Şimdi Ara

2020 Volkswagen Polo Highline - kampana fren

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
5.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • buyrun
    2020 Volkswagen Polo Highline - kampana fren



  • Benim yeni kasa Fiesta'da da arka frenler kampana.

    Şimdiye kadar hiçbir sıkıntısı görmedim,çokta memnunum.0 km aldım 48 binde şu anda.

    Ben 2018 Mart'ta 2017 model olarak 86 bin liraya aldım.Şimdiki gibi 150 bin lira eder mi? Etmez. Bu arada kendisi yeni Polo'yla birlikte sınıfının en iyi arabasıdır.
    Disk frenin kampanaya göre avantajı ısıyı hızlı tahliye etmektir freni sık pompaladığınızda kampana kapalı bir sistem olduğu için diske göre daha geç soğur dolayısıyla fren mesafesi uzar

    Örneğin virajlı bir dağ yolundan aşağı iniyorsunuz frene art arda basmanız gerekir bu durumda kampana hemen ısınır ve ısıyı disk kadar kolay tahliye edemediği için iyi tutmamaya başlar fren mesafesi uzar ve araç öne yığılma yapar dengenizi kaybedersiniz

    İlk yaptığınız frende kampananın fren mesafesinin kısa olması daha iyi olduğu anlamına gelmez ısıyı her hangi bir disk fren kadar hızlı atması mümkün değildir bu sebeple disk fren her zaman daha güvenlidir ve bu yüzden maliyeti yüksektir.

    1992 model mazda 626 aracımda 4 tekere disk fren varken 2020 yılında volkswagenin hala kampana kullanıyor olması rezaletin 4 teker bulmuş halidir.
  • 2020 de bu kadar fıyatlara kampana fren olurmu ? Mılletlen dalgamı gecıyorlar anlamadım ben ..
  • Clio'yla alay eden, gözlerine perdesi inmiş VAG tayfası gelir birazdan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Fuego

    Clio'yla alay eden, gözlerine perdesi inmiş VAG tayfası gelir birazdan
    Clioda yine üst donanımda disk fren,elektrikli park freni hayalet gösterge gibi donanımlar var. Ve led farlar tüm donanımlarda standart.
  • Benim yeni kasa Fiesta'da da arka frenler kampana.

    Şimdiye kadar hiçbir sıkıntısı görmedim,çokta memnunum.0 km aldım 48 binde şu anda.

    Ben 2018 Mart'ta 2017 model olarak 86 bin liraya aldım.Şimdiki gibi 150 bin lira eder mi? Etmez. Bu arada kendisi yeni Polo'yla birlikte sınıfının en iyi arabasıdır.
  • ve 161 bin tl
  • Whisper911 W kullanıcısına yanıt
    Fren dozajlaması araçla alakalı bir durum arka 2 teker disk değil de kampana oldu diye o kadar fark ettirmez. Sebebi maaliyettir, kampana hem ilk alım olarak ucuz hem de bakım periyodu daha uzun. Güvenlik riski oluşturacak olsa en başta yazan çizen adam zaten bu böyle olmaz der yaptırmaz. Üst sınıfta disk olma sebebinin hem araçlar ağırlaşıyor hem de bagaj ve iç hacim artıyor bunların artması demek potansiyel olarak aracı daha fazla yükleyebilmek demek oluyor muhtemelen bu koşullarda kampana fren çabuk ısınıp gücünü kaybediyor da olabilir hiç bir sıkıntı çıkartmıyor sadece alıcıyı iyi hissettirme amaçlı konuluyor da olabilir. Ön arka küçücük disk olmasındansa önde büyük disk + arka kampana daha mantıklı.
  • Cllioyada bir tomar laf edildi ama kampana bence daha iyi çünkü daha uzun süre kullanabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Cllioyada bir tomar laf edildi ama kampana bence daha iyi çünkü daha uzun süre kullanabiliyorsunuz.
    Bunu demeye geldim, Fiat 500l kullanıyorum arkalarda disk, en son bakımda balata değişti şimdiki bakımda 4 disk 4 balata değişecek.

    Arkadaş 170hp altı kullanana kampanya yeter disk görüntü sadece.
  • B sınıfı şehir içinde kullanılması hedeflenmiş bir arabada arkaların kampana fren olması çok da büyük bir kayıp değildir. Gündelik kullanımda disk frene göre hiç bir eksikliğini hissetmezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Bunu demeye geldim, Fiat 500l kullanıyorum arkalarda disk, en son bakımda balata değişti şimdiki bakımda 4 disk 4 balata değişecek.

    Arkadaş 170hp altı kullanana kampanya yeter disk görüntü sadece.

    Alıntıları Göster
    Yekili serviste 160 binlik aracın 4 disk değişimine servet isterler, burada arkası disk diye almam diyenler, fatura karşısında küçük dillerini yutarlar eminim ki.

    Benim aracımın arkası kampana mesela hiç bir sıkıntı yaşamadım. Şu an tahminimce bir adet disk seti 1000 lira civarıdır. İşçilik ile beraber 1300 civarı gider.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    B sınıfı şehir içinde kullanılması hedeflenmiş bir arabada arkaların kampana fren olması çok da büyük bir kayıp değildir. Gündelik kullanımda disk frene göre hiç bir eksikliğini hissetmezsiniz.
    Arattırma bana clio konusunu Allah bilir clio konusunda rezillik

    Demişindir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Yekili serviste 160 binlik aracın 4 disk değişimine servet isterler, burada arkası disk diye almam diyenler, fatura karşısında küçük dillerini yutarlar eminim ki.

    Benim aracımın arkası kampana mesela hiç bir sıkıntı yaşamadım. Şu an tahminimce bir adet disk seti 1000 lira civarıdır. İşçilik ile beraber 1300 civarı gider.

    Alıntıları Göster
    Hocam yemin ederim benim kafamda düşünüyorsun, 500l ciddi diyorum külliyen masraf güzel araba yalan yok ama turbosu sıkıntı, diskleri sıkıntı lastik ebatları sıkıntı herşeyi pahalı, a segment araçlara bakıyorum yada dacia sandero ciddi miktarda daha az masraflı.

    Gerçi artık bakımları sanayide yaptırıyorum ama yinede masraf daha fazla.

    Şimdi bazıları para veremiyorsan binme araba diyeceklerde yani neden fuzuli masraflı donanımlar kullanayım?

    Altı üstü halk tipi araba kullanıyorum neden çok para vereyim, aslan beslemek yemini düşünmeyiz.




  • eskı rıo ve Pıcantolarda hep dıskdı yenı kasalarda calmıslar hep yok. Yanı gunumuzde bırseylerı alıcaklarkı ust versıyonu pahalıyı daha fazla satmak hep kar odaklı ısler maleseff..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Hocam yemin ederim benim kafamda düşünüyorsun, 500l ciddi diyorum külliyen masraf güzel araba yalan yok ama turbosu sıkıntı, diskleri sıkıntı lastik ebatları sıkıntı herşeyi pahalı, a segment araçlara bakıyorum yada dacia sandero ciddi miktarda daha az masraflı.

    Gerçi artık bakımları sanayide yaptırıyorum ama yinede masraf daha fazla.

    Şimdi bazıları para veremiyorsan binme araba diyeceklerde yani neden fuzuli masraflı donanımlar kullanayım?

    Altı üstü halk tipi araba kullanıyorum neden çok para vereyim, aslan beslemek yemini düşünmeyiz.

    Alıntıları Göster
    ekonominin durumu ortada herkes kesesini düşünmek zorunda o yüzden yadırganacak bir durum yok. Aracı güvenli şekilde durduran iki sistemden pahalısı pek mantıklı değil bence.




  • Guvenlık unsuru oldugu ıcın ben yınede on arka dısk fren dıyorum yagmurda kampana fren durdurmaz maleseff, arac daha dengelı durus vekısa mesafede durur dort dısk fren ıle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaya589

    Guvenlık unsuru oldugu ıcın ben yınede on arka dısk fren dıyorum yagmurda kampana fren durdurmaz maleseff, arac daha dengelı durus vekısa mesafede durur dort dısk fren ıle..
    Linea kampana frene rağmen çoğu C sınıfı arabadan kısa mesafede durur.
  • vaya589 kullanıcısına yanıt
    Yağmurda kampana fren kapalı bir sistem olduğu için daha avantajlıdır... Islakta disk ve balata arasında ince bir su filmi oluşur hatta yeni nesil araçlar yağmur sensöründen gelen bilgiye göre 30-60sn aralığında fren lambalarını yakmadan fren balatasını fren diskine yaklaştırarak o film tabakasını sıyırır ki fren ihtiyacında başta kayıp olmasın.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.