Şimdi Ara

Bisikletle yapabildiğiniz hız kaç km/saat? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.069
Cevap
14
Favori
176.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bisiklet bakımlı olcak böyle tekerleğin istek dışı hareket etmesi küçük bi tümsek bisikletin düştüğünüz anda en sert bi yerinin bi yerlerinize gelmesi yani felaket senaryosu gibi oldu ama bisiklet yeni ve sağlam olcak
  • canınız yanabilir..
  • Downhill / 173 KM/H ama sonunu da izleyin...

    http://www.youtube.com/watch?v=9JpkuduhnMs
  • quote:

    Orjinalden alıntı: canerpro

    Downhill / 173 KM/H ama sonunu da izleyin...

    http://www.youtube.com/watch?v=9JpkuduhnMs

    one öyle yaa ön çatal yerinden fırlamış
    adamdaki kırık sayısını tahmin edemiyorum bile
  • Bu adamın bu kıyafetlerle 170 yapmayı denemesi kadar gerizekalıca birşey yok bence, alsa bi motocross ekipmanı hiçbir yeri soyulmazdı, kırık olsa yine olur ama en azından ağzı yüzü dağılmaz. Hiç bisiklet kaskına güvenilir mi çenesi açık gerizekalı bir parça plastik!! Yarışlarda hafif olmalı o yüzden öyle, böyle denemeler için tasarlanmış şeyler değil, alıp da denersen de böyle oluyor genelde..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HarryBlade


    quote:

    Orjinalden alıntı: PIERzig

    Benim emektar mountain cat-te ile 60 yaptım Kardeşimde motorla yanımda gidiyordu.Böyle ölçtük ama daha yüksek süratlerede çıkmışımdır kesin

    Civcivler aç kalcak , 60 ne demek ben motorla 60 a gelinceye kadar .. 18 vites bisiklet var veriyorum gücü pedallar boşta dönüyor , ama 45-50 .. 60 ı bırakta motorlar yapsın


    Sen beni nerden tanıyorsun da yalan söyledigim kanısına vardın ?
    İtiraf ediyorum yol az egilmiydi o kadar




  • 21 vites dag bisikleti cok uzun ve dik bir asfalt yokusta yaklasik 80-90km yaptim cunku otobusu sollamistim ve adam bana saf saf bakiyordu:))))
  • Eğer sağlam bi göstergeden bakmadıysan 80-90 zannediyorsundur, çünkü 60 yaptığında zaten göz yaşların aşağı değil de direk geri doğru gitmeye başlıyor, yani Şahin'de 90 yaparsın da Audi'nin 180'i gibi hissedersin ya o hesap, bisiklette de 60 yapıyorsun ama sanki 90 gibi geliyor.. Ben de yokuştaki kamyonetleri Renault'ları falan filan solladım ama hızım 65 olmuştu max.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Eğer sağlam bi göstergeden bakmadıysan 80-90 zannediyorsundur, çünkü 60 yaptığında zaten göz yaşların aşağı değil de direk geri doğru gitmeye başlıyor, yani Şahin'de 90 yaparsın da Audi'nin 180'i gibi hissedersin ya o hesap, bisiklette de 60 yapıyorsun ama sanki 90 gibi geliyor.. Ben de yokuştaki kamyonetleri Renault'ları falan filan solladım ama hızım 65 olmuştu max.



    Sagol ustat bilgilendirdigin icin yalniz cok dik bir yokus ve asfalt,Kullandigim dag bisikletiydi 21.viteste ve son gucumle pedallari ceviriyordum %100 eminim en az 80km yaptigima.
  • Valla bende Bianchi Diamond var, aynen 21 vites, 45 derecelik bi yokuştan iniyordum ve pedallar artık çevirilebilecek son devirde dönüyordu, hıza baktım 65-67-66-63 falan gibi gidip geliyordu, bana kalsa çok daha fazla yaptım derdim hayal kırıklığı oldu ama 65 yaptım yani yapacak birşey yok

    Karting de yapıyorum, araç son devirlerine geldiğinde uçuyor resmen, zannediyorsun ki 60 yapıyorum, ama senle aynı tur zamanları yapan bir adamı izlerken allah allah niye bu yavaş diyorsun, ama adamın tur zamanları ayn, demek ki ben hızlı zannediyorum.. İnan ki bisiklette 65 yaparken go-kartla 40 yaptığımdan daha yavaş gidiyorum gibi hissettim çünkü titreşim yok ses yok, bunlar psikolojik etkenleri oluşturuyor ve düşündüğünden çok daha fazla etkililer. Neyse, sonuç olarak 21 vites bisikletle 60 derece yokuş olmadığı sürece 80-90 pek mümkün değil çünkü benim gittiğim yer 45-50 derece eğimliydi. Eğer cidden çok çok dikse ve yeterince uzunsa olabilir, ama o diklikte bi yerden her araba da çıkamaz onu da diyeyim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Valla bende Bianchi Diamond var, aynen 21 vites, 45 derecelik bi yokuştan iniyordum ve pedallar artık çevirilebilecek son devirde dönüyordu, hıza baktım 65-67-66-63 falan gibi gidip geliyordu, bana kalsa çok daha fazla yaptım derdim hayal kırıklığı oldu ama 65 yaptım yani yapacak birşey yok

    Karting de yapıyorum, araç son devirlerine geldiğinde uçuyor resmen, zannediyorsun ki 60 yapıyorum, ama senle aynı tur zamanları yapan bir adamı izlerken allah allah niye bu yavaş diyorsun, ama adamın tur zamanları ayn, demek ki ben hızlı zannediyorum.. İnan ki bisiklette 65 yaparken go-kartla 40 yaptığımdan daha yavaş gidiyorum gibi hissettim çünkü titreşim yok ses yok, bunlar psikolojik etkenleri oluşturuyor ve düşündüğünden çok daha fazla etkililer. Neyse, sonuç olarak 21 vites bisikletle 60 derece yokuş olmadığı sürece 80-90 pek mümkün değil çünkü benim gittiğim yer 45-50 derece eğimliydi. Eğer cidden çok çok dikse ve yeterince uzunsa olabilir, ama o diklikte bi yerden her araba da çıkamaz onu da diyeyim


    Tamam tamam o zaman 60-70km yaptim diyelim




  • Ben 140 yaptım.Ama benim ki motorluydu.Yani scooter he he :)
    Bisiklet en fazla 40-50 yapar.110 yaptım diyen iyi sallamış
  • Düz yolda haklısın normal bi bisiklet için 50 fazla bile. Ama yokuş aşağı bu işin sınırı yok, tabi ben de 110'un sallama olduğunu düşünüyorum ama yapan yapar, video'yu izle de bak herif 150 falan yaptı ilk denemede, düşmedi. Sonra 170 yaptı bisiklet dağıldı o ayrı..
  • piyade okulunun pisti denize baktığı için eğimliydi orda bastığımda 57 km/h yaptım araziye heves ettik bi sfer çıktık arkadaşlarla ordada 300 m rakımlı bi tepeden aşşağıya nasıl cesaret ettiysek indik inerken (yol stabilize) tahminimce 80 e yakın hız yapmışımdır ama en son yolun yarısında havada uçuyodum bisikletle güzel duyguymuş sonrada yerde bi 15 m falan sürüklenmenin ardından arkadaşlarım kaldırdılar beni hala sol bacağıma kalfıma baktıkça hatırlarım eğim sanırım 20-30 vardır çünkü ön arka frenlerin ikisinide kitlememe rağmen bisiklet aşşağıya doğru kayıyordu ben üstündeyken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Solitude -- 17 Eylül 2007; 15:30:15 >




  • Mesajların bir çoğunu gülerek okudum, Allah da sizi güldürsün. 80-90 yapar mı, yapmaz mı çok tartışılmış. 120 de yapar arkadaşlar, ama arkadan esen bir rüzgâr, 1.40-1.50 dişsiz yol lastikleri, 45+ eğimli bir yokuş, yokuştan önce pedal çevirebileceğiniz düz bir alan (bu kısımda en az 60-70 görmeniz gerekli) ve 27 vitesli, hafif bir bisiklet (tercihen karbon veya skandiyum kadrolu) gerekli. Ben ''mountain-cat ile 60 gördüm'' diyenler Allah'tan korksun Gavur ölüsü gibi kadro ve kelle koltuk bir şekilde giderken o hızı yapmak kendini hiçe saymaktır. Yapılmaz mı? Dediğim şartlarda (bakınız 120 yapabilmenin sırları ) onunla da 70 yapılır, ama sonucu acı olur.

    Sonra arabayla, motosikletle kıyaslayanlara ne demeli? Sadece kendinizi kandırıyorsunuz. Bir örnek vermek gerekirse; antrenmana çıktığım zamanlarda (uzun yolda tam performans yüklenme antrenmanı) bir kaç defa yanımdan geçen araçtakiler (ki genelde taksici abilerimizdi bunlar) kafalarını çıkarıp: ''70'le gidiyorsun, 70'le...'' diye bağırdı, halbuki benim dijital gösterge saatimde görünen hız 50-53 km/h arası gidip geliyordu. Düşünün, adam 70'le gidiyorsun diyor, ama ayarları doğru şekilde yapılmış olan km saatim 50 gösteriyordu. Şimdi düşünün araba ya da motosikletle kıyas yaparak ''70 gördüm'' demenin ne derece doğru olduğunu. Kıyas yaptığınız motosikletler Çin'li scooter'larsa zaten kafadan eleyin :) 50'yle giderken 100 gösterecekler utanmasalar, o derece ayarsızlar. Ayrıca otomobillerin de bir çoğunun modifiye adı altında lastik ve jant ebatını değiştirip, gerekli km ayarlarını yaptırmıyorlar, haliyle yanlış gösteriyor fabrika çıkışı jant ve lastiktekine göre.

    Şu da bir gerçek ki, yol bisikletiyle radara 80+ hızla yakalanan kişiler var, kendileri sağlam kondüsyonlu yol bisikletçisi arkadaşlar. Bana ''sen ne kadar yaptın peki?'' diyecek olursanız, 12 kg'lık (9 kg'a düşürme çalışmalarımız devam ediyordu ki, V-Fren'den Hidrolik diske geçme kararı alınca, en fazla 10 kg'a düşebileceğiz.) aluminyum kadrolu bisikletimle düz yolda rüzgârı arkama alarak, areodinamiği arttıran, rüzgârı yalayıp geçen bisikletçi formamla max viteste pedal çevirerek 56 km/h olan rekorumu geçenlerde 58 km/h ile aştım. 1.90 yol lastikleri takılıydı, 1.40'lık lastiklerle, uygun koşullarda 60+ yapılabilir, ki yapan da var tanıdığım. Yokuş aşağı da eğim yeteri kadar olsa 80 yapılır, ama yokuş aşağı kaç yaptığımı hatırlamıyorum, benim için önemli olan düz yolda kaç km/h yapabildiğimdi ve deneyerek gördüm. Ancak kaskım, eldivenim, gözlüklerim, SPD ayakkabılarım (kendileri pedallara kilitlenerek tam bir güç aktarımı sağlayan ayakkabılardır), formam üzerimdeydi. Lütfen kot pantolon, kösele ayakkabı vb. ile bisiklet sürmeyiniz, itici oluyor zira ve bu şekilde hız denemeleri yapmayınız. Bisiklete binerken de kask takmanızı önemle rica ediyorum. Kask takarak bisiklete binen sayısı arttıkça, bizlere de antrenmanlarda, turlarda kaskımızla ilerlerken uzaylı gözüyle bakmaktan vazgeçeceklerdir.

    Bir de son sözüm, Bianchi ile Ümit ne yazık ki aynı keyefe konulabilecek iki bisiklettir. İkisinin de ağrılıklı olarak kadro üretiminde kullandığı malzeme su borusudur İkisi de Shimano'nun en alt seviye vites kolu, arka attırıcı, ruble (onlardakiler kaset genelde), ön attırıcı gibi ekipmanlarını kullanarak göz boyuyor, geri kalan malzemeleri (jant, lastik, amortisör, jant telleri, göbekler, frenler, gidon, gidon boğazı, sele, sele borusu, fren kolları vs. aklınıza gelebilecek diğer tüm aksamı) Çin mallarından kullanıyor. Şimdi Bianchi kullanan arkadaşlar çıkıp ''hayır! ikisini bir tutamazsın!'' derse çok ayıp etmiş olur, bunu yaparsa tek yorumu ''kendi malınının eleştirilmesine kızdığı için böyle davrandığı'' olur. Lütfen, artık bisiklet konusunda bir tartışmada ''Bianchi en iyidir!'' denmesin. O eskidendi arkadaşlar...




  • Baya güzel uzun ve açıklayıcı bir yazı yazmışsın. Ancak bir itirazım olacak hakim bey Bianchi konusunda eğer benden bahsediyorsan ben kesinlikle en iyisidir gibi birşey söylemedim, sadece dayanıklı dedim. 5 yıl sert şekilde çok taşlıklı yollarda ve hoplama zıplamalarımda kullandığım bisiklet hala güzel duruyorsa, bi problemi yoksa bence dayanıklıdır. Neden Ümit'le kıyaslama dedim, eğer Ümit sürdüysen kadrosunda heryeri gacır gucur ediyor, tam anlamıyla rezalet, fren kolları falan da daha kötü, kısacası ayrıntıların hepsi kötü. sorarsan Bianchi'de nasıl diye, evet kullanılan modeller düşük, malzemeler eşek ölüsü gibi ağır, ama en azından ses yaparak rahatsızlık vermiyor, kullanımda sorun çıkarmıyor. Benim aldığım şeyleri herkes eleştirebilir, dandik mal alırsam itiraz etmem, çok doğrucu bi insanımdır, her zaman doğru söylerim, öküzlük yapıp bi ton para vermiş olsam da doğruyu söylerim, ama Ümit gibi dandik değil bence kullanmadan yorum yapma..

    Yani ikisini bir tutamayacağımız konusunda ısrarcıyım, şu ana kadar 5 tane farklı Bianchi ve 5 farklı Ümit denedim ve farkı gerçekten 10dk sürerek anlayabilirsin. Bianchi pahalı olabilir, parçaların modeli düşüktür, malzemeleri hafif değildir, ama kesinlikle Ümit gibi dandik değil.

    Hız konusuna gelince, ben düz yolda bu bisikletle en fazla 35 falan yaptım, ama 50 derece ve 500mt uzunlukta gibi bir yokuştan aşağı yazlıkta 65 yapmıştım(iki farklı bisiklettik, kuzenimn 24" benm 26", ikisi de aynı hızları gösterdiler aşağı yukarı), hem de yaklaşık 10 farklı motorsiklet kullandım, onlarla karşılaştırınca da anlayabiliyorum yaptığım hızı aşağı yukarı.

    Çok ağır bisikletlerle yokuş aşağı iyi hız yapılır ama düz yolda yapılmaz. Yokuş aşağı olunca ağırlığın bi önemi yok m.g.h=1/2.m.v^2 formülünden m'lerin bi önemi olmadığı fizikten çıkıyor zaten. Dersen ki bi arabayla bi insan aynı hızda mı düşer, orda değişikliğe yol açan etken hava sürtünmesidir. Bisiklette de ağır olmasının hava sürtünmesiyle ilgisi olmadığından bu sadece lastikle ve sürücü pozisyonuyla ilgili. Yani ağır bisikletle yokş aşağı iyi hız yapılmaz diye birşey yok.




  • bende biyanki yarış bisikleti var.o bısıkletle 80 bastım.yalan solemıorum.yarıs bısıklet olanlara sorabılırsınız.bu arada eger paranız varsa yarıs bısıkletı alın.dıger bısıkletlere gore hem saglam hem kullanıslı hemde cok rahat.tavsıye ederım.
  •  Bisikletle yapabildiğiniz hız kaç km/saat?


     Bisikletle yapabildiğiniz hız kaç km/saat?


     Bisikletle yapabildiğiniz hız kaç km/saat?


     Bisikletle yapabildiğiniz hız kaç km/saat?


    ben şunlardan birini alabilirsem size hızı gösteririm




  • Sahin, sana birşey demedim Sen gerektiğinde yağını, suyunu vermişsindir, o yüzden ötmüyordur. Neyse bu konuyu geçelim, çok fazla tartışılacak bir konu değil. İkimizin beklentileri farklı. Ben yarışan bir insanım, sen hobi amaçlı biniyorsun, yani o sebeple ben ikisini rahatlıkla bir tutabiliyorum Ümit ve Bianchi'yi. Bu arada KX125'i kaça aldığını PM atarsan sevinirim KTM EXC250 düşünüyordum, ama düşüp kalkılacağı için gözüm korktu Malum, parça fiyatları...

    Xkumral, yarış bisikleti diye bir bisiklet türü yoktur. Dağ Bisikleti yarışlarında yarışırken dağ bisikleti yarış bisikleti olur, yol yarışı yaparken yol bisikleti, velodrom'da yarışırken velodrom bisikleti yarış bisikleti olur. Senin kastettiğin sanırım yol bisikleti olmalı. Amman diyim! Kask takmadan o hızları denememeni öneririm. Beyin pekmezinin asfalta akması pek hoş olmaz, değil mi?

    Dinçer, şov yapmak için bunlara gerek yok! Pisletlerde görmek isteriz seni (Yanlış anlama, şaka yapıyorum)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SERCAN_MTB

    Sahin, sana birşey demedim Sen gerektiğinde yağını, suyunu vermişsindir, o yüzden ötmüyordur. Neyse bu konuyu geçelim, çok fazla tartışılacak bir konu değil. İkimizin beklentileri farklı. Ben yarışan bir insanım, sen hobi amaçlı biniyorsun, yani o sebeple ben ikisini rahatlıkla bir tutabiliyorum Ümit ve Bianchi'yi. Bu arada KX125'i kaça aldığını PM atarsan sevinirim KTM EXC250 düşünüyordum, ama düşüp kalkılacağı için gözüm korktu Malum, parça fiyatları...

    Xkumral, yarış bisikleti diye bir bisiklet türü yoktur. Dağ Bisikleti yarışlarında yarışırken dağ bisikleti yarış bisikleti olur, yol yarışı yaparken yol bisikleti, velodrom'da yarışırken velodrom bisikleti yarış bisikleti olur. Senin kastettiğin sanırım yol bisikleti olmalı. Amman diyim! Kask takmadan o hızları denememeni öneririm. Beyin pekmezinin asfalta akması pek hoş olmaz, değil mi?

    Dinçer, şov yapmak için bunlara gerek yok! Pisletlerde görmek isteriz seni (Yanlış anlama, şaka yapıyorum)



    normal bir kullnıcı için sizce TÜRKİYE de kullanılabilecek bisiklet markası hangisidir? bir marka verebilirsen sevinirim




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.