Wan şifremi almak istiyorum ama alamıyorum. Yardımcı olabilecekler içeri lütfen. (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Superonline
Mesaj
DeathAnqeLs => Wan şifremi almak istiyorum ama alamıyorum. Yardımcı olabilecekler içeri lütfen. (17.8.2018 21:02:40)
Süperonline kullanmaktan memnunum lakin verdikleri modemler cidden çöp. zte marka modem ile ilk kurulumu yaptılar lan portundan ne bağlı olursa olsun 5-10 dkda bir lan kablosu çıkarılıp takılmış gibi yapıyordu 4 portunda da. Şimdi sağolsunlar değiştirip Hg255s taktılar bunun landa problem yok fakat hiç bir cihaz bir seferde otomatik olarak wifi bağlanmıyor illa modemi kapatıp açmak zorunda kalıyorum. Ayrıca yurt dışı kaynaklı kaspersky lisansım var kullanmak için vpn ihtiyacım var fakat herhangi bir vpn çalıştıramadım süperonline ile. Elimde bir adet ac68u var fakat bunu kullanabilmem için de wan şifreme ihtiyacım var bu konuda yardım edene çok hayır duası ederim. Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.

EnemyTerritory => Wan şifremi almak istiyorum ama alamıyorum. Yardımcı olabilecekler içeri lütfen. (17.8.2018 21:35:54)
quote:

Orijinalden alıntı: DeathAnqeLs

Süperonline kullanmaktan memnunum lakin verdikleri modemler cidden çöp. zte marka modem ile ilk kurulumu yaptılar lan portundan ne bağlı olursa olsun 5-10 dkda bir lan kablosu çıkarılıp takılmış gibi yapıyordu 4 portunda da. Şimdi sağolsunlar değiştirip Hg255s taktılar bunun landa problem yok fakat hiç bir cihaz bir seferde otomatik olarak wifi bağlanmıyor illa modemi kapatıp açmak zorunda kalıyorum. Ayrıca yurt dışı kaynaklı kaspersky lisansım var kullanmak için vpn ihtiyacım var fakat herhangi bir vpn çalıştıramadım süperonline ile. Elimde bir adet ac68u var fakat bunu kullanabilmem için de wan şifreme ihtiyacım var bu konuda yardım edene çok hayır duası ederim. Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.

http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=132525933

DeathAnqeLs => Wan şifremi almak istiyorum ama alamıyorum. Yardımcı olabilecekler içeri lütfen. (18.8.2018 01:20:40)
denedim ama sandbox login yaan ekranda kalıyor :( Siz daha önce çözüm bulabildiniz mi bu soruna ?

EnemyTerritory => Wan şifremi almak istiyorum ama alamıyorum. Yardımcı olabilecekler içeri lütfen. (18.8.2018 02:14:22)
quote:

Orijinalden alıntı: DeathAnqeLs

denedim ama sandbox login yaan ekranda kalıyor :( Siz daha önce çözüm bulabildiniz mi bu soruna ?

Virtualbox'tan sanal makinenin ayarlarına girip, ağ adaptörünün bridge(köprü) modda ve köprülendiği adaptörün de bilgisayarınız ethernet kartı olduğuna emin olun. Ondan sonra hg255s'in wan portundaki kabloyu çıkarın. Yeni bir ethernet kablosu alın. Bilgisayarınızın ethernet portundan, hg255s'in wan portuna ethernet kablosu ile bağlantı kurun. Hg255s'i kapatıp açın. Bu şekilde olması lazım.

DeathAnqeLs => Wan şifremi almak istiyorum ama alamıyorum. Yardımcı olabilecekler içeri lütfen. (18.8.2018 02:58:37)
Hocam çok teşekkürler wan şifresini buldum sonunda mac clonlama falan diyorlar ama öyle bir şey yapmam gerekiyor mu bilginiz var mı?

DeathAnqeLs => Wan şifremi almak istiyorum ama alamıyorum. Yardımcı olabilecekler içeri lütfen. (18.8.2018 03:22:38)
Vallahi size duacıyım hocam çok güzel oldu çok da iyi oldu gece gece çok teşekkürler.

EnemyTerritory => Wan şifremi almak istiyorum ama alamıyorum. Yardımcı olabilecekler içeri lütfen. (18.8.2018 03:30:15)
Önemli değil hocam altyapınız FTTH ise(daireye kadar fiber geliyor, ont denen ufak cihazla ethernete dönüştürülüyor ve huaweiye bağlanıyor.) mac klonlamanıza gerek yok. Mac klonlama sadece FTTB(Daireye ethernet kablosu geliyor, direkt huaweiye bağlanıyor. Ont yok.) ise gerekli oluyor. FTTH'de gerekli değil.

Sayfa: [1]