DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
hyundaı accent era yakıt durumu
24
Cevap
0
Favori
40.315
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Hyundai >> hyundaı accent era yakıt durumu
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Er
      4 Mesaj
      15 Nisan 2007 00:34:19
      Mrb Kardeşler
      Benim size bi sorum olacak bu arabayı alacaz almasına ama yakıt durumu nasıldır
      Dizel ise km de ne kadar yakar ?
      Benzin ise km ne kadar yakar ?
      Şehir içi Uzun yol ne diyosunuz bu duruma ?


      _____________________________

    • Yarbay
      2759 Mesaj
      15 Nisan 2007 14:39:44
      1.4 benzinlisi şehir içi şu anda 8.5lt yakıyor uzun yolda 6lt.. yazın 5.5lt yide gördüğü oluyor yol koşullarına göre ancak klima açıldığında 6.5lt rahat yakıyor.. benim yakıt konsuunda herhangi bir şikyaetim yok.. bir depoyla şehiriçi 500 uzun yolda 700 yapıyor.. yeter..


    • Yarbay
      2796 Mesaj
      15 Nisan 2007 18:48:49
      1,5 110 bg 240 tork olan dizel araç;
      çok dur kalkta şehir içi 6,8 lt yani 155-160 civarı....
      normal kullanımda şehir içinde bu rakam dahada düşer...
      uzun yolda ise 120 km hızla 5,0 lt yani 120 civarı....
      uzun yolda 90 km hızla 10 ykr......
      (abartı yok gerçek yakıt değerleri ve denedim)
      lpgli gibi az yakan arabadan performans beklenmemesi normal ama bu araç öyle değil....araba benzinli gibi yüklenildiğinde toparlayıp turboyu açması 5 saniye sürmüyor....(o sese hastayım)
      diyeceğim bu performası ve hızı corollada bile bulamazsın.....

      dizeli tavsiye ederim...inşallah alırsın kesin memnun kalırsın....alınca era klübüne bekliyoruz.....

      quote:

      Orjinalden alıntı: emree-41

      Mrb Kardeşler
      Benim size bi sorum olacak bu arabayı alacaz almasına ama yakıt durumu nasıldır
      Dizel ise km de ne kadar yakar ?
      Benzin ise km ne kadar yakar ?
      Şehir içi Uzun yol ne diyosunuz bu duruma ?




      _____________________________

    • Yarbay
      2211 Mesaj
      15 Nisan 2007 18:58:13
      Hyundai Accent Era 1500cc 110Hp CRDI VGT 4 silindir dizel.

      sehiriçi çok fazla yol yapmadım ama km de 15-16 ykr civarı

      sehirdışı gidilen hız, yolcu , yük ve yol şartlarına bağlı olmak kaydıyla

      _90 km/saat hızda 10 ykr.
      100 km/saat hızda 11 ykr.
      110 km/saat hızda 12 ykr.
      120 km/saat hızda 13 ykr.
      130 km/saat hızda 14 ykr.

      şahsen aracımı hiç boşa atmadığımda düşünülürse değerler gayet iyi bence.


      _____________________________

      HYUNDAI İ30 CRDI
    • Çavuş
      60 Mesaj
      19 Nisan 2007 12:52:09
      vitesi boşa atınca araç daha az yakıt mı tüketir????


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      743 Mesaj
      19 Nisan 2007 13:46:11

      quote:

      Orjinalden alıntı: erkanyur

      vitesi boşa atınca araç daha az yakıt mı tüketir????

      Bu konu cok tartisildi.Güvenlik nedeniyle bir kere boşa atmak sakıncalı.Ayrıca viteste inip gaza basmazken yakıt yakmıyor.Onun icin sorunun cevabı:Hayır.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      743 Mesaj
      19 Nisan 2007 20:32:01
      Yine de yalnız uzun ve tatlı egimli bir yolda ben bazen boşa attıgım oluyor.O da şundan dolayı:Viteste insem yeteri kadar ivme kazanamadıgından belli bir mesafe sonra gaza basma durumuyla kalmayayım diye.Yoksa onun dışındaki bütün durumlarda viteste iniş yapıyorum.


      _____________________________

    • Yarbay
      2796 Mesaj
      19 Nisan 2007 21:05:33
      tabiki otobanda veya düz yolda yol boşsa eğer boşa atıldığında hem arabayı zorlamamış hemde yakıttan tasarruf edilmiş....olur ama iyi bir şey değil.....
      ben 170km/h gördüm izmir otobanında ve yokuş aşağı boşa attım.....yol bilgi ekranında anlık yakıt değeri 0,0lt göstermeye başladı ..tekraar gaza yüklenince 22,5 lt yazdı...ve sonra 5,8 lt civarına düşerek normale döndü.....

      quote:

      Orjinalden alıntı: erkanyur

      vitesi boşa atınca araç daha az yakıt mı tüketir????




      _____________________________

    • Yarbay
      2211 Mesaj
      19 Nisan 2007 21:35:29
      ben de dizel era var. yakıt tasarrufu sağlanıyor. ama dişe dokunur bir tasarruf ne yazık ki değil.


      yaptığım ölçümlere göre 100 km de sadece 0,25 litre tasarruf edebildim. ısrarla tekrar tekrar denedim aynı rakkam çıktı. denemelerimi aynı yol durumunda aynı hızlarda gerçekleştirdim.

      elde ettiğim rakkama göre 400 km de 1 litre mazot karda oluyorsun. 1 litre mazot için se defalarca vitesi boşa alıyorsun debriyajı defalarca kullanıyorsun debriyaj balatalarının ömrünü kısaltıyorsun bir bakıma.

      kısaca 400 km de sadece 2,4 ytl kazanmış oluyorsun. boşa atıp kolunuzu yormaya değmiyor yanii..


      _____________________________

      HYUNDAI İ30 CRDI
    • Yarbay
      2600 Mesaj
      20 Nisan 2007 00:33:40

      quote:

      Orjinalden alıntı: mehmet_0606

      tabiki otobanda veya düz yolda yol boşsa eğer boşa atıldığında hem arabayı zorlamamış hemde yakıttan tasarruf edilmiş....olur ama iyi bir şey değil.....
      ben 170km/h gördüm izmir otobanında ve yokuş aşağı boşa attım.....yol bilgi ekranında anlık yakıt değeri 0,0lt göstermeye başladı ..tekraar gaza yüklenince 22,5 lt yazdı...ve sonra 5,8 lt civarına düşerek normale döndü.....


      Alıntıları Göster




      hocam eralarda anlık tuketim yok ortalama yakıt tuketim bilgi ekranı war
      daha doğrusu bizimkı öle ve kitapçıgında da öle yazıyo
      ortalama yakıt tuketimi olacak o
      anlık yok ne yazıkkı era'larda


      _____________________________

    • Yarbay
      2796 Mesaj
      20 Nisan 2007 20:06:35
      araç team ise zaten yol bigi ekranı yok....
      selectlerde ve stylelerde var...dakikası dakikasını tutmuyor....bi anda 22,5 lt çıktığıda oluyor....1,2 lt düştüğüde buda demektirki anlık yakıt değerleri.....ort.yakıt değerini ölçemez zaten....ama şehir içinde 6,7 ile 7,8 arasında oynuyor...uzun yola çıkarsan eğer zorlamazsan 4,3 ile 5,1 arasında geziyor....zorlarsan dahada yükseliyor....

      anlık yakıt değeri o kitapçığında bazı terimleri yanlış yazmışlarr heralde....bende bişey okumuştum kitapçıktan oda doğru değildi..



      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 6 saat 39 dakika kadarı kaldı.
      06 Nisan 2012 15:20:56
      250 kuruş yakıyor benimki.1.4 team abs 23000 bin km'de


      _____________________________

    • Binbaşı
      1644 Mesaj
      27 Kasım 2012 21:17:12
      şehir içi 9 litre
      şehir dışı 6 litre yakıyor

      accent era 1.4 benzinli 97ps 130 tork

      boşa atınca daha az yakıyor :)


    • Er
      1 Mesaj
      25 Aralık 2012 00:15:10
      mrb arkadaşlar herkese haırlı bilgi alışverişler...bende 1.5 hunday accent var yeni aldım benzinli raaya tüp taktırmak istemiyormmm ama benzine tam olarak kaç yakıyor kilometrede bilmiyorummm baana fazla yakıyor gibi geliyor bu rabada olan veya eskide bundan kullanmış akadaş varsa bilgi verebilr mi ne kadryaktığıyl alakalı....


      _____________________________

    • Teğmen
      124 Mesaj
      15 Ocak 2013 22:13:32
      merhaba,
      hyundai accent era 1.4 2009 aracıma atiker lpg taktırdım. tankı fulledim çok zorlamadım 70tl (27 lt civarı) yakıt aldı şuanda 130 km gittim ve göstergede tek ışığa indi eğer göstergede sıkıntı yoksa hesaplamama göre 70 tl ye 170 km gidecek buda 100 km de 17 lt lpg yakmış olacak çok büyük bir problem var gibi ya da gösterge ışığında var bu arada 130 km nin 45 km uzun yol gerisi şehir içi sizce sıkıntı nedir




      _____________________________

      "Mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır."
    • Yüzbaşı
      564 Mesaj
      15 Ocak 2013 23:42:43
      Göstergedeki tek ışık ile hesap yapmayın hocam sağlıklı bir ölçüm olmaz, çünkü çok doğru göstermez.
      Lpg bitesiye kadar bekleyin net sonuç çıkar.



      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      24 Temmuz 2013 17:13:48
      nasıl 10 kuruş yakıyorsunuz şu arabayla anlamış değilim. Bendede 2011 accent era var dizel modifiye yaptım biraz. Katalizör ve susturucuyu söküp düz chrome boru döşettirdim Maslak Garajda egzozcu emil yaptı ellerine sağlık. Egzoz yerine dizele göre çok iyi sesi çıkıyor beygir gücündede baya bir artış oldu ölçmedim ama ölçtürsek 120hp den aşşa çıkcağını zannetmiyorum. ama yakıt konusunda baya fark ettirdi. daha çok yakıyor şuan ama stock halindeyken araç km de 23 kuruş yakıyodu şuan 25-30 kuruş arası yakıyor benim araç 1 depoyla 600-650km max gidebiliyorum. Egzoz olduğu için bağırtmak için devirli kullanıyorum genelde silivri otobanı yada okula giderken e6 (tem) den gidiyorum hızda 140 dan aşşa inmiyorum. Uzun lafın kısası son sürat gidiyorum epeyde yakıyo gerçi epey dediğim bi benzinli araçla kıyaslanamaz gene 2 kat daha tasarruflu benzinli bir araçtan. merak edenler için aracımı satıyorum linki:

      http://www.sahibinden.c...arantili-100204406/detay


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      283 Mesaj
      05 Ağustos 2013 00:34:15
      hocam ben o kadar ince ayrıntı hesaplamadım ama bir depo ile ( 45 litre depo) 650 - 660 km yol yapıyor
      Araç: 2011 model hyundai accent era 110 bg 1.5 dizel


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iceman05 -- 5 Ağustos 2013; 0:34:55 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      351 Mesaj
      07 Ağustos 2013 15:27:23
      700km gidiyorum hyundai accent era crdi şehir içi .


      _____________________________

      -
    • Yüzbaşı
      283 Mesaj
      07 Ağustos 2013 16:29:59

      quote:

      Orijinalden alıntı: R34Lw0rd

      700km gidiyorum hyundai accent era crdi şehir içi .

      Hocam sizinki 110 bg mi?


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      351 Mesaj
      08 Ağustos 2013 00:59:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: iceman05



      Alıntıları Göster


      Hocam sizinki 110 bg mi?

      Evet hocam şehir içi sakin kullanım .


      _____________________________

      -
    • Yüzbaşı
      283 Mesaj
      08 Ağustos 2013 05:04:44
      Tamam hocam teşekkürler.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      03 Ekim 2013 11:02:15
      Merhaba ben istanbuldan bodruma geldim. Fulleyip yola çıktım 90-110 km hızla geldim. Yolda 580 km de 111 tl mazot aldı. Yani 100 km de 4.35 litre mazot yaktı. Çok iyi bence


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      625 Mesaj
      21 Aralık 2013 00:28:25

      quote:

      Orijinalden alıntı: R34Lw0rd


      Alıntıları Göster


      Evet hocam şehir içi sakin kullanım .

      Hocam pek eralar hakkinda bilgim yok senin araç kac model kac motor tork ve beygir nedir dizel mi ? Ve son olarak araciniz kac lt yakıt alıyor o yakit ile kac km gittiniz bu sekilde cvp verirseniz net algilarim
      Bende de bi 1.0 eco fiesta var benzinli mahfetti beni yakiti 370 krus basinca 40 45 krus a gidiyor normal kullanimda 50 tl ile 130 km felan gidiyorum :-(


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Ford Fiesta Titanium x 1.0 Ecoboost 2013
    • Yarbay
      2995 Mesaj
      10 Ocak 2016 14:31:13
      biri bu araçlar çok az yakıyor demiştide baktım siz 6.8-7 lt falan diyorsunuz dizel şuanki aracım daha az yakıyo yani bu çokda az yakmıyomuş normal yani


Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Hyundai >> hyundaı accent era yakıt durumu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.