Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (247. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.865
Cevap
80
Favori
1.592.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06

    Günaydın arkadaşlar benim aracın teybi ile ilgili sornum var.
    teybi actıktan yarım saat sonra filan bip diye ses geldikten sonra teyib kendisi otomatik olarak kapanıyor yardımcı olursanız sevinirim araç 2005 orjinal teyip


    benim aklıma gelen bir soru var, teyp kontağa bağlı mı yoksa kontak bağlantısı kesilmiş olabilir mi?
    bu olay bizde araba çalışmıyorken ve kontak tamamen kapalıyken oluyordu, yarım saatte bip sesi vererek kapanıyordu. kontak bağlantısı kesilmişse teyp motorun çalışmasıyla alakasız çalışır ve her zaman enerji koruma moduna geçer gibi geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matchbox

    Teşekkürler leki,

    Benim araştırdığım kadarıyla şanzuman yağı kesinlikle değişmeli, sonra resmen kömür kıvamına gelip şanzumanı kullanılmaz hale getirebiliyor, bizzat yaşayan arkadaşlarım var. (Olayın meydana geldiği araba Renault değil bu arada)


    Evet, merak edip ben de araştırdım şimdi, 40bin km ya da 2 yılda bir diyor bir makale. ama sanırım bu forumdaydı, bir kullanıcı yağın değişmemesi gerektiğini yazmıştı, sanırım o aklımda kalmış.

    bu da meteg adlı forum kullanıcısının otomatik vitesle ilgili yazısından alıntı:

    "otomatik şanzıman yağının ortalama olarak her 70,000 km de bir varsa filtresi ile beraber yenilenmesi filtre yoksa sadece yağın değişmesi gerekir.. yağ ayrıca rengi atmış ise veya yanık kokusu var ise de değiştirilmelidir.. genelde yağ koyu kırmızıdır. mesela bu yağ kahverengi olursa veya siyah o zaman mutlaka değişmelidir. kahverengi yağ şanzımanın sarsıntılı atmasına, siyahlaşan yağ ise yağlama görevinin yapamamasına sebep olur. ve sonuç olarak tahribat yapar."




  • Merhaba arkadaşlar, ilk aracımım alıyorum Allah nasip ederse. 2000 model clio 1.6 RTE otomatik vites. 74000 km de. servise götüreceğiz yarın eğer sorun çıkmazsa alacağım inşallah. Sizce nasıl araba? Şehir içi kullanacağım şimdilik, malum acemiyim daha. Şehir içinde ne yakar, çok külfetlimidir? Benim kullanımım sadece hafta sonları olacak. Ne diyorsunuz alınır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki


    quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06

    Günaydın arkadaşlar benim aracın teybi ile ilgili sornum var.
    teybi actıktan yarım saat sonra filan bip diye ses geldikten sonra teyib kendisi otomatik olarak kapanıyor yardımcı olursanız sevinirim araç 2005 orjinal teyip


    benim aklıma gelen bir soru var, teyp kontağa bağlı mı yoksa kontak bağlantısı kesilmiş olabilir mi?
    bu olay bizde araba çalışmıyorken ve kontak tamamen kapalıyken oluyordu, yarım saatte bip sesi vererek kapanıyordu. kontak bağlantısı kesilmişse teyp motorun çalışmasıyla alakasız çalışır ve her zaman enerji koruma moduna geçer gibi geliyor.


    evet teyib arac kontağından bağımsız çalışıyor yani kontağı kapattığımda kendiliğinden kapanmıyor. ve sorunu nasıl çözebilirim




  • Bi elektrikçiye git hallederler arkasında bi soket var o soketi çıkarıp başka bi sokete takıyo kontağa bağlanmış oluyo ben beş liraya halletmiştim.
  • Aynı sorun benim aracımda da var 2003model hb benim teyp kontağa bağlı.Umarım sorunu çözebilirsiniz bende öğrenmiş olurum neden olduğunu.
    Yalnız sizin teyp bağımsız benimkisi kontağa bağlı demekki sorun bağlantı şeklinden değil.Ayrıca benim teyp her yarım saatte bir kapanmıyor bazen oluyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: leki


    quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06

    Günaydın arkadaşlar benim aracın teybi ile ilgili sornum var.
    teybi actıktan yarım saat sonra filan bip diye ses geldikten sonra teyib kendisi otomatik olarak kapanıyor yardımcı olursanız sevinirim araç 2005 orjinal teyip


    benim aklıma gelen bir soru var, teyp kontağa bağlı mı yoksa kontak bağlantısı kesilmiş olabilir mi?
    bu olay bizde araba çalışmıyorken ve kontak tamamen kapalıyken oluyordu, yarım saatte bip sesi vererek kapanıyordu. kontak bağlantısı kesilmişse teyp motorun çalışmasıyla alakasız çalışır ve her zaman enerji koruma moduna geçer gibi geliyor.


    evet teyib arac kontağından bağımsız çalışıyor yani kontağı kapattığımda kendiliğinden kapanmıyor. ve sorunu nasıl çözebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rhetorical -- 22 Ekim 2009; 23:10:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsiyah41

    Merhaba arkadaşlar, ilk aracımım alıyorum Allah nasip ederse. 2000 model clio 1.6 RTE otomatik vites. 74000 km de. servise götüreceğiz yarın eğer sorun çıkmazsa alacağım inşallah. Sizce nasıl araba? Şehir içi kullanacağım şimdilik, malum acemiyim daha. Şehir içinde ne yakar, çok külfetlimidir? Benim kullanımım sadece hafta sonları olacak. Ne diyorsunuz alınır mı?


    merhaba, öncelikle hayırlısı olsun.
    araç hakkında detaylı bilgiye ulaşmanız gerek bence, kazası var mı yok mu-varsa kazanın boyutu ve değişen parçalar, servis geçmişi-servisleri yetkili serviste mi yapılmış, özel serviste mi, özel serviste yapıldıysa hangi servis olduğunu öğrenip ustasına sorun, yetkili servis ise şase numarası verip servis geçmişini araştırın, km'si doğru mu yanlış mı bunu araştırın, zira önceki sayfalarda incelemişseniz görürsünüz, km'si düşürülmüş arabalar çıkıyor, araba 135bin km'de ama servis geçmişinde 240bin'de kaza yapmış diye bilgi var bir araç hakkında, bunu öğrenen forum kullanıcısı arkadaş alışverişten vazgeçmişti haliyle.
    şehir içi çok yakar, benimki 1.4 otomatik, 1.6 düz vitesli kadar yakıyor, hele de kısa mesafelerde kullanacaksanız şimdiden hazır olun bu gerçeğe, ama bence aradaki o fark da rahatlığın bedeli. benim ev-iş arası 1km kadar, yani araba ısınamadan ben okuluma varmış oluyorum. uzun yol ise yaklaşık yarı yarıya fark ediyor, 50 liralık benzinle 150 km civarı yapıyorum bu aralar, yazın çıktığım 4100 km'lik gezide 280lt benzin aldım, bu da 50tl ile 250km civarına denk geliyor. 1.6 8v motorun değerleri bundan biraz daha fazla olacaktır, lpg ile aranız yoksa çok külfetli olur bence.
    sonuç olarak ihtiyaçlarınıza yönelik en iyi kararı siz verirsiniz ama bence bir yıl daha yenisinin 1.4 16v otomatik vitesli RXT modelini bulursanız hem daha ekonomik hem de daha donanımlı bir araca sahip olursunuz.
    benim fikirlerim bunlar.
    tekrar hayırlısı olsun.




  • benim aklıma sadece bağlantı soketlerinde temassızlık vardır fikri geliyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: rhetorical

    Aynı sorun benim aracımda da var 2003model hb benim teyp kontağa bağlı.Umarım sorunu çözebilirsiniz bende öğrenmiş olurum neden olduğunu.
    Yalnız sizin teyp bağımsız benimkisi kontağa bağlı demekki sorun bağlantı şeklinden değil.Ayrıca benim teyp her yarım saatte bir kapanmıyor bazen oluyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06


    quote:

    Orijinalden alıntı: leki


    quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06

    Günaydın arkadaşlar benim aracın teybi ile ilgili sornum var.
    teybi actıktan yarım saat sonra filan bip diye ses geldikten sonra teyib kendisi otomatik olarak kapanıyor yardımcı olursanız sevinirim araç 2005 orjinal teyip


    benim aklıma gelen bir soru var, teyp kontağa bağlı mı yoksa kontak bağlantısı kesilmiş olabilir mi?
    bu olay bizde araba çalışmıyorken ve kontak tamamen kapalıyken oluyordu, yarım saatte bip sesi vererek kapanıyordu. kontak bağlantısı kesilmişse teyp motorun çalışmasıyla alakasız çalışır ve her zaman enerji koruma moduna geçer gibi geliyor.


    evet teyib arac kontağından bağımsız çalışıyor yani kontağı kapattığımda kendiliğinden kapanmıyor. ve sorunu nasıl çözebilirim






  • arkadaşlar teybin soketlerinde bi kablo var usta kabloyu çıkarıp bi sokete bağlıyo teyp direk çalışıyo. çıkarıp başka bi sokete bağlıyo kontakla çalışıyo elektrikten anlayan bi arkadaş kolayca yapabilir benimkiside kontağa bağlıydı dedim direk çalışsın teybi çıkardı soketlerin yerini değişti direk çalıştı. Baktım olmayacak gelen oturup teyp dinliyo bu seferde gittim dedim tekrar kontağa bağla bağladı.
  • benim arabamda da kontağa bağlı değil galiba. kontak açılmadan da çalışıyor. sadece kontağı açarken duruyo, tekrar çalışıyo. kontağı kapayınca da tamemen duruyo. ama isterseniz yeniden çalıştırabiliyorsunuz.
  • arkadaşlar peki bu teyibin soket olayı yteybin arkasında mı yapılıyor yoksa kontağın oralarda mı
  • teybin arkasında.
  • Merhaba, ben 2000 model Clio hb RTA sahibiyim. Aracımı 4.ayda aldım. Aldıktan bir iki ay sonra boya koruması dökülmeye başladı. Şimdi aracımın çeşitli bölgelerinde lekeler oluşmuş durumda. Aracımı çok seviyorum. Boya dışında mükemmel bi araç. Ancak boyada canımı çok sıkıyor. Boyatırsam degeri düşer diyorlar. Boyama dışında başka şansım var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serbulent001

    Merhaba, ben 2000 model Clio hb RTA sahibiyim. Aracımı 4.ayda aldım. Aldıktan bir iki ay sonra boya koruması dökülmeye başladı. Şimdi aracımın çeşitli bölgelerinde lekeler oluşmuş durumda. Aracımı çok seviyorum. Boya dışında mükemmel bi araç. Ancak boyada canımı çok sıkıyor. Boyatırsam degeri düşer diyorlar. Boyama dışında başka şansım var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.


    boyle durumlarda en iyisi aracinin suanki durumunun her acidan detayli fotograflarini cekmen ve sonrada iyi bir ustaya boyatman. daha sonra satman gerekirse fotograflari delil olarak gosterirsin, o zaman cok sorun olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^Biotech^


    quote:

    Orijinalden alıntı: serbulent001

    Merhaba, ben 2000 model Clio hb RTA sahibiyim. Aracımı 4.ayda aldım. Aldıktan bir iki ay sonra boya koruması dökülmeye başladı. Şimdi aracımın çeşitli bölgelerinde lekeler oluşmuş durumda. Aracımı çok seviyorum. Boya dışında mükemmel bi araç. Ancak boyada canımı çok sıkıyor. Boyatırsam degeri düşer diyorlar. Boyama dışında başka şansım var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.


    boyle durumlarda en iyisi aracinin suanki durumunun her acidan detayli fotograflarini cekmen ve sonrada iyi bir ustaya boyatman. daha sonra satman gerekirse fotograflari delil olarak gosterirsin, o zaman cok sorun olmuyor.


    evet, ben de katılıyorum, ya satıp boyası düzgün bir araba alın, ya da arkadaşın dediği gibi detaylı resim, hatta video kaydı alıp aracı boyatın.




  • merhaba arkadaşlar benim arabanın gazına fazla bastığımda turbodan ıslık sesi geliyor sanırım bunun bi zaraı varmıdır yada neden yapar bu sesi
  • selam arkadaşlar yine ben aranızda ankaradan bana iyi bir reno ustası önereck biri varmı işini düzgün ve tamiz yapan renocu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06

    merhaba arkadaşlar benim arabanın gazına fazla bastığımda turbodan ıslık sesi geliyor sanırım bunun bi zaraı varmıdır yada neden yapar bu sesi

    Benim arabada malesef turbo yok. o yüzden cevap veremeyeceğim, üzgünüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06

    selam arkadaşlar yine ben aranızda ankaradan bana iyi bir reno ustası önereck biri varmı işini düzgün ve tamiz yapan renocu


    1 yer var arkadaşların bana da tavsiye ettiği ama tam adresi öğreneyim yazarım cevap.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nova730


    quote:

    Orijinalden alıntı: koru_06

    selam arkadaşlar yine ben aranızda ankaradan bana iyi bir reno ustası önereck biri varmı işini düzgün ve tamiz yapan renocu


    1 yer var arkadaşların bana da tavsiye ettiği ama tam adresi öğreneyim yazarım cevap.



    tamam ilgin için teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.