Black Desert Online Xbox cikis tarihi (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> RPG
Mesaj
BlogKaan => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (6.3.2019 16:14:53)
Arkadaşlar oyunun xBox sürümünde tr ip ile giriş yapıp oynayabiliyor muyuz?

Berkayselcuk => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (6.3.2019 22:46:35)
quote:

Orijinalden alıntı: BlogKaan

Arkadaşlar oyunun xBox sürümünde tr ip ile giriş yapıp oynayabiliyor muyuz?
Evet, tr den baglanabiliyorsunuz. Eu server inda oynuyorsunuz. Fiyatlar da yerellestirilmis zaten.

zed => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 08:30:44)
Dün 25 tl ye aldım. Oyunun grafikleri fena değil.Şundan 20 adet, şundan 50 adet kes diye ilerliyor...

jarkaman => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 08:35:11)
O 25 tl olanda oyunmuydu :( ben ona bakmadım arkadaşlar 60 küsur dedi diye

jarkaman => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 08:36:08)
Valkry açacaktım ama yokmuş :( bersk açtım bende.

zed => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 08:44:47)
quote:

Orijinalden alıntı: jarkaman

O 25 tl olanda oyunmuydu :( ben ona bakmadım arkadaşlar 60 küsur dedi diye
Ben de 65 diye biliyordum. şans eseri öğrendim diyeyim. Oyun bilgisayar sürümüne göre çok eksik, umarım en kısa sürede diğer sınıflar da eklenir.

jarkaman => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 08:57:51)
Umarım aradaki farkı kapatacak bir artısı vardır

Berkayselcuk => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 12:34:06)
Standart surumu tavsiye etmiyorum cok. Suan oyunun baslari oldugu icin en ust paketteki itemlari bile pazarda bulabiliyorsunuz. Oyunun sadece kendisi alinip kalanlar markette kovalanabilir ama acele etmek lazim.
Ayrica oyun pc den tabii ki eksik olacak. 1. adamlar biz pc deki oyunu dumduz hic dokunmadan portlamadik konsola, bir cok degisiklik yaptik diyor zaten. 2. si ise piyasanin aniden cökmemesi, oyuncular arasinda farkin kisa zamanda ucuruma donmemesi icin oyun icerigi yavas yavas veriliyor.

Guest-427C16E22 => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 13:28:48)
Nereden aldin?

warmkitty => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 13:34:36)
ben 3-4 tane karşılaştığım ogre yi kestim içinden bir şey çıkmadı pet de aktifti bir şey düşse toplardı değil mi yanına gittiğimde item düştüğünde olan sarı ışık yoktu sadece ceset vardı y tuşuna basamazsınız çünkü gereken alet elinizde yok gibi bir şey yazıyor o aleti biliyorum şırınga gibi birşey benim sorum şu cesede gidip y tuşuna basmasak da ogreden bir drop düşse pet toplarmı yada ben gidip o sarı drop ışığına kendim alabilir miydim.

zed => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 14:13:30)
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-427C16E22

Nereden aldin?
Xbox ın kendi marketinden aldım.

Berkayselcuk => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (7.3.2019 15:31:37)
quote:

Orijinalden alıntı: warmkitty

ben 3-4 tane karşılaştığım ogre yi kestim içinden bir şey çıkmadı pet de aktifti bir şey düşse toplardı değil mi yanına gittiğimde item düştüğünde olan sarı ışık yoktu sadece ceset vardı y tuşuna basamazsınız çünkü gereken alet elinizde yok gibi bir şey yazıyor o aleti biliyorum şırınga gibi birşey benim sorum şu cesede gidip y tuşuna basmasak da ogreden bir drop düşse pet toplarmı yada ben gidip o sarı drop ışığına kendim alabilir miydim.
Pet varsa toplar baska bi slotun loot unu toplamadiysa. Sen yine uzerine git bi kontrol et. O siringali mevzu baska bir sey. Ayrica ogre ring dusme ihtimali gercekten cok dusuk aklinda bulunsun.

aschil => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (9.3.2019 03:04:09)
Oyunun kendisi 25 lira. Standart sürümde oyun içi para birimi ve pet veriyor. Ana oyunu alıp daha sonra Store'dan (oyunu beğenirseniz lazım olursa) para birimi felan alabilirsiniz.
En başta ana oyunu alın tavsiyem. Ben öyle yaptım. Çok sararsa duruma göre hareket edersiniz. Begenmezseniz de en azından cebinizden pek bir şey çıkmıyor.

warmkitty => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (12.3.2019 09:30:03)
dün 2 adet değişik pet bir kedi bir penguen satın aldım merkez pazardan tanesi 8m dan oyun içi parayla bir de 27,5m a karlstein weapon&aoutfit set aldım kapalı olarak geliyor bu item hangi classda açarsanız o classa özel kullanabiliyorsunuz ileriye yönelik yatırım yaptım ilerde çok kullanmak isteyeceğim class gelince takarım. pazarın bu kadar hareketli olacağını beklemiyordum. pearlshop itemlerini toplayacağım param oldukça şimdilik. oyunu çok oynayan biriyseniz çok kazanan biride oluyorsunuz gördüğüm kadarıyla bu yanını sevdim.

Berkayselcuk => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (12.3.2019 13:09:16)
quote:

Orijinalden alıntı: warmkitty

dün 2 adet değişik pet bir kedi bir penguen satın aldım merkez pazardan tanesi 8m dan oyun içi parayla bir de 27,5m a karlstein weapon&aoutfit set aldım kapalı olarak geliyor bu item hangi classda açarsanız o classa özel kullanabiliyorsunuz ileriye yönelik yatırım yaptım ilerde çok kullanmak isteyeceğim class gelince takarım. pazarın bu kadar hareketli olacağını beklemiyordum. pearlshop itemlerini toplayacağım param oldukça şimdilik. oyunu çok oynayan biriyseniz çok kazanan biride oluyorsunuz gördüğüm kadarıyla bu yanını sevdim.
Ultimate paketle baslamadiysan bundan sonraki ilk alisverisin kalici at flutu olsun. Hatta tavsiyem 2 tane al, bi tanesini ileride kullanacagin bi class icin sakla. Ayrica 4 petin tamamini t3 yapana kadar pet e yatirim yapabilirsin. Suan oyunda para harcayacak adam gibi bi sey yok. Piyasada da cok para olmayinca pearl itemlari bol bol satiyor zenginler markette. Bu donemi iyi gecirmek lazim. Hatta su market durumundan dolayi 25 liralik paket alip gecebilirsiniz gonul rahatligiyla. Full pakette satilan her seye oyun icinde ulasabiliyorsunuz.

Xaroon => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (19.5.2019 18:31:34)
Ah su mmo ya o değerli saatlerini harcayan gençlere nasıl da uzuluyorum. 40 yaşında bir wow cu olarak hele bu asyavari mmolara vakit harcamıyorlarmı yazık yahu.

Berkayselcuk => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (20.5.2019 05:15:39)
quote:

Orijinalden alıntı: Xaroon

Ah su mmo ya o değerli saatlerini harcayan gençlere nasıl da uzuluyorum. 40 yaşında bir wow cu olarak hele bu asyavari mmolara vakit harcamıyorlarmı yazık yahu.
Istanbulda 1 gun disari ciksan 100 liradan asagi eglenemezsin. Hadi cikip kahve iceyim desen 30 liradan asagi eve donemezsin. Ki bunlarin icine bazen sacma sapan insanlarla birlikte olman gerektigini eklemiyorum bile. Dolar olmus 6 lira, oyun alicam desen alamazsin. Sinemaya gidicem desen 20 30 lira film basi ve sinemadaki filmlerin alayi ya turk komedi ya amerikan super kahraman filmi. Konserden bahsetmiyorum bile. Kicikirik turk gruplari 50 liradan basliyo fiyatlar. Iceride ictigini saymiyorum yine.
Simdi ana akim eglenceyi kenari koyduk. Tercihi sanat aktivitesi olan, tiyatro, sergi kovalayan adam zaten bu forumda bile zaman harcamaz ki oyun oynasin bunun yerine. Yine ayni sekilde tamamen akademik kovalayan adam liseden sonra oyunu unutur buyuk oranda. Oyun oynamayi seven adamin da oyunu biraktim deyip bunlara donmesi zor.
Ozetle sen de yapmissin zamaninda mmorpg hatasini, simdi sal da millet de yapsin. Dunyada herkes faydali olacak diye bir sey yok. Is guc baslayinca, hayat sikistirinca zaten su keyifli gunlerimizin ozleminde depresiflesecegiz, bari vaktimiz varken keyfini cikaralim.

cocobongo555 => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (3.9.2019 11:43:14)
oyun normalde türkçe olmasına rağmen xbox one sürümü türkçe değil. neden böyle? türkçe yapabilme şansımız yok mu?

Ayssu => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (4.9.2019 00:07:45)
Konsolda türkçe desteği yok, bilgisayarda var diye biliyorum

The Mühendis => Black Desert Online Xbox cikis tarihi (19.9.2019 10:36:02)
Var mı oynayan türk guild clan vs

Sayfa: << < önceki 1 2 3 [4] 5   sonraki >     >>