Şimdi Ara

:: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.020
Cevap
35
Favori
532.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orjinalden alıntı: Ahmet Uzun

    Hangi şehirdesiniz?
    Orjinalden alıntı: cliffal

    Selamlar... Bu foruma tesadüfen rastladım,bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    3-4 aydır araba arıyorum ama bir türlü karar veremedim.Elimde 13.000 ytl kadar var.Peugeot 306, okuduklarım ve gördüklerim kadarıyla sağlam bir arabaya benziyor ve bu fiyata 2000-2001 modellerine rastladım. Kullanıcılar olarak bana arabayla ilgili daha fazla bilgi verirseniz(örn:yedek parça ücretleri,sağlamlığı,güvenilirliği..) çok sevinirim. Ayrıca alacağım arabaya lpg de taktırmayı düşünüyorum. Bu fiyata 98 model donanımsız bir sürü dandik uzakdoğu arabaları gidiyor ve şu anda 306 seçimi aklıma yatmış gibi ama biraz daha bilgiye ihtiyacım var,aldıktan sonra pişman olmak istemiyorum. Fikirlerinizi ve bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.


    ankarada oturuyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasank24

    KIZMA BUĞRA

    Estağfurullah abicim ne kızması



    Cihan abi bizim amortisörlerde aynı gibi.Elinle bastır ses yapıyor.
  • amortisörleriniz patlamış, yenisini almayın, dünyanın parasıdır. tanesini 20-30 ytl arası tamir ediyorlar, fıstık gibi oluyor. Ben daha hiçbir arabama yeni amortisör almadım, hep tamir ettirdim. zaten önden bir tane yapınca diğerini de yaptırmanız gerekir. Hesabınızı iki taneye göre yapın.
  • Bu arada benim LPG problemlerin çözüldü, eski performansına döndü.
    Arabayı masrafsız hale getirdim, ama gelgör ki planlarım değişti aracı satmam lazım. Hani derler ya İHTİYAÇTAN...
  • 306xr platinunum 1.6 Otomatik şeytan kırmızısı 55600 KM.de araçım var .alalı tam 1 ay oldu.Yakıt tüketimi şehir içinde 27-28 krşu buluyor. Galiba biraz fazla yakıyor. Ama sorun değil ayağınızın altında sanki 1,6 değilde 2.0 motorluk araç varmış gibi hissettiriyor.Klimayı açınca bile hiç bir hantallaşma olmuyor.Ben çok memnunum.Ayrıca konuyu açan arkadaşa da teşekkür ederim. Umarım paylaşımlar çoğalır ve hepimize faydalı olr.
  • geçen gün arabamı ankara Fatih servise götürdüm. Sağ taraftan bir lakırtı geliyordu.
    Sonuç: aracımın on arka tum burcları değişti.Şanzıman yağı değişti.Sağ ön amortisör değişti.Arka cam suyu sıkma motoru değişti. İşcilik dahil 440 YTL tuttu.Bilginiz olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmet Uzun

    Bu arada benim LPG problemlerin çözüldü, eski performansına döndü.
    Arabayı masrafsız hale getirdim, ama gelgör ki planlarım değişti aracı satmam lazım. Hani derler ya İHTİYAÇTAN...


    Problemin çözüldüğüne sevindim ama satacak olacağınıza üzüldüm.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alcat81306xr platinunum 1.6 Otomatik şeytan kırmızısı 55600 KM.de araçım var .alalı tam 1 ay oldu.Yakıt tüketimi şehir içinde 27-28 krşu buluyor. Galiba biraz fazla yakıyor. Ama sorun değil ayağınızın altında sanki 1,6 değilde 2.0 motorluk araç varmış gibi hissettiriyor.Klimayı açınca bile hiç bir hantallaşma olmuyor.Ben çok memnunum.Ayrıca konuyu açan arkadaşa da teşekkür ederim. Umarım paylaşımlar çoğalır ve hepimize faydalı olr.


    Hoşgeldiniz öncelikle.Rica ederiz önemli olan bilgilerimizi paylaşmak.Ama şunu söyleyim klima beygirden bariz çalıyor ya.Uzun yolda özellikle sollamalarda fark ediyor.



    Şu amortisörler de ses yapsın problem değil.Tek derdimiz bu olsun




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmet Uzun

    Bu arada benim LPG problemlerin çözüldü, eski performansına döndü.
    Arabayı masrafsız hale getirdim, ama gelgör ki planlarım değişti aracı satmam lazım. Hani derler ya İHTİYAÇTAN...


    Problemin çözüldüğüne sevindim ama satacak olacağınıza üzüldüm.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alcat81306xr platinunum 1.6 Otomatik şeytan kırmızısı 55600 KM.de araçım var .alalı tam 1 ay oldu.Yakıt tüketimi şehir içinde 27-28 krşu buluyor. Galiba biraz fazla yakıyor. Ama sorun değil ayağınızın altında sanki 1,6 değilde 2.0 motorluk araç varmış gibi hissettiriyor.Klimayı açınca bile hiç bir hantallaşma olmuyor.Ben çok memnunum.Ayrıca konuyu açan arkadaşa da teşekkür ederim. Umarım paylaşımlar çoğalır ve hepimize faydalı olr.


    Hoşgeldiniz öncelikle.Rica ederiz önemli olan bilgilerimizi paylaşmak.Ama şunu söyleyim klima beygirden bariz çalıyor ya.Uzun yolda özellikle sollamalarda fark ediyor.



    Şu amortisörler de ses yapsın problem değil.Tek derdimiz bu olsun

    valla ben sadece daha şehir içinde kullanabildim.İşim gereği şehir dışına çıkamadım henüz.Ancak temmuz ortalarında yıllık iznimde yaklaşık 4000 KM yapmayı düşünüyorum. Bakalım klima performansını o zaman daha iyi anlayacağız inşallah.




  • Bizim (daha doğrusu babamın) 99 model 306 xr 1.8 130 hp miz var 99 da almıştık zaten ilk sahibi 2 kez marmarise gidip gelmiş o kadar. şu anda 160.000 km de bi ara rolanti sorunu çıkarıyodu bir parçasında sorun varmış yaptırınca geçti egzozu patlamıştı horr horr diye gürültü çıkarıyodu onuda yaptırmıştık.Peugeot ların en büyük sorunları bence amortisörleri peugeot iyi yapamıyor bu amortisör işini çok bi golf e biniyoruz öyle tok bi arabaki... Bi keresinde babamın iş arkadaşının golf üyle antalyaya gitmiştik inanırmısınız araba sollıyamıyoruz bırakın sollamayı araba kendini zar zor taşıyo bide bizim arabaya binince hemen tepki veriyo işte bu yüzden 4ever peugeot 306 1.8 bide bu aralar elektroniğinde sorun başladı radyo ,silicekler fln ama memnunuz genede



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dobest -- 16 Haziran 2007; 14:44:51 >




  • benide eklerseniz sevinirim istanbul anadolu yakası,1999,XR,Nil mavisi,1.8 130 hp,160.000 km
  • Hoşgeldin LordOfEldorado sende bendensin

    Arabadaki modifikasyonlardan bahset biraz.130hp

    Bu arada o amortisor sesi önceden vardı eminim ama şimdi yok.Demekki bakımda bişeyler yapmışlar.Servise gittik hem ziyaret hem ticaret hesabı.Su alan kapıyıda hallettiler sonunda.Fitiller tıkanmış.

    Vatan amcanın 406 coupe 3,0 v6 ile de test sürüşü yaptık.Bir araç bı kadar mı iyi hızlanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 16 Haziran 2007; 15:57:43 >
  • arabada her hangi bir modifikasyon yapmadık orjinal hali 130 hp(babam modifikasyon sevmezde ama ehliyeti aldım mı alcam arabayı elinden)
    amortisöre gelince ewet hem arabanın yaşı itibariyle ve türkiye de yolların durumuyla orantılı olarak bozulma yaşandı gırç gırç diye bi ses geliyordu ama ön amortisörleri değiştirince durumu düzeldi şu anda mutluyuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dobest -- 16 Haziran 2007; 16:43:11 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasank24

    UZAKTAN KUMANDA DEDİĞİN NE DİR MERKEZİ KİLİT Mİ.
    EĞER ÖYLEYSE PEUGEOT SERVİSİYLE GÖRÜŞ ŞİFRELER ONLARDA VAR.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Barmyworm

    arkadaşlar hayırlı olsuni benim bir soorunum var yardımcı olursanıs sevinirim 2000 model 306 xr aldım ve çok memnunum ama kumandası çalışmıyor ve kimlik kartı yani şifresi yok ben bunu nasıl çözebilirim alarm alsam acaba uzaktan kumanda çalışırmı?


  • quote:

    Orjinalden alıntı: LordOfEldorado

    arabada her hangi bir modifikasyon yapmadık orjinal hali 130 hp(babam modifikasyon sevmezde ama ehliyeti aldım mı alcam arabayı elinden)
    amortisöre gelince ewet hem arabanın yaşı itibariyle ve türkiye de yolların durumuyla orantılı olarak bozulma yaşandı gırç gırç diye bi ses geliyordu ama ön amortisörleri değiştirince durumu düzeldi şu anda mutluyuz


    Bir yanlışlık olmasın.306 1.8 ler 115hp. Ha diyosan cam filmi +10hp, logo iptali +5hp orasını bilemem




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy


    quote:

    Orjinalden alıntı: LordOfEldorado

    arabada her hangi bir modifikasyon yapmadık orjinal hali 130 hp(babam modifikasyon sevmezde ama ehliyeti aldım mı alcam arabayı elinden)
    amortisöre gelince ewet hem arabanın yaşı itibariyle ve türkiye de yolların durumuyla orantılı olarak bozulma yaşandı gırç gırç diye bi ses geliyordu ama ön amortisörleri değiştirince durumu düzeldi şu anda mutluyuz


    Bir yanlışlık olmasın.306 1.8 ler 115hp. Ha diyosan cam filmi +10hp, logo iptali +5hp orasını bilemem

    neti 118 hp artık brütü de 130-140 arası birşey yapıyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dobest -- 17 Haziran 2007; 11:34:22 >




  • Beygirin neti bürütü de neymiş, bende de 1.8 sedan var, ruhsatta da 115 hp yazıyor. Fotoğrafı 1. sayfada.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahmet Uzun

    Beygirin neti bürütü de neymiş, bende de 1.8 sedan var, ruhsatta da 115 hp yazıyor. Fotoğrafı 1. sayfada.


    Şimdi şöyle oluyor 1)motorun kendi ürettiği saf güç vardır bu güç(bizim otoda 130 hp) otomobilin farklı alanlarına dağılmaktadır bu güç örn;differansiyele,klimaya,kapılara,camlara,farlara vs... brüt budur(Toplam güç yane)
    2)diğer alanlara dağılan güçten kalan hp de tekerleklere dağıtılır buda net bizim otoda 118 hp faturayı bulabilirsem siteye koycam da eski dosyalarda olduğu için zor olucak biraz
    ruhsatta beygir gücü yazmamakta
    umarım açıklayıcı olmuştur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dobest -- 18 Haziran 2007; 9:21:12 >




  • Arkadaşım böyle bişeyi ilk defa senden duyuyorum ve böyle bişey olduğu düşümüyorum Sizin araçta 115beygirdir.Bundan ötesi yok abi.
  • aynen öyle . brüt 115 ten hesaplıyacaksın. dynoya sokup yıpranma payınıda düşersin. klima vs de düşersin eline 105 bg kalır tamamen psikolojik
  • vALLA DAHA NELER ÖĞRENECEĞİZ.
    GEÇEN SENE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI AKTARAYIM, YORUM ARTIK SİZE KALMIŞ;
    BİR ARKADAŞIN 2004 MODEL 1.6 OPEL ASTRA'SINI SATILIĞA ÇIKARMIŞTIK.ALMAK İSTEYEN VATANDAŞ ARACI TEST İÇİN ANKARA ERGAZİ SANAYİ SİTESİNDEKİ BİR TEST MERKEZİNE GÖTÜRMÜŞTÜ. BURAYA KADAR HERŞEY NORMAL... ANCAK ARACIN TEST SONUCUNDA BEYGİRİ 94 ÇIKINCA BAŞLADI
    " RUHSATTA 100 HP YAZIYOR, NEREDE BU ARACIN 6 HP'Sİ DİYE"
    BUNUN AKABİNDE DE
    "ARACIN MOTORU BİTMİŞ" DEMEYE.
    BİZ DE ALDIK VATANDAŞI (İLK EL DAHA 19.000 KM'DE OLAN ARAÇLA BİRLİKTE) ANKARA YETKİLİ OPEL SERVİSİ OPAL'A GİTTİK. ARAÇ BURADAN ALINMIŞ VE BÜTÜN BAKIMLARI BURADA YAPILMIŞTI.
    DERDİMİZİ SÖYLEDİK. BURADAKİ TEKNİK SERVİS'TEN SORUMLU ARKADAŞIN SÖYLEDİKLERİ AYNEN ŞÖYLE İDİ:
    " ARACIN 100 HP'Sİ MOTOR ÇIPLAKKEN ÖLÇÜLEN, YANİ MOTOR KASAYA KONULMADAN ÖLÇÜLEN DEĞERLERDİR. MOTOR YERLEŞTİRİLİP ARAÇ YÜRÜR DURUMA GELDİKTEN SONRA 6 HP'NİN MUHTELİF AKTARMA ORGANLARINA DAĞILMASI NORMALDİR."
    VE VATANDAŞ İKNA OLARAK ARACI ALDI.
    HERNEYSE GELELİM BİZİM 306 1.8'LERE. DEDİĞİNİZ GİBİ 115 HP BEYGİRİMİZDEN KALAKALA 105 HP KALIYORSA ÇOK DA ÖNEMLİ DEĞİL. YİNE BORA BENİ GEÇEMİYOR, YİNE BORA BENİ GEÇEMİYOR.
    NOT: BORA'SI OLAN ARKADAŞIMI İKİNCİ KEZ GEÇTİM, ADAM FITTIRACAK.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.