Şimdi Ara

HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
268
Cevap
2
Favori
320.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven3112

    mitsubishi delica öylemi Hyundai H1 bunu yer bitirir 2.5 Crdi motor 170 beygir kia sorento x-force motor var H1'DE geometrili turbo motora sahip hyundai h1 peki mitsubishi delica'da ne var
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .anten.

     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?

    Alıntıları Göster
    .anten. elinize vede bilginize sağlık gerçekten iyi açıklama yapmışsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doganl33

    .anten. elinize vede bilginize sağlık gerçekten iyi açıklama yapmışsınız

    Alıntıları Göster
    Vay be !! konu Mayıs-2007 de açılmış ve son yazı Eylül-2013 de yazılmış. Aşağı yukarı 6 yıl sürmüş. Her satırını keyif alarak okudum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi palet -- 27 Eylül 2013; 21:57:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palet

    Vay be !! konu Mayıs-2007 de açılmış ve son yazı Eylül-2013 de yazılmış. Aşağı yukarı 6 yıl sürmüş. Her satırını keyif alarak okudum.

    Alıntıları Göster
    Hyundai her zaman önde 1996 model H100 Grand saloon korea var yeşil gri 2003de 150.000 kmde adık 490.000 e kadar sorunsuz gıttı hafta ıcı her gun ıstanbula gıdıp gelıyordu şu anda kapımın onunde aslan gıbı yatıyor tek sorunu boya ıstıyor halıyle olsun bı zahmet yıkandıktan sonra bır kere sılınmıslıgı yoktur.http://www.youtube.com/watch?v=ItOUU53uikI linkdeki videoyu izleyende anlar zaten hyundai'mi mıtsubıshının ozentısı yoksa mıtsubıshımı hyundaının bılmeden konusmaya luzum yok saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: henarse

    Hyundai her zaman önde 1996 model H100 Grand saloon korea var yeşil gri 2003de 150.000 kmde adık 490.000 e kadar sorunsuz gıttı hafta ıcı her gun ıstanbula gıdıp gelıyordu şu anda kapımın onunde aslan gıbı yatıyor tek sorunu boya ıstıyor halıyle olsun bı zahmet yıkandıktan sonra bır kere sılınmıslıgı yoktur.http://www.youtube.com/watch?v=ItOUU53uikI linkdeki videoyu izleyende anlar zaten hyundai'mi mıtsubıshının ozentısı yoksa mıtsubıshımı hyundaının bılmeden konusmaya luzum yok saygılar..

    Alıntıları Göster
    Millet Utanmasa Mıtsubıshı L300'ü üretmek için Hyundai'den patent aldı diyecek nerdeyse.Tamam bişeyi araştırıyorsunuzda, bari adam akıllı araştırın be kardeşim.Adam hala Mitsubishi'ye Hyundai özentisi diyor.El insaf be.

    L300 denilen model aslı Delica diye bilinen ve Mıtsubıshı'nın 1968 yılında piyasaya sürdüğü(1966 yılında Mazda Bongo, 1967 yılında Toyota Hiace ve 1968 yılında Mıtsubıshı Delica Olarak bi üçlemedir.) hafif ticari aracının üçüncü jeneresyon tipidir. Hyundai'nin marka olarak kuruluşu ise 1967 yılıdır. Şimdi burda ahkam kesenlere soruyorum. Hyundai'nin kaç günlük seyisliği varda Mıtsubıshı'ye ata binmeyi öğretecek!!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .anten. -- 7 Eylül 2014; 13:14:09 >
  • Minibus olarak aile icin alinsa hangisi daha az yakar max 98-2000 modellere param yetiyor yakit ve masraf yonunden hangisi el yakmaz acaba 2 yil kadar kullanmayi dusunuyorum tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1atasoy

    L 300 ÜN MOTORU H 100 DEN SAĞLAMDIR DİYEN ARKADAŞLAR HERALDE MOTORLARIN AYNI OLUĞUNU BİLMİYORLAR BENDE BİR H 100 VAR 98 MODEL SIFIR ALDIM HALA BİNİYORUM 178.000 KM OLDU DAHA MOTORU ELLETMEDİM VEDE UZUN SÜRE ELEETMEYECEĞİM GALİBA BİR ARKADAŞ 100.000 KM YAPILMIYOR H 100 LERLE DEMİŞ İSTERSE 200.000 OLUĞUNDA RESİM ÇEKİP YOLLAYIM ONA



    motorlar aynı değil dostum, vites aralarında bi aragaz dokumaya çalış bakalım h100le yapabiliyormusun ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbekli35

    şimdi h 100 ün blok çatlatması ancak 3 ton atıp çok ama çok felaket zorlamada bile olacağını zannetmiyorum ama olabilir kul yapısı.

    benim arkadaşta 96 ta sıfır aldığı h 100 panelvan var 12 senedir biniyor ama nasıl biniyor sormayın araba 3 kere kamyonun altına girdi.1kere devrildi.araba 250,000 km de arka balatayı daha 225,000 de değiştirdi.

    arabaya 2,5 ton atıyor ankara-konya arası gidiyor geliyor.ama araba o kadar sağlammışki o adamın altında bile hiç arıza vermeden 12 senedir dayanıyor.şu andada aynı adam su işine başladı günde 100 adet damacana suyla şehir içinde geziyor.daha aracı 1 kere bile hararet yapmış değil,pompası bile açılmadı daha.temiz yakıt kullandığından.
    yani hyundaı h 100 bakmayın siz çok sağlam ve dayanıklı bir araçtır.

    şimdi ford transitle h 100 veya l300 karşılaştırılmaz.transit daha eni geniş bir araç ama bence sessizlik kullanım ve sorunsuzluk v.s v.s yönlerinden H 100 ü TEK GEÇERİM

    H 100 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2607CC 80 BG 170 TORKTUR.

    L300 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2477CC 75 BG 149 TORKTUR.

    E 2200 ÜN MOTOR GÜCÜ;
    2184 CC 71 BG 136 TORKTUR.


    SİZ DEĞERLENDİRİN HANGİSİ DAHA GÜÇLÜ VE SERİDİR?

    quote:

    Orjinalden alıntı: www.transitim.com

    arkadaslar ben bu sınıftaki tüm aracları kullandım mazda e 2200 den tutun l 300 e h 100 den tutun hiace ye kadar hepsini kullandım bu araclar sehir içinde cok kullanıslı fakat uzun yolda istedigim verimi alamadım işimiz geregi devamlı anadolu ya cıktıgımız için biliyorum ilk h 100 aldım 0 km 2001 yılında araba 2 aylıkken yani 65 bindeydi bolu dagını cıkarken blok catlattı sonra yaptırdık tabi ama randıman alamadık mıtsubishiye gectim hyundaı a göre daha iyi diyebilirim ama yakıt biraz daha fazla yakıyo en az mazda yakıyodu ama o motor o arabaya bence ufak geliyo mazdanın kasası l 300 ve h 100 e göre daha uzun ama motor ufak ondada verim alamadım en son transit aldım 2001 model 120 v l300 ve h 100 kadar seri olmasada onlardan kat kat güçlü seri arac deil ama yol alınca l300 falan yakalıyamaz fordu yani sözün kısası h100 l300 falan benim ihtiyaclarımı karsılamadı hararet nedir bilmiyorum pompa sorunu yok 1.5 ton yükle banamısın demiyo sözün kısası ford transit diyorum



    dostum ben bu 3 aracada bindim

    L300 daha seri
    H100 daha hızlı
    mazda sağlamdır ama takoz gibidir

    tecrübeyle sabittir.
  • tamircihasan T kullanıcısına yanıt
    hocam bravo sana yani; tarih olmuş bir konu için alıntı yapmışsın.
    Motorlar aynıdır ama L300'ün motoru daha güçsüzdür.Sanayiye gidip sorarsan bir çok parçaları ortaktır. Güç farkı nerden gelir tam olarak bilmiyorum ama dediğim gibi motor yapıları ve bir çok parçası ortaktır.
  • L300 derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven3112

    mitsubishi delica öylemi Hyundai H1 bunu yer bitirir 2.5 Crdi motor 170 beygir kia sorento x-force motor var H1'DE geometrili turbo motora sahip hyundai h1 peki mitsubishi delica'da ne var
    arakadaşalr bende 96 model 5+1 l300 var bunu nasıl otomobil ruhsatı alabiliriz
    bu arada aracın ruhsatta zaten hususi ben bunu otomobil ruhsatı almak istiyorum muayenesi ve vergisinde ciddi oynamalar oluyormuş
  • ibrahim.01 İ kullanıcısına yanıt
    Otomobil ruhsatı için;
    Aracı minibüs haline getirmek, yani bütün camları açtırmak ve içine 10+1 düzenine göre koltuk koymak gerekiyor. Eskiden bunu yapmak yeterliydi. Şimdi araca ABS takma zorunluluğu var. Ve birde muayene bandrol fiyatları düşüyor ancak sigortası yükseliyor diye biliyorum.
  • son sözü söylemişler..

    buraya tıkla ►



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Suerkut -- 18 Eylül 2014; 1:11:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Suerkut

    son sözü söylemişler..

    buraya tıkla ►
    Arkadaşlar arıcılıkta kovan taşımada kullanmak üzere h100 yada l300 bakıyoruz.Bütün yazıları sabırla okudum.Genel olarak hız konusuna girilmiş.Bi tane l300 bulduk 2000 model klimalı 150 binde orjinal.Fiyat olarak 13500 istiyor.Fiyatı nasıl pahalımı.Kullanım amacı olarak hangisini tercih edelim hız konusuna hiç girmeyelim amacımız ralli yapmak değil.Yakıt konusuda önemli l300 çok yakıyo diyenler olmuş aşırı fark olurmu arada.l300 e daha yatkınız sağlamlık olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Papaz35 -- 10 Mart 2015; 20:31:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genius61

    hyundai 97 model araba baımlı yolunu buldumu8 nazsıl vuruyor 140 160 a

    l300 ve h100 o hızlarda deli gibi savrulur yolda.120 kmh hız bile tehlikeli bu tip araçlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .anten.

     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?

    hocam bullbarlar ne kadara mal oldu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .anten.

    Selamlar.

    unforgiven3112;
    Arkadaşım sen mıtsubıshı yem mi sanıyorsun.Konuyu yeni gördüm.Baştan sona okudum.Herkes bir şeyler yazmış.Aklımda kalanlara açıklık getireyim.
    H100'ün L300 alt yapılı olduğuna inanmayanlar var.Bu konuda söyleyeceğim L300'ün üretime başlama yılı 1986, H100'ün üretime başlama yılı 1993.
    Hız konusuna gelirsek.Başta söyleyeyim sürücüye bağlıdır.Herkes 160-180 yazmış.Aracın hızı düz yolda belli olur.Ben şunu söyleyeyim ; L300 Ün bir modeli var ki H100'ü geçer.Ve hız olarak da Hiace ile kapışır.Bu modeli kendin yaparsın.Benim aracım 98 model L300.Aracıma sonradan 98-99 kasanın orjinal 9+1 minibüs'ün şanzımanını takdım.(Bu arada orjinalin şanzımanında sorun yok arıza yaptı sanılmasın).98-98 minibüs şanzımanların vites geçiş oranları daha kısa olduğu için hız olarakda max. hız konusunda normalden %15-20 daha fazla bir sonuç elde edersin.Benim düz yolda gördüğüm 140-145 arası kalmıştı ibre.Ayrıca hızda lastiğinde farkı vardır.Büyük lastik takarsan daha az tur döndüğü için kadranda daha yavaş görülür.
    Gelelim Delica ile karşılaştırmaya.Son yazdığın 2.5 CRDİ 170 hp yazmışın H1 için.(Bu arada CRDI bir mıtsubıshı teknolojisidir).Delica D:5 teki motoru araştırısan 4G69 kodlu motor 2.4 lt 170 hp MıVec motora sahip.Yani güç olarak eşit.
    Daha sonra H100-L300'e gelelim.2004 yılına kadar H100 ile L300'ün motoru aynıydı.Farklı diyecek olan arkadaşlar sanayide ikisini yan yana getirip detaylı inceleme yapabilirler.Ayrıca 100 hp'lik Turbolu Starex motoru'da L300 motorunun turbolusudur.Bu yüzden Starex turbosu L300'e uyar.H100-L300'e gelelim.2004 yılında motoru güç takviyesi yapan Hyundai torku 170 Nm çıkardı.Tek yaptığı piston çapını genişletmek.Ek bir bilgi veriyim L300'de kullanılan motorun aslı 2.3 lt 4D55 kodlu motordur.Bu motorun dünya'ya tanıtım 1982 yılında yapılmıştır.Şuanda Türkiye'de de az da olsa rastlanılacak Kambur L300'lerdeki motordur. 4D56 kodlu motor 1986 yılında 2.nci jenerasyon L300'ün piyasaya çıktığında kullanılan motordur.O zamanlar için sansasyon yaratmıştır.Ancak şimdi kimse beğenmez!! Yani L300 motoru bu yıl 31 yaşına girdi.
    Dünya geneline gelirsek L300'ün sadece dizel değil benzinli motorlarıda mevcut. 4G62 - 4G63 - 4G64 kodlu motorları araştırırsanız fark edersiniz.
    Konfor konusunda vereceğim modelleri araştırabilirsiniz.Donanım paketi olarak 5 pakettir. Size konforlu olanlarını vereceğin diğerleri Türkiye'de 9+1 minibüslerle aynıdır.L300 GLX, L300 super Exceed, L300 Royal Exceed.Konfor konusunda son model transporter ve vitolardan daha üstün yönleri olan paketlerdir.Ayrıca 1986 yılında ekstra olarak ototmatik vites versiyonuda bulunmaktadır.Şuanda Türkiye'de ototmatik vites minibüs yok sanırsam.Adamlar Türkiye'ye getirmeseler bile 31 yıl önce otomatik vitesi hem benzinlide hem dizelde kullanıcılara sunmuş.Güç konusunda 1990 yılında piyasaya marcek farlı L300'lerde 145 hp 305 nm tork'a sahip bir motorda kullanılmıştır.Daha sonraları L400'lerde V6 motorlarda kullanılmıştır ama şimdi konumuz L300. L400 ile Starex-H1'i dah sonra tartışırız.
    Sonuç olarak Türkiye'deki modellerle kısıtlama yapmamak, Dünya'ya açılmak gerektir.Size kendi aracımın fotoğrafını paylaşayım.Saygılar.
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?

    https://m.youtube.com/watch?v=ItOUU53uikI h100un uretim yilina tekrar bi bakin isterseniz 3 sene olmus hortlatiyorum konuyu ama birde bakin h100un ikk kasalariyla mitsubishinin sondan bi onceki kasasina tabiki o sandsn bi onceki kasa 1986da uretilmedkginegor e benim bildigim kadariyla 92 model falan ama emin degilim ama h100 densonra üretildiği kesin ki l300 denen arabada konfor adina gram bisey yok arabanin icinde daha her yer demir h100de heryer panzozlarla desteklenmis demir goremezsiniz heryerse kolcak vs. 2003ten beri grand saloon kullanicisiyiz 96 model kore su an 516.xxx kmde arac ve 462.xxx kmde ilk defa rektefiye oldu arac lutfen bilinde konusun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: henarse

    quote:

    Orijinalden alıntı: .anten.

    Selamlar.

    unforgiven3112;
    Arkadaşım sen mıtsubıshı yem mi sanıyorsun.Konuyu yeni gördüm.Baştan sona okudum.Herkes bir şeyler yazmış.Aklımda kalanlara açıklık getireyim.
    H100'ün L300 alt yapılı olduğuna inanmayanlar var.Bu konuda söyleyeceğim L300'ün üretime başlama yılı 1986, H100'ün üretime başlama yılı 1993.
    Hız konusuna gelirsek.Başta söyleyeyim sürücüye bağlıdır.Herkes 160-180 yazmış.Aracın hızı düz yolda belli olur.Ben şunu söyleyeyim ; L300 Ün bir modeli var ki H100'ü geçer.Ve hız olarak da Hiace ile kapışır.Bu modeli kendin yaparsın.Benim aracım 98 model L300.Aracıma sonradan 98-99 kasanın orjinal 9+1 minibüs'ün şanzımanını takdım.(Bu arada orjinalin şanzımanında sorun yok arıza yaptı sanılmasın).98-98 minibüs şanzımanların vites geçiş oranları daha kısa olduğu için hız olarakda max. hız konusunda normalden %15-20 daha fazla bir sonuç elde edersin.Benim düz yolda gördüğüm 140-145 arası kalmıştı ibre.Ayrıca hızda lastiğinde farkı vardır.Büyük lastik takarsan daha az tur döndüğü için kadranda daha yavaş görülür.
    Gelelim Delica ile karşılaştırmaya.Son yazdığın 2.5 CRDİ 170 hp yazmışın H1 için.(Bu arada CRDI bir mıtsubıshı teknolojisidir).Delica D:5 teki motoru araştırısan 4G69 kodlu motor 2.4 lt 170 hp MıVec motora sahip.Yani güç olarak eşit.
    Daha sonra H100-L300'e gelelim.2004 yılına kadar H100 ile L300'ün motoru aynıydı.Farklı diyecek olan arkadaşlar sanayide ikisini yan yana getirip detaylı inceleme yapabilirler.Ayrıca 100 hp'lik Turbolu Starex motoru'da L300 motorunun turbolusudur.Bu yüzden Starex turbosu L300'e uyar.H100-L300'e gelelim.2004 yılında motoru güç takviyesi yapan Hyundai torku 170 Nm çıkardı.Tek yaptığı piston çapını genişletmek.Ek bir bilgi veriyim L300'de kullanılan motorun aslı 2.3 lt 4D55 kodlu motordur.Bu motorun dünya'ya tanıtım 1982 yılında yapılmıştır.Şuanda Türkiye'de de az da olsa rastlanılacak Kambur L300'lerdeki motordur. 4D56 kodlu motor 1986 yılında 2.nci jenerasyon L300'ün piyasaya çıktığında kullanılan motordur.O zamanlar için sansasyon yaratmıştır.Ancak şimdi kimse beğenmez!! Yani L300 motoru bu yıl 31 yaşına girdi.
    Dünya geneline gelirsek L300'ün sadece dizel değil benzinli motorlarıda mevcut. 4G62 - 4G63 - 4G64 kodlu motorları araştırırsanız fark edersiniz.
    Konfor konusunda vereceğim modelleri araştırabilirsiniz.Donanım paketi olarak 5 pakettir. Size konforlu olanlarını vereceğin diğerleri Türkiye'de 9+1 minibüslerle aynıdır.L300 GLX, L300 super Exceed, L300 Royal Exceed.Konfor konusunda son model transporter ve vitolardan daha üstün yönleri olan paketlerdir.Ayrıca 1986 yılında ekstra olarak ototmatik vites versiyonuda bulunmaktadır.Şuanda Türkiye'de ototmatik vites minibüs yok sanırsam.Adamlar Türkiye'ye getirmeseler bile 31 yıl önce otomatik vitesi hem benzinlide hem dizelde kullanıcılara sunmuş.Güç konusunda 1990 yılında piyasaya marcek farlı L300'lerde 145 hp 305 nm tork'a sahip bir motorda kullanılmıştır.Daha sonraları L400'lerde V6 motorlarda kullanılmıştır ama şimdi konumuz L300. L400 ile Starex-H1'i dah sonra tartışırız.
    Sonuç olarak Türkiye'deki modellerle kısıtlama yapmamak, Dünya'ya açılmak gerektir.Size kendi aracımın fotoğrafını paylaşayım.Saygılar.
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ? HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?

    https://m.youtube.com/watch?v=ItOUU53uikI h100un uretim yilina tekrar bi bakin isterseniz 3 sene olmus hortlatiyorum konuyu ama birde bakin h100un ikk kasalariyla mitsubishinin sondan bi onceki kasasina tabiki o sandsn bi onceki kasa 1986da uretilmedkginegor e benim bildigim kadariyla 92 model falan ama emin degilim ama h100 densonra üretildiği kesin ki l300 denen arabada konfor adina gram bisey yok arabanin icinde daha her yer demir h100de heryer panzozlarla desteklenmis demir goremezsiniz heryerse kolcak vs. 2003ten beri grand saloon kullanicisiyiz 96 model kore su an 516.xxx kmde arac ve 462.xxx kmde ilk defa rektefiye oldu arac lutfen bilinde konusun.

    Alıntıları Göster
    1994 orjinal kore
    Arkadaşlar şarj dinamosunu değiştircem.90 veya 110 amperlik şarj dinamosu lazım . Fiyatları ne aralarda
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpa07 -- 17 Mart 2016; 19:21:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpa07

    1994 orjinal kore
    Arkadaşlar şarj dinamosunu değiştircem.90 veya 110 amperlik şarj dinamosu lazım . Fiyatları ne aralarda
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?
     HYUNDAI H 100 (van) Mı YOKSA MITSUBISHI L 300 MÜ?

    Alıntıları Göster
    kısa ve öz H100
  • 99 yılında 8 aylık 300 u 31 binde aldım 2008 yılında 70 bin civarında sattim mars dinamosu dışında kronik sorunu olmadı onuda orjinale çok yakın bir parça bularak çözmüştüm pinpiriklilikten 31 deki aranın orjinal enjektör memelerini o zamanın parası 80 tl orjinali ile degistirdim az yakması için hiç faydası olmadı ihtiyacı olan varsa hâlâ elimde 4 âdet meme duruyor sonuç olarak çok gaddar bir araçtı sattığım şahıs 8 yıldır sorunsuz kullanmakta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 181501 -- 17 Mart 2016; 21:41:49 >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.