Şimdi Ara

KLasik Tarz(Chopper/Cruiser) Motorsiklet TavsiyeSi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
12.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başta söylemeliyim ki motorsiklet konusunda şu an acemi sayılırım,ama çok fazla hevesim var bu konuda.. Bütçemde öğrenci bütçesi olduğundan ötürüde çok kısıtlı maalesef... Bu şartlar göz önünde tutularak bana klasik tarzda uygun fiyatlı sağlam ve görünümü hoş motorsiklet tavsiyesinde bulunabilir misiniz? Benim çok fazla alternetifim yok bilgisizliğimden ötürü,sizlerin değerli fikirlerinize ihtiyacım var bu nedenle... Bütçem 0 yada 2.el farketmez max. 5,000YTL Paylaşımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R@ -- 25 Haziran 2007; 12:53:19 >



  •  KLasik Tarz(Chopper/Cruiser) Motorsiklet TavsiyeSi


    İşte sana tavsiye edeceğim motor. Benimde ilk vitesli motorum bu. Hala kullanıyorum. Çok şükür çok memnunum. Yağ soğutmalı olduğu için bas git gidebildiğin kadar. Balansör sistemi var, yani titreşim yok. Oldukça heybetli ve gösterişli bir makine. Sokakta bakışlardan sıkılmazsan 10 numara.. 3100+200(plaka ruhsat) 3300.. sıfırı

    mont, kask, eldiven, çanta vs. aksesuarlarda yaklaşık 1000 lira tutar.. 4300'e kapatırsın..




  • zannedersem keeway superlight 150
  • hayır bu zealsun 150cc, arkadaşın dediği gibi titreşim yok, yağ soğutma ile uzun yol olayı var, tek sorunu 150 cc olması, max hızı düşük, bir tiger gibi 170 yapamıyor, 120 yi geçeceğini sanmıyorum, sollamalarda atik değildir heralde, ama bin git işte 100 km/h ile git gidebildiğin kadar....arkadaş bakalım yorumlarıma katılacak mı :)
  • keeway super ligt 150 bak derim ya da keeway super shadow 250
  • quote:

    Orjinalden alıntı: amdfanatic

    hayır bu zealsun 150cc, arkadaşın dediği gibi titreşim yok, yağ soğutma ile uzun yol olayı var, tek sorunu 150 cc olması, max hızı düşük, bir tiger gibi 170 yapamıyor, 120 yi geçeceğini sanmıyorum, sollamalarda atik değildir heralde, ama bin git işte 100 km/h ile git gidebildiğin kadar....arkadaş bakalım yorumlarıma katılacak mı :)


    Evet, bu zealsun 150cc Prince.
    Max. hız olarak seninde söylediğin gibi 120-125 civarı dolaşıyor ibre.. Ancak atikliği konusunda eklemem gerekenler var. Makine gerçekten seri. Çok büyük göründüğüne bakmayın, kilosu düşük. 14 beygir.. Ve özellikle kalkışlarda ve ara hızlanmalarda oldukça başarılı maşallah.




  • Hmm anladım arkadaşlar,bu iki model dışında herhangi bir seçenek var mı acaba?
  • kanuni tiger var o da iyidir regal raptor var bir de
  • keeway sl150 sakın alma diyorum, 80 km/h üzerinde titreşimi çok fazlaymış, onun yerine keeway ss250 gönül rahatlığıyla alabilirsin, v motorlu, titreşimi yok, regal raptor su soğutmalı onu da alabilirsin, bu ikisi az sorunlu motorlar, dorado corvus ve poseidon var, servisleri az, ama motorlar gösterişli, su soğutmalı, akü sorunu haricinde iyiler, kanuni tiger var, 21hp, 170 km/h yapanlar var, çok iyi bakım istiyor, nefret eden de var memnun olanda var, bu saydıklarım iyidir, ama hepsi çinli, iyi düzenli sık bakım yapılmaları lazım, bunu sakın aklından çıkarma, yoksa bu motorlarla yolda kalırsın, hayati tehlike atlatırsın...hafta sonu eğlencesi için alacaksan çinli al yoksa günlük uzun yol vs motordan anlamıyorsan tavsiye etmiyorum...bu saydıklarımın dışında güzel görünen pek çok marka model var, ama çoğu ya titreşimli ya da parçaları zor bulunuyor, servise veriyorsun duruma göre3-5 gün sonra duruma göre aylar sonra parça geliyor, tiger dışında çinli chopperlar max ortalama 120 km/h yapıyorlar, hyosung marka koreli motorlar var, şahane motorlar, 29hp, ama 2.elde min 5000 ytl olarak hatırlıyorum, yamaha ybr125, honda cbf150 kurye motorları olarak çok görüyorsundur, acayip dayanıklı, parçaları bol, sorunsuz, ekonomik ama gösterişsiz motorlar, beğeniyorsan hiç düşünme onlardan al...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amdfanatic -- 26 Haziran 2007; 22:18:30 >




  • R@ sana bir soru sormak istiyorum: cruiser tarzında motor almak konusunda kararlı mısın? Ya da şöyle sorayım, almak istediğin motorun tarzına nasıl karar verdin? Bu işe pek önem verilmiyor ama sonradan gerçekten pişman olanlar var "keşke ... alsaydım, keşke bunu almasaydım hiç sevmedim" diye. Eğer tek tarz denediysen tabi ki bu iki tekerlekli bir araç olduğu için çok zevklidir, ama diğer tarzları da çok az da olsa denemeden karar vermek sonradan pişman olmana yol açabilir. Sadece tipine bakarak da almak çok yanlış, ilk görüşte nefret ettiğin bir motor özelliklerini okudukça sana çok tatlı gelebilir. Motor seçmek kendine eş seçmek gibidir, çünkü sürerken ayrı değil bir bütün olmak zorundasındır yoksa motor sürüyorum diyemezsin. Sen onu sevemezsen o da seni sevmez. Motor aşk gibidir, sen ona ne kadar sevdiğini belli edersen o da sana o kadar bağlanır, o da seni sever. Bunlar delice gelebilir ama binmeden anlayamazsın, ben normalde eski model motorlara antipati ile bakarken 2 gün eğitim aldığım XT350'yi sevmeye başladım. Bir sürü motor denedim ama bir cruiser'da kendimi emanete binmiş gibi hissettim hep. Ama enduro'da evimdeydim, rahattım, benim kafadan bir motordu ve iyi anlaşıyorduk, ve 3 günün sonunda enduro'dan vazgeçemez hale geldim.

    Senin için bu başka bir tarz da olabilir, belki cruiser olacak ve doğru yoldasın, ama asla önyargılı yaklaşırsan veya denemezsen hangisinin asıl tarzın olduğunu bilemezsin. Saçma gelse de sürdüğü motorla manevi bir bağ kuruyor insan, ve bu bağı kurmak için asıl tarzını bulmalısın, ancak böyle doğru bir motorcu olabilirsin




  • @sahinoz31

    sana katılıyorum, önce mümkün olduğunca pek çok farklı tarzda motor denemelisin. En doğrusu hangisiyse onu almalısınki sonrasında kafanda keşkeler oluşmasın. motorumu alana kadar Supersport hariç hepsinden biraz biraz sürmüştüm.. Ve benim tarzım kesinlikle cruiser dedim.. Bundan sonraki motorumda kısmetse cruiser olacak!
  • Arkadaşlar öncelikle değerli fikir ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum,çok yardımcı oldunuz gerçekten Ama bu motor arzusu ilk baştan beri choper yada cruser ile başladı bende,ha sürdün mü diğerlerini derseniz hayır çoğunu denemedim bile;ancak nedense klasik tarz dışındaki hiç bir türe bir türlü kanım ısınmadı neden bilmiyorum... Bende hız tutkusu filan yoktur motorlarda onu baştan belirtmem gerekirdi aslında,benim bir motorda önem verdiğim en önemli 3 şey motorun çıkardığı ses tarzı,karizması ve görününmdeki ağır baba model olması... Bilmiyorum neden böyle ama özellikle ses bir motorda aradığım olmazsa olmaz bir şey (sesten kastettiğimde bu harley yada honda samuray x lerin çıkardığı ses tipi) Bilmiyorum belki biraz cahilce ama motorun albenisini oluşturan nedenler bunlar bende,gönlüm istiyorki discovery channel daki gibi kendi motorumu yapabilmek ancak durum şimdilik bu,bütçede belli ona göre bu hevesimi alabilmek... Hayırlısı artık,nasip hangisi olursa ve bilgileriniz beni baya bir aydınlattı,kesinlikle bunları göz önünde bulunduracağım




  • Ha bu arada yazmayı unutmuşum,benm amacım hafta sonları ve hafta içi okuldan fırsat buldukça motorum ve nişanlım ile birlikte olabildiğince vakit geçirmek,o nedenle motorun hızı ve uzun yollardaki dayanıklılığı çok problem değil,belki yılda bir sefer memlekete giderim o kadar ( 3 saatlik yol )
  • Ben zaten senin gibi düşünüyordum, kendime benzettiğim için dedim denemeden alma diye. Ben cruiser'lara değil de çok manyak şekilde Supersport'lara hastaydım, nerde görsem içim giderdi, sesini duyunca bir gün benim de olacak diye kendimi avuturdum, ama şimdi görüyorum ve canım çekmiyor bile. Yani sürdükten sonra insanın fikirleri çok değişebiliyor. Mesela belki cruiser alacaksın ama dönüş kabiliyetinden memnun kalmayacaksın (bu sadece bir örnek). Hayatımda asla almayacağım tipteki motorlara artık saygı ve sevgiyle bakmaya başladım ben eğitim aldıktan sonra. Mesela eskiden Suzuki DR-Z400SM görsem "bu ne böyle ya ne dandik motor" derdim. Ama şimdi bana deseler ki "Fazer 600" mü "DR-Z400" mü diye, kesinlikle DR-Z'yi seçerim. Yani insanın ufku genişliyor, fikirleri değişiyor bu işin içine girdikçe. Ben mavi gözlü sarı saçlı kızları severim demek gibi birşey oluyor senin dediğin, yani mesela öyle bi kumral çıkar ki karşına sarışınların yüzüne bile bakmazsın daha




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Ben zaten senin gibi düşünüyordum, kendime benzettiğim için dedim denemeden alma diye. Ben cruiser'lara değil de çok manyak şekilde Supersport'lara hastaydım, nerde görsem içim giderdi, sesini duyunca bir gün benim de olacak diye kendimi avuturdum, ama şimdi görüyorum ve canım çekmiyor bile. Yani sürdükten sonra insanın fikirleri çok değişebiliyor. Mesela belki cruiser alacaksın ama dönüş kabiliyetinden memnun kalmayacaksın (bu sadece bir örnek). Hayatımda asla almayacağım tipteki motorlara artık saygı ve sevgiyle bakmaya başladım ben eğitim aldıktan sonra. Mesela eskiden Suzuki DR-Z400SM görsem "bu ne böyle ya ne dandik motor" derdim. Ama şimdi bana deseler ki "Fazer 600" mü "DR-Z400" mü diye, kesinlikle DR-Z'yi seçerim. Yani insanın ufku genişliyor, fikirleri değişiyor bu işin içine girdikçe. Ben mavi gözlü sarı saçlı kızları severim demek gibi birşey oluyor senin dediğin, yani mesela öyle bi kumral çıkar ki karşına sarışınların yüzüne bile bakmazsın daha


    Valla bilmiyorum hocam işte,hele bir tanesine bineyim o zaman yazdığınızgibi o motorun aslında benm istediğim bir motor tipi olmadığını anladığım gün başka alternatiflere kayacağım kesin




  • Hangi motora binersen bin bir daha inmek istemeyeceksin ve tarzın ondan sonra belirlenecek ben de ilk başlarken cruiser hayali kurardım ama kursa giderken enduronun rahatlığı sayesinde enduro motor almaya karar verdim bir kaç yıl sonra ise süpersport bir motor almaya karar verdim şimdi uçarmış gibi hissediyorum enduro s. sport ve chopper hepsinin farklı bir tadı var hangisinin havasına kaptırırsan o yolda gidersin yeterki oturaklı ve aşırıya kaçmayan bir başlangıç yap .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.