Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::. (1024. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21.214
Cevap
142
Favori
1.333.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10221023102410251026
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NOXX_26 N kullanıcısına yanıt
    oksijen sensörün bozuk olabilir, kaputu açıp oksijen sensörünün soketini çıkart ve öyle dene eğer düzelme varsa sensör bozuk demektir. başıma geldi ordan biliyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NOXX_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: NOXX_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: oramu

    Arkdaşlar Bi kaç sorum olacak 2010 - 2011 executive accord bakıyorum bu araçlarda 5 ileri şanzuman var otomatik bildiğim kadarıyla

    Bana hız devir ilişkisini söyleyebilrmisiniz(örn. Son viteste 3 bin devir 150 kmh gibi) sürekli uzun yola gittiğim için yüksek hızlarda zorlanmaması gerek

    Şimdiden yardım olacak kim varsa teşekkür ederim :)


    2000 devirde 100km. 3000 devir 139-140km (degerler 5.viteste,lpg.de ve hiz sabitlemedeyken olculdu.)bu arada arac 2006 makyajli. 2012 de ne olur onu bilemem.yakit olayina fazla takilmam ama uzun yolda 119km hiz sabitken 1.6 civic den daha a yaktigina bizzat sahit oldum.200-240 km hizda manuel kullanimda oldugu icin devir konusunda saglikli bi olcum yapamadim.

    Konunun ozeti

    ilginiz için teşekkür ederim ama yanlış bilgi : bir videoda otomatik 5 ileri accord da 4.vites 2 bin devirde araç 100 kmh ile gidiyordu
    lütfen kesin bilgisi olan biri yardım edebilrmi




  • Mrb arkadaşlar. Aracımın alternatör kayışını yan sanayii ürünle degistirdim. Ömer çifçi Ankaradan almıştım.

    Fakat özellikle ilk kalkışlarda yavaşken ya da dururken heriki durumdada direksiyonu çevirince ya da bir miktar sağa sola hareket ettirince alternatör kayışının çevresinde dolaştığı makaralardan yada çarklardan gıcırtılı bir ses geliyor. Yukardaki bir makarada olağan dışı gerilmeler ve makaranın ileri geri çok azda olsa hareket etmesi neticesinde oluyor bu durum.

    Başına gelen , ne olduğunu bilen varsa bilgi verebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ilk mesaj bu foruma hiç yakışmıyor, olması gereken kasa isim değişim model donanım vs gibi bilgiler olmalı. Accord kaç cc kimde var gibi bir bilgiyi kim ne amaçla kullanacak ki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfurkanustaoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: NOXX_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: NOXX_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: oramu

    Arkdaşlar Bi kaç sorum olacak 2010 - 2011 executive accord bakıyorum bu araçlarda 5 ileri şanzuman var otomatik bildiğim kadarıyla

    Bana hız devir ilişkisini söyleyebilrmisiniz(örn. Son viteste 3 bin devir 150 kmh gibi) sürekli uzun yola gittiğim için yüksek hızlarda zorlanmaması gerek

    Şimdiden yardım olacak kim varsa teşekkür ederim :)


    2000 devirde 100km. 3000 devir 139-140km (degerler 5.viteste,lpg.de ve hiz sabitlemedeyken olculdu.)bu arada arac 2006 makyajli. 2012 de ne olur onu bilemem.yakit olayina fazla takilmam ama uzun yolda 119km hiz sabitken 1.6 civic den daha a yaktigina bizzat sahit oldum.200-240 km hizda manuel kullanimda oldugu icin devir konusunda saglikli bi olcum yapamadim.

    Konunun ozeti

    ilginiz için teşekkür ederim ama yanlış bilgi : bir videoda otomatik 5 ileri accord da 4.vites 2 bin devirde araç 100 kmh ile gidiyordu
    lütfen kesin bilgisi olan biri yardım edebilrmi

    Eldeki veri bu dostum... videodaki arac 2000 cc ustu bi arac olabilir..onun da seninaradigin model yilini maalesef turkiye de bulamazsin...

    Saygilar...
    Bu mesaja eklenen görseller:

    .:: HONDA Accord Kulübü ::.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaslar 2012 civic i satip 2011 accord 2.0 almak istiyorum.
    dikkat etmem gereken neler var acaba?(km bakimlar...vs)
    tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halted__

    arkadaslar 2012 civic i satip 2011 accord 2.0 almak istiyorum.
    dikkat etmem gereken neler var acaba?(km bakimlar...vs)
    tesekkurler.

    makyajli al
    yalitim daha iyi
    bixenon var
    uzun kisa far asistani var
    Ben olsam uzun sure bineceksen 100bin km uzeri arac almazdim. Sonucta araç tum aksam olarak (alt takimlardan, iç doseme, direksiyon simidi asinmasina kadar) yorulmus oluyor. Sadece motor olayi degil.

    Ilaveten servis bakimi gecmisi dogru durust sunmayandan da uzak dururdum..

    Onun disinda sanzuman yagi degisim periyoduna dikkat etmelisin.

    10 /40 yagdan uzak dur. Bulundugun yere ve lpg durumuna gore 0/20, 0/30, 5/30,tam sentetik yağlar iyidir.

    Balatada Brembo, Ebc, en kotu Trw kullan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 8 Eylül 2016; 20:08:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    quote:

    Orijinalden alıntı: halted__

    arkadaslar 2012 civic i satip 2011 accord 2.0 almak istiyorum.
    dikkat etmem gereken neler var acaba?(km bakimlar...vs)
    tesekkurler.

    makyajli al
    yalitim daha iyi
    bixenon var
    uzun kisa far asistani var
    Ben olsam uzun sure bineceksen 100bin km uzeri arac almazdim. Sonucta araç tum aksam olarak (alt takimlardan, iç doseme, direksiyon simidi asinmasina kadar) yorulmus oluyor. Sadece motor olayi degil.

    Ilaveten servis bakimi gecmisi dogru durust sunmayandan da uzak dururdum..

    Onun disinda sanzuman yagi degisim periyoduna dikkat etmelisin.

    10 /40 yagdan uzak dur. Bulundugun yere ve lpg durumuna gore 0/20, 0/30, 5/30,tam sentetik yağlar iyidir.

    Balatada Brembo, Ebc, en kotu Trw kullan.


    cok tesekkur ederim.
    km si dusuk bulmak samanlikta igne aramak gibi ama bakalim, nasipse olur.




  • butce onemli.
    ama temiz bir makyajli icin sanirim min 70 lazim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    butce onemli.
    ama temiz bir makyajli icin sanirim min 70 lazim...

    75 bin i gecmeyi dusunmuyorum zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halted__

    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    butce onemli.
    ama temiz bir makyajli icin sanirim min 70 lazim...

    75 bin i gecmeyi dusunmuyorum zaten.

    75'e kadar ayiracak butceniz varsa biraz arastirmakla 2012 makyajli, 60-70bin km lerde, belki 2-3 parça boyalı Accord rahat bulabileceginizi dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04


    quote:

    Orijinalden alıntı: halted__

    quote:

    Orijinalden alıntı: acc04

    butce onemli.
    ama temiz bir makyajli icin sanirim min 70 lazim...

    75 bin i gecmeyi dusunmuyorum zaten.

    75'e kadar ayiracak butceniz varsa biraz arastirmakla 2012 makyajli, 60-70bin km lerde, belki 2-3 parça boyalı Accord rahat bulabileceginizi dusunuyorum.

    hayirlisi artik, 2012 makyajli yazdiginiza gore 2012 sonrasi bakacagiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ölüncek Adam

    Mrb arkadaşlar. Aracımın alternatör kayışını yan sanayii ürünle degistirdim. Ömer çifçi Ankaradan almıştım.

    Fakat özellikle ilk kalkışlarda yavaşken ya da dururken heriki durumdada direksiyonu çevirince ya da bir miktar sağa sola hareket ettirince alternatör kayışının çevresinde dolaştığı makaralardan yada çarklardan gıcırtılı bir ses geliyor. Yukardaki bir makarada olağan dışı gerilmeler ve makaranın ileri geri çok azda olsa hareket etmesi neticesinde oluyor bu durum.

    Başına gelen , ne olduğunu bilen varsa bilgi verebilir mi?

    Cevabı olan arkadaşımız yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelecek bayramınız mubarek olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ölüncek Adam kullanıcısına yanıt
    Sorununuzu daha iyi anlamak için bir soru sormak istiyorum. Araç durur pozisyonda ve vites d konumunda iken aşırı bir titreşim var mi araçta? Böyle birşey ve takıntılı bir ses varsa gergi rulmaninda sıkıntı olma ihtimali olabilir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ölüncek Adam kullanıcısına yanıt
    Onun dışında soğuk havalarda yada aracı ilk calistirdiginiz anlarda direksiyonu sag sol yaptiginizda tıkır tıkır sesi geliyorsa, bu direksiyon hidrolik hortmundan olduğunu daha önce bu forumda okumuştum. Malesef kronik sorunlarimizdan birisi. Hortumun değişme zamanı geldiğinde bu ses giderek artiyormus. Ben şimdilik duymuyorum ama direksiyon iyice agirlasirsa vs. İcabına bakmak gerekecek. Hortumun orijinali 750 lira civarında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imbatlykin

    Onun dışında soğuk havalarda yada aracı ilk calistirdiginiz anlarda direksiyonu sag sol yaptiginizda tıkır tıkır sesi geliyorsa, bu direksiyon hidrolik hortmundan olduğunu daha önce bu forumda okumuştum. Malesef kronik sorunlarimizdan birisi. Hortumun değişme zamanı geldiğinde bu ses giderek artiyormus. Ben şimdilik duymuyorum ama direksiyon iyice agirlasirsa vs. İcabına bakmak gerekecek. Hortumun orijinali 750 lira civarında.

    Direksiyon hortumu disinda direksiyon.pompasi kaynakli da olabiliyor.

    Kontrol ettirmekte fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imbatlykin

    Sorununuzu daha iyi anlamak için bir soru sormak istiyorum. Araç durur pozisyonda ve vites d konumunda iken aşırı bir titreşim var mi araçta? Böyle birşey ve takıntılı bir ses varsa gergi rulmaninda sıkıntı olma ihtimali olabilir diye düşünüyorum.

    Gergi rulmanında problem olması benim de aklıma gelen ihtimal.

    D ye alınca bir titreşim var ama çok aşırı bir titreme değil.

    Ama bu titreşimin çok normal bir durum olmadığı da aşikar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imbatlykin

    Onun dışında soğuk havalarda yada aracı ilk calistirdiginiz anlarda direksiyonu sag sol yaptiginizda tıkır tıkır sesi geliyorsa, bu direksiyon hidrolik hortmundan olduğunu daha önce bu forumda okumuştum. Malesef kronik sorunlarimizdan birisi. Hortumun değişme zamanı geldiğinde bu ses giderek artiyormus. Ben şimdilik duymuyorum ama direksiyon iyice agirlasirsa vs. İcabına bakmak gerekecek. Hortumun orijinali 750 lira civarında.

    Sesin geldiği yer alternatör kayışının etrafında döndüğü çarklar ya da makaralar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acc04


    quote:

    Orijinalden alıntı: imbatlykin

    Onun dışında soğuk havalarda yada aracı ilk calistirdiginiz anlarda direksiyonu sag sol yaptiginizda tıkır tıkır sesi geliyorsa, bu direksiyon hidrolik hortmundan olduğunu daha önce bu forumda okumuştum. Malesef kronik sorunlarimizdan birisi. Hortumun değişme zamanı geldiğinde bu ses giderek artiyormus. Ben şimdilik duymuyorum ama direksiyon iyice agirlasirsa vs. İcabına bakmak gerekecek. Hortumun orijinali 750 lira civarında.

    Direksiyon hortumu disinda direksiyon.pompasi kaynakli da olabiliyor.

    Kontrol ettirmekte fayda var.



    Kaputu açıp özellikle baktım ses alternatör kayışının etrafında döndüğü makaralardan , rulmanlardan geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 10221023102410251026
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.