Şimdi Ara

NetSpeed'e geç(eme)me sürecim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
3
Favori
5.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • SOL Fiber 25 Mbit / 75 AKK taahhütüm 3 Mart'ta sonlanıyor.
    6 aylık taahhüt ile 60 TL kurulum ücreti almayan Netspeed'e deneme amaçlı geçmeye karar verdim.

    Seçtiğim Paket: VDSL Pro - 58 TL / ay
    50-75-100 Mbps'ye Kadar Hız
    4 Mbps'e Kadar Upload
    200 GB AKN
    AKN Sonrası Hız Down 24 / Up 2 Mbps

    Süreci paylaşayım, faydalanmak isteyenlere bilgi olsun. Güncelleme oldukça buraya yazacağım.

    11.02.2018 - Başvuru
    22:40'da 4440217 Çağrı merkezini aradım. Görüştüğüm arkadaş adres kontrolünden 75 MBit hız desteği olduğunu teyit etti. Eğer şebeke bağlantı sonrası 100 verirse ücretsiz güncelliyoruz dedi.
    3 gün içerisinde MNG Kargo ile sözleşme adresime yollanacakmış, Bunu okuyup imzalayıp TCKN içeren bir kimlik fotokopisiyle geriye yolladığımda yine 3 gün içerisinde randevu almak için aranacakmışım.
    Gelecek ekip modem dahil kurulumu yaparak devreye alacakmış.

    12.02.2018 - Kargo
    Sözleşme MNG Kargo ile yola çıkarılmış.

    13.02.2018 - Kargo
    Sözleşme MNG Kargo ile evime ulaştı. Sözleşmeyi imzalayıp yarın ücretsiz kargo ile geri yollayacağım.

    14.02.2018 - Sözleşme ve Kargo
    Sözleşmeyi doldururken Anne Kızlık Soyadı bilgisi istendiğini gördüm. Çağrı merkezini arayıp bu bilgiyi niye talep ettiklerini sordum. Bana iletilen "Güvenlik için TCKN ve Anne Kızlık Soyadı doğrulaması yapıyoruz".
    Ben de, bu bilgiyi banka vb finansal kurumlar ancak isteyebilir dedim. Cevaben "isterseniz doldurmayın" dedi.
    Doldurmadan verdim kargoya, bakalım sözleşmeyi devreye alırken ne tip bir sorun çıkacak..

    15.02.2018 - Netspeed’den arayıp sözleşmenin ellerine ulaştığını, bundan sonra ekiplerin arayıp randevu alacaklarını bildirdiler.

    16.02.2018 - Netspeed’den beni aramışlar, geri aradığımda telefonu açıyorlar ama niye arandığımı bana söyleyemediler. Başka bir yerlere aktardılar ama kimin niye aradığı bilinmiyor.

    17.02.2018 - Netspeed’den beni aramışlar, geri aradığımda telefonu açıyorlar ama niye arandığımı bana söyleyemediler. Başka bir yerlere aktardılar ama kimin niye aradığı bilinmiyor.
    Anlaşılan bu Netspeed’in çağrı merkezi yok, crm sistemleri yok, sadece farklı gruplar var ellerindeki iş listesine göre müşterileri arıyorlar.

    19.02.2018 - Geçen hafta beni arayan numarayı bu sefer açan kişi bilgiliydi, bana ulaşamadıkları için yönlendirme yapamadıklarını belirttiler. İletişimsizlik şikayetimi ilettim, ve süreçte 5 gün gecikme olduğunu belirttim. Teknik ekibin bana ulaşamadıkları için başka bir adrese kurulum yaptığını belirttiler ancak bu saçma geldiği için duymamış gibi davrandım.
    Randevu almak için beni arayacağını belirttiler.

    21.02.2018 - Netspeed'den aradılar, 22 Şubat saat 10:00'da teknik ekibin geleceği bildirildi. Randevu almak değil, randevu vermek gibi oldu ama buna da şükür.

    22.02.2018 - Bugün sabah gelmediler, aradım “yoğunluktan olmamış, yarın sabah 9:00” dediler. Böyle böyle 1 hafta geçti henüz hat bağlanmadı.

    23.02.2018 - Bugün sabah teknik bir arkadaş gelip hattı bağlamış ve "Gün içinde açılır" diyerek ayrılmış. Biraz evvel NetSpeed'i arayarak sordum, 4-8 saat arasında sisteme kullanıcı adınız düşecek, biz de size ileteceğiz ve hattınız aktif olacak dediler. Bakalım heyecanla bekliyorum

    24.02.2018 - 4-8 saat geçti, 30 saat oluyor hala dsl ışığı yanmadı. Bu hafta sonunu da yedik böylece

    26.02.2018 - Netspeed bugün halen DSL hattının aktif olmaması halinde beklemede idi ve Henüz kullanıcı adı ve şifresini de bilmiyordum.
    Diyalog şuna benzer şekilde gelişti;
    -Bağlantım halen yapılmadı
    -Bağlantınız 23 Şubat sabah 9:28 itibariyle yapılmış gözüküyor.
    -DSL ışığım yanmıyor, kullanıcı adım ve şifrem iletilmedi dolayısıyla bağlantı yapılmış durumda değil
    -Arıza bölümü ile görüşerek arıza kaydı açtırabilirsiniz.
    Teknik bölüm arıza kaydı açarak, apar topar kullanıcı adı ve şifresini bana ileterek bir şekilde ilerleme sağlamış gibi oldu.
    Daha evvelden kablo ile ilgili çalıştığım Elektrikçi arkadaşı tekrar çağırdım ve kutudaki bağlantıya baktırdım. TT'den gelen teknisyen Fiber dağıtım kutusuna değil, eski ankastre kutusuna bağlantı yapmış. Üstelik o kutu ile apartman dağıtım kutusu arasındaki kabloyu da uzay montaj yaparak çekmiş.
    Netspeed'i arayarak İptal etmek istediğimi belirttim.
    Dilekçe yolladılar, doldurtup mail attım.
    Bakalım bundan sonra nasıl bir macera bekliyor beni

    26.02.2018 - Netspeed'den arayarak iptal başvurumun kabul edildiğini ve bana herhangi bir ücret yansıtılmayacağını bildirdiler. Bostancı/Kozyatağı TT teknik ekiplerinden kaynaklı bir servis problemi olduğu ve iptalimin buna dayandığı konusunda mutabık kalmış olmak beni hem üzdü (NetSpeed kullanamıyorum) hem de sevindirdi (Sorunsuz ve ücretsiz iptal yapıldı)
    NetSpeed maceram da burada sonlandı (şimdilik).
    Fiber'e döneceğim - Vodafone mu Turkcell mi bakacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meke -- 26 Şubat 2018; 17:35:13 >







  • 
Sayfa: 1 sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.