Gelecek ve para cidden sosyal medyada mı ? (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı
Mesaj
[A]narchy => Gelecek ve para cidden sosyal medyada mı ? (15.8.2018 18:46:23)
baya aylardır gelecek kaygısından dolayı ne yapıcaz ne edicezden kafayı yemek üzereydim ki foruma artık konu açma zamanı geldiğine inanıyorum.


öncelikle kimsenin parasında gözüm yok allah herkesin bereketini arttırsın sadece birazcık fikir almak istiyorum


Bugün twitch dediğimiz oyun platformunda gezinirken isim vermeden bazı büyük yayıncıların 4bin sub gibi rakamları gördüğünü gördüm ciddi anlamda gözlerime inanamadım.sub başına 5 dolar ödediğimiz sistemde 2.5 dolar amazona 2.5dolar yayıncılara kaldığını düşünürsek aylık on bin dolara yakın bi meblaya tekabül ediyor ki işin sponsor tarafını ve donate sistemine girmiyorum.Kısaca burda aylık on beş bin dolar civarı bi paradan bahsediyoruz diyebiliriz ki şuan ki kurla çevirmek bile istemiyorum.Çoğunu zamanında own3d.tv platformundan bilirim twitchin olmadığı zamanlardan ve bahsettiğim bu 2011 zamanlarında dota 1 yayınlarında sadece hobi olarak görürken bu işin bu zamanda bu kadar popüler olmasını anlıyamadım.Özellikle bizim ülkemizde hiç bi şekilde tutmıyacağını düşündüğüm sistem son 1-2 yıldır zirveyi oynuyor nerdeyse bundan 4-5 sene önce 4k sublar ,bu kadar popülerlik olucak deseler heralde güzel bi gülerdim.Şuan gelinen durum ise yukarda yazdığım gibi bizim gibi ekonomisi çöp bi ülkede bile insanlar sevdikleri yayıncıları bırak desteklemeyi şuan zengin ediyor aynı zamanda güzelce bi parayıda amazona veriyorlar dünyada heralde görülmemiştir verilen paradan %50 komisyon almak.


Youtube için artık insanlar sayfalarca yazdılar ama ben daha çok işin ince kısmıyla ilgileniyorum bugün youtubedada gördüğümüz üzere insanlar yönelim neredeyse o konuyla ilgili video çıkartmaya bayılıyor.Yönelimi kim belirliyor der iseniz genel olarak amerikan youtube trendi bugün amerikan youtube trendinde olan herhangi birşeyin aynısını türk youtubelar 2-3 gün için çekiyorlar tamam youtube belli bi miktar veriyor bu insanlara ama benim ilgimi çeken kısmı sponsor olan taraf şirketler reklamlarını radyolardan televizyonlardan bilboardlardan yaparken artık sosyal medya üzerinde yapmaya başlıyorlar bazı videolarda sponsor ücretlerinden bahseden insanların dediklerini duyunca ciddi anlamda bi hayatı sorgulamaya başladım 1milyon-2milyon tller havada uçuşuyor.


Şimdievet her mesleğin ilk %10u deliler gibi para kazanır o kısmı biliyoruz zaten ama asıl soru şuan sosyal medya dediğimiz şey dahada büyüyecek mi bugün youtube gider twitch gider ama gelecek olan x ve y ye yatırım yapılır mı ? bugün her hangi bi kızın telefonunda 10-12 civarı bu programlardan var erkeklerin bile artık 3-4 tanesini aktif kullandığını görüyoruz.Acaba kafayı buralara yorma vakti geldi mi ?

3DneBandim => Gelecek ve para cidden sosyal medyada mı ? (16.8.2018 02:09:46)
Youtuhe bitti, aklında güzel yaratıcı bir içerik var ise, facebook video veya amazom video yu bekle çıkar çıkmaz dal derim. O zamana kadar da instagram da deneyebilirsin, orda patlarsan tutulamazsın.

Yeongi => Gelecek ve para cidden sosyal medyada mı ? (16.8.2018 04:31:13)
www.zuzuko.com yerli sosyal medyawww.zuzuko.com

F E K E L İ => Gelecek ve para cidden sosyal medyada mı ? (16.8.2018 05:42:07)
Gelecek ve para gerçekten sosyal medyada. Twitch ve youtube örneği vermicem zaten bu iki platformda da ortalama bir izlenme sayısına sahip yayıncı çok deli para kaldırıyor ve herkes bunu biliyor. Ben instagram örneği vereyim. Çağrı Taner yıllardır ordan burdan buldugu paylaşımları sayfasında paylaşır durur. Peki günümüzde sonuç ne? İnstagramda 7 milyondan fazla, Facebook ve Twitterı bilmiyorum ama orada da bayağı fazla takipçiye sahip. Tek bir reklam anlaşmasından 10 Bin TL üstünde meblağ kazanıyor. Sosyal medya gerçekten çok güçlü ve çok etkili. Birçok haber kanalı fark ettiyseniz sosyal medyaya ağırlık vermeye başladı. Çünkü doğru adımlar ile milyonlara hitap etme fırsatı bulabildiğiniz bir mecra sosyal medya.

oyuna dair herşey => Gelecek ve para cidden sosyal medyada mı ? (18.8.2018 16:26:52)
ingilizce biliyorsan Gary Vaynerchuk'a bak, adam yıllardır diyor bunu, Vayner Media isminde bir şirketi var onada bak.

Sayfa: [1]