< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatroniks -- 19 Kasım 2020; 23:45:11 > |
Hepsiburada büyük rezalet !!!
-
-
Hepsiburada son dönemlerde felaket bozdu zaten aldığı şikayetlerin haddi hesabı yok hatta geçen gün ekşide hepsiburada ile ilgili boykot bile başlatıldı sahte ürünlerle ilgili hep Trendyol'un adını duyarken şimdi Hepsiburada'da bu işe girişti.
https://eksisozluk.com/19-kasim-2020-hepsiburada-boykotu--6738354?a=popular
Size tavsiyem bu sitelerden çok uçuk indirimler yakalamadıkça asla ve asla alışveriş yapmayın şahsen ben sürekli Amazon kullanıyorum bulamadığım ürün olursada en kötü N11 ve Gittigidiyor'a bakıyorum o da çok nadir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 21 Kasım 2020; 18:16:42 >
-
Ekşideki başlıktan dolayı sahte ürün sattıklarını söyledim zaten işin içinde Sürat varsa ben siparişleri iptal ediyorum genelde zamanında bana çok çektirdi kendileri :)
https://eksisozluk.com/buyuk-surat-kargo-boykotu--6476727
Hepsiburada'da müşteri memnuniyeti diye bir şey yok zaten ben müşteri nasıl memnun edilirmiş Amazon'la öğrendim.
Hocam net söylüyorum Sürat ile gönderen firmadan ürün almayın. -
Almayın arkadaşlar hb den elektronik ürün almayın.
satıcı hepsiburada dan 128 gb sandisk sd kart ve samsung kablosuz sarj istasyonu aldım, sd kart klon çıktı, TB larca yazabilirsiniz bir F5 e bastığınızda sd kartın içi gene boş. internette genuine and fake fotolarına baktım şoku yaşadım.
sarj istasyonu köprü altında satılan ürünler gibi şeffaf dandik plastik kutu içinde geldi çince yazılar. tabi seri numarasını vs yazınca ürünün alakası yok. sayfa linkinde samsung türkiye garantili diye parantez içinde yazmışlar. ürünün kodunu yazdığımda böyle bir ürün çıkmıyor.
iade talebi oluşturdum tabi ki kabul etmediler.
-
cimere şikayet edin. Dava açmakla uğraşmak istemiyorsanız, cimer, rekabet kurulu ve btk ya resmi kanallardan şikayet edin. Şu aralar denetleme olduğundan dikkate alinma ihtimali yüksek.
-
Daha önce xiomi power bankın sahteside arkadaşıma gelmişti hepsiburada dan . Ürünü iade etmişti ancak satan firma satışını uzun zaman devam ettirdi . Kesinlikle aldıkları komisyona bakıyorlar . -
Ekran fotografi aliyorum beni ugraştıranı ben de uğraştırırım...
-
Dediğiniz gibi üçkağıt yapan hepsiburada değil ama firma tedarik sorunu yaşamıyor aynı ürünü hala satıyor . Hepsiburada bu ürünü tekrar aynı fiyattan yollatmalı firmaya . Buna hiç yanaşmayıp tekrar satın alabilirsiniz demeleri çok garip çünkü şu anda 2 katı fiyata alabiliyorum . Müşteriyi koruması gerekiyor ama tam tersi yaptığıyla ya da sistemiyle satıcıyı koruyor ve alıcıyı mağdur ediyor . -
Gerçekten doğru demişsiniz bu olayda avlanan keriz ben oldum . Firma ise hepsiburada tarafından korunuyor :) şu an aynı ürünü aynı firma başka firmaymış gibi 2 katı fiyatına satıyor ve hepsiburada tekrar alabilirsiniz ya da indirimi bekleyebilirsiniz diyor :) -
Satıcı hepsiburada değilse alışveriş yapmam.
İnsanları yanlış yonlendirmeyin. Bu yıllardır böyle olan birşey.
-
bende kazıklandım
hard dısk aldım 8 yıl kullanılmıs arıza yapmak uzere olan dısk geldı
satıcıyıda men etmıyorlar o kadar soyledık
-
Hocam bazen öyle boykotlar vardır ki yapmasını bilen çok güzel yapar örnek vermek gerekirse ben belirli şirket politikaları yüzünden çok uzun yıllardır Pınar markasını boykot ediyorum ve inanın markette bazen 5-10 liraya kadar fiyat farkı olabiliyor ama yine de o Pınar markasını asla ve asla almıyorum.
Bir diğer örnek ise benim için Trendyol, bunlarla çok iğrenç bir geçmişim var ve o gün bugündür inanın Trendyol uygulamasını kullanmıyorum isterse 500 lira ucuz yapsın ben o uygulamayı kullanmıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 20 Kasım 2020; 18:54:56 > -
6 Kasımda hepsiburada satıcısından akülü araba aldım, en geç kargolama tarihi 9 kasım görünüyor. 20 kasımda kargoya verdiler, kaç defa yazıştık, ürünü yollayın diyorum 2 güne kargoya verilecek diyorlar. 2 gün geçiyor ortada birşey yok, iptal edin paramı yollayın diyorum, talep alındı diyolar 1 hafta geçti ne para var ortada ne ne ürünü yolluyolar. İyice cılkı çıktı hb nin. güvenilirliğini kaybediyor.
-
Amazon'dan
5 tane AA GP pil 1 tane AAA GP pil aldım.
10 tane philips ampül aldım.
Cuma gece 2 de kargoya verilip Cumartesi 13:45 de teslim ettiler. Ankarada oturuyorum.
Ampüllerden 2 tanesi problemli çıktı Amazon hemen 2 ampül için ücret iadesi yaptı siz hayla Hepsiburada mı kullanıyorsunuz ?
Satıcızı Amazon olacak şekilde sadece Amazon kullanın
-
Hocam satıcı Amazon ise deneyiminiz daha yüksek olacaktır ama eğer pazaryeri satıcısından alışveriş yaparsanız, Amazon'un A'dan Z'ye Garanti Kapsamı'na dahil oluyor bu da baya kapsamlı bir Garanti.
Mesela yaşadığım bir deneyimde, Amazon üzerinden bir pazaryeri satıcısından 'Xiaomi WiFi Güçlendirici' almıştım ürün elime ulaştıktan sonra daha ucuza başka sitede buldum ve kutusuna bile dokunmadan iade işlemi başlattım.
Satıcının iade kodu ve kargo bilgisi vermesi için 2 gün süre verildi ancak bana herhangi bir dönüş yapmadı. Amazon'a yazdım durum böyle dedim 'Tamam, satıcıya son bir kez mesaj gönderelim, 2 gün cevap verme hakkı var' dediler.
Toplamda geçen 4 günün sonunda Amazon tarafıma şöyle bir dönüş yaptı 'Satıcının cevap vermemesi üzerine, ürünün ücretini size iade ediyoruz, ürün sizde kalabilir. Keylifli Alışverişler' işte ben o gün bugündür Amazon hayranlığı besliyorum içimde :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: iDoctor
Hocam satıcı Amazon ise deneyiminiz daha yüksek olacaktır ama eğer pazaryeri satıcısından alışveriş yaparsanız, Amazon'un A'dan Z'ye Garanti Kapsamı'na dahil oluyor bu da baya kapsamlı bir Garanti.
Mesela yaşadığım bir deneyimde, Amazon üzerinden bir pazaryeri satıcısından 'Xiaomi WiFi Güçlendirici' almıştım ürün elime ulaştıktan sonra daha ucuza başka sitede buldum ve kutusuna bile dokunmadan iade işlemi başlattım.
Satıcının iade kodu ve kargo bilgisi vermesi için 2 gün süre verildi ancak bana herhangi bir dönüş yapmadı. Amazon'a yazdım durum böyle dedim 'Tamam, satıcıya son bir kez mesaj gönderelim, 2 gün cevap verme hakkı var' dediler.
Toplamda geçen 4 günün sonunda Amazon tarafıma şöyle bir dönüş yaptı 'Satıcının cevap vermemesi üzerine, ürünün ücretini size iade ediyoruz, ürün sizde kalabilir. Keylifli Alışverişler' işte ben o gün bugündür Amazon hayranlığı besliyorum içimde :)Vay be kaliteye bak hocam. Umarım bizim millet burayı da bozmaz. İyi niyeti suistimal eden insanlar çok
-
Burdan üçkağıt yapan senin ürünü aldığın firma ve sürat kargo. HB müşteri hizmetleri sana haksızsın dememiş belli bir prosedür izlemiş. Ama sen şikayetvara yaz yinede oraya yazınca daha hızlı sonuç alıyosun çok defa denedim. -
hepsiburada tedarikçi içinde rezil bir durumdaydı son 1 yıldır.
çoğu tedarikçi çekildi ,
kafasına göre kampanya yapıp tedarikçiye sormadan indirim yapıyordu.
tabi türkiyede satıcı içinde keriz bitmez bir satıcı satmassa öbür satıcı satıyor ,farkına varana kadar 6 ay geçiyor ve çekiliyor hepsiburadadan.(tüketici de zor durumda kalıyor)
trendyol daha net bu konuda , n11 satıcı ve alıcı için iyi ama güveninirlik konusunda o kadarda tedbirli değil.
keriz avlıyacağız diye (alıcı satıcı) kampanya yapıp millete rezil olmanın anlamı yok.
birde bu siteler en uygunu vermiyor tüketiciye ,işine gelen tedarikçiye sattırıyor ürünleri
siz yukardan filitre uygulasanızda en düşük fiyatı göster diye farketmiyor.
alışveriş yaptığınız pazaryerinde güvendiğiniz dükkanlardan alışveriş yapın.
-
Hepsiburadan çok alışveriş yaptım ama aşırı şekilde bozuldu bana kusurlu İPhone 11 yolladılar ve 14 gün olmamasina rağmen iade almayacaklarini söylüyorlar. Sorun değil bundan sonra asla ordan alışveriş yapmam bende amazondan sasmayacagim
-
Thh ye şikayet edicektim cimere ve diğer yerlerede şikayet edeyim .
Hepsiburada son dönemlerde felaket bozdu zaten aldığı şikayetlerin haddi hesabı yok hatta geçen gün ekşide hepsiburada ile ilgili boykot bile başlatıldı sahte ürünlerle ilgili hep Trendyol'un adını duyarken şimdi Hepsiburada'da bu işe girişti.
https://eksisozluk.com/19-kasim-2020-hepsiburada-boykotu--6738354?a=popular Size tavsiyem bu sitelerden çok uçuk indirimler yakalamadıkça asla ve asla alışveriş yapmayın şahsen ben sürekli Amazon kullanıyorum bulamadığım ürün olursada en kötü N11 ve Gittigidiyor'a bakıyorum o da çok nadir. |
Ekşideki başlıktan dolayı sahte ürün sattıklarını söyledim zaten işin içinde Sürat varsa ben siparişleri iptal ediyorum genelde zamanında bana çok çektirdi kendileri :)
https://eksisozluk.com/buyuk-surat-kargo-boykotu--6476727 Hepsiburada'da müşteri memnuniyeti diye bir şey yok zaten ben müşteri nasıl memnun edilirmiş Amazon'la öğrendim. Hocam net söylüyorum Sürat ile gönderen firmadan ürün almayın. |
Almayın arkadaşlar hb den elektronik ürün almayın. satıcı hepsiburada dan 128 gb sandisk sd kart ve samsung kablosuz sarj istasyonu aldım, sd kart klon çıktı, TB larca yazabilirsiniz bir F5 e bastığınızda sd kartın içi gene boş. internette genuine and fake fotolarına baktım şoku yaşadım. sarj istasyonu köprü altında satılan ürünler gibi şeffaf dandik plastik kutu içinde geldi çince yazılar. tabi seri numarasını vs yazınca ürünün alakası yok. sayfa linkinde samsung türkiye garantili diye parantez içinde yazmışlar. ürünün kodunu yazdığımda böyle bir ürün çıkmıyor. iade talebi oluşturdum tabi ki kabul etmediler. |
cimere şikayet edin. Dava açmakla uğraşmak istemiyorsanız, cimer, rekabet kurulu ve btk ya resmi kanallardan şikayet edin. Şu aralar denetleme olduğundan dikkate alinma ihtimali yüksek. |
Daha önce xiomi power bankın sahteside arkadaşıma gelmişti hepsiburada dan . Ürünü iade etmişti ancak satan firma satışını uzun zaman devam ettirdi . Kesinlikle aldıkları komisyona bakıyorlar .
|
Ekran fotografi aliyorum beni ugraştıranı ben de uğraştırırım... |
Benzer içerikler
- türk telekom hat devir ücreti
- iyzico dolandırıcılığı
- a101 amazon dolandırıcılığı
- papuç konağı güvenilir mi
- incehesap güvenilir mi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X