Şimdi Ara

125cc motorların içinde en çok devir yapan motor hangisi bilen veya sahibi olan varmı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
4.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aranızda aprilia rs 125 ve derbi 125 gibi motor kullanan varmı yada 125 cc olup en yüksek devir çeviren motor kaç bin devir çevirir.Bunu sormamın nedeni benim ybr 125 in racing tipi beyni yandı ve aprilia derbi gibi motorların beynini takmayı düşünüyorum.Mesela aprilia rs 125 kaç bin devre kadar çıkıyo.İlgilenirseniz sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguri88 -- 26 Mart 2007; 0:02:19 >



  • Bu arada beyin dediğimde kafanız karışmış olabilir.Benim beyin dediğim olay motorun c.d.ı ateşlemesi dediğimiz bir chip'tir.Bu chip bujinin ateşleme zamanını ayarlayan bi programa sahiptir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguri88 -- 24 Mart 2007; 23:46:14 >
  • Kimsede mi aprilia rs 125 yada derbi 125 yok.Yada bilen?....
  • http://www.motorcyclespecs.co.za/Index.htm

    bu sitede baya bi motor var. özelliklerine bakabilirsin hepsinin. ben delisi oldum bu aletlerin. kısmetse alacam bi tane .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dinçer

    http://www.motorcyclespecs.co.za/Index.htm

    bu sitede baya bi motor var. özelliklerine bakabilirsin hepsinin. ben delisi oldum bu aletlerin. kısmetse alacam bi tane .

    sende varmı varsa ne marka
  • uguri zannedersem 125 cc lik te en yüksek devir rx-115 veya rx-135 tir gerçi sen benden iyi bilirsin ama kesin bunlardan biridir bu kadar hızlı bi motorun devride yüksektir bide 4 vites olduğunu düşünürsek baya bii yyüksektir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esentepeli_90

    uguri zannedersem 125 cc lik te en yüksek devir rx-115 veya rx-135 tir gerçi sen benden iyi bilirsin ama kesin bunlardan biridir bu kadar hızlı bi motorun devride yüksektir bide 4 vites olduğunu düşünürsek baya bii yyüksektir

    O zaman öyle sorayım.Senin rx in devir saati var dimi.Varsa boştayken gazı sonuna kadar kökle bakalım devir saati nereye kadar gidiyor.Orjinal ybr lerin 11.000 den daha fazla gitmiyo mesela
  • konjektör diyorlar ona. her ünite her motora takılmaz. sana birşey sağlamaz. zarar verir sistemine. örneğin ybr yi 9500 devirin üzerinde uzun süre kullanırsan ısı artışından ve parçaların sürekli devirli çalışmasından tehlikeye girer. sen gidip ona 13000 devirlere çıkarırsan kısa zaman da alacağın tek şey yamulmuş ekzantrik dişlileri ve zinciridir.

    abartmayın ybr den çokşey beklemeyin. ybr ağır ve sadece 125 cc lik bir motor. görünüşte büyük olsada çok küçük bir motora sahip. yapıları fazla hıza uygun değildir. eğer hız istiyorsanız gidin hız yapabilen bir makine alın. onla 120 den yukarı yapamazsınız.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ReBeR

    konjektör diyorlar ona. her ünite her motora takılmaz. sana birşey sağlamaz. zarar verir sistemine. örneğin ybr yi 9500 devirin üzerinde uzun süre kullanırsan ısı artışından ve parçaların sürekli devirli çalışmasından tehlikeye girer. sen gidip ona 13000 devirlere çıkarırsan kısa zaman da alacağın tek şey yamulmuş ekzantrik dişlileri ve zinciridir.

    abartmayın ybr den çokşey beklemeyin. ybr ağır ve sadece 125 cc lik bir motor. görünüşte büyük olsada çok küçük bir motora sahip. yapıları fazla hıza uygun değildir. eğer hız istiyorsanız gidin hız yapabilen bir makine alın. onla 120 den yukarı yapamazsınız.

    Benim motora hiçbişey olmaz.Senin dediğin egzantrik dişlileri ve zinciri zaten modifiyeli.Grank dahi değişti.Şu an bile 155 yapıyo.Hem 180cc hacminde ve büyük bir karbüratör kullanıyorum.Şekli de cabası..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uguri88


    quote:

    Orjinalden alıntı: ReBeR

    konjektör diyorlar ona. her ünite her motora takılmaz. sana birşey sağlamaz. zarar verir sistemine. örneğin ybr yi 9500 devirin üzerinde uzun süre kullanırsan ısı artışından ve parçaların sürekli devirli çalışmasından tehlikeye girer. sen gidip ona 13000 devirlere çıkarırsan kısa zaman da alacağın tek şey yamulmuş ekzantrik dişlileri ve zinciridir.

    abartmayın ybr den çokşey beklemeyin. ybr ağır ve sadece 125 cc lik bir motor. görünüşte büyük olsada çok küçük bir motora sahip. yapıları fazla hıza uygun değildir. eğer hız istiyorsanız gidin hız yapabilen bir makine alın. onla 120 den yukarı yapamazsınız.

    Benim motora hiçbişey olmaz.Senin dediğin egzantrik dişlileri ve zinciri zaten modifiyeli.Grank dahi değişti.Şu an bile 155 yapıyo.Hem 180cc hacminde ve büyük bir karbüratör kullanıyorum.Şekli de cabası..


    garip ne diyeyim sana. ama dediklerini yaptıysan ne istiyorsun. 180 cc de kaç bg gücü hangi devirde elde ediyorsun? şasisi o kadar hızda oluşacak ivmeyi kaldıramaz ve ktm sxc 400 süpermoto bile maximum 150 yaparken. ve söylediğin geliştirmelr için harcadığın parayla ybr gibi bir vasat motorla uğraşmak yerine daha akılcı tercihler yapılabilir. yanlış anlama ama ya çok hayalperestsin yada ölçüm sistemlerinde ciddi hatalar var.




  • cbr 125r 12.000 i geçiyo diyolardı.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ReBeR


    quote:

    Orjinalden alıntı: uguri88


    quote:

    Orjinalden alıntı: ReBeR

    konjektör diyorlar ona. her ünite her motora takılmaz. sana birşey sağlamaz. zarar verir sistemine. örneğin ybr yi 9500 devirin üzerinde uzun süre kullanırsan ısı artışından ve parçaların sürekli devirli çalışmasından tehlikeye girer. sen gidip ona 13000 devirlere çıkarırsan kısa zaman da alacağın tek şey yamulmuş ekzantrik dişlileri ve zinciridir.

    abartmayın ybr den çokşey beklemeyin. ybr ağır ve sadece 125 cc lik bir motor. görünüşte büyük olsada çok küçük bir motora sahip. yapıları fazla hıza uygun değildir. eğer hız istiyorsanız gidin hız yapabilen bir makine alın. onla 120 den yukarı yapamazsınız.

    Benim motora hiçbişey olmaz.Senin dediğin egzantrik dişlileri ve zinciri zaten modifiyeli.Grank dahi değişti.Şu an bile 155 yapıyo.Hem 180cc hacminde ve büyük bir karbüratör kullanıyorum.Şekli de cabası..


    garip ne diyeyim sana. ama dediklerini yaptıysan ne istiyorsun. 180 cc de kaç bg gücü hangi devirde elde ediyorsun? şasisi o kadar hızda oluşacak ivmeyi kaldıramaz ve ktm sxc 400 süpermoto bile maximum 150 yaparken. ve söylediğin geliştirmelr için harcadığın parayla ybr gibi bir vasat motorla uğraşmak yerine daha akılcı tercihler yapılabilir. yanlış anlama ama ya çok hayalperestsin yada ölçüm sistemlerinde ciddi hatalar var.

    Bunu sadece modifiyeciler ve ybr125 sahibi olanlar anlayabilir.Ben motorumdan çok memnunum.Hem orjinalide 120 yapıyo zaten.Sadece dişli ve daha büyük lastik kullanmam bile yetiyordu ama motor çok zayıf kaldığından onu da güçlendirmek zorunda kaldım.Hem bunu bir cihazda değil gerçek hayatta deneyerek gördüm.Bu motora bu kadar masraf yapmamın sebebide tip olarak kendine has ruhu olmasıdır.Yakında bi fotğrafını göndereceğim o zaman görürsün.




  • görürüz birşey demedik. bende ybr kullandım. nasıl bir motor olup olmadığını biliyorum yani. kaza yapana kadar da çok sevdim. pek konforlu değildi ama çok az yakıyordu.

    birincisi, bende tek dişli küçülttüm hız olarak max 7 km arttı.

    ikincisi, eğer lastik ebatını büyütürsen sana kazanç değil düşüş sağlarsın.

    ne yaparsan yap ybr 155 yapmaz. dışını değiştirebilirsin, görselleştrip güzelleştirirebilirsin, ki bu güzel de olur. mesela ben bu aralar bir enduroyu baştan yaratıyorum buraya koyacam bitirince, ama böyle olanaksız şeylerden bahsetmek hoş değil. altlarında 125 , küçük motoru olanların bu komplekslerini anlamıyorum! tamam herkes sportlara özeniyor ama motorundan memnun olmak yetinmek gerekli

    şunu diyorum ybr 155 yapmaz (bende önceki yıllardaki deneyimlerimle döylüyorum). ya göstergen yanlıştır yada komplekslisindir. hacim büyütemezsin, okadar büyük hacimli silindir bloğa sızmaz. ybr n in blok et kalınlığı düşüktür tornaya girsede o kadar büyümez! ybr maksimum 150 olabilir! ancak motor komple değişirse olur. lütfen sallamayalım!




  • Merak etme benimde tecrübem var ben hergün sanayideyim.Sanayi havası kokusu alıyorum.Bu silindiri yapan usta ile ölçtük.Senin gibi kafamdan sallamıyorum.155 km hızı da benim ibreye göre değil pegoeot 206 ibresine göre söylüyorum.Öyle olsa bile niye benim motor honda cbx250 (twister) ile burun buruna gitsin.Bu damı yanlış.Hem bende 125cc küçük motor kompleksi yokki.Ben sana durumu şöyle özetleyeyim.motru mayıs 2005 te aldım ve fiyatı 2800ytl idi.Sonra modifiyeye başladım ve bana top. 400-450 ytl civarı fiyata patladı.motorun fiyatı top. 3250 civarı oldu.Zaten bundan sonra da yapacak bişeyim yok.Çünkü elimdeki bütün parayı bilinçli olarak kullandım.Anlıyacağın senin gibi varlıklı değiliz.Öyle enduro tipi motor almaya paramız yetmez.Ben bu motoru motosiklet kullanmaya başlangıç olsun dye değil ömür boyu kullanmak için aldım.Bilmem anlatabildimmi




  • 2 zamanli veya 4 zamanli motorlara sahip olanlarin değişiklik gösterecektir. ayrica 125 cc ve iki silindirli motosikletler de var. bu sebepten biraz daha dar kriter belirlersen daha iyi olur. örneğin 125cc 4 zamanli ve tek silindirli motosikletlerden, fabrika çıkış ayarlarina sahip ve seri üretimi yapilip yaygin olarak satilan motosikletlerin içinden honda cbr 125 in çevirebildiğinden fazla devir çevirebilen olduğunu zannetmiyorum.
  • kardeş motorun fotosu ile yaptığın modları tek tek madde madde yazarsan iyi olur
  • Fotoğrafı daha sonra gösteririm ama ben modifiye hakkında kısaca özetleyeyim:
    #Silindir büyültme(180cc hacminde)
    #32mm mikuni marka karbüratör ve özel yapım emme manifoldu
    #özel bir maddeden üretilmiş egzantrik dişlileri ve zinciri
    #özel yapım performans egzostu (tasarımını egzostçu ile beraber tasarladık ve yoshimura marka üçgen egzostlara çok benziyo)
    #100-90 Duro marka dubleks arka lastik
    #ön zincir dişli büyültme (15li)
    ve görünüşünde de bazı çin malı ıvır zıvırlar.Şimdi sadece alt granajı kaldı onuda bir alayım resmini ayrıntılı olarak göstereceğim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.