Şimdi Ara

Benzin-Dizel Makası (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
4.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    He he korur

    Polo 1.6 tdi highline dsg 170 bin tl

    Polo 1.0 tsi higline dsg 136 bin tl.

    Aradaki 34 bin tl farkı artık 40 yılda mı çıkarırsın 60 yılda mı bilmem

    Polo 1.0 şehir içi 5.5 şehir dışı 4

    Polo 1.6 tdi şehir içi 4.4 şehir dışı 3.6

    Hata bir ömür yetmez

    Dizel kafası işte bunlar hep

    Alıntıları Göster
    hayırdır nedir bu asabiyet dizele karşı yoksa senin gaz tenekesi dizel değil diye mi bu kadar atar yapıyorsun




  • Ikinci tsi aracim ilkini 1.4 tsi 125 lik leon 5yuz km kullandim sehir ici 5 kusurleri görebildim. Onun gaziyla 150act tsi ateca aldım. Şehir içi 7 lt civari ortalamam var.. Şehir dışı 5.8 i geçmiyor... Bence korkulacak yakit rakamları değil
  • bu zamana kadar 2 benzinli 1 tuplu arac kullandim . suan dizel kullaniyorum . dizel candir . hem az yakiyor hem guclu motor . insan sasiriyor . 1.4 benzinli ile 1 de ciktigim yokusu 1.5 dizel ile 3 te cikiyorum . 1500 devirde bile rampada hizlaniyor nasil motor yapmislar hayret .



    bu saatten sonra benzinli almam . hem cok yakacak hem kucuk motor gitmiyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    dizele 30 bin tl fazla verip ''100 kmde 10 tl az ödeyeceğim'' diyenin aklına şaşarım.


    doğru mevduat faizi ayda 450 tl getiriyor,, kuruş kuruş az yakacam diye uğraşılmaz,, bende dizel fiesta var ortalamam 5.5 ,, son çıkan yeni fiesta 4.5 yakıyormuş, 1 litre için değermiydi 30 bin tl fazla verip yenilemeye bilmiyorum,,
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Ateca cüssesinden dolayı biraz daha yakar normaldir. Bir de ACT motorun gücü ayağınızı dizginlemenize engel olabilir. Allah kaza bela vermesin güle güle kullanın. Zamanla ACT'ye alışınca değerler biraz daha düşebilir.

    TSI motora temkinli yaklaşmamın sebebi biraz da motor ömründen dolayı. VW çok değiştirdi TSI motoru. 1.4 ile başladı 1.2 sonra 1.0 3 silindire düşürdü. Yurtdışında 1.5TSI kullanıyor. Bu motorların ömrü daha net değil benim gözümde. Piyasada şanzıman arızası dışında 100bin km sonrasındaki araçların durumu meçhuliyetini koruyor. VW'nin yedek parça fiyatlarının pahalılığını da düşününce bana uzak geliyor. Zaten VW grubundaki fiyat artışından sonra VW daha da uzaklaştı benim araca vereceğim aklımdaki rakamlardan.

    2016'da 1.2 Comfortline Golf + CC + Far yağmur sensörü + Uled xenon + Tungsten gri renk + 17 Dijon jantlarla 70.000TL pazarlığı yapmıştım. Şimdi 1.0 Golf Comfortline 157.000TL'den başlıyor. 2 senede benim maaş iki katına çıkmadı.

    TSI yerine Türkiye'de daha çok tutulacak doğalgazlı TGI motorları getirseydi keşke VW. Bence daha cazip olurdu.




  • Benzinlide silindir arizasiyla o heyecanı yaşadım,merakimi aldım merak etmeyin.

    Olucak olduktan sonra benzin dizel farketmiyor arıza olayında.

    Tedbir kuldan takdir Allahtan, gerisi şansımıza...
  • Şu an dizel benzini 3 kuruş civarı geçti.
  • onzy O kullanıcısına yanıt
    Aynen ben de dikkat ettim. Benzinli lpg olmayan araçlar 90-100 û geçmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    He he korur

    Polo 1.6 tdi highline dsg 170 bin tl

    Polo 1.0 tsi higline dsg 136 bin tl.

    Aradaki 34 bin tl farkı artık 40 yılda mı çıkarırsın 60 yılda mı bilmem

    Polo 1.0 şehir içi 5.5 şehir dışı 4

    Polo 1.6 tdi şehir içi 4.4 şehir dışı 3.6

    Hata bir ömür yetmez

    Dizel kafası işte bunlar hep

    Alıntıları Göster
    gider clio 1.5 dCi EDC 90 bg 122.050 TL alırım yine dizel alırım sen al benzinli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaplan261 -- 2 Şubat 2019; 23:28:10 >




  • dizel açar mı makası
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.