|
Bildirim
|
Büyük hacimli motorlar gözünüzü korkutmasın, yeni çaydanlık motorlu araçlar gibi 150.000-200.000'de ölmüyorlar.
Eskiden Honda Accord 3.0 V6 aracım vardı, 75.000 km'de almıştım, 270.000 km'de sattığımda hala sapasağlamdı. Volvo S80 T6'yı ise 95.000 km civarında alıp 220.000 km civarlarında satmıştım, sadece şanzımanını elden geçirtmem gerekmişti, ki S80 T6'lar da bu bir ihtiyaçtır. Ayrıca F sınıfı araç sahipleri iki kırmızı ışık arasında tam gaz hızlanmalar ile başkalarına birşey ispat derdinde olan insanlar da değil. Arabalar fazla hırpalanmıyor. Pek yüksek devir de görmüyorlar. Şu anda ben de çaydanlık motorlu bir BMW X1'e biniyorum. 0 km almıştım ve 98.000 km'ye geldi. Şimdi bu araba da çöp oldu mu? birkaç haftaya 100.000'i geçer. Şu 100.000 km saplantısından bu halkın vazgeçmesi lazım. Otomobilde bile tüketim toplumu gibi olduk. Borç-harç herkes arabasını yenileme telaşında, daha hiçbir tarafı bozulmadan. Ki bozulsa bile ne olur, tamir edilir, devam edilir. Arıza çıkarmadan satayım, yeni araba alayım anlayışını benimseyecek kadar zengin bir ülke değiliz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|