Şimdi Ara

Burger King, McDonald's VB Müşteri Tipleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ikilemelerin arasinda virgul kullanilmaz.

    dir,dir

    sacma,sacma

    garip,garip
  • bende kasiyerlik yaptım 2 yıl seni çok iyi anlıyorum. bizim insanlarımız tam bir öküz. ne bi tebessüm ederler ne kibarlık. direk bildiğin öküz. bütün yaşam enerjimi alırdı o öküzler. saygısız kibirli suratsız o kadar çok insan geliyordu nefret ediyordum kasiyerlikten. sahte para yedirmeye çalışanlar tırnakçılık yapanlar. biz kültürlü falan değiliz. medeniyet yok. medeniyet avrupada. borç içindeyim çok kötü şeyler yaşıyorum hayattan nefret ediyorum ama hala mal gibi herkese güleryüzlü davranıyorum.
  • şahsen moralim bozukta olsa karşımdakine asla kaba davranmam o saydın nitelikteki insanların müsteri olmasıda gerekmez gereksiz tipler hayatta
  • 11 aydır burger kingde kasiyer olarak çalışıyorum su zamana kadar gözlemlediğim tüm müşteri tiplerini ve bizim o müşteriler hakkında düşündüklerimizi anlatacağım.

    1.Kararsız Müşteri: Yoğunluk sırasında iki saat ürün secemeyen seçtiğinde pişman olan, sabırsız müşteri tipidir.Nefret ederim.

    2.Egoist Müşteri:Cebi iki kuruş para görmüş kendini birşey zanneden, aslında çok ezik gözüken müşteri tipi.
    Nefret ederim.

    3.Sabirsiz Müşteri: Kapıdan girer girmez sipariş alan yokmu diye aglanir,genelde büyük ürünlerden satin alır.(XXl,Texas) gibi iki dk geçmesine rağmen siparişim nerede diye aglanir,normal küçük menü alan müşteriler onlardan önce gidince soylenmeye başlar.Nefret ederim

    4.Kaba Müşteri:Genelde yanında'ki arkadaşına dâhi kibar davranmaz,bilakis kasiyeden kibarlık bekler kendisi okuzdur.hosgeldiniz, afiyet olsun,merhaba, Sözcüklerine cevap vermez.Nefret ederim

    5.Çok sessiz konuşan müşteri tipi: Genelde çok sabırlı insanlardır ama o yoğunlukta ve sesin içinde resmen fisildayarak konuşurlar.
    İyi müşteri.

    6.(9.95,10,95'lik) Menü Severler:Genelde çoğu gençtir garip,garip special isterler burgerlerine,bir büyük boyda favorileri Genelde bu müşterileri severiz ama rest kapanmadan 3dk önce gelip tüm ekipmani bastam bastam actirdiklari zaman nefret ederiz.

    7.Memnuniyetsiz Müşteri:En illet müşteri türlerindendir sürekli dir,dir eder içeceği buzsuz veririz buzlu isterler,buzlu veririz buzsuz isterler,burgeri bitirip bu hic iho pismis ya da ben boyle istemiyordum diye aglanip degisim isterler,Nefretttt ederiz.

    8.Garip Special Seçimi olan müşteri tipi:Yogunluk esnasinda sacma, saçma şeyler isteyip üretimde ki elemaninda kasiyeride kanser ederler.
    Nefrer ederiz.

    9:Andaval müşteri tipi:Masada küllük olmasima rağmen yere sigara izmariti atar,Semsiyeligin içine çöp atar.
    Nefret ederim.

    10.Yan ürün olan musteri: Müdürlerimiz çok sever bizdd severiz,ne kadar cok yan urun satarsak(soğan halkasi,nugget, büyük,mega seçim) müdürlerimiz o kadar üstlerinden az laf isitip fazla para alıyorlar. Ama biz yani kirmizi,gri giyenler için hic bir şey fark etmiyor.

    11: Kibar müşteri: Yoğunluk da kasiyeri baski yapmayan, kibar ve güler yüzlü olan en sevdiğimiz müşteri tipidir.

    Daha çok var ama aklima bu kadar geldi dostlar.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeniBenSevdim..

    bende kasiyerlik yaptım 2 yıl seni çok iyi anlıyorum. bizim insanlarımız tam bir öküz. ne bi tebessüm ederler ne kibarlık. direk bildiğin öküz. bütün yaşam enerjimi alırdı o öküzler. saygısız kibirli suratsız o kadar çok insan geliyordu nefret ediyordum kasiyerlikten. sahte para yedirmeye çalışanlar tırnakçılık yapanlar. biz kültürlü falan değiliz. medeniyet yok. medeniyet avrupada. borç içindeyim çok kötü şeyler yaşıyorum hayattan nefret ediyorum ama hala mal gibi herkese güleryüzlü davranıyorum.

    bende 2 ay kadar yaptim mcdonalds da seni gayet iyi anliyorum ama kafana takma 2 dakika sonra gidicek o insan senin hayatinda kalici degil bozma moralini o onlarin öküzlüğü onlara en fazla acırsın




  • İşini adam gibi yapmayip millete sürekli surat asan kasiyer

    Nefret ederiz.
  • Ben 5 oluyorum ,biri menüyü verirken afiyet olsun derse teşekkür ederim,ama bazıları bir afiyet olsun bile demiyor.bende hiçbişey demiyorum o zaman.
  • Kış günü buz olmasın diyorum. Hep buzlu geliyor içecek bende cinslik yapmış olmayım diye geri götürmüyorum. Dalgınlık mı sallamıyor mu anlamadım.
  • Herhangi bir eksik gördüğünüz birşey varsa fisim arkasında ki anketi yapin ona cok onem veriyor müdürler.

    Tum mesajlara tek tek bakıyorlar.
  • Sen önce Türkçe imla kurallarını öğren ondan sonra müşterilere nefretini kusarsın.
  • Beyoğlu şubesi en tırt şubeniz herhalde, double texas smokehouse menü istedim küfür gibi gülerek getirdiler. Başta anlamadım niye eşek gibi gülüyorlar, neyse zaten açım ve babamda yanımda diyerekten ses etmedim. Ama tövbe ettim o gün bugündür daha gitmedim.
  • Hiçbirine uymuyorum.
  • Samsunda mı çalışıyorsun hacı?
  • Bir tane süper boy big mac.İçecek kola olsun.Ketçap mayonez.

    Hep böyle diyorum hocam beni sever misiniz :d
  • Bizim okuldaki fakir tipler gidiyor genelde.



    Not: bilkent
  • 6. madde Ne yapayım hocam para yok büyük boy patatesle anca doyuyorum.
  • Teşekkürler bilgilendirme icin.
  • Genel olarak elemanlarin %80'i kötü müşteriyi de anlamak lazim ama eleman yok adam akilli egitim verene kadar 1 yıl geçiyor zaten o zamana kadar 10 defa isten çıkıyorlar..
  • Ragnarok. R kullanıcısına yanıt
    Severiz
  • 07kubi07 kullanıcısına yanıt
    evet
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.