Şimdi Ara

honda hrv tavsiye edermisiniz?? (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.051
Cevap
24
Favori
472.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurmonur

    Bu forumdaki yorumlara bakarak 8 ay önce 2006 model bir HRV aldım.... (30.000 km'de 30.000 TLidi...)
    8 ayda 55000 km'ye dayadım aracı.... Artık birşeyler diyebilirim sanırım
    8 aylık Honda HRV kullanıcısı olarak HRV tavsiye edip etmeyeceğimi ondan beklentilerinize göre cevaplayabilirim:

    -ARAZİ PERFORMANSI: Yaklaşık 45 derecelik karlı rampayı çıkabileceğiniz dahası inebileceğiniz bir araç olduğunu söyleyebilirim. Denedim, gördüm.... Kumlu ve çakıllı zeminlerdeki durumunu görmek için plaja da daldım. Girdiğim gibi çıktım.... Kumda ve çakılda sorun yaşayanlar suçu biraz da kendilerinde arasınlar bence... Karda, kumda, çamurda, yağmurda yolda kalmazsnız.... Zor duruma düşeceğiniz anda dört çeker imdadınıza yetişiyor. Islak asfalt rampalarda millet dans ederken siz basıp gidiyorsunuz.

    -YOL PERFORMANSI: Düz yolda ve şehir içinde oldukça atak.... Kırmızı ışıkta önden kalkmak isteyenlere duyurulur. Ancak uzun yolda o kadar iyi değil.... Ben basar giderim kimse bana yetişemez diyenler HRV almak bir yana binmesinler bile... 1600 cc motoru az geliyor... Rampa yukarı deviri 5000'e dayarsanız 110-120 ile gidersiniz ama daha fazlasını beklemeyin. (Hani 1800cc olsaydı keşke diye geçiyor içimden bazen) Herhangi bir yolda 150-160 üzeri bu araç için değil. Dolayısıyla yol performansı bekleyenlere önermiyorum.

    -YAKIT: Benzin 3 TL olduğu durumda daha 0,3 TL/KM'nin altına inemedim. LGP takıkırsa ne olur bilemem... Motor gücü yetersiz kaldığı için uzun yolda yakıt tüketimi azalmıyor....

    -SİTİL-TASARIM: Bagajının dar olmasını bir tarafa bırakırsak aracın dış görüntüsü ve tasarımı gereçekten motive edici...

    -SÜRÜŞ: Otomatik vites süper.... Vites attığını hissetmiyorsunuz. Vites geçişlerinde devir kaybı sıfır. sanki tek vites gidiyormuşsunuz gibi... Yokuşta kalkarken azıcık geri kaçıyor ama yakıt tüketimini göze alanlar bunu ufak bir devir ayarı ile halledebilirler sanırım.

    Benden şimdilik bu kadar....

    Alıntıları Göster
    Selamlar,

    Ben de aynı şekilde, 2009 Nisan ayinda bu forumu okuyarak, Siyah tertemiz bir HRV almıştım 2005 Model, 31,000 Km de ve 26,750 TL ye almıştım.
    Su anda aracım 58,000 Km de. İş için kullandığımızdan biraz fazlaca bindik uzun yolda.

    Genel: Şehir için ideal bir araç. Sürüşü aynı fiyatlardaki birçok araca göre konforlu, güven verici, problemsiz, sessiz. Ve tabiki Alımlı.

    Şehir içi Performans: Oto. Şanz. problemsiz. Yağına dikkat edilecek ! Şehir içinde 95/100 verebilirim. Yakıt Tüketimi 11 lt/ 100 km gibi, ( 0,35-0,37 TL )
    Trafikte sıyrılmak istediğiniz zaman size yardımcı olan bir araç, yığılma yok. Sadece bazen yavaş seyrederken sabit gazda iki vites aradında kalıp arabayı gitmekle gitmemek arasında bırabiliyor. Vites geçişleri çok güzel. Ses sistemi zayıf.

    Şehir Dışı : Berbat ! Gitmiyor abi, sürekli/istikrarlı olarak performanslı sürmek isterseniz, hele ki biraz yokuşlu virajlı falan bir yol ise eski arabanızı çok özleyebilirsiniz. Ortalama hızınızın 85-90 km den fazla olması imkansız. İzmir-Balıkesir Ford Focus ile 1,5 saatte giderken HRV ile 2,3-2,45 ancak.

    Bayanlar: Nefis bir bayan aracı. Galiba donanimforumda okumustum, tam "Kocacım bana cip al" ın en ucuz çözümü.

    Ben çok uzatmadan satmak niyetindeyim, ne kadar sevsem de ucun yol önemli birşey.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seanthekid

    Selamlar,

    Ben de aynı şekilde, 2009 Nisan ayinda bu forumu okuyarak, Siyah tertemiz bir HRV almıştım 2005 Model, 31,000 Km de ve 26,750 TL ye almıştım.
    Su anda aracım 58,000 Km de. İş için kullandığımızdan biraz fazlaca bindik uzun yolda.

    Genel: Şehir için ideal bir araç. Sürüşü aynı fiyatlardaki birçok araca göre konforlu, güven verici, problemsiz, sessiz. Ve tabiki Alımlı.

    Şehir içi Performans: Oto. Şanz. problemsiz. Yağına dikkat edilecek ! Şehir içinde 95/100 verebilirim. Yakıt Tüketimi 11 lt/ 100 km gibi, ( 0,35-0,37 TL )
    Trafikte sıyrılmak istediğiniz zaman size yardımcı olan bir araç, yığılma yok. Sadece bazen yavaş seyrederken sabit gazda iki vites aradında kalıp arabayı gitmekle gitmemek arasında bırabiliyor. Vites geçişleri çok güzel. Ses sistemi zayıf.

    Şehir Dışı : Berbat ! Gitmiyor abi, sürekli/istikrarlı olarak performanslı sürmek isterseniz, hele ki biraz yokuşlu virajlı falan bir yol ise eski arabanızı çok özleyebilirsiniz. Ortalama hızınızın 85-90 km den fazla olması imkansız. İzmir-Balıkesir Ford Focus ile 1,5 saatte giderken HRV ile 2,3-2,45 ancak.

    Bayanlar: Nefis bir bayan aracı. Galiba donanimforumda okumustum, tam "Kocacım bana cip al" ın en ucuz çözümü.

    Ben çok uzatmadan satmak niyetindeyim, ne kadar sevsem de ucun yol önemli birşey.

    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Valla ben Sercanın HRV yi ku
    landım erzurum da..Çok etkiledi beni..Hele bide yandan S tuşuna dokununca koptu gitti araç :) yüzüm güldü bir anda .Benim cok hosua gitti.Km de de 17 kr yakıyor
    uş simit Brc lpg var arabada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Valla ben Sercanın HRV yi ku
    landım erzurum da..Çok etkiledi beni..Hele bide yandan S tuşuna dokununca koptu gitti araç :) yüzüm güldü bir anda .Benim cok hosua gitti.Km de de 17 kr yakıyor
    uş simit Brc lpg var arabada.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu 99 model manuel olanlar ile diğer otomatik olanların motorları arasında ne fark var acep ?sanırım 99 modeller vvti imiş ama bilen arkadas aydınlatırsa daha cok sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alioreh

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper.1972

    Selam Forum üyeleri.. Artık bende HRV dünyasına katıldım . Ama sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim. 3 gün once 2000 model HRV yi aldım. encok merak etigim 4 otomatik 4 cekerdi .Daha once hic 4 ceker kullanmamıstım. Lakin, O kadar ugrastım ama arka tekerlerde 4 cekeri hic gormedim. toprak yolda direk bir rampaya vurdum arac oldugu yerde takıldı kaldı gitmiyor ve arka tekerlerde hic donu yok. 4 ceker mi arızalı ben mi kullamayı bilmiyorum anlamadım. 4 cekerin olup olmadıgını nasıl test ederim. Örnek video goruntusu olan varsa lutfen link atsın Acil yardım lütfen

    2 çeker olma olasılığı yüksek bizimki 2 çeker sanırım önden çekişli afedersin bugün biraz kaydırdımda arabayı spor modunda çok zevkliymiş (pistte)

    Alıntıları Göster
    Hr-v :)
    Aracı hülya avşar meşhur etti :) Yanlış hatırlamıyorsam hatam varsa özür dilerim :)
    Araca gelince ; Konforu güzeldir...
    Alt takım kolay kolay bozulmaz Balatası disk'i orjinal kullanırsanız çok dayanır Yeni model civic Accord veya cr-v gibi 20.000'de balata bitirmez :)
    İçine fazla ses almaz Yol tutuşu kalkışı falan güzeldir.
    3kapı ve 5kapısı var 3kapısı daha azdır türkiyede.

    Geleyim sorunlarına DAHA doğrusu sorununa.
    ŞANZIMAN ve KALKIŞ KAVRAMA KİTİ.

    Kronik arızadır 5kapılarda bunlar.
    İlk sahibi araç garantideyken anlarsa garanti kapsamında komple şanzıman ve kalkış kavrama kiti değişir.
    Ama anlamaz ise o araç ilerde başına çççççoooooooook sorun açar.
    CVT şanzıman yağı ve arka defransiyel yağı Hrv lerde çok önemlidir.
    Her 40.000de bir iki yağıda değiştirin...
    CVT ve DSPF diye geçer.
    Bunlar sadece yetkili servislerde olur Dışardan sakın ama sakın almayın bu yağları.
    Arazi aracı olarak hrv'yi sakın düşünmeyin...
    Sadece asfalt arabasıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CRe

    Hr-v :)
    Aracı hülya avşar meşhur etti :) Yanlış hatırlamıyorsam hatam varsa özür dilerim :)
    Araca gelince ; Konforu güzeldir...
    Alt takım kolay kolay bozulmaz Balatası disk'i orjinal kullanırsanız çok dayanır Yeni model civic Accord veya cr-v gibi 20.000'de balata bitirmez :)
    İçine fazla ses almaz Yol tutuşu kalkışı falan güzeldir.
    3kapı ve 5kapısı var 3kapısı daha azdır türkiyede.

    Geleyim sorunlarına DAHA doğrusu sorununa.
    ŞANZIMAN ve KALKIŞ KAVRAMA KİTİ.

    Kronik arızadır 5kapılarda bunlar.
    İlk sahibi araç garantideyken anlarsa garanti kapsamında komple şanzıman ve kalkış kavrama kiti değişir.
    Ama anlamaz ise o araç ilerde başına çççççoooooooook sorun açar.
    CVT şanzıman yağı ve arka defransiyel yağı Hrv lerde çok önemlidir.
    Her 40.000de bir iki yağıda değiştirin...
    CVT ve DSPF diye geçer.
    Bunlar sadece yetkili servislerde olur Dışardan sakın ama sakın almayın bu yağları.
    Arazi aracı olarak hrv'yi sakın düşünmeyin...
    Sadece asfalt arabasıdır.

    Alıntıları Göster
    merhabalar,

    babam için bir HRV takası arefesindeyiz...aracı henüz görmedik...araç alma sürecinde dikkat etmemiz gereken şeyleri paylaşır mısınız?...araç 2003 model 110.000 kmde CVT ve LPGli...piyasası nedir?...aracı önerir misiniz?...bu çerçevede bana aracın + ve -lerini anlatır mısnız?...

    saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bacey

    merhabalar,

    babam için bir HRV takası arefesindeyiz...aracı henüz görmedik...araç alma sürecinde dikkat etmemiz gereken şeyleri paylaşır mısınız?...araç 2003 model 110.000 kmde CVT ve LPGli...piyasası nedir?...aracı önerir misiniz?...bu çerçevede bana aracın + ve -lerini anlatır mısnız?...

    saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    24 bin lira civarı sanırım...valla arabanın artısı cok fazla hem az yakıyor lpg li olduğu için hemde 4 wd..sanırım o araç şehiriçi 18 kuruş gibi yakıyor şehir dışıda farketmiyor fazla..eksi olarak motorun kasaya oranla biraz ufak kalması sanırım.Ama kullandımda arkadaşlarında dediği üzere atak bir araç.S moduna taktığımda arac kaydı gitti :) cok süper yani..birde honda kalitesi var..Alındımı kesinlikle kasko yaptırmanız öneriliyor.Nedeni kaportasının cok pahalı olması..Belki cok deil ama pahalı.Bagajı biraz ufak.Öyle çok ahım şahım fonksiyonel özellikleri yok ne bilim dijital klima vsvs.Ha bana sorarsan en iyisi budur cünkü ne kadar cok ayrıntı o kadar cok problem cıkma olasılığı.hrv si olmayan 1 kez sürmüş fakat bu konuda arastırma yapmıs biri olarak bunları diyebilriim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alioreh

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper.1972

    Selam Forum üyeleri.. Artık bende HRV dünyasına katıldım . Ama sıkıntım var yardımcı olursanız sevinirim. 3 gün once 2000 model HRV yi aldım. encok merak etigim 4 otomatik 4 cekerdi .Daha once hic 4 ceker kullanmamıstım. Lakin, O kadar ugrastım ama arka tekerlerde 4 cekeri hic gormedim. toprak yolda direk bir rampaya vurdum arac oldugu yerde takıldı kaldı gitmiyor ve arka tekerlerde hic donu yok. 4 ceker mi arızalı ben mi kullamayı bilmiyorum anlamadım. 4 cekerin olup olmadıgını nasıl test ederim. Örnek video goruntusu olan varsa lutfen link atsın Acil yardım lütfen

    2 çeker olma olasılığı yüksek bizimki 2 çeker sanırım önden çekişli afedersin bugün biraz kaydırdımda arabayı spor modunda çok zevkliymiş (pistte)

    Alıntıları Göster
    Selam 2005 model siyah HONDA HRV'miz var daha doğrusu babamın 1 senedir bizde ve artan benzin fiyatları yüzünden aracımıza LPG taktırmak istiyoruz, not: bu arada hrv den çok memnunuz 1 senedir bakımlarının dışında masraf çıkarmadı ve sorunsuz bir araç görüntüsü zaten 10 numara yolda bakmayan yok:) normal otomobil parasına jeep kullanıyoruz genelde 2 çeker ama zorladında patinaj da direk 4 çekere geçiyor ve 4 çekerdede aşırı keyif veriyor
    , almak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    Bir arkadaşım bugünlerde 2003 model otomatik 83000'de 21000'e satın aldı. Arabayı incelemedim ama fiyat konusunda yardımcı olur sanırım.

    Alıntıları Göster
    bence edılmıyıcek bı araba degıl motoru ve konforu ust derecede !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wizard1907

    bence edılmıyıcek bı araba degıl motoru ve konforu ust derecede !

    Alıntıları Göster
    LPG taktırabilirsiniz, performans düşüşü veya herhangi bir problem yaşamazsınız... Km. de de şu an tahmini olarak 18-19 Kr. yakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksercan5

    LPG taktırabilirsiniz, performans düşüşü veya herhangi bir problem yaşamazsınız... Km. de de şu an tahmini olarak 18-19 Kr. yakar.

    Alıntıları Göster
    km olarak hiç hesaplamadık yani gerek duymadık öyle çokta yakmıyo aslında ama biraz fazla kullanıcaz bu dönem ve benzin e yapılan zamlar lpg ye geçmememize sebep oldu BRC öneriyorlar topkapıda bir servis var lpg dönüşümcü atiker ve bravo marka önermedi BRC' nin fiyatı 1.550 tl atiker 1.000tl bravo 1.150 tl
  • konunuzu bir süre rahatsız edeceğim ama bir duyuru yapmak istiyorum:

    otomobil genel bölümüne girmeyen kullanıcılar için duyurumu yapmak istiyorum.
    http://forum.donanimhaber.com/m_36922111/mpage_1/fromTicket_/key_//tm.htm
    eğer ki yukarıdaki linke bakarsanız akaryakıt zamlarına karşı yapılan bir protestoyu görürsünüz.
    desteklerinizi esirgemezseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    konunuzu bir süre rahatsız edeceğim ama bir duyuru yapmak istiyorum:

    otomobil genel bölümüne girmeyen kullanıcılar için duyurumu yapmak istiyorum.
    http://forum.donanimhaber.com/m_36922111/mpage_1/fromTicket_/key_//tm.htm
    eğer ki yukarıdaki linke bakarsanız akaryakıt zamlarına karşı yapılan bir protestoyu görürsünüz.
    desteklerinizi esirgemezseniz sevinirim.
    Forumların birinde aşağıdaki yorumu buldum Hrv sahipleri bu konuda ne diyorlar acaba ?

    "CVT yani halk arasında "kayışlı" diye tabir edilen şanzuman, yeni birçok araçta kullanılmaya başlandı. Bana göre sebebi otomotiv üreticilerinin son birkaç senedir geçtiği "replace" yani sök at ve komple yenisi ile değiştir sistemi. Zira bu şanzumanlara arıza yüzünden müdahale edilemiyor, komple şanzuman değişiyor.
    CVT'nin Japon malı harici hiçbirine güvenmemek lazım. Gerçi Japonda bile, mesela Honda HRV'de her 100.000 km. civarı problem çıkartıyor. Ama nasıl bilmiyorum, Honda servisleri komple değiştirmeden 1.500 Ytl. karşılığında bir 100k daha gidebilecek şekilde tamir edebiliyorlar."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baristan

    Forumların birinde aşağıdaki yorumu buldum Hrv sahipleri bu konuda ne diyorlar acaba ?

    "CVT yani halk arasında "kayışlı" diye tabir edilen şanzuman, yeni birçok araçta kullanılmaya başlandı. Bana göre sebebi otomotiv üreticilerinin son birkaç senedir geçtiği "replace" yani sök at ve komple yenisi ile değiştir sistemi. Zira bu şanzumanlara arıza yüzünden müdahale edilemiyor, komple şanzuman değişiyor.
    CVT'nin Japon malı harici hiçbirine güvenmemek lazım. Gerçi Japonda bile, mesela Honda HRV'de her 100.000 km. civarı problem çıkartıyor. Ama nasıl bilmiyorum, Honda servisleri komple değiştirmeden 1.500 Ytl. karşılığında bir 100k daha gidebilecek şekilde tamir edebiliyorlar."


    İlk 40.000 km de cvt şanzuman yağı değişecek orjinal olması şart, daha sonrada her 20.000 de bir. Bu şekilde aracı kullanırsan torununa bile aracı miras bırakabilirsin, Aksi halde şanzuman sana sorun çıkaracaktır, evet 1000-2000 tl arasında bir masrafla tamiri mümkün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seanthekid

    Selamlar,

    Ben de aynı şekilde, 2009 Nisan ayinda bu forumu okuyarak, Siyah tertemiz bir HRV almıştım 2005 Model, 31,000 Km de ve 26,750 TL ye almıştım.
    Su anda aracım 58,000 Km de. İş için kullandığımızdan biraz fazlaca bindik uzun yolda.

    Genel: Şehir için ideal bir araç. Sürüşü aynı fiyatlardaki birçok araca göre konforlu, güven verici, problemsiz, sessiz. Ve tabiki Alımlı.

    Şehir içi Performans: Oto. Şanz. problemsiz. Yağına dikkat edilecek ! Şehir içinde 95/100 verebilirim. Yakıt Tüketimi 11 lt/ 100 km gibi, ( 0,35-0,37 TL )
    Trafikte sıyrılmak istediğiniz zaman size yardımcı olan bir araç, yığılma yok. Sadece bazen yavaş seyrederken sabit gazda iki vites aradında kalıp arabayı gitmekle gitmemek arasında bırabiliyor. Vites geçişleri çok güzel. Ses sistemi zayıf.

    Şehir Dışı : Berbat ! Gitmiyor abi, sürekli/istikrarlı olarak performanslı sürmek isterseniz, hele ki biraz yokuşlu virajlı falan bir yol ise eski arabanızı çok özleyebilirsiniz. Ortalama hızınızın 85-90 km den fazla olması imkansız. İzmir-Balıkesir Ford Focus ile 1,5 saatte giderken HRV ile 2,3-2,45 ancak.

    Bayanlar: Nefis bir bayan aracı. Galiba donanimforumda okumustum, tam "Kocacım bana cip al" ın en ucuz çözümü.

    Ben çok uzatmadan satmak niyetindeyim, ne kadar sevsem de ucun yol önemli birşey.

    Saygılar.


    Hocam, HRV'deki şanzıman CVT, yani sürekli değişken transmisyon. Araba sürekli hareketi iletiyor, dişli tip viteslerde olduğu gibi vites değişimi yok. Üstelik uzun yolda yada yokuşda öyle bayılma yapmıyor, benim araba 150 km'ye rahat çıkıyor, rampada da öyle 80 - 90'a düşecek bir bayılma da yok.
    Sanırım senin motorda yada şanzımanda bir sorun var. Saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bananajoe


    quote:

    Orijinalden alıntı: seanthekid

    Selamlar,

    Ben de aynı şekilde, 2009 Nisan ayinda bu forumu okuyarak, Siyah tertemiz bir HRV almıştım 2005 Model, 31,000 Km de ve 26,750 TL ye almıştım.
    Su anda aracım 58,000 Km de. İş için kullandığımızdan biraz fazlaca bindik uzun yolda.

    Genel: Şehir için ideal bir araç. Sürüşü aynı fiyatlardaki birçok araca göre konforlu, güven verici, problemsiz, sessiz. Ve tabiki Alımlı.

    Şehir içi Performans: Oto. Şanz. problemsiz. Yağına dikkat edilecek ! Şehir içinde 95/100 verebilirim. Yakıt Tüketimi 11 lt/ 100 km gibi, ( 0,35-0,37 TL )
    Trafikte sıyrılmak istediğiniz zaman size yardımcı olan bir araç, yığılma yok. Sadece bazen yavaş seyrederken sabit gazda iki vites aradında kalıp arabayı gitmekle gitmemek arasında bırabiliyor. Vites geçişleri çok güzel. Ses sistemi zayıf.

    Şehir Dışı : Berbat ! Gitmiyor abi, sürekli/istikrarlı olarak performanslı sürmek isterseniz, hele ki biraz yokuşlu virajlı falan bir yol ise eski arabanızı çok özleyebilirsiniz. Ortalama hızınızın 85-90 km den fazla olması imkansız. İzmir-Balıkesir Ford Focus ile 1,5 saatte giderken HRV ile 2,3-2,45 ancak.

    Bayanlar: Nefis bir bayan aracı. Galiba donanimforumda okumustum, tam "Kocacım bana cip al" ın en ucuz çözümü.

    Ben çok uzatmadan satmak niyetindeyim, ne kadar sevsem de ucun yol önemli birşey.

    Saygılar.


    Hocam, HRV'deki şanzıman CVT, yani sürekli değişken transmisyon. Araba sürekli hareketi iletiyor, dişli tip viteslerde olduğu gibi vites değişimi yok. Üstelik uzun yolda yada yokuşda öyle bayılma yapmıyor, benim araba 150 km'ye rahat çıkıyor, rampada da öyle 80 - 90'a düşecek bir bayılma da yok.
    Sanırım senin motorda yada şanzımanda bir sorun var. Saygılar..


    Arkadaşlar ben de bir honda hrv almayı düşünüyorum şans eseri bu forumu buldum her ne kadar karşıt görüşler de olsa verdiğiniz bilgiler çok yararlı oldu hepinize teşekkürler ben de 99 model almayı düşünüyorum çünkü gücüm buna yetiyo daha doğrusu buna da yetmiyo:)96 model balköpüğü modifiye bi tipom var onunla takas ve üstüne 10.000 tl kredi kullanmayı düşünüyorum tek tırstığım şey şanzıman vs gibi büyük arızalar çıkarıp milyarlarca masraf çıkarması zaten zar zor alıyos:)biraz da şans işi hadi bakalım hayırlısı ha bu arada arabaya burun kıvıranlar bence zengin bebesi bizim gibi orta gelirli insanlar için araç lüks bile kaçıyo ama ne edersin heves işte maksat nefsimiz körelsin cipe binelim bindirelim herkese selamlar saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hdemirkan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: bananajoe


    quote:

    Orijinalden alıntı: seanthekid

    Selamlar,

    Ben de aynı şekilde, 2009 Nisan ayinda bu forumu okuyarak, Siyah tertemiz bir HRV almıştım 2005 Model, 31,000 Km de ve 26,750 TL ye almıştım.
    Su anda aracım 58,000 Km de. İş için kullandığımızdan biraz fazlaca bindik uzun yolda.

    Genel: Şehir için ideal bir araç. Sürüşü aynı fiyatlardaki birçok araca göre konforlu, güven verici, problemsiz, sessiz. Ve tabiki Alımlı.

    Şehir içi Performans: Oto. Şanz. problemsiz. Yağına dikkat edilecek ! Şehir içinde 95/100 verebilirim. Yakıt Tüketimi 11 lt/ 100 km gibi, ( 0,35-0,37 TL )
    Trafikte sıyrılmak istediğiniz zaman size yardımcı olan bir araç, yığılma yok. Sadece bazen yavaş seyrederken sabit gazda iki vites aradında kalıp arabayı gitmekle gitmemek arasında bırabiliyor. Vites geçişleri çok güzel. Ses sistemi zayıf.

    Şehir Dışı : Berbat ! Gitmiyor abi, sürekli/istikrarlı olarak performanslı sürmek isterseniz, hele ki biraz yokuşlu virajlı falan bir yol ise eski arabanızı çok özleyebilirsiniz. Ortalama hızınızın 85-90 km den fazla olması imkansız. İzmir-Balıkesir Ford Focus ile 1,5 saatte giderken HRV ile 2,3-2,45 ancak.

    Bayanlar: Nefis bir bayan aracı. Galiba donanimforumda okumustum, tam "Kocacım bana cip al" ın en ucuz çözümü.

    Ben çok uzatmadan satmak niyetindeyim, ne kadar sevsem de ucun yol önemli birşey.

    Saygılar.


    Hocam, HRV'deki şanzıman CVT, yani sürekli değişken transmisyon. Araba sürekli hareketi iletiyor, dişli tip viteslerde olduğu gibi vites değişimi yok. Üstelik uzun yolda yada yokuşda öyle bayılma yapmıyor, benim araba 150 km'ye rahat çıkıyor, rampada da öyle 80 - 90'a düşecek bir bayılma da yok.
    Sanırım senin motorda yada şanzımanda bir sorun var. Saygılar..


    Arkadaşlar ben de bir honda hrv almayı düşünüyorum şans eseri bu forumu buldum her ne kadar karşıt görüşler de olsa verdiğiniz bilgiler çok yararlı oldu hepinize teşekkürler ben de 99 model almayı düşünüyorum çünkü gücüm buna yetiyo daha doğrusu buna da yetmiyo:)96 model balköpüğü modifiye bi tipom var onunla takas ve üstüne 10.000 tl kredi kullanmayı düşünüyorum tek tırstığım şey şanzıman vs gibi büyük arızalar çıkarıp milyarlarca masraf çıkarması zaten zar zor alıyos:)biraz da şans işi hadi bakalım hayırlısı ha bu arada arabaya burun kıvıranlar bence zengin bebesi bizim gibi orta gelirli insanlar için araç lüks bile kaçıyo ama ne edersin heves işte maksat nefsimiz körelsin cipe binelim bindirelim herkese selamlar saygılar...

    Alıntıları Göster
    Umuma,

    HRV'lerin şanzıman sorunlarından sıkça söz ediliyor. Ancak ben gerçek bir olay duymadım, Türkçe ve İngilizce sitelerde de rast gelmedim. Böyle bir sorun yaşayan HRV sahibi bir arkadaş paylaşırsa memnun olurum.

    Ayrıca yağın zamanında değişmemesi mevzusu da ilginç. Hangi sistemin yağını önerilen zamanda değiştirmezseniz sorun yaşamazsını ki ? Sonuçta özelliğini kaybeden yağ hangi sistemde kullanılırsa kullanılsın sürtünmeyi engelleyemeyecek ve asidik duruma geçceceği için yüzeylere zarar verecektir.

    Ben bu konunun şehir efsanesi olduğuna inanıyorum, CVT şanzımanların da malzeme teknolojisindeki gelişmelerle daha da çok kullanılacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qarakedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    arkadaşlar valla virajlarda iyi değl diyenlere

    http://www.youtube.com/watch?v=ADIIsBU_BGE&feature=related bakın bi bakalım..:))
    bu arada harbiden varmı yaw böyle 2 çeker olan? Kış çıkışı bende düsünüyorum almayı.Hatta benim gibi erzurumda olupta forumda olan hrv ci arkadas var ondanda bilgi ve yardım alıcam almadan....


    İstanbulda yaşıyorum bu yaz Erzurum'a uzun yol yaptım gerçekten inanılmaz bir araç. kullanırken çok zevk alıyorum. Yukarı mesajdaki suzuki tavsiye eden arkadaşa şunu söylemek istiyorum Honda bir tutkudur bir kaptırdınmı kendini gözün başkasını görmez

    Alıntıları Göster
    Merhabalar bende yeni üye oldum bu foruma.1 hafta önce 1999 model tek kapı hrv aldım.77 binde. başta benzinliydi araba.aldıktan 3 gün sonra LANDI RENZO marka sıralı sistem lpg taktırdım.ne performansı düştü nede bir sıkıntı çıkardı.çok memnunum aracımdan.bundan Citroen C2im vardı 2006 model.ama bu aracın keyfi ve özellikleri daha iyi.tüple sakin kullanımda 20 kuruşun altına düşebilirsiniz.çok keyifli ve spor bir araç.tavsiye ederim yakında resimlerini koyucam:))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JDm

    Merhabalar bende yeni üye oldum bu foruma.1 hafta önce 1999 model tek kapı hrv aldım.77 binde. başta benzinliydi araba.aldıktan 3 gün sonra LANDI RENZO marka sıralı sistem lpg taktırdım.ne performansı düştü nede bir sıkıntı çıkardı.çok memnunum aracımdan.bundan Citroen C2im vardı 2006 model.ama bu aracın keyfi ve özellikleri daha iyi.tüple sakin kullanımda 20 kuruşun altına düşebilirsiniz.çok keyifli ve spor bir araç.tavsiye ederim yakında resimlerini koyucam:))

    Alıntıları Göster
    Herzaman ki gibi yine kullanmayan, sahip olmayan, sadece adını bilen arkadaşlar güzel güzel atıp tutmuşlar, şanzımanı problemli, parçası pahalı, orası şöyle burası böyle diye. ama kullanıpta bir tane şikayeti olan arkadaş yok :) HR-V almak isteyen alsın arkadaşlar benim gibi, bende temiz bir 2002 (makyajlı kasa) arayışındayım, ilk arabam 95 civic EG HB, halen kullanıyorum, satıp HR-V alıcam, ne hondadan vazgeçerim, nede HR-V alma fikrinden, kim ne derse desin, bakımını düzenli yaptıktan sonra honda ya hiçbirşey olmaz. HR-V görüntüsüyle, tarzıyla, gerçekten ayrı bir araba, ne yüksek ne alçak cins bişey :) başta tek kapı almak istiyordum ama zaten tek kapı kullanıyorum ve artık zor olmaya başladı arka koltuğa binip inmek. Yaygın olarakta otomatik vites getirmişler türkiyeye, manual pek rastlayamadım, ilk tercihim manuel olucak ama yok denecek kadar az, hatta yok :) Bu arada makyajlı kasada galiba 2001 sonunda gelmiş, 2002 model olarak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^Biotech^

    fiyatta aksesuarda etkili oluyor, mesela yan basamaklar, önbar vs. gibi seyler fiyata etki edebiliyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar merhaba ben 2006 hrv almak istiyorum ancak otomatik şanzımanında sıkıntı var diyorlar.benim için yakıt veya satmak önemli değil.otomatik şanzımanı ile ilgili net bilgisi olan varsa(özellikle bu aracı kullananlar) paylaşabilirmi.

    şimdiden teşekkürler.

    benim için otomatik şanzıman önemli çünkü diğer aracımın otomatiğinden çok çektim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ögretmen38

    arkadaşlar merhaba ben 2006 hrv almak istiyorum ancak otomatik şanzımanında sıkıntı var diyorlar.benim için yakıt veya satmak önemli değil.otomatik şanzımanı ile ilgili net bilgisi olan varsa(özellikle bu aracı kullananlar) paylaşabilirmi.

    şimdiden teşekkürler.

    benim için otomatik şanzıman önemli çünkü diğer aracımın otomatiğinden çok çektim...

    Alıntıları Göster
    2005model (en son çıkan hrv modeli, bazıları 2007 model 2006 model diyor anlamıyorum nasıl oluyor. en son üretim senesi 2005 senesi hrv nin) hrv kullanıyorum. şu ana kadar bir kere yolda bıraktı beni o da, kız arkadaşımın farı açık unutup aküsünün boşalması ile oldu. onun dışında hiç yolda kalmadım. bir kere arka sol tekerleğin abs sensörünü değiştirdim arızalanmıştı (400tl civarı bişi tuttu). çok ciddi bir kaza atlatmıştım( spin atıp 3-4 tur, 40-50mt sürüklendi araba) ön sağ tekerlek orta refüje çarptı diye koptu, onun dışında boyasında bile çizik olmadı sapasağlamdı. güvenilirliliğini kanıtladı. bir kere kırmızı ışıkta geçen bir araba bana yandan ön tekerlek kısmına çarptı sürücü tarafından, onda da nerdeyse hiç hasar olmadı. boyası ve kaportası çok sağlam denebilir. arazide de bir çok defa kullandım hiç sorun çıkarmadı. yol olmayan yerlere, kapının başlama yerinden 5-6 cm yukarısına gelen su yüksekliğinde 100metreden fazla gittim, yine hiçbir sorun çıkarmadı. en yoğun tipide uludağa ve kartepeye çıktım, hiçbir sorun çıkarmadı, ne çekişi düştü ne de kaydı. 4*4 sistemi oldukça iyi. bagajı küçük evet, bazen yazlığa giderken sorun yaratıyor ama şu ana kadar fazla önemsemedim, büyük bir sorun olarak görmedim. yakıt sarfiyatı 1.6ya göre biraz fazla. deposu şu anda 200 civarına doluyor. sollamalarda normal olarak jip olmayan veya motor gücü daha yüksek olan arabaları geçmekte tabiki daha zor oluyor. ama bazı arkadaşlar şehirlerarası yollarda 95i geçemediğini söylemiş, yok öyle birşey kullanmasını bilmiyordur en fazla :) ya da radara yakalanmaktan korkuyordur. ben öyle pek hız meraklısı değilim ama spor mod ile çok seri bir şekilde hızı artıyor arabanın. virajlara pek hızlı girmenizi tavsiye etmem, zaten bu her yerden yüksekliği fazla olan her araba için geçerlidir, savrulma ihtimaliniz yada spin atma ihtimaliniz oluyor. e doğal olarak ağırlık merkezi yüksekte olunca dönüşlerde bununda normal karşılanması lazım. ses sistemi zayıf denilmiş; neye göre kime göre, arabanın orjinal ses sistemi sadece önde kapılarda bulunan hoparlördür, buna rağmen kulakları sağı edecek bir ses ve bass çıkıyor. eğer niyetiniz açık arenalarda konser vermekse evet ses sistemi çok yetersiz. spor moddan önceden bahsetmiştim, spor modda araba çok aşırı benzin harcamaya başlıyor, nerdeyse ibrenin düştüğünü gözle görebilirsiniz ve çok aşırı bir motor sesi çıkartıyor, zaten spor modu açınca devir 6000-6500e kadar dayanıyor.
    araç kendi klasmanındaki farklı marka araçlardan daha sağlamdır şöyle bir örnek vereyim. arabayla geri geri giderken otoparktaki direği unuttuğumdan bagajın alt tarafını direğe çarpmıştım ve sadece çok ufak bir metal erimesi gibi birşey olmuştu 2-3mm kadar. aynı yere bir hafta sonra gözümün önünde bir kia sorento aynı şekilde çarptı, arka tarafı meğerse resmen plastiktenmiş ve aynı bir oyuncak gibi kırıldı. işin özeti hondanın gerçekten bütün arabaları güzel, eğer daha fazlasını alabiliyorsanız ama crv yi alın. bende crv almak üzereyim, ama eğer o kadar bütçem yok diyorsanız hrv çok iyi bir araba.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.