- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
1 saniye kaç milisaniyedir ?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
31
Cevap
47102
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 13:28:18 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Yoruma Git
varmak istediğin sonucu çok merak ediyorum
+5 | Paysage - 9 yıl önce

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 13:28:55 

bin

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 13:28:57 

100 salise nam-ı diğer milisaniye


2516 Mesaj
22 Haziran 2007; 13:29:15 

10'un 26412654414 kuvveti bölüüüüüüüüüüüüüüüüü 54154212 kuvveti
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



2064 Mesaj
22 Haziran 2007; 13:33:06 


quote:

Orjinalden alıntı: kominiko

10'un 26412654414 kuvveti bölüüüüüüüüüüüüüüüüü 54154212 kuvveti


imkansız böyle bir değer çıkıyor:

4877,3038030726031061074252174512
_____________________________

İncir alışveriş sistemi hakkında bilgi ve referans için pm atabilirsiniz yardımcı olabilirim..


10148 Mesaj
22 Haziran 2007; 13:38:06 

  • 1 saniye =1000 milisaniye,
  • 1 dakika = 60000 milisaniye,
  • 1 saniye = 1000000 mikrosaniye,
  • 1 saniye = 1000000000 nanosaniye.
_____________________________

Bize yalnız dans etmesini, iyi giyinmesini, kur yapmasını ve âşık olmasını bilen gencin lüzumu yoktur.
Bize bugün mesleğinde usanmadan çalışacak, yarın hudutta göz kırpmadan ölebilecek genç lâzımdır.
Bize bir gençlik lâzımdır. Temelinde cehalet, duvarlarında riya, tavanlarında dalkavukluk bulunmasın.
H. Nihal ATSIZ, Atsız Mecmua, 15 Nisan 1932, Sayı: 12

O sebeple Ata'na saygıda kusur etme sakın!
Atatürk'e göre Atatürk - Rahatsız olma!

|| Forum Anlaşması || Genel Forum Kullanımı || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Kullanıcı Adı Değişimi || SMS Onay Sistemi || Önerileriniz, Sorunlarınız ||

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 13:38:51 


quote:

Orjinalden alıntı: Ömer

  • 1 saniye =1000 milisaniye,
  • 1 dakika = 60000 milisaniye,
  • 1 saniye = 1000000 mikrosaniye,
  • 1 saniye = 1000000000 nanosaniye.


ikinci aşama;

insan gözü 3-5 milisaniyelik görüntüleri ayırt edebilir mi ?


2516 Mesaj
22 Haziran 2007; 13:39:53 

varmak istediğin sonucu çok merak ediyorum
_____________________________



 
6170 Mesaj
22 Haziran 2007; 13:42:47 

quote:

Orjinalden alıntı: .TaneR.



ikinci aşama;

insan gözü 3-5 milisaniyelik görüntüleri ayırt edebilir mi ?

Hayır insan gözü saniyede 23kare görüntü algılayabilir diye biliyorum.


kaynak:http://tr.wikipedia.org/wiki/Milisaniye



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi >OnuR< -- 22 Haziran 2007; 13:43:24 >
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 13:47:20 


quote:

Orjinalden alıntı: >OnuR<


Hayır insan gözü saniyede 23kare görüntü algılayabilir diye biliyorum.


kaynak:http://tr.wikipedia.org/wiki/Milisaniye


şu egzasaniyeyi tablodan çıkarsan veya o satırı paint ile karalasan diyorum. sebebini iyi bilirsin


 
6170 Mesaj
22 Haziran 2007; 13:49:08 


quote:

Orjinalden alıntı: .TaneR.



şu egzasaniyeyi tablodan çıkarsan veya o satırı paint ile karalasan diyorum. sebebini iyi bilirsin

egzasaniyeyi görmemiştim dursun işte ne güzel
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



844 Mesaj
22 Haziran 2007; 14:27:41 

insan gözü 1 sn de 25 kare'den fazlasını geçemez... eşik değeri animasyonlarda sn'de 16 olarak kullanılır...
_____________________________

hop ki üç dört

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 15:01:46 

Arkadaş en düşük algılama süresini sormuş. Ekranda 3-5 ms kalan bi resmi algılayabilir mi manasında.

Şu egzasaniye olayı nedir, neden karalıyoruz ?


 
659 Mesaj
22 Haziran 2007; 15:04:38 


quote:

Orjinalden alıntı: El-Aksa
Şu egzasaniye olayı nedir, neden karalıyoruz ?
bende anlamadim
_____________________________



 
845 Mesaj
22 Haziran 2007; 15:06:41 

10–3(on üzeri eksi üç :P) milisaniye



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TeeNKiNG -- 22 Haziran 2007; 15:07:39 >
_____________________________

Nikon D7000, Galaxy Note II, Sennheiser CX500

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 15:07:34 

yani şunu anlamaya çalışıyorum.
lcd ekranlar üzerindeki klasik muhabbetler hep 2 ile 8 ms. tepkime arasında gidip geliyor, buna göre bazı ekranlar yere batırılıyor bazıları göklere çıkarılıyor.


529 Mesaj
22 Haziran 2007; 15:16:23 

.Tamer

2 ms-8 ms
bu süreler lcd nın tepkime süresini belirtir buda , kısaca lcd üzrindeki göründünün değişme süresi diyebilirz.
yani oyun oynarken bi resimden dier resme gecerken arada gecen süredir.
bunu kısa olması makbuldur 2 ms gibi çünkü uzun tepkime sürelerinde bi görüntü cok fazla ekranda kalır ve can sıkar ki artık bu kadr uzun tepkime süresi olan montrler kalmadı kanımca.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 15:20:48 

hm yanlış anlamışım demekki.
Çözünürlük yükseldikçe o kadar kücük farklar bile etki ediyor olabilir.
Mesela 1280 çözünürlükte 60 hz ile 75 hz arasında çok fark ediyor. 15 ms fark.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Haziran 2007; 15:49:26 


quote:

Orjinalden alıntı: El-Aksa

hm yanlış anlamışım demekki.
Çözünürlük yükseldikçe o kadar kücük farklar bile etki ediyor olabilir.
Mesela 1280 çözünürlükte 60 hz ile 75 hz arasında çok fark ediyor. 15 ms fark.


bahsettiğiniz şeyler farklı değerler


3805 Mesaj
22 Haziran 2007; 16:30:12 


quote:

Orjinalden alıntı: >OnuR<



egzasaniyeyi görmemiştim dursun işte ne güzel



bu ne demek acıklama bekliyorum!
_____________________________



4400 Mesaj
22 Haziran 2007; 18:39:42 

bu arada insan gözü 24 fps algılayabiliyo diye biliyorum 24 ten fazlası gereksiz yani
_____________________________


BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.


 
1004 Mesaj
22 Haziran 2007; 19:01:27 


quote:

Orjinalden alıntı: uzil

bu arada insan gözü 24 fps algılayabiliyo diye biliyorum 24 ten fazlası gereksiz yani

Evet insan gözü daha fazlasını algılayamaz filmlerde saniyede 24 karedir. Hatta çizgi filmler saniyede 16 kare olmasına rağmen takılma hissetmeyiz.

Saniyede 24 kare demek 1saniye/24 = 0.0416 saniyede bir görüntünün değişmesi gerek demek.
1000ms = 1saniye
16ms = 0.016saniye... Yani 16ms lik tepki süresi olan bir lcd monitör İnsan gözünün algılama kapasitesinin altındadır. Hatta 41ms lik tepki süresi bile altındadır. Ama lcd monitörler bu oranları sürekli vermez. Bu verilen değerler genelde minumum değerlerdir. Bu yüzden maksimuma çıktığı zaman bu değer takılma olur. Önemli olan bu 40 ms üzerine asla çıkmayacak stabiliteye sahip olmalıdır. Mesela bir monitör 2ms minumum tepki süresi 24ms maksimum tepki süresi diğer bir monitör 8ms minumum tepki süresi 16ms maksimum tepki süresi. Bu durumda 2. daha iyidir çünkü çıktığı maksimum değer 16ms dir. Ama maalesef firmalar minumumu verdiği için biz gider 2 ms lik olanı alırız. Umarım anlatabilmişimdir.
Buna gelen 1 yanıtı gör.


4400 Mesaj
22 Haziran 2007; 19:04:25 


quote:

Orjinalden alıntı: ccm*



Evet insan gözü daha fazlasını algılayamaz filmlerde saniyede 24 karedir. Hatta çizgi filmler saniyede 16 kare olmasına rağmen takılma hissetmeyiz.

Saniyede 24 kare demek 1saniye/24 = 0.0416 saniyede bir görüntünün değişmesi gerek demek.
1000ms = 1saniye
16ms = 0.016saniye... Yani 16ms lik tepki süresi olan bir lcd monitör İnsan gözünün algılama kapasitesinin altındadır. Hatta 41ms lik tepki süresi bile altındadır. Ama lcd monitörler bu oranları sürekli vermez. Bu verilen değerler genelde minumum değerlerdir. Bu yüzden maksimuma çıktığı zaman bu değer takılma olur. Önemli olan bu 40 ms üzerine asla çıkmayacak stabiliteye sahip olmalıdır. Mesela bir monitör 2ms minumum tepki süresi 24ms maksimum tepki süresi diğer bir monitör 8ms minumum tepki süresi 16ms maksimum tepki süresi. Bu durumda 2. daha iyidir çünkü çıktığı maksimum değer 16ms dir. Ama maalesef firmalar minumumu verdiği için biz gider 2 ms lik olanı alırız. Umarım anlatabilmişimdir.

çok güzel anlattın bu olay şeye benziyo 512 lik ekran kartı her zaman daha iidir gibi
_____________________________


BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.


1253 Mesaj
23 Mart 2013; 0:41:26 


quote:

Orijinalden alıntı: Paysage

10'un 26412654414 kuvveti bölüüüüüüüüüüüüüüüüü 54154212 kuvveti





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



 
65 Mesaj
3 Haziran 2015; 0:55:17 

quote:

Orijinalden alıntı: ccm*



Evet insan gözü daha fazlasını algılayamaz filmlerde saniyede 24 karedir. Hatta çizgi filmler saniyede 16 kare olmasına rağmen takılma hissetmeyiz.

Saniyede 24 kare demek 1saniye/24 = 0.0416 saniyede bir görüntünün değişmesi gerek demek.
1000ms = 1saniye
16ms = 0.016saniye... Yani 16ms lik tepki süresi olan bir lcd monitör İnsan gözünün algılama kapasitesinin altındadır. Hatta 41ms lik tepki süresi bile altındadır. Ama lcd monitörler bu oranları sürekli vermez. Bu verilen değerler genelde minumum değerlerdir. Bu yüzden maksimuma çıktığı zaman bu değer takılma olur. Önemli olan bu 40 ms üzerine asla çıkmayacak stabiliteye sahip olmalıdır. Mesela bir monitör 2ms minumum tepki süresi 24ms maksimum tepki süresi diğer bir monitör 8ms minumum tepki süresi 16ms maksimum tepki süresi. Bu durumda 2. daha iyidir çünkü çıktığı maksimum değer 16ms dir. Ama maalesef firmalar minumumu verdiği için biz gider 2 ms lik olanı alırız. Umarım anlatabilmişimdir.

Bir sorum olacak ? Biz insanlar oyun oynadığımızda şuan 30 fps ile 60 fps arasındaki farkı nasıl edebiliyoruz o zaman yani 60 fps ye bakınca daha bir akıcı olduğunu anlayabiliyorsun bence insan gözünün fps değerini kimse bilmiyor bir insan ile bir bilgisayarı veya kamerayı karşılaştırmak bile mantıksız olurdu zaten :)
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

ASUS N550JV-CN211D


810 Mesaj
3 Haziran 2015; 1:00:05 

_____________________________

Siz Tek Ben Hepiniz


295 Mesaj
3 Haziran 2015; 1:03:17 


quote:

Orijinalden alıntı: OnuR



egzasaniyeyi görmemiştim dursun işte ne güzel

8 sene geçmiş şu egzasaniye olayını açıklasanız artık . Nası bi sır bu















< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Intel(R) Core(TM) i7-3770K CPU @4.20 GHz - 16GB Ram - 64 Bit işlemci - NVIDIA GeForce GTX 660 - DirectX 11 - 2TB hafıza - Logitech G9x Mouse - TTesports Dasher Altlık - JWİN 2.1 Hoparlör - Sound Blaster Kulaklık Mikrofon


 
142 Mesaj
3 Haziran 2015; 1:06:38 

quote:

Orijinalden alıntı: b2bugra


Bir sorum olacak ? Biz insanlar oyun oynadığımızda şuan 30 fps ile 60 fps arasındaki farkı nasıl edebiliyoruz o zaman yani 60 fps ye bakınca daha bir akıcı olduğunu anlayabiliyorsun bence insan gözünün fps değerini kimse bilmiyor bir insan ile bir bilgisayarı veya kamerayı karşılaştırmak bile mantıksız olurdu zaten :)

size katiliyorum 24 fps görebiliyoruz hikayesi yalandir



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gurkanq -- 3 Haziran 2015; 1:25:01 >
_____________________________



195 Mesaj
3 Haziran 2015; 1:25:54 

aynen ha o ne alaka



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________





 
208 Mesaj
17 Ocak 2016; 17:03:08 

10 üzeri "+"18 saniye.

Küçükler görmesin
_____________________________



379 Mesaj
17 Ocak 2016; 17:45:48 

_____________________________

Goodbye Lydia, welcome Lyrica!


60 Mesaj
17 Ocak 2016; 17:58:13 

10 yıllık zort

1 saniye = 10 salise = 1000 milisaniyedir
_____________________________

♦ Kimsenin bardağına kaşık olmayın şeker eridiğinde sizin de işiniz biter.
♦ Ve anlarsın ki; bu dünyada en çok neyi istersen, o senin imtihanındır..
♦ Şans osuruk gibidir, fazla zorlarsan altına mıçarsın...
♦ Gerçeği bedava yapmışlar kimse almamış....
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » 1 saniye kaç milisaniyedir ?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR1
0.328