Şimdi Ara

Ayakkabı aldım çok acil yardım !!! (tüketici haklarıyla ilgili sorun var)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
46.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 3 gün önce ykm den puma marka aykkabı aldım vedaha sonra evde giydiğimde büyük olduğunu farkettim .geri götürdüm dedim bunu değiştirmnek istiyorum giydinizmi dediler evde giydim dedim .sonraaldım bi küçüğünü arkadaşlara gittik orda giydim dışarı çıktık 2 saat oldu olmadı topuğumu vurmaktan iki topuğumda yara oldu (eve zor gittim). ertesi gün tekrar ykm nin yolunu tuttum ve bu aykkabının ayağımı vurduğunu söyledim .görevliyle biraz tartıştıktan sonra (yok siz istediniz bi küçüğünü falan dedi dışarda giymişsiniz geri alamam dedi .ki aldığım ayakkabı en başt 43 tü ben 42.5 la değiştirdim ve ömrü hayatım boyunca 42 den yukarı giymedim ben ) bu ayakkabıyı almak istemiyorum dedim. ozaman dedi yönetime çıkın dedi en üst kata ben bişey yapamam dedi. çıktım iade ettim ayakkabıyı ancak fabrikaya gönderceklermiş 20 gün içinde bana haber verceklermiş .eğer fabrikada hatalı denirse iade edebiliyomuşum .

    şimdi size sorum şu: bu ayakkabı hatalı üretilsin veya üretilmesin benim ayağımı 2 saat içinde yara yaptığına göre ben bunu geri veremiyomuyum veya bu tüketici haklarına aykırı değilmi ?çünkü ayakkabı küçük değil sadece topuk kısmı vuruyor ? tşk.







  • Bir malı satın aldıktan sonra ister ayıplı ister ayıpsız 7 gün içerisinde iade etme hakkınız vardır. Bölgenizdeki tüketici koruma derneğine gidip üye olmalısınız. Ardından gerekli prosedürler konusunda size yardımcı olacaklardır. Burada önemli olan geç olmadan, vakit geçirmeden hemen başvuruda bulunmanızdır. AKrşı taraf bu hakkınızın yanması için oyalama taktiği uyguluyor gibi gözüküyor. Ayrıcawww.sikayetvar.com adresine girerek de YKM konusunda şikayette bulununuz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shadow_Shooter

    Bir malı satın aldıktan sonra ister ayıplı ister ayıpsız 7 gün içerisinde iade etme hakkınız vardır. Bölgenizdeki tüketici koruma derneğine gidip üye olmalısınız. Ardından gerekli prosedürler konusunda size yardımcı olacaklardır. Burada önemli olan geç olmadan, vakit geçirmeden hemen başvuruda bulunmanızdır. AKrşı taraf bu hakkınızın yanması için oyalama taktiği uyguluyor gibi gözüküyor. Ayrıcawww.sikayetvar.com adresine girerek de YKM konusunda şikayette bulununuz.


    saol görüşlerin için evet ertesi gün hemen gittim. ve ayakkabı şuna onlarda 20 gün içinde beni aricaklar.bakalım ne olacak . olay kapanınca sizi bilgilendirecem burda sonuç hakkında herkes bilgi sahibi olsun örnek alsın dikkat etsin diye...

    quote:

    @Dj AnGeL Of AnGeL 99

    Her türlü değiştirme hakkın var..
    Arkadaşlar bişeyi yanlış değerlendiriosunuz..Ayakkabı topuktan vuruyosa küçük geliodur vs..
    Hayır efendim..ayakkabının topuk kısmında da imalat hatası yapılmış olabilir..Ve bu normalde 42 giyen birini enterese etmez..
    her ****sa olsun alıp değiştirmek zorundalar..
    Şikayetimvar.com sitesine başından geçen olayı detaylıca yaz..
    Bu yazıya kayıt dışı kalmıcaklardır..
    ayrıca tüketici hakları derneğine irtibata geçiceğini söyle..
    bak gör o zaman paçaları nası tutuşuo


    sanada görüşlerin için teşekkür ederim önemli biyere değindin .en baştaki arkadaşlar olayın bu kısmı üzerinde durdular.benim sorunum buydu; her ne olursa olsun ben bu ayakkabıdan memnun değilim bunu değiştirmek istiyorum yapabilirmiyim diye sormuştum.




  • Arkadaşlar bakınwww.sikayetvar.com da yaptığım araştırma sonucu bulduğum benzeri şikayetler .olamaz böyle bişey şok oldum .aynısı .
    sanki ben yazdım

    şikayet no:166255
    Puma’nın Ayağımı Yara Yapan Ayakkabısı! yya [18 Nisan 2007, 09:00]
    puma’nın İzmir’de bulunan outlet mağazasından 31.03.2007 tarihinde bir ayakkabı aldım. Bir kez giyip dışarı çıktım. Fazla yürümeyip araba ile gitmeme rağmen eve zor döndüm. Sağ ayağımın arkası kesilmiş ve kanıyordu. Mağazaya gidip şikayetimi bildirmek için ayağımın ayakkabı giyebilecek bir hale gelmesini bekledim.

    05.04.2007 günü mağazaya gidip durumu anlattım. İncelemeye gönderip sonucu bildireceklerini söylediler. 15.04.2007 günü cevap geldi. Ayakkabıda herhangi bir üretim hatası olmadığı ve gelip geri almam gerektiği söylendi. Ben giyemeyeceğim bir ayakkabıyı tekrar geri almak istemiyorum. Alışveriş yaptığım hiçbir markada bu tip sorunlar yaşamamıştım. Böyle bir firmadan bunu beklemezdim.%

    *******************************************************************
    şikayet no:164007

    Puma Su Toplatan Ayakkabıyı Değiştirmiyor pinartuzcu [10 Nisan 2007, 09:00]
    Karum puma’dan 23.02.2007 tarihinde aldığım ayakkabıyı 2 saat giydikten sonra ayaklarımın su toplaması nedeniyle bir daha giyemeyeceğimi belirterek 26.02.2007 tarihinde firmaya geri götürdüm.

    Firma ayakkabının giyildiğini belirterek geri almayı reddetti. (ayakkabıyı giymeden nasıl anlayacağım?)Ancak ayakkabıyı puma’ya geri göndereceğini, firmanın tamirat yapacağını söylediler. Ayakkabım 06.03.2007 tarihinde topuk kısmı yükseltilmiş bir şekilde bana geri verildi.

    Giydiğim zaman yine aynı sorunla karşılaştım. Yine ayaklarım su topladı. Ben bir öğrenciyim ve kredi paramla aldığım ayakkabımı giyemiyorum. Paramın geri iadesini istiyorum ve kabul etmeyerek istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz diyorlar. Satıcının olumsuz davranışlarından dolayı o mağazaya tekrar geri gitmek istemiyorum. ^^


    ****************************************
    şikayet no:151673

    Puma Ayakkabım Ayağımı Vurduğu İçin Yürüyemiyorum! emre1453 [22 Şubat 2007, 09:00]
    Beyazıt’taki Capone mağazasından aldığım ayakkabı sağ ayağımı arkadan vuruyor ve yürümemi engelliyor. Dolayısı ile ayakkabıyı kullanamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nakata_nakmat -- 23 Nisan 2007; 4:07:40 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.