2020yks kazanımları olan meb kitapları (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet
Mesaj
tasxi => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 15:12:37)
Hocalarım bulabildiğimizi burda paylaşalım toplu bir şekilde herkes yararlansın. Es geçmeyin lütfen. buldukça editlicem.

EDİTullah :
https://www.kimyadenizi.com/genel/ders-kit/

Rozyoruk arkadaşımıza teşekkürler. Hepsi var burda.

BRA7IL => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 15:34:35)
ups

Yks20204343 => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 16:30:12)
yukaru yukari ulan yukari !!!

Scath => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 17:38:08)
Up

ByteC0de => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 18:42:07)
Google üzerinden aradığında bu senenin meb kitaplarını kolaylıkla bulabiliyorsun zaten.

BRA7IL => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 18:52:38)
O kadar kolaysa bir link atar mısın?

ByteC0de => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:23:09)
Google arama kısmına meb kitapları yazdığında karşına zaten çıkıyor.

BRA7IL => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:23:54)
O karşına çıkanlar 18-19

ByteC0de => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:36:43)
Hayır bende 2019 basım olanlar var.

ByteC0de => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:38:03)
eba üzerindeki kitaplar 2018 mi yani? içeriğinde basım tarihi 2019 yazıyor.

BRA7IL => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:40:25)
mezunların okul noları falan silindiği için mezunlar ebaya giremiyor .

Satsuki => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:41:51)
hocam ogm materyal yazınca kitaplar cikiyor

ByteC0de => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:42:06)
benim eba ile herhangi bir bağlantım yok zaten direkt olarak bakabiliyorum.

ByteC0de => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:45:08)
< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

BRA7IL => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:49:21)
Hocam belli sayıda çıkmıyor mu ama , tüm müfredat çıkmıyor diye biliyorum.

BRA7IL => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:49:52)
Siz nereden giriyorsunuz hocam?

Satsuki => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:50:32)
ünite ünite yüklüyorlar hocam

BRA7IL => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:51:16)
Bana tamamı lazım hocam , çünkü o yükledikleri yerleri ben çalışmıştım zaten

ByteC0de => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:56:07)
Bende ünite ünite yok. Tüm üniteler tek bir pdf halin ve kitabın tamamı var eksiksiz. Tüm derslerin mevcut. Boyutu yüksek o yüzden upload edemem. Googlea meb kitapları yazıyorsun zaten çıkıyor arayıp her türlü bulabilirsin.

Satsuki => 2020yks kazanımları olan meb kitapları (5.12.2019 19:56:24)
< Resime gitmek için tıklayın > acaba bu mu

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>