DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
HALIYA OJE DÖKÜLDÜ!
17
Cevap
0
Favori
4.696
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> HALIYA OJE DÖKÜLDÜ!
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      737 Mesaj
      03 Temmuz 2007 11:18:43
      YENİ YIKANAN EVİMİZDEKİ HALIMIZA ALLAHA ŞÜKÜR DAHA GÖREMEDEN KARDEŞİM OJE DÖKTÜ BUNU NEYLE ÇIKARABİLİRİZ? BAYAN ARKADAŞLAR YARDIM


      _____________________________

    • Binbaşı
      1540 Mesaj
      03 Temmuz 2007 11:21:39
      bayan değilim ama, oje olan evde aseton da vardır o yoksa tiner de iş görebilir, ya da benzin...


      _____________________________

    • Çavuş
      55 Mesaj
      03 Temmuz 2007 11:26:23
      ojeyi aseton çıkarır ama halının rengini bozabilir. sen en iyisi yeniden bi yıkamaya gönder


      _____________________________

    • Yarbay
      8527 Mesaj
      03 Temmuz 2007 11:32:03
      Bulaşık deterjanı olabilir.


      _____________________________

    • Yarbay
      6391 Mesaj
      03 Temmuz 2007 11:40:15
      Halının o bölgesini makasla düzgünce kes sonra o bölge için yapacak pek bi şey yok


      _____________________________

      Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
    • Binbaşı
      1795 Mesaj
      03 Temmuz 2007 11:59:04

      quote:

      Orjinalden alıntı: Robinson_Crusoe

      Halının o bölgesini makasla düzgünce kes sonra o bölge için yapacak pek bi şey yok


      Arkadaşım o ne imza öyle yahu, bilgi verecek raklam yapacak başka bi şey bulamadın mı


      _____________________________

      INTEL Core i7-3770K || ASROCK Z77 Extreme6 || GIGABYTE GTX670 Windforce 3X OC || GSKILL RipjawsX DDR3-1600Mhz 16GB (2x8GB) || CORSAIR 400R Carbide || Corsair CX v2 750W || OCZ Vertex4 2.5 128GB SSD || SEAGATE Barracuda 1TB 64MB 7200rpm SATA || NOCTUA U9B || DELL 23" U2312HM LED
    • Yarbay
      2862 Mesaj
      03 Temmuz 2007 12:01:12
      halının orasına ütü bas yada ozonla sil


      _____________________________

      ♥Ŧєηєявαнçє'm♥

      Bazen Diyorlar Ki Bana; Ne Verdi FENER Sana ?
      Böyle Tutulacağına Hayatına Baksana.
      Bilmiyorlar ki Çekilmez Hayat Sen Olmayınca.
      Önce ALLAH'ım Sonra Sensin KANARYA !!

    • Çavuş
      48 Mesaj
      03 Temmuz 2007 12:01:29
      halıyı atınnnn


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      267 Mesaj
      03 Temmuz 2007 12:11:50

      quote:

      Orjinalden alıntı: QamiQaze

      bayan değilim ama, oje olan evde aseton da vardır o yoksa tiner de iş görebilir, ya da benzin...

      Bide bi kirbit çakarsın. ohh mis gibi toptan temizlik


      _____________________________

      DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ

      Dünyanın en büyük silah satıcıları ABD, İngiltere, Rusya, Fransa ve Çin'dir.
      Bu devletler ayrıca Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi'nin beş daimi üyesidir.
    • Yarbay
      3635 Mesaj
      03 Temmuz 2007 12:13:10
      Halının dokuması polyester mi yün mü?

      Dökülen oje az miktardır umarım ve halının dip dokumasına inmemiştir.Leke yüzeydeyse sizde yüzeyden aseton,selülozik tiner veya benzinle silebilisiniz.Fazla yıpratmamaya özen gösteriniz.Eğer sürdüğünüz temizleyici halıyı eritmeye başlıyorsa bırakın öyle kalsın.Erime yoksa uygulamaya devam.Kolay gelsin.




      _____________________________

      ///
      Niyet hayr, akıbet hayr.
    • Teğmen
      162 Mesaj
      03 Temmuz 2007 13:07:30
      asetonla iice sürt öle bi sürt ki halı ısınsın bn denedşm bişe olmuo halıya ama tabi halının nasıl olduuna da bağlı söyliim asetonda çok çıkarmıo biraz daha alıo okdr toptan çıkmaz yani.....


      _____________________________

    • Yarbay
      2631 Mesaj
      03 Temmuz 2007 13:09:27
      Yeni Halıda İşini Görebilir

      Benzin Çıkartır Sanıyosam.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Temmuz 2007 13:09:53
      asetonla sılme daha kötu olur tecrubeyle sabıt yanı.


      _____________________________

    • Yarbay
      3805 Mesaj
      03 Temmuz 2007 13:17:08
      kırmızı felansa halıda iz kalır aseton daha da cok yayılmasını saglar...
      acık renkli oje ise daha kolay temizlenir sanırım..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1340 Mesaj
      03 Temmuz 2007 23:24:23
      halıyı yan yatır dicek yok mu


      _____________________________

    • Binbaşı
      1697 Mesaj
      03 Temmuz 2007 23:27:21

      quote:

      Orjinalden alıntı: tamerim

      YENİ YIKANAN EVİMİZDEKİ HALIMIZA ALLAHA ŞÜKÜR DAHA GÖREMEDEN KARDEŞİM OJE DÖKTÜ BUNU NEYLE ÇIKARABİLİRİZ? BAYAN ARKADAŞLAR YARDIM

      Eviniz yeni mi yıkandı??
      Evimizdeki yeni yıkanan halımıza olacaktı doğrusu


      _____________________________

    • Teğmen
      131 Mesaj
      03 Temmuz 2007 23:28:04

      quote:

      Orjinalden alıntı: tamerim

      YENİ YIKANAN EVİMİZDEKİ HALIMIZA ALLAHA ŞÜKÜR DAHA GÖREMEDEN KARDEŞİM OJE DÖKTÜ BUNU NEYLE ÇIKARABİLİRİZ? BAYAN ARKADAŞLAR YARDIM
      [/quoteBayan deilim amaAyşe teyze işe koşar.ace,yada domestos,yada kosla.tiner falan dökme halı kötü kokar ve kaş yaparken göz çıkarırsın


      _____________________________



      UNUTMA UNUTTURMA!!!

      DH 2006 ÜYESİ!!!
    • Yarbay
      2033 Mesaj
      03 Temmuz 2007 23:35:07
      Sen oraya ojeyle devam et resim çiz motif olsun çıkmıyorsa.


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> HALIYA OJE DÖKÜLDÜ!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.