Öncelikle iyi akşamlar . ben kasım 2016 arçelikten lenovo marka bilgisayar aldım . 26 aralık 2017 tarihinde bilgisayarım ısınma kasma ve takılma sorunu için garantiye göndermelerini istedim . ve teslim ettim . 17 ocak 2018 de bilgisayarım geldi dediler gittim aldım ama ne garantiye gönderirken ne de alırken garanti sonuç kağıdı alamadım . bana sözlü şekilde ne lazımsa yapıldı dediler . bende eve geldim bilgisayarımı açtım aynı gönderdiğim gibi . windows günlüğünü açtım 30 aralık 2017 2 saat 9 ocak 2018 15 dakika açılıp kapanmış . ama hiç bir şey yapmamışlar. nasıl gönderdiysem öyle geri aldım . ve garanti kağıdıda kutuda yoktu . şimdi bu durumda ne yapmalıyım yarın lenovo servisi arayacağım ve durumu izah edeceğim eğer garantiye gitmediyse ne yapmam gerekiyor. 20 gün mağdur oldum beni kandırmışlar . ve elimde belge de yok . cevaplarsanız sevinirim . herkese hayırlı günler .
Hocam en büyük hatanız götürüp Arçelik bayisine vermeniz olmuş. Böyle yerler sadece satarken ilgilenirler. En baştan Lenovo servisine gonderseydin keşke. 20 gün için geçmiş olsun. Hiç bir şey yapamazsın. Bilgisayarı bozup geri verseler bile bir şey yapamazdın diye düşünüyorum. Yine iyi kurtarmaşsın. Artık işin Lenovo yetkili servis ile.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme