Şimdi Ara

PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Shingo Yabuki Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 13 Misafir - 14 Masaüstü
5 sn
107.777
Cevap
259
Favori
3.949.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
167 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]


    https://www.mirror.co.uk/news/weird-news/playstation-pervert-caught-pleasuring-himself-6794076



    Playstation sapığı, alışveriş yapanların karşısında oyun konsolu üzerinden kendini tatmin ederken yakalandı [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer] 





  • https://ir.blooberteam.com/2021/06/30/the-strategic-partnership-of-konami-digital-entertainment-and-bloober-team//



    bloober ve konami partnerlik anlasmasi imzalamislar.


    silent hill vs. uzerinde calisabilir bloober

  • Bonobo643 kullanıcısına yanıt
    bir daha söyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KrallŞaplakçı -- 30 Haziran 2021; 22:16:39 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • brnbry kullanıcısına yanıt
  • Gamepass ne kadar övülse az. Ancak bence sorun Gamepass yanlış sebeplerle övülüyor bu konuda. Olduğundan fazla anlam yüklüyorsunuz.


    Gamepass'in en önemli övülecek yanı çok uygun fiyata geniş bir oyun kütüphanesi sunması. Yani nicelik. Bazı arkadaşlar ise burada niteliği övmeye çalışıyor ve bence çok da doğru olmuyor.


    Öncelikle son 2 nesilde aktif olarak oyun oynayan bir insan Gamepass'deki elle tutulur oyunların çoğunu oynamış olabilir. Bu bir abartı değil bir gerçek.


    Sonrasında şu gelecek bu yapılıyor diye övülüyor. Tamamen hayal satmak. Hadi Forza'ya Halo'ya heyecanlanalım. Arkadaşın biri yazmış çok sağlam hikayeli rpg geliyor falan. Pardon da nereden biliyorsun o oyunun elle tutulur olacağını? Benim buradan bakınca gördüğüm son 7-8 yılda oyun geliştirme konusunda vasat kalmış bir Xbox cephesi. Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. O güveni sana veriyor olabilir ama sen inanmak istediğin için öyle. Objektif olarak bakıldığında ise durum öyle değil.


    Halo ve Forza IP'leri dışında çok kaliteli 2-3 oyun görene kadar ben Xbox tarafının "nitelik" olarak Sony stüdyolarıyla aynı seviyede olduğunu kabullenemem. Microsoft'un kendi yorumu var Last of Part 2 ile ilgili.


    https://www.gamespot.com/articles/xboxs-internal-review-has-high-praise-for-the-last-of-us-part-ii-and-its-benchmark-narrative-design/1100-6490922//


    "The Last of Us Part 2 her alanda piyasadaki en iyisi ve genel sunum itibariyle diğer stüdyolar tarafından konsol ve PC için üretilmiş her üründen dikkate değer derecede önde"


    Microsoft zaten kendi bu kaliteye ulaştığında pazar liderliğini alır. O zaman da "oyuncu dostu" Microsofttan eser kalmaz onu da söyleyeyim. :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi intercityfirm1895 -- 1 Temmuz 2021; 15:48:49 >




  • Coalition Gdc için Ue5 te oluşturulmuş ve series x te çalışan Alpha point adında teknik demo hazırlamış


    Koalisyon, UE5'i dahili olarak değerlendirmek için Xbox Series X'te oluşturulan bir UE5 Teknik Demosu “Alpha Point”i piyasaya sürecek. Konuşma, ekibin Nanite çözünürlüklü varlıklar oluştururken ve bunları Lümen ve Sanal Gölge Haritaları ile tamamen gerçek zamanlı bir aydınlatma senaryosuna dahil ederken edindiği bilgileri kapsayacak. Xbox Series X ve S için performans ve bellek gözlemlerinin yanı sıra VFX, Blueprint, malzeme kurulumu, Geçici Süper Çözünürlük ve Sanal Doku bulguları ele alınacaktır. Koalisyon ayrıca yeni nesil karakter oluşturma ve MetaHumans entegrasyonu ile ilgili bazı ön bulguları da kapsayacak ve Xbox Series X üzerinde çalışan yeni nesil karakter testini gösterecek.


    https://schedule.gdconf.com/session/alpha-point-ue5-demo-unlocking-artist-potential-presented-by-epic-games-unreal-engine/881316





  • Kimse kusura bakmasın bunun savunulacak bir tarafı yok. Ghost of Tsushima toplamda tahmini 6.5 milyon adet satmış bir oyun. Sony'nin bu derece beğenilen bir oyuna yeni ekleme yapacaksa sadece Ikishima expansion'ı ücretli yapması gerekirdi. Bu derece beğenilen bir oyunu sırf oyuncular beğenip bu derece rağbet gösterdiği için en azından oyunun PS4 versiyonunun sahiplerine sadece PS5 sahipleri için bile olsa Dualsense ve Çözünürlük yükseltmesine ücretsiz olarak izin verebilirdi. Zaten oyunda Japonca ağız hareketlerinin de sadece Directors Cut versiyonuna gelmesi ayrı saçmalık. Bir de Death Stranding Directors Cut versiyonunu da bu şekilde ücretli upgrade tarzında yaparlarsa hatta ,planlarında var mı bilmiyorum, gidip The Last of Us Part 2'nin de Directors Cut versiyonunu yapıp ona da Ray Tracing Native 4K gibi eklemeler yaparlarsa ve bunun yükseltmesini de ilk versiyonun sahipleri için ücretsiz yaparlarsa artık Sony'nin, Xbox One döneminde Microsoft'un yaptığı adımların benzerini yaptığına ikna olacağım. Sony'nin bu tarz yaptığı adımlar hiç hoşuma gitmiyor. Böyle saçma adımlarla sadece Xbox tarafının ekmeğine yağ sürmüş olur. Ne kadar güzel exclusive çıkartırsa çıkartsın eğer oyuncu kendini değersiz hissederse tepki göstermeye başlar. Daha sonra da gider oyun ilk çıktığında almaz, birkaç ay veya birkaç yıl sonra alır. Ya da gider PC'ye çıkmasını bekler. Böyle olursa Xbox tarafı güçlenir Sony kendi kendini bitirmiş olur.


    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]


    Ayrıca bu şekilde düşünen sadece Türkiye'deki oyuncular değil, globalde de birçok oyuncu bu durumdan rahatsız.



    Resmi Playstation Blog sayfasında en alttaki yorumlar bölümünde de birçok oyuncu tepkisini belirtmiş :


    https://blog.playstation.com/2021/07/01/ghost-of-tsushima-directors-cut-arrives-on-ps5-and-ps4-consoles-on-august-20/




    Sony'nin bu nesilde rehavete kapılmayıp PS4 döneminde yaptığı gibi oyuncu dostu adımlar atması gerekli. Eğer Microsoft'un Xbox One neslinde yaptığı hatalardan ders alıp Xbox Series konsolları döneminde hatalarını düzeltmesi gibi Sony de şu an kendi yaptığı hatalardan bir an önce ders çıkarmazsa bu nesilde Xbox tarafının eline çok büyük bir koz geçer.





  • Periah kullanıcısına yanıt

    ''PS kanadı ise bu yüzden bir önceki nesildeki ivmesini kaybetti.''


    Kırılmayan rekor bırakmayan PS4'ün rakamlarını ilk ay geçen PS5'in nasıl bir önceki nesile göre kaybettiğini söyleyebiliyorsun? PS5'in PS4 karşısında geri kaldığı herhangi bir alan ve rakam varsa kaynağıyla göster.


    Ki bu daha sadece 31 Mart'a kadar açıklanan ve kısıtlı üretime rağmen gelen rakam.


    PlayStation 5 has sold 7.8 million units in its first fiscal year on sale, ending March 31, 2021 – outstripping PS4's 7.6 million units sold in the same period.


    https://www.ign.com/articles/ps5-has-outsold-ps4-in-its-first-fiscal-year-on-sale


    ''Ps5'in ömrü son derece kısıtlı. Sony şu an harıl hari Ps5 Pro üzerinde çalışıyor. Sonuç olarak Canlar Sony için çalıyor ve kader ağlarını örüyor malesef.''


    PS4 Pro çıktıysa aynı sürede Xbone X'de çıktı, hatta Xbone S de çıktı üç konsola karşı 65 milyon fark yediler. Bunu söyleyebilmen için PS5'in herhangi bir oyunu çalıştırmayacak kapasitede olması gerekir ki Next Gen'in şu an en iyi grafiklerden ikisi PS5 Exclusive oyunda. PS5 Pro çıkacaksa, yeni Xboseries modeli de çıkacak o zaman. Kader ağlarını ördü değil, gaipten aldığım haberleri anlatıyorum derler ona.









  • MortalRide kullanıcısına yanıt

    Demon's'dan sonra Mortall Shell iyi gidiyor, ikisini sırayla bitirdim geçen hafta. Renk paletinden tut, konseptler ve diğer dizaynlar çok benzer birbirine. Bunu alırsan PS5 Upgrade'i de var içinde.


    https://store.playstation.com/tr-tr/product/EP3495-CUSA20133_00-MORTALSHELLGGAME

  • https://www.youtube.com/watch?v=KlQKlbpKKxA&feature=youtu.be

    120 fps modu haricinde, Balanced modunda ve Rt modunda PS5 ile Xbox Series X aynı performansı aynı çözünürlüğü ve aynı texture kalitesini veriyor. 120 fps modunda iki konsol arasında çözünürlük farkı var. PS5'te 1584p Xbox Series X'te 1800p. PS5'te de 1800p olsaymış performans nasıl olurmuş merak ettim doğrusu. Ancak oyun oynanacaksa ya balanced ya da rt modda oynanmalı. 120 fps modunda texture kalitesi çok fazla düşüş yaşıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sony yine ps3 dönemi kibrini geri kazanmış gibi duruyor adamları nasıl sinir ettilerse nasıl görmezden geldilerse adamlar kafayı sıyırmış twitter floodlarını falanda okudum gerçekten ps tarafında indie geliştirici olmak kafayı sıyırmakla eş değer adamlar bu olaylardan sonra gitmiş xbox ile konuşmuş tüm oyunlarını game pass'e getirmek istediklerini falan söylemişler mallesef ülkemizde ve forumda indie oyunlar değer görmesede benim için kaçış noktaları oldukları için çok mutlu oldum xbox'ın indie geliştiricelere verdiği destek çok güzel.





    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]
    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]IGNtwitter
    “Multiple indie publishers are speaking out about Sony's lack of communication, sale restrictions, and the struggles of indie games to get noticed on its platforms. https://t.co/dxaxbk1ajV”
    https://twitter.com/IGN/status/1411882783610486787




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan0101

    Tamamen usule uygun şekilde kilitli ve düşme yok , idtech7 esnek bir motor , yüksek fps desteği bile getirmişlerdi. Evet devkit harici bu tür bilgilere ulaşmak imkansıza yakın , aslında vrr ekranlar ;(xbox desteği )için kilitsiz fps modu yapabilirler , oyun içerisine dahili olarak kod olarak eklenebilir oyun vrr desteğini gördüğü zaman kilitsiz fps modunu aktif eder

    Hocam söylediğiniz özellik son GDK güncellemesi ile geldi. 60 FPS+ modu olarak geçiyor. Ama geliştiricinin insafına kalmış durumda, idtech MS altına geçtiği için elinde sonunda gelir diye düşünüyorum. 1800p + Ray Tracing + 60plus FPS ile bu oyunu oynama ihtimali yüksek.


    60FPS+

    The June GDK introduces a new feature to enable titles to present at a frame rate between 60 and 120FPS when a user is connected to a display that supports both 120Hz and VRR. This feature is perfect for titles that want to present at a frame rate greater than 60, but still not targeting a full 120FPS. To enable, just use the D3D12XBOX_FRAME_INTERVAL_FLAG_60FPS_PLUS flag when calling the SetFrameIntervalX API.

    AMD FidelityFX Super Resolution Added to Microsoft GDK, Supports Xbox One Too (wccftech.com)


    Bu arada 60FPS+ olarak geçse de bunun 30FPS+ modu da var. MS Flight Simulator'de VRR ekranda bu mod çalışacak.





  • Periah kullanıcısına yanıt
    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]
    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]game ınformer
    Xbox Boss Phil Spencer Says Halo Infinite Is Not "Make Or Break" For The IP
    https://www.gameinformer.com/2021/06/30/xbox-boss-phil-spencer-says-halo-infinite-is-not-make-or-break-for-the-ip

    spencer öyle düşünmüyor

  • God of War ve Red Dead Redemption 2 kıyaslamalarının üstüne, ikisi de PS Now'a kiralık geliyor bu ay...



    https://blog.playstation.com/2021/07/05/playstation-now-games-for-july-red-dead-redemption-2-nioh-2-judgment



    [sizer]PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU[/sizer]




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.