi artıp azalıyormuş(dual motor) . ben mühendis değilim ama benim tahminim şu ki; motor boşta iken (araç duruyorken) araç en az yakıtla o deviri sağlayacak kadar enjeksiyon yapıyor. dolayısıyla motor boşta iken ayarlandığında ve bu ayarla araç yolda gitmeye çalıştığında motora yük biniyor ,dual özelliğinden dolayı daha fazla enjeksiyon yapma ihtiyacı doğuyor . ama ECU ayarı ona göre olmadığından fakir karışım veriyor. zengin olarak ayarlandığında ise motora yük binmediğinde fazla yakıt harcıyor. bence kme mühendisleri dual motora uygun yazılım yapabilen proğram üretmeliler. DÜŞÜNCELERİMİ PAYLAŞTIM . SAYGILAR...........




  • Sayın ihen,

    Boşta ve yükte(yolda) enjeksiyon zaman farkı olması bütün arabalar için geçerlidir ve sizin aracınız için yol kalibrasyonu yapılmasını istememin sebebi de budur. KME otomobil firmalarına yazılım üreten bir firma olduğu için yazılım konusunda gördüğüm en gelişmiş ürün diyebilirim. Aracınızdaki soruna en kısa zamanda bir çözüm bulacağız. İletişim bilgilerinizi özel mesajla göndermenizi rica ediyorum.
  • Accent 1,5 GLS (99 model) araç için kablo kesmeden bağlantı yapmak mümkün müdür?Bu araçta LPG randıman verir mi?
    Bazı arkadaşlarda bobin yanması probleminden olmuş.Aracıma LPG taktırmak istiyorum ama açıkcası bu beni biraz korkuttu.
    Bir de diğer markaların çoğunda motor BGne göre farklı ECUlar var.KME sanırım aynı ECUyu her motorda kullanıyor.Doğru mudur?
    Şu sıralar KME bayilerinde taksit kampanyası var mı?
    Teşekkürler.
  • Sayın gurbuz,

    Kablo kesmekten kastınız enjektör kablolarıysa soket kullanma gereği duymuyoruz. Kabloları en az orjinali kadar sağlam bir biçimde bağlayıp lehimliyoruz.
    Hemen hemen tüm markalarda olduğu gibi KME'de de ECU aracın silindir sayısına göre değişmekte. Beygir gücüne göre enjektör uçları ayarlanıyor ve bunun da tablosu bütün bayiilerimizde mevcut.
    Aracınızda uzun yıllar sorunsuzca kullanabilirsiniz, gönül rahatlığıyla taktırın derim.

    Saygılarımla
  • sayın uysal otogaz.arabaya bi türlü düzen tutturamadık ilk günlerde çekişte sorun yoktu şimdi hem titreme hemde çekişteki eski performansı yok.turbo devreye girince sanki tüp tamamen kesiliyo.kme gold reducer den bahsetmişiniz.onu ustama sordum.oda 6 silindirli regületör taktım dedi sorun sizce nerde valla hiç içime sinmiyo arabayı şehir içinde benzinde kullanıyorum valla zoruma gidiyo buji değiştim buji kablosu değiştim.daha ne dğişeyim aklıma gelmiyo......tşk
  • YUKARIDA YAPILMASI GERKENLERİ ARACINIZI GÖRMEDEN TAHMİNİ OLARAK YAZMIŞTIM TEKRAR BURAYA YAPIŞTIRIYORUM
    BUNLAR YAPILDIKTAN SONRA SORUN KALMAZ KME YETKİLİLERİNEDE BU SORUNU ANLATIN ÇEKİNMEYİN
    KAHVECİOĞLUNU TEL.DEN ARAYIN GARANTİ BELGESİNDE NO LAR VAR SEVGİYLE KALIN



    sn.istu
    anladığım kadarıyla aracınız 20T4G motor kodlu 1994cc 145 kw rover
    orjinal bujisi Unipart GSP 6662 dir bu numara muadili takılabilir ama yalnış buji kullanılırsa sorun yaşarsınız
    meme uçları ufak gelebilir turbolara genelde 8 lik boru çekilmesi gerekiyor neticede araç 200hp tabi bunları aracı görmeden
    yazıyorum ustanız nasıl montaj yaptı bilemem doğru montajla bu tür sorunlar olmaması gerekiyor.inş yardımcı olabilmişimdir.



    www.uysalotogazedirne.com




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.