Şimdi Ara

vw passat 1.6 tdi yokuş son hız denemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim için top speedin önemi yoktur. önemli olan o 204'e kaç sn'de geldiğidir.

  • herkes vurmuşta beni. birincisi gözleriniz nasil görüyor bilmiyorum ama burası bir yokuş. yokuş aşagi diyen arkadaşlar hollanda'da yaşiyor galiba. hayatinda yokuş inmemiş galiba.

    bir digeri benim için bu hiza kaç saniyede ciktiginin hiç bir önemi yok. 0.9 clioda bu hiza ulaşiyor. benim için önemli olan ivmesini yüksek hizda kaybetmemesi. bende bunun için buraya bu konuyu açtım.

    passat gayet güzel iş çıkardı. beklentimin üstünde oldu. yokuş aşağı 227'de sabit kaldı. rampaya girdigim zamanda hizini 200 e kadar indirsede korudu. 204 te sabit ivmede yoluna devam etti.

    benim için bu 1.6 120 ps bir araba için gayet iyi bir değerdir. bana sallayan arkadaşlar ne içiyor anlamış degilim.

    biriside müzik neden açtın diye yazmış. napacam m3 var altimda sanki motor sesini dinleyecek beyfendi.

    neyse bir dahakine daha uzun versiyonunu atarim.
  • 2021 için çok yüksek çözünürlüklü bir video olmuş.
  • vw passat 1.6 tdi yokuş son hız denemesi
  • Olayda VAG grubu araç olduğu için linç edilecektir konu sahibi arkadaş.


    Hepimiz boş yolda basıyoruz kimse kimseyi kandırmasın.

  • Gereksiz hareketler.
  • herkes vurmuşta beni. birincisi gözleriniz nasil görüyor bilmiyorum ama burası bir yokuş. yokuş aşagi diyen arkadaşlar hollanda'da yaşiyor galiba. hayatinda yokuş inmemiş galiba.

    bir digeri benim için bu hiza kaç saniyede ciktiginin hiç bir önemi yok. 0.9 clioda bu hiza ulaşiyor. benim için önemli olan ivmesini yüksek hizda kaybetmemesi. bende bunun için buraya bu konuyu açtım.

    passat gayet güzel iş çıkardı. beklentimin üstünde oldu. yokuş aşağı 227'de sabit kaldı. rampaya girdigim zamanda hizini 200 e kadar indirsede korudu. 204 te sabit ivmede yoluna devam etti.

    benim için bu 1.6 120 ps bir araba için gayet iyi bir değerdir. bana sallayan arkadaşlar ne içiyor anlamış degilim.

    biriside müzik neden açtın diye yazmış. napacam m3 var altimda sanki motor sesini dinleyecek beyfendi.

    neyse bir dahakine daha uzun versiyonunu atarim.




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Ben basmıyorum. Herkesi kendimiz gibi sanmayalım.

  • Yokuş aşağı hız denemesi mi olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    0.9 Tce clio içinde 3 yetişkinle 200'e çıkıyor. Tabi burada önemli olan 220'ye nasıl çıktığı :)

    1.5 FR aldım temmuzda. Araba henüz sıfır olduğu için pek yormadım ama otobanda bir kere denedim, önceden 1.4 150'lik fr'ım vardı araba bildiğin 140-150'den sonra uçuyor.

    Ben 1.4 150'lik fr ile 240'a çıkmış sonra bırakmıştım. Mesela o araba 200'e çok rahat çıkıyor ama ondan sonrasının benim için hiçbir önemi yok.

    Benim için önemli olan 140-150'ye nasıl çıktığı ve yolda nasıl bir his verdiği.

    150'lik FR ile nasıl 240'a çıktın anlamadım ama fizik kanunlarını ve mühendisligi delmiş geçmiş FR :)

  • sabah dayımı havaalanına bıraktım. sokağa çıkma yasağından boştu yol biraz deniyim dedim. 204'e yemin etmiş çıkmıyor. bence 1.6 motor için fena değil.





  • Bravo yaman şoförmüşsün.

  • 1.3 cdti 75 beygir corsa bile yokuş aşağı 200ü görüyor.

  • 105 beygirlik Octavia ile 233 yapmıştım, yani yokuş aşağı motorun baya daha gideri var. Ama hız felakettir, tasvip etmiyoruz vw passat 1.6 tdi yokuş son hız denemesi 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Ben basmıyorum. Herkesi kendimiz gibi sanmayalım.

    Basmaktan kastim 250-260 degil sollama harici 132 nin ustu basmaya girer cunku cezasi var.


    Hic 140-150 bile yapmiyorsaniz helal olsun ne diyeyim.

  • 0.9 Tce clio içinde 3 yetişkinle 200'e çıkıyor. Tabi burada önemli olan 220'ye nasıl çıktığı :)

    1.5 FR aldım temmuzda. Araba henüz sıfır olduğu için pek yormadım ama otobanda bir kere denedim, önceden 1.4 150'lik fr'ım vardı araba bildiğin 140-150'den sonra uçuyor.

    Ben 1.4 150'lik fr ile 240'a çıkmış sonra bırakmıştım. Mesela o araba 200'e çok rahat çıkıyor ama ondan sonrasının benim için hiçbir önemi yok.

    Benim için önemli olan 140-150'ye nasıl çıktığı ve yolda nasıl bir his verdiği.

  • Şahsen 1.5 tsiden sonra 1.6 tdi bana gitmiyor gibi gelmişti gerçekten bu kasaya hantal kalıyor 130 dan sonra ölü araba öyle hissettirmişti. Aynı şekilde b7 kasada 105 hp daha kötüydü
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Yok hocam.

  • O kadar basan çok yoktur diye düşünüyorum. Çok önemli değil.

  • Biri 140-150 ye şöyle çıktım öteki 200 e şöyle çıktım demiş şaka gibi, okuyan GT-R ile 911 GT-2 ile 100-200 km karşılaştırması yapıyor zanneder. Konu sahibi bir video paylaşmış anormal bir şey paylaşmış gibi, o ağırlığa o motor ile bu kadar gidiyor demek.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.