FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet
Mesaj
Fitzgeraldİs => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:14:25)
düşünün bir işle 3 sene uğraşmışsınız elinizde yine elle tutulur bir başarı yok hedeflerinize ulaşamamışsınız ama herkese karşı sen işsiz kalacaksın tarzında kibirli bir tavır.

Senin 3 senede beceremediğinin 10 kat daha iyisini burada 1 senede başarmış adamlara 'aç kalacaksın xd' tarzında bir tavırla yaklaşmanız ne kadar komik ve acınası bir bilseniz


İmam Bayıldı => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:16:34)
Aç kalacaksın diyen adam evcil aile çocuğudur.

Aberrant Warden => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:20:43)
Bu 3 senede kazananlar istediği yere gidince olay bitiyor mu sanıyor? Senin potanisyelin belli birader her seneyi 3 defa okuman gerek 4 senelik bölümü 12 senede bitirirsin sen

Fitzgeraldİs => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:22:15)
Hocam o da ayrı bir nokta zaten.Milletin 1 senede rahatça gittiği yere 3 senede zar zor gidiyorsan herkesin 4 veya 6 senede bitirdiği bölümü de 9-10 senede bitireceksin demektir.

ICreativee => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:22:37)
İki taraf da empatiden yoksun öküz insanlar barındırıyor ama şu anda üniversiteye kazanan arkadaşların biraz daha toleranslı olmaları gerekiyor. Sonuçta sende yazmışsın 3 senenin getirdiği psikolojiyi, üstlerine gitmek anlamsız.

Kreutz => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:23:52)
Ulan 2015 ten beri forumdayim bu sene harika embesil arkadaşlar var cok güzel ya valla forum forumluktan çıktı sidik yarışına döndü 2 sene önce buralar elmasti

kasabateam60 => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:23:59)
rica etsem isim verir misin? bundan sonra tek kelime yazmayayim.

gujunpyo => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:26:04)
elalemin derdinden kafayı yemişsiniz.ceza bittim geri döneyim foruma dedim dönmez olaydım.herkes sidik yarıştırma derdin.eskiden yaşadığımız coğrafya ortadoğu iken kafa yapısı olarak da ortadoğulu olmuşuz.ben bukadar başkasına karışan ırk görmedim.senin taş çatlasan alacağın 5k hadi 10k maaş olsun avrupada asgari ücretli alıyor.yiyin burda birbirinizi.

EfsaneMan => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:28:17)
3.Seneye kalanlarla derdiniz ne arkadaş rahat bırakın 2.seneye kalmak bile ölüm gibiyken bu cesareti göstermişler.

Susam7 => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:28:23)
Sen kimsin lan dümbük velet

Guest-7374848B3 => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 15:51:02)
Bu 2000-2001li arkadaşlar çok sıkıntılı arada düzgünler varda sizin gibileri anlamak zor. 3.senesinde girmiş diye adamda potansiyel yok gerizekalı sayıyorsunuz. Yazık vallahi

MrtGrmn1 => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 16:05:15)
Bence yanlış düşünüyorsun. Ben bu sene 3. yılımda tıp kazandım. Bu dünyada her şeyin bir bedeli vardır. Bunu sakın unutma.



Lisede iken 9 ve 10. sınıfta hiç çalışmadım. 11'de ufaktan başladım. Ben 2 kere mezuna kalarak lisede çalışmadığım dönemlerim cefasini ödedim. İlk senesinde tıp kazananlar ise benden daha önce dönemde yani lise döneminde o cefayı ödemişlerdi. Biz lisede gezerken onlar ders çalışıyordu. Son 2 yıldır onlar gezerken ben ders çalışıyordum. Bu kadar basit bir açıklaması var yani. Potansiyel ile alakalı bir durum değil

haskolastik => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 16:06:20)
Hocam sen 2010 diye diye inletiyordun buralari ne oldu o is :)

21_vage => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 16:42:39)
aman hocam sen iyi kurtarmışsın sabahtan beri asalaklardan linç yiyorum 128bin yaptım diye mezun oldugimda issiz kalcagimi söylüyorlar aç kalıcakmisim 5 sene sonra acıyorum böyle insanlara yemin ederim

itsmyturn_ => FORUMDA 3. SENEYE KALANLARIN DİLİNİN ÇOK UZUN OLMASI (19.8.2018 18:29:28)
< Resime gitmek için tıklayın >

Sayfa: [1]