Şimdi Ara

BULAŞIK MAKİNASI TAVSİYESİ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.924
Cevap
180
Favori
2.548.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harpci

    Diğer aletlerin fiyatlarına bakınca (telefon, tablet vs vs) bana Parasını en hakeden çamaşır makinesi geliyor. Allah bulandan yapandan Razı olsunBoschta kaliteli bir marka.

    2 sene kullanacağı telefona 3000 lira verip 10 sene kullanacağı çamaşır makinesine 500 lirayı çok görenlere ben de sinir oluyorum. Arz talep dengesi böyle insanlar yüzünden bozuldu ve piyasa çöplük makinelerle doldu. Eskiden böyle miydi? Ben bile artık şu an makineden alacağım verime bakıyorum. Gerçi o da sıkılıp değiştirdiğim için




  • 2 sene kullanacağı telefona 3000 lira verip 10 sene kullanacağı çamaşır makinesine 500 lirayı çok görenlere ben de sinir oluyorum. Arz talep dengesi böyle insanlar yüzünden bozuldu ve piyasa çöplük makinelerle doldu. Eskiden böyle miydi? Ben bile artık şu an makineden alacağım verime bakıyorum. Gerçi o da sıkılıp değiştirdiğim için
    Siemens kullanıyoruz.
    Pişmanız.
    Alman üretimi diye aldık.
    Geç de olsa 3. çağrıda servis kuruluma geldi, en pahalı deterjanın markasını verdi, 6 lt su yazar ama 15 lt harcar, zaten az su harcıyorsa iyi yıkamaz falan dedi, gitti.
    Eşim yıkamıyo diye çağırdı adamları 2-3 kez. Bikbikleyip gitmişler.
    Garanti bitti arıza yaptı. Selam biz geldik dediler 30. saniyede 45 ya da 350 TL deyiverdiler.
    Kayıt açarken şikayeti söylüyorsunuz, servis elinde tek parçayla geliyor. Kendi bozmuş gibi şak diye bulup yapıyor.
    Nerde o eski makinler diyerek kartınızı alıyor ve 10'a bölüyor. Böyle güzel tahsilatı dönerci yapamaz.
    Bu almalnara dersini amerika verdi ama çakana kadar onları bile kaç sene sağdılar.
    Yok bize bizden başka dost, bizim gibi kanmayın

    Merhabalar arkadaşlar,


    Mayıs 2021 tarihinde "shopsiemens" Serdar Çetin Bey'den SN235W00NT bir makine aldık. Makine hızlıca kargoya verildi ve tarafıma ulaştı. Buraya kadar sıkıntı yok. Sıkıntı kurulum için servisi çağırmamızla başladı. Paketi bir açtık ve gördük ki makinenin sol üst tarafı ezik. Resmini de ekleyeyim de yanlış anlaşılma olmasın.


    Ciddi bir ezik vardı. Haliyle hanım da bu şekilde veya tamirli kullanmak istemedi ve Serdar Bey'den değişim istedik. Alırken de taahhüt ediyordu sonuçta çizik bile olsa yenisiyle değiştiririm diye. Eyvallah dedik, güvendik. Aradım tamam dedi aldırayım yenisini yollayayım. Fakat 15 gün boyunca ne almaya geldi kargo ne de yenisi geldi makinenin. 15 gün oyalandık ve makineyi kullanamadık. Tam şu resimdeki gibi odanın ortasında kaldı. Taşınırken de baya zorluk çıkarttığı gibi yeni eşyaları da elle yıkamak zorunda kaldık.


    İdare ettik tamam dedik baktık olmayacak servis parçayı değiştireyim demişti bana geldiğinde ben de yenisiyle değişecek diyerek geri göndermiştim. Servisi geri aradım. Servis de kurulum talebi üzerinden 1 haftayı geçtiği için yardımcı olamayacağını söyledi. Yalvar yakar servisi ikna ettim. Siemens servisi sağolsun makinenin üst ve yan kapaklarını gelip değiştirdi ve sonunda makineyi kullanmaya başladık.


    Serdar Bey'e döndüm tekrar. Dedim ki bu ürünü alacaktın, yenisini verecektin. Bunu tamir edecektin, teşhir olarak satacaktın. Bana bir miktar ödeme iadesi yap da içimize sinsin. Şu an Serdar Bey ile bu noktada kaldık. Hanımla papaz olduk, mağdur olduk. Bu süreçten baştan sona hiç memnun değilim. Sonuç olarak Serdar Bey sana bir miktar para iadesi yapacağız demesine rağmen bunu da halledemedi. Patronu öne sürdü.


    Mağdur olan da sorunu çözen de 15 gün oyalanan da üstüne üstlük artık teşhir olmuş bir makineyi kullanan da biziz. İzmir'den İstanbul'a gönderilmişti makine bu arada. Aynı il değilse ben önermiyorum en azından. Yaşadığımı yaşamamamız adına tavsiye etmediğimi söylemek isterim. Ben artık kendisiyle konuşmaktan da yoruldum. Hanım her gün soruyor para iadesi ne oldu diye. Ben para iadesi falan da istemiyorum sadece süreci çözümleyemediğimiz için buraya yazmak istedim.


    Teşekkürler.


    Bu forumda yıllardır belli başlı markaların pohpohlaması yapılıyordu ve yerli markalar kötüleniyordu pohpohlayanlar da gerekli cezayı almış sonunda.

    Konuya gelecek olursak yabancı markalarda almanya,italya,hollanda vs.üretim üretim olmadığı sürece şahsen ekstra fark verip o markanın ürününü almanızı önermem bu markaların yerli üretim ürünlerinde ciddi oranda kalite düşüşü mevcut evimde 1 yıllık profilo makine var makinenin ses yapmasından tutun da evi su basmasına kadar başıma gelmedik kalmadı servis hizmetleri de kötü sorunu bariz şekilde görmelerine rağmen utanmadan ücret talep ediyorlar.

    Ben bütçeniz kısıtlı ise seçiminizi yerli markalardan yana yapmanızı öneririm özellikle koç grubunun altus,grundig gibi alt markalarını alırsanız daha ucuza mal edersiniz koç grubunun servis hizmeti çok iyi diğer firmalar gibi işi yokuşa sürmüyorlar bir şekilde çözüme ulaştırıyorlar.Vestel ise çamaşır makinesi dışında diğer beyaz eşyalarda gelişme kaydetmiş çamaşır makineleri yazılım olarak sorunlu sıkmaya geçmeme,zıplama gibi şikayetler mevcut.

    Çok da önemi olmadığını düşünüyorum. Eski makinelerde onlar da çelikti. Ancak şimdiki bulaşık makinelerin hepsinde taban filtreler çelik olsa da pervaneler hep plastik oluyor. Onu geçtim evimize gelen su geçen su boruları da plastik. Yani plastik hayatımızın her anlamında var. O yüzden çok takılmanıza gerek yok.

    Maalesef. Çok uzun süre sabrettim fakat dediğim gibi durum havada kaldığı ve mağduriyetimin hiçbir şekilde giderilmediği için paylaşmak istedim. Ürün teslim edilene kadar sorun olmadığını da belirtmiştim. Yani üründe defo çıkmasaydı sorunsuz bir alışveriş olacaktı.


    @tubytube,


    Olumlu sonuçlanmadı. Ben defolu ürüne razı olup Siemens servise yalvar yakar ücretsiz üst ve yan kapak değişimi yaptırttım.


    Şu an alette sorun yok evet kullanıyoruz en azından. Fakat darbeden dolayı başka bir yerinde, elektronik aksamda vb. de problem olabilirdi. Birebir değişim daha mantıklıydı her halükarda. Ben resmen sağlam ürün fiyatına teşhir ürün almış oldum.


    İnternetten buzdolabı ve çamaşır makinesi aldım ve sorun olmadı mesela. İstanbul'dan İstanbul'a gelmiştir bu ürünler. Satıcı Hepsiburada idi. Bir daha il dışı zaten tercih etmeyeceğim. Mesajımda da İzmir'den geldiği için sıkıntı olmuş olabileceğini söylemiştim.


    Şunu da ekleyeyim ben model önerisini Serdar Bey'den aldım. Aynı model 150 lira fazlasınaydı Siemens'in sitesinde. Ben Serdar Bey'den bu model önerisini aldığım için ayıp olmasın diye siparişi de ondan verdim. 150 lira fazlasına Siemens'in sitesinden de alabilirdim ki bu daha mantıklı olurdu. Serdar Bey'den nakit aldım ürünü, oradan kartla, taksitle vb. alabiliyordum. Siemens'in sitesinden alsaydım ve darbeli gelseydi hemen yenisiyle değiştirebileceklerini de servis iletmişti bana. Yani pişman oldum doğrudan Siemens'ten almamakta.


    Serdar Bey elinden geleni yapıyor olsa da benim için yapılan hiçbir şey olmadı. Durum ortada. Servise yalvararak üst ve yan kapak değişimini sağlatan da benim. Derdim kötülemek değil mağduriyetimin içimde kalmaması için herkesle paylaşmak istedim.


    Serdar Bey bana deseydi ki ben bu ürünü değiştiremiyorum yenisiyle. Al sana şu kadar kısmi iade. Servis de ücretsiz parçaları değiştirsin kullan. Buna da okeyim. Fakat 15 gün oyalandım ve servis de artık yardımcı olamayacak duruma gelmişti süreleri aştığımız için. Ben öyle bir noktada kaldım ki ne servis yardımcı olabiliyor ne de Serdar Bey yenisini yolluyordu. Servise yalvarmak dışında bir çare kalmamıştı. Son durumda da dediğim gibi aynı paraya müdahale edilmiş bir ürün aldım ve kısmi iade vb. yapılmadı bana. Zaten istemiyorum da her gün ben bu durumun peşinden koşmaya utanıyorum artık.


    Teşekkürler.

    Bulaşık Makinesinde BSH ürünleri 5 para etmez


    Bosch siemens bulaşık makinesinde kalitesiz ürünlerdir 30 yılda bir pervane sistemini bile değiştiremediler


    mühendisleri sürekli yatıyor arge hiç çalışmıyor


    insan müşteriye sorar makineniz iyi yıkıyor mu 100 kişi de 95 i iyi yıkamıyor diyor 5 kişide eh idare eder diyor


    BSH bulaşık makinesinde müşteri memnuniyeti SIFIR


    70 derece programda 2.35 dakikada 15 dakika durulama yapıyor


    bende mühendisim 2 saat 35 dakikada 5 dakika durulama yapsın al sana 3-5 litrede bulaşık yıkar


    birde bu bensizlere ödül veriyorlar klozete sifona bastığımda en az 5-8 litre gidiyor hatta temizlemiyor diye 2 kere bile basılıyor


    bok temizlemeye 10-16 su harca, ağızımıza aldığımız 2-3 günde 1 kullandığımız ürün 6,5 litre su tüketiyor diye ödül verelim


    BSH Bulaşık Makinesi Ürünleri MİLLETİ KANSER Eder 5-10 Yıl Sonra Bunun Acısı Çıkar


    Bulaşıkta deterjan testi yapılıyor mu ve kalıyor mu bunları denetleyen kimse yok illa leke olmasına gerek yok az su tüketsin diye 15 dakika durulama enerji yönetmeliğinden de kurtarır piyasaya süreriz

    mantığı insanları kanser eder



    Bosch SMS67MI01T (Sorun Çözülmedi) - BSH Bulaşık Makinesi Ürünlerinde %100 Üretim Hatası Var


    https://forum.donanimhaber.com/bosch-sms67mi01t-sorun-cozulmedi-bsh-bulasik-makinesi-urunlerinde-100-uretim-hatasi-var--135605066



    SERVİSLERİ DE AYRI TELDEN ÇALIYOR


    Bir tuz koy der diğeri tuz koyma der Hızır idi Yunus idi ...


    BSH su hortumu 850 TL edemi arkadaş


    Bosch Bulaşık Makinesi Su Giriş Hortumu Aqua Stop - 299756 842.81TL


    https://www.uygunparca.com/bulasik-makinesi-su-giris-hortumu-aqua-stop-299756/bosch


    bunun maliyeti sizce kaç tl dir


  • Siemens kullanıyoruz.
    Pişmanız.
    Alman üretimi diye aldık.
    Geç de olsa 3. çağrıda servis kuruluma geldi, en pahalı deterjanın markasını verdi, 6 lt su yazar ama 15 lt harcar, zaten az su harcıyorsa iyi yıkamaz falan dedi, gitti.
    Eşim yıkamıyo diye çağırdı adamları 2-3 kez. Bikbikleyip gitmişler.
    Garanti bitti arıza yaptı. Selam biz geldik dediler 30. saniyede 45 ya da 350 TL deyiverdiler.
    Kayıt açarken şikayeti söylüyorsunuz, servis elinde tek parçayla geliyor. Kendi bozmuş gibi şak diye bulup yapıyor.
    Nerde o eski makinler diyerek kartınızı alıyor ve 10'a bölüyor. Böyle güzel tahsilatı dönerci yapamaz.
    Bu almalnara dersini amerika verdi ama çakana kadar onları bile kaç sene sağdılar.
    Yok bize bizden başka dost, bizim gibi kanmayın
  • selam arkadaşlar
    bulaşık makinası almak istiyorum ama daha önce olmadığı iöçin nasıl bir makina alacağımı bilmiyorum. bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. hangi marka ve modelleri önerirsiniz?
    teşekkürler



  • Arkadaş biri çıkıyo şu marka model süper alın biri çıkıyor yerin dibine sokuyor öbürünü alın biri daha çıkıyo ikiside berbat diyor :))

    Yahu alt tarafı bir bulaşık makinası alcaktım ya yinede bir forumdonanıma bakayım dedim demez olaydım :) elle yıkamaya devam :)
  • Merhabalar arkadaşlar,


    Mayıs 2021 tarihinde "shopsiemens" Serdar Çetin Bey'den SN235W00NT bir makine aldık. Makine hızlıca kargoya verildi ve tarafıma ulaştı. Buraya kadar sıkıntı yok. Sıkıntı kurulum için servisi çağırmamızla başladı. Paketi bir açtık ve gördük ki makinenin sol üst tarafı ezik. Resmini de ekleyeyim de yanlış anlaşılma olmasın.


    Ciddi bir ezik vardı. Haliyle hanım da bu şekilde veya tamirli kullanmak istemedi ve Serdar Bey'den değişim istedik. Alırken de taahhüt ediyordu sonuçta çizik bile olsa yenisiyle değiştiririm diye. Eyvallah dedik, güvendik. Aradım tamam dedi aldırayım yenisini yollayayım. Fakat 15 gün boyunca ne almaya geldi kargo ne de yenisi geldi makinenin. 15 gün oyalandık ve makineyi kullanamadık. Tam şu resimdeki gibi odanın ortasında kaldı. Taşınırken de baya zorluk çıkarttığı gibi yeni eşyaları da elle yıkamak zorunda kaldık.


    İdare ettik tamam dedik baktık olmayacak servis parçayı değiştireyim demişti bana geldiğinde ben de yenisiyle değişecek diyerek geri göndermiştim. Servisi geri aradım. Servis de kurulum talebi üzerinden 1 haftayı geçtiği için yardımcı olamayacağını söyledi. Yalvar yakar servisi ikna ettim. Siemens servisi sağolsun makinenin üst ve yan kapaklarını gelip değiştirdi ve sonunda makineyi kullanmaya başladık.


    Serdar Bey'e döndüm tekrar. Dedim ki bu ürünü alacaktın, yenisini verecektin. Bunu tamir edecektin, teşhir olarak satacaktın. Bana bir miktar ödeme iadesi yap da içimize sinsin. Şu an Serdar Bey ile bu noktada kaldık. Hanımla papaz olduk, mağdur olduk. Bu süreçten baştan sona hiç memnun değilim. Sonuç olarak Serdar Bey sana bir miktar para iadesi yapacağız demesine rağmen bunu da halledemedi. Patronu öne sürdü.


    Mağdur olan da sorunu çözen de 15 gün oyalanan da üstüne üstlük artık teşhir olmuş bir makineyi kullanan da biziz. İzmir'den İstanbul'a gönderilmişti makine bu arada. Aynı il değilse ben önermiyorum en azından. Yaşadığımı yaşamamamız adına tavsiye etmediğimi söylemek isterim. Ben artık kendisiyle konuşmaktan da yoruldum. Hanım her gün soruyor para iadesi ne oldu diye. Ben para iadesi falan da istemiyorum sadece süreci çözümleyemediğimiz için buraya yazmak istedim.


    Teşekkürler.






  • Bu forumda yıllardır belli başlı markaların pohpohlaması yapılıyordu ve yerli markalar kötüleniyordu pohpohlayanlar da gerekli cezayı almış sonunda.

    Konuya gelecek olursak yabancı markalarda almanya,italya,hollanda vs.üretim üretim olmadığı sürece şahsen ekstra fark verip o markanın ürününü almanızı önermem bu markaların yerli üretim ürünlerinde ciddi oranda kalite düşüşü mevcut evimde 1 yıllık profilo makine var makinenin ses yapmasından tutun da evi su basmasına kadar başıma gelmedik kalmadı servis hizmetleri de kötü sorunu bariz şekilde görmelerine rağmen utanmadan ücret talep ediyorlar.

    Ben bütçeniz kısıtlı ise seçiminizi yerli markalardan yana yapmanızı öneririm özellikle koç grubunun altus,grundig gibi alt markalarını alırsanız daha ucuza mal edersiniz koç grubunun servis hizmeti çok iyi diğer firmalar gibi işi yokuşa sürmüyorlar bir şekilde çözüme ulaştırıyorlar.Vestel ise çamaşır makinesi dışında diğer beyaz eşyalarda gelişme kaydetmiş çamaşır makineleri yazılım olarak sorunlu sıkmaya geçmeme,zıplama gibi şikayetler mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arazis_med

    hangisi?
    http://www.hepsiburada.com/profilo-bm2021ea-a-2-programli-bulasik-makinesi-p-MTPROFBM2021EA Profilo BM2021EA
    http://www.hepsiburada.com/arcelik-6220-t-a-2-programli-bulasik-makinesi-p-MTAR6220FT?magaza=Beyazgo&wt_gl=cpc.elk.beyazesya.pla&gclid=EAIaIQobChMIu6X28amk1QIVXmcZCh3o-QMQEAQYASABEgKTGPD_BwE Arçelik 6220 T A

    Sepetin bir tarafına tabak doldurunca gönyesi bozulup içine düşen, tableti zar zor eriten (çoğunlukla eritmeden bırakan), su alırken fışşş diye düdüklü tencere gibi ses çıkaran ve ekonomik programda yeterli yıkama sağlayamayan bir makine istemiyorsanız listeden Arçelik'i çıkarın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shopsiemens

    Kimse kimseyi ezmesin arkadaşlar; ama zeolit alınmaz, alan 3-5 kişi var onlarında 1-2 si kurutmadan çıkardığından şikayetçi.

    Burada candoğan bey artık maalesef tarafsız yorum yapamaz çünkü kendisi de artık bir markanın çalışanı ve daha önceleri yapmış olduğu yorumlara bakarsanız FeliceForte arkadaşımızın dediği gibi farklı markaları da yorumlarında güzelse gerçekten yazardı ama şuan tek markada odaklanmış durumda.

    Forum nihayet gerçekleri görmeye başlamış.. Arada yazarım o zaman. Sadece gizli satıcılar olmasın kafii. Onların yüzünden 1408wdl gibi hala tuhaf bir şekilde pahalılaşan ve asla fiyatını etmeyecek bir cihaza bir dünya para vermiştim.
  • Hey Jude. kullanıcısına yanıt

    Çok da önemi olmadığını düşünüyorum. Eski makinelerde onlar da çelikti. Ancak şimdiki bulaşık makinelerin hepsinde taban filtreler çelik olsa da pervaneler hep plastik oluyor. Onu geçtim evimize gelen su geçen su boruları da plastik. Yani plastik hayatımızın her anlamında var. O yüzden çok takılmanıza gerek yok.

  • biostrike kullanıcısına yanıt

    Maalesef. Çok uzun süre sabrettim fakat dediğim gibi durum havada kaldığı ve mağduriyetimin hiçbir şekilde giderilmediği için paylaşmak istedim. Ürün teslim edilene kadar sorun olmadığını da belirtmiştim. Yani üründe defo çıkmasaydı sorunsuz bir alışveriş olacaktı.


    @tubytube,


    Olumlu sonuçlanmadı. Ben defolu ürüne razı olup Siemens servise yalvar yakar ücretsiz üst ve yan kapak değişimi yaptırttım.


    Şu an alette sorun yok evet kullanıyoruz en azından. Fakat darbeden dolayı başka bir yerinde, elektronik aksamda vb. de problem olabilirdi. Birebir değişim daha mantıklıydı her halükarda. Ben resmen sağlam ürün fiyatına teşhir ürün almış oldum.


    İnternetten buzdolabı ve çamaşır makinesi aldım ve sorun olmadı mesela. İstanbul'dan İstanbul'a gelmiştir bu ürünler. Satıcı Hepsiburada idi. Bir daha il dışı zaten tercih etmeyeceğim. Mesajımda da İzmir'den geldiği için sıkıntı olmuş olabileceğini söylemiştim.


    Şunu da ekleyeyim ben model önerisini Serdar Bey'den aldım. Aynı model 150 lira fazlasınaydı Siemens'in sitesinde. Ben Serdar Bey'den bu model önerisini aldığım için ayıp olmasın diye siparişi de ondan verdim. 150 lira fazlasına Siemens'in sitesinden de alabilirdim ki bu daha mantıklı olurdu. Serdar Bey'den nakit aldım ürünü, oradan kartla, taksitle vb. alabiliyordum. Siemens'in sitesinden alsaydım ve darbeli gelseydi hemen yenisiyle değiştirebileceklerini de servis iletmişti bana. Yani pişman oldum doğrudan Siemens'ten almamakta.


    Serdar Bey elinden geleni yapıyor olsa da benim için yapılan hiçbir şey olmadı. Durum ortada. Servise yalvararak üst ve yan kapak değişimini sağlatan da benim. Derdim kötülemek değil mağduriyetimin içimde kalmaması için herkesle paylaşmak istedim.


    Serdar Bey bana deseydi ki ben bu ürünü değiştiremiyorum yenisiyle. Al sana şu kadar kısmi iade. Servis de ücretsiz parçaları değiştirsin kullan. Buna da okeyim. Fakat 15 gün oyalandım ve servis de artık yardımcı olamayacak duruma gelmişti süreleri aştığımız için. Ben öyle bir noktada kaldım ki ne servis yardımcı olabiliyor ne de Serdar Bey yenisini yolluyordu. Servise yalvarmak dışında bir çare kalmamıştı. Son durumda da dediğim gibi aynı paraya müdahale edilmiş bir ürün aldım ve kısmi iade vb. yapılmadı bana. Zaten istemiyorum da her gün ben bu durumun peşinden koşmaya utanıyorum artık.


    Teşekkürler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogretmenht

    Electrolux esf9500lox modelini aldım kullanıyorum. 10 yıldır bizim bulaşıklar yıkanmıyormuş resmen. Önceki bulaşık makinemiz bosch sms53m08 5 programlı modeldi. Kesinlikle bunun yanında makine değilmiş. Bulaşığı çok feci çiziyor, ve bardakları aşırı bulanıklaştırıp ayranlıyordu bosch. Kirli koyarsan yıkamıyor. Sulu çıkarıyor. Vs. Yani tiksindik boschtan. Electrolux cidden makine yapmış.

    Bulaşık Makinesinde BSH ürünleri 5 para etmez


    Bosch siemens bulaşık makinesinde kalitesiz ürünlerdir 30 yılda bir pervane sistemini bile değiştiremediler


    mühendisleri sürekli yatıyor arge hiç çalışmıyor


    insan müşteriye sorar makineniz iyi yıkıyor mu 100 kişi de 95 i iyi yıkamıyor diyor 5 kişide eh idare eder diyor


    BSH bulaşık makinesinde müşteri memnuniyeti SIFIR


    70 derece programda 2.35 dakikada 15 dakika durulama yapıyor


    bende mühendisim 2 saat 35 dakikada 5 dakika durulama yapsın al sana 3-5 litrede bulaşık yıkar


    birde bu bensizlere ödül veriyorlar klozete sifona bastığımda en az 5-8 litre gidiyor hatta temizlemiyor diye 2 kere bile basılıyor


    bok temizlemeye 10-16 su harca, ağızımıza aldığımız 2-3 günde 1 kullandığımız ürün 6,5 litre su tüketiyor diye ödül verelim


    BSH Bulaşık Makinesi Ürünleri MİLLETİ KANSER Eder 5-10 Yıl Sonra Bunun Acısı Çıkar


    Bulaşıkta deterjan testi yapılıyor mu ve kalıyor mu bunları denetleyen kimse yok illa leke olmasına gerek yok az su tüketsin diye 15 dakika durulama enerji yönetmeliğinden de kurtarır piyasaya süreriz

    mantığı insanları kanser eder



    Bosch SMS67MI01T (Sorun Çözülmedi) - BSH Bulaşık Makinesi Ürünlerinde %100 Üretim Hatası Var


    https://forum.donanimhaber.com/bosch-sms67mi01t-sorun-cozulmedi-bsh-bulasik-makinesi-urunlerinde-100-uretim-hatasi-var--135605066



    SERVİSLERİ DE AYRI TELDEN ÇALIYOR


    Bir tuz koy der diğeri tuz koyma der Hızır idi Yunus idi ...


    BSH su hortumu 850 TL edemi arkadaş


    Bosch Bulaşık Makinesi Su Giriş Hortumu Aqua Stop - 299756 842.81TL


    https://www.uygunparca.com/bulasik-makinesi-su-giris-hortumu-aqua-stop-299756/bosch


    bunun maliyeti sizce kaç tl dir





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 30 Mart 2021; 0:23:59 >




  • ogulcanozugenc kullanıcısına yanıt
    Serdar beyi tanımam etmem, ancak yapılan yanlış çok büyük olmuş. Çok geçmiş olsun. Bilgilendirme içinde teşekkürler.
  • Eylül 2019 da Bosch marka Buzdolabı, çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi satın aldıktan sonra kuruluma gelen kişi "makinelerin bozulması durumunda garanti hizmeti bir şey yapmaz. Serviste biz geleceğiz tüm makineleri her bir parçasına kadar söküp bakımını yapıp tekrar birleştireceğiz." vb... Sözlü psikolojik baskı altında 2 adet 1 yıllık servis hizmeti sattı. Sonrasında bu ay servis hizmetini kullanmayı istediğimde farklı biri gelip makineleri bizden aldığı bezlerle sildi. Çamaşır makinesinin kapağından su sızıyor dediğimizde bir şey olmaz çok eşya atmayın dedi. Bir sıvı döküp çalıştırdı. Buzdolabının üzerindeki eşyaları çekerken kırdı (toplam ₺750 değerinde Pasta teşhir standı ve çanak), kırıkları bir bezle temizlemeye çalışmıştı uyardık süpürdük sonra kullandığı camlı bezle buzdolabını silmeye başladı yine uyardık. Şimdi buzdolabının sebzelik kısmı buz tutmaya başladı. Bulaşık makinesine de bir sıvı döküp çalıştırıp gitti. Kesinlikle satışta belirtildiği şekilde sök-temizle-tak-tazele şeklinde bir bakım olmadı. Üstüne bizi zarara sokup, sinir edip gitti. Servisle iletişime girdiğimde kırılan camlara takılıp servis eve gelmeden önce hazırlamanız gerekirdi deyip beni suçladılar. Makinelerin bozuk durumu hakkında hiç konuşmadılar. Kısaca; kandırıldım, kazıklandım, paramla rezil oldum. Bosch marka almanızı tavsiye etmiyorum. Hata yapıp alsanız bile servis hizmeti almayın. 





  • Bulaşık makinesinde ses seviyesi sizin için önemli değilse kısa programı olan çelik tabankı bir arçelik/beko/grundig/altus alın geçin. Hem biraz sert yıkar ama iyi yıkar hem de iyi durular. Sessiz ionizerli ekstra durulamalı modelleride mevcut.

    Yedlek parça ucuz, yan sanayı bol, tamir kolay. Kendiniz bile tamir edebilirsiniz parçayı temin ederseniz. Yıllarca kullanırsınız.

    2. Olarak hoover öneririm Wifi, uzaktan çalıştırma programlama vs önemliyse. Oldukçada sessiz makineler. Bence bulaşık makinesinde en önemli konu ses yalıtımını ucuza almak. O sebeple tercih sebebi.

    3. Vestel. Kendi kapağını miele gibi açan modelleri var yıkama bitiminde, hem de sessiz.
    Ancka biraz tuzlu ydu en son.

    3.BSH(profilo) grubu önermem. Makine teknolojik, tasarruflu, tefderuatlı, ince işçilikli, komplike vs tamam ancak yıkama performansı düşük. Sebebi su basıncını ve sıcaklığını olabilecek en düşükte tutması. İyi yıkasın diye maks performans için 70 dereceye aldığınızda sensörlerin pek önemi kalmıyor.

    Aslında bulaşık makinesi çok basit bi sistem.
    Altta ana devir daim pompası ve rezistans var suyu ısıtan. Tahliye pompası var ayrı. Filtreler var. Tuz haznesi vs var. Birde işte olayı alengirli yapan sensördür ionizerdir wifidir ışıktır felan.
    Bu alengirler ne kadar az ise makina ne kadar iyi yalıtımlıysa başınız o kadar az ağrır...

    Birde İsterse 50 program olsun, genelde sadece 1 yada 2 programı kullanılır. Ya kısa kullanılır yada en sıcak program. Prpgramların yaptığı şeyde suyu boşalt doldur ısıt sayısını belirlemek, genel olarak bundan ibaret...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 10 Ekim 2021; 2:15:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: self.uskuc

    Boschun sms44dw00t ile sms45jw00t modelleri arasinda kararsiz kaldim. 4 programli sms44 1600 lira civariyken 5 programli sms45 modeli 1900 lira civarinda seyrediyor. 5 programlidaki ekstra program akıllı yıkama. Bulasik makinesi içeriğine göre kendisi ayarlayip yıkıyormuş.



    Arkadaslar size sorum, sizce 300 lira aradaki farka değer mi? Akilli yikamanin performansi nasil, kullanisli bir program mi? Kullanan veya bilgili arkadaslarin yorumunu bekliyorum
    Bosch ya da siemens alacaksanız 4 sene ömrü olduğunu bilin. İlk bir iki sene güzel çalışır, sonra tabana su sızdırmaya başlar ve E15 hatasını verir. (aquastop) Tabanda her türlü elektrikli ve mekanik aksam olduğu için zamanla sirkülasyon pompası, gider pompası ya da kartta sıvı temas kaynaklı sorunlar ortaya çıkar. E09 rezidanslı pompa hatası ya da güç modülü hataları (E1-E5 arası) ile başbaşa kalırsınız ki kart ya da rezistanslı pompa çok pahalıdır.

    Su sızdırma olayı kroniktir. ve o kadar şikayeti çoktur ki eğer hala burada bu markayı tavsiye eden birini görürseniz koşarak kaçın. Çünkü muhtemelen kötü niyetlidir.




  • ben de sizin gibi düşündüm ve aynen öyle de yaptım ...

    ilk önce siemens çam. mak. bozuldu, tahminim sıfırı en az 6.000-7.000 liradır IQ700 serisi, 8. yılında iflas etti tamirine 950 lira dediler hatta fazlası da çıkabilir diye eklediler ... gittim arçelik yeni makine aldım, +4 garanti ile 3.000 lira verdim ...

    ardından beko bul. mak. 4. yılında bozuldu sıfırı en az 3.000 lira, tamirine 650 istediler ... gittim yeni bir regal aldım, +4 garanti ile 1.800 verdim ...

    nakit 1.600 lira verip tamir ettirmektense taksitle 4.800'e iki makineyi de +4 garantili almış oldum ...

    ve karar verdim artık üst seviye makine almıyorum ... başlangıç modelinin bir üstü en iyi seçenek bundan sonra ...

  • Siemens bulaşım makinesi almıştım 7 yılda çöp oldu. bizde bilerek fazla ücret verdik ki en az bir 10-15 yıl götürsün dedik maalesef öyle olmuyor bu kezde neden 2 makine parası verelim diye düşünüyoruz.


    bir çok kişinin başına gelen rezistans arızası bizimde başımıza geldi ve insanlar 800tl civarında ödeme yaparak yaptırmışlar.


    açıkcası bunu tavsiye etmem eski makineye sadece bir parça değişmeye o kadar para fazla ve yarın diğer eskiyen malzemelerde bozulacak. Parçanın avrupadan gelmesi beni bağlamaz. Bu yüzden sanki yerli parçası ucuz olan daha iyi olacak.


    "siemens e09 hatası" , "bosch e09 hatası" , "profilo e09 hatası" gibi googleda arayarak diğer insanların yaşadıklarını görebilirsiniz.



    Bosch Bulaşık Makinesi E09 Hatası - Fatih Ekrem Bahadır (fatihbahadir.com)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sullen9308 -- 17 Ocak 2021; 2:0:59 >




  • Kimisinin başına geldiği gibi benim de önce Siemens Çamaşır makinam bozuldu kronik f57 hata kodu ile, sonrasında ise Siemens Bulaşık makinası yine kronik ısı pompası hatası ile. Peş peşe bozulmaları ilginç, adeta belirli bir süre kullanılmaları için üretilmiş gibiler. Her ikisini de aynı zamanda almıştım aşağı yukarı, sanıyorum 7 sene oldu.

  • Ne alırsanız alın VESTEL almayın.!!! Pişman olursunuz çünkü ömürleri 5-6 ay.


    BM 401 model bulaşık makinası aldım. Almadan önce keşke şikayetleri araştırsaydım. Makinelerin ana kart ömrü 6 ay. Her 6 ayda bir bozuluyor. yani bu şu demek oluyor: Sıfır aldığınız ürünleri 4 defa garanti kapsamında tamir ettiriyorsunuz. 2. sene dolduğunda garantisi bitmiş oluyor ve ürününüz çöpe gidiyor. Özetle 2500₺ ye Vestel'den 2 seneliğine bulaşık makinesi kiralamış oluyorsunuz.


    Servis randevusu oluşturuyorsunuz, verdikleri tarihte gelmiyorlar tüm gün evde gelmelerini bekliyorsunuz. Gelmeyince akşam üstüne dalga geçer gibi " geldik ama konumda yoktunuz " mesajı gönderiyorlar. Ertesi gün arayıp enn kısa sürede geleceklerini ve anında yerinde çözeceklerini, tüm yedek parçaları yanlarında getireceklerini söylüyorlar. 3 gün sonra Geldiklerinde yanlarında sadece tornavida ve akım ölçer ile gelip " abi bu ürün yok bizde sipariş vermemiz lazım " deyip gidiyorlar. yani servisleri de ürünleri kadar kalitesiz. Resmen eziyet.


    Ama ne hikmettir ki aynı fiyata min 15 sene kullanabileceğiniz kemik gibi bulaşık makineleri de mevcut. Ben bu pişmanlığı çok ağır yaşıyorum. Herkese tavsiyemdir aynı rakama başka bir ürün tercih edin. VESTEL gibi kalitesiz ürünler üreten bir firmaya paranızı kaptırmayın. Aman diyeyim...





  • 2013 yılında aldığımız Bulaşık makinemiz, televizyonumuz, blender ımız, tefal actifry makinemiz 2020 nin sonuna doğru bozuldu. Bulaşık makinemiz daha öncesinde bozulmuştu garantiden yapılmıştı. Tekrar aynı problemi verince ücret verip yaptırmadık. Şimdilik fırın buzdolabı ve çamaşır makinesi sağlam. Arkadaşlar ürünlerimizi her zaman titiz ve çok dikkatli kullanırız. Ama görüyoruz ki artık 20 30 sene kullanılacak ürünler üretilmiyor. Makinalarımızın tamamı ithal ürün. Yani zamanında yerlilerin fiyatının neredeyse 2 katı ödeme yapılıp alınan ürünler. Bundan sonra çok da kalitesiz olmayan daha uygun fiyatlı ve mümkünse yerli ürün almaya karar verdik. Ne de olsa hepsi ortalama 7 bilemediniz 8 sene kullanılıyor. Fazla ödeme yapmaya gerek yok.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.