Arkadaşlar yaklasık 1 yılı aşkın süredir 10 gb kotalı olan data hattım var ve geçtiğimiz 1 ay civarı olmuştur uygulama güncelledi ve yeni bir tasarıma geçtiler. işte bu güncellemeden sonra eskiden *952# yaparak tek şifre alabiliyorduk fakat ultra üstün zekalı telekom mühendisleri güncellemeyi ileri değil geri şekilde yapmışlar ve artık *952# den alınan sifre gecerli olmuyor 9520 ye sms atsakta suan işleminizi gercekleştiremiyoruz daha sonra tekrar deneyin diye sms geleiyor. Aradım sordum durumu ve inceleme yaptı teknik ekiple gorusmusler. Hattım data oldugu için online işlmelere giremezmişim. dedim daha dune kadar giriyorduk şimdi ne oldu. bize iletilen bilgi boyle dedi. Yani boyle birsey herhalde bi tek telekomda olur. Sanki data hattı olan para odemiyor. artık INTERNET yazıp 5555e sms gonderecekmişiz. Yeminle geri zekalı bunlar. Ayrıca soyle birsey var elimde iphone 5s telefon var onda eski surum guncellenmemiş uygulama vardı ve gayette *952# ile giriş yapabiliyordum aksam guncellemiş uygulama otomatik o da gitti şimdi. Yani olay yeni guncellemiş ugulamadan kaynaklanıyor aslında. Bir ayrıntıda elimde diğer baska bir telefon samsung a20 var ve *952# ile o telefon ile online işlemlere giriş oluyor. Yani olay sanki iphone özelinde gibi görünüyor. Aranızda data hattı kullanan varsa sizlerde durum nedir bir cozumunuz var mı varsa buradan belirtirseniz sevinirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 19 Kasım 2020; 11:37:9 > |
Bildirim