Şimdi Ara

Hepsiburada büyük rezalet !!! (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
2
Favori
12.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
182 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son donemde hb ile yasadigim problemlerden dolayi trende gecisi yaptim. Ailecek ordayiz artik
  • N11 in gözünü seveyim böyle şeyler çok çok uzak ihtimal. Bu güne kadar 200 den fazla alışverişim oldu 1 kez kendi hatam dan ötürü sıkıntı yaşadım amma velakin Hepsiburada dan 10 kez alışverişim olduysa 5 inde sorun yaşadım hb kendi satıcısı dahil hepsi paragöz asla indirim yapmıyor indirim varsa bile o ürünü aldığınızda elinize sağ salim ulaşma ihtimali %50 dir. Halbuki piyasa fiyatının çok çok altından n11 den aldığım telefonundan islemcisine pahalıdan ucuza hep ulaştı ve memnun kaldım inşallah n11 de bozulmaz Amazon ise yurt dışı hariç hiç alışveriş yapmadım onda da kargo ve gümrük sorunu olabiliyo oda bizim devletin yarattığı sıkıntı zaten.
  • ototube kullanıcısına yanıt

    Hepsijet le gonderdilerse işin Allahlık. Umarım pazartesi ulaşır.

  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    Baktım nedir diye ama fos çıktı konu. 10 litre gaz için bu kadar tantanaya gerek yok. Sürat kargo mimli ve çok kötü idare edilen bir şirket. Kaşınmışsınız resmen, haketmişsiniz.
  • Keşke bakmasanızda okusaydınız :) konunun sürat kargoyla alakası yok :):)
  • Selamlar. Geçmiş olsun öncelikle. Konuyu öne çıkardım. Maalesef son zamanlarda bulamadığımız 100 TL altı ürünler içi “mecburen” tercih ediyor ve ürün sağlam geldiğinde seviniyoruz. Mümkün olduğunca tercih edilmemesi gereken alışveriş sitesi.
  • Hepsiburada nın sahibi bu konuyu okumuş ve poposunun kenarıyla gülmüş. Şu adamın parasını verinde benim ismimi karalamasın demiş midir ???


    Ben olsa hepsiburadanın sahibi derim şunun parasını verin ve susturun, benim prestijim ve itibarım herşeyden önemlidir. Hisselerim değer kaybedecek ve müşteri portföyüm daralacak... adamı mağdur etmeyin diyerek önce çalışanlarıma çatarım.

  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Parayı zaten verecekler sorun para değilki ...
  • Furkanydn kullanıcısına yanıt
    Parayı asla kaptırmam zaten ancak yaptıkları şey çok saçma . Sanırım batmak istiyorlar , yorumlara bakıyorum çok fazla şikayet var .
  • kargoyu nereye şikayet edebiliyoruz resmi kurum olarak

  • Ya arkadaş niye farkli satıcılardan alıyorsunuz şu ürünleri anlamak güç isterse %50 indirim yapsın yine almam yine almam
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    Hocam puanlarına baktım yüksek , güvendim . Daha öncede aldım sorun yoktu . İndirim olunca sorun oldu nedense .
  • Hepsiburadadan almıyorum artık hiç bir şey. Almayın diyorum çevremdekilere de.

    Ben aynı gün teslimat ile 20 lira para verip aldığım ürünleri kargoya verilmiş gibi gösterdiler. Ürünler gelmedi. Ertesi gün hepsijet e ulaşmaya çalışıyorum karşımda bir muhatap bulamıyorum tabi ki. Hepsiburada da aynı şekilde. Sonra 3 gün sonra kargo hasar gördüğü için geri gönderildi diye yazıyor. Ama gerçekte yola çıkan bir kargo yok. Neyse parayı da iade etmeleri baya uzun sürdü zaten. Hem ürünü gondermediler, hem de göndermiş gibi yapıyorlar.


    En son da başka yerde satışı olmayan bir ürün almıştım. Yine pişmanlık. Bu kadar aptal bir sistem yok

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zifco

    Merhabalar.


    Sizlere tecrübelerimi sunmak istiyorum; ben pazaryerinden iki adet yazıcı aldım. Birisi evim için birisi iş yerim için. Ürünler kampanyalıydı ve satışımdan yarım saat sonra onaylandı. Gönderim süresi 1 hafta sonraydı. Mağazayı aradım rica etmek için. Tamam cevabını aldım. Ürün kargoya verilmedi. Covid oldum, fiyatı yanlış girdim, ürün yok "ALAMAZSIN" dedi. Teşekkür ettim ve siparişim iptal oldu. Pazaryeri ile görüştüm en kısa zamanda geri dönüş yapacağız dedi. En kısa süre benim icra takibimin tebliğ olduğu gün oldu.


    Önce ürünümü göndermeleri için talepte bulundum. Sonra THH'ye verdim. Kazandım ve 15 gün geçmesini bekledim. 15 gün geçtikten sonra avukatım aracılığıyla icra davası açtım ve "Güncel ürün fiyatı-o gün için satın aldığım fiyatı" avukatımın hesabına yatırdılar. Talebinize göre kupon veya ürün temini de yapabilirsiniz. Bunlar anlaşmanıza bağlıdır.


    Pazaryerleri satıcıyla muhatap olun bizi bağlamaz dediler. İnanmayın. Sözleşmede yazıyor diyor, kanuna aykırı sözleşme düzenleyemezler korkmayın. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Bizler haklarımızı aradıkça bu pazaryerleri daha kaliteli hizmet sunacaktır.


    Taleplerinizi oluşturun; yapmazlarsa MH ile uğraşmayın, delillerinizi koyun ve THH'ye başvurun. Devlet arkanızda, Kanunlar ortada ve mahkemeler arkanızda. Belki 2-3 ay uğraşacaksınız ama hakkınızı alacaksınız.

    En doğrusunu yapmışsın hocam.

    Aldığınız üründeki indirim miktarı ne kadardı.

    Tutar yüksek miydi acaba.





  • Hepsiburadada ciddi siikinti var hem fiyatlar hem musteri memnuniyeti hemde kargolamada
  • waleur5 kullanıcısına yanıt
    Hocam resmi olarak Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığı'na bağlılar, Karayolu Taşıma Kanunu ve kanun kapsamında yayınlanan Karayolu Taşıma Yönetmeliğine bağlılar.

    Şikayetlerinizi, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden yapmanız gerekli diye biliyorum.
  • Mayıs 2019 da bir ihtiyaçtan dolayı yerli bir markanın 250 liralık tuşlu bir cep telefonunu almıştık geçen hafta telefona mesaj gelmiş YASALUYARI başlıklı imeisinin klon olduğu tespit edilmiş aralıkta kullanıma kapatılacakmış.

    he sıkıntı şurada bende böyle usulsüz hareket edenlerle uğraşmayı çok severim. bakalım smsin gerçeklik değeri olup olmadığını yazdığı tarih geldiğinde öğreneceğiz sonrasında duruma göre hakkımı arayacağım.

    Bu arada hepsiburada sitesinde satış yapan bir 3. parti bayiden aldım puanı yüksek fiyatı makuldü öyle ahım şahım bir düşük fiyat falan da yoktu bakıyorum şuan bile telefonun fiyatı aldığımla aynı satışta




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockgrup26 -- 22 Kasım 2020; 6:7:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekatroniks

    Amazon
    Sürekli amazonu övüp övüp duruyorsun da amazon da sağlam papuç değil. İndirimli ürün vardı sipariş ettim, ben yokken eve teslim etmişler. Geldim açtım kutuyu. gelenlerin benim aldıklarımla alakası yok. Bana başka birinin siparişini göndermişler benimki kim bilir nereye gitmiş. Mesaj yazdım, ürünü iade et paranı geri verelim diyorlar. Benim aldığım ürünü gönderin iade istemiyorum dedim öyle bir hizmetimiz yok diyorlar. Neymiş ben yeniden sipariş verecekmişim sonra da aradaki farkı iade isteyecekmişim. Tamam sipariş vereyimde hani ürün yok ki stokta, neyi sipariş vereceğim. Neyse gelen ürünleri iade ettim ama 1,5 hafta oldu hala parayı iade etmediler, aldığım ürünü de zaten yollamıyorlar. Amazonun da yerlilerden farkı yok, Amerika Amazon olsaydı eminim ki bana gelenleri iade dahi istemeden özür dileyerek aldığım ürünleri hemen gönderirdi. Türkiye'de hiçbir firma müşterisine insan muamelesi yapmıyor.




  • Hepsiburada da ürün arayıp akakce.com'dan en düşük fiyatı bulup öyle alışverii yapıyorum, tavsiye ederim.

  • Geçen bir ürün aldım eve bile gelmeden geri gitti, aradım ettim eve getiremedim. En son tercih olarak Hepsiburadayi tercih ediyorum
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.