Şimdi Ara

Türknet ile ilgili sorunlarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba; bende geçtiğimiz pazar itibariyle türknet kullanmaya başladım yaşadığım sıkıntılar şöyle (kendi uğraşlarımla halledebildiklerimi yazmayacağım)

    1-türknet tarafından tarafıma tahsis edilmiş olarak görünen sabit telefon numarası aktif değil. "Aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor " yani telefon hattını konuşma için kullanamıyorum.
    2- Pazar günü aktivasyonu gerçekleştirilen bağlantım 1,8mbit ile sınırlandırılmış, dolayısıyla 1.8mbit max bağlantı alıyorum. Adsl olarak aktif olmuş hat vdsl ile ayarladığımda bağlantı alamıyorum. Konu ile ilgili online işlemlerden tarife yükseltme başvurusu yaptım Aralık 1 itibariyle talebim gerçekleşecekmiş ne alaka? En azından Aralık 1 e kadar adsl den en yüksek hız olan 24mbit alayım. Modemin vdsl2 destekli asus ac52u. Hattımdaki snr değeri 40.9 görünüyor modemde yani gayet iyi. Başvurumdan önce sitenizden yaptığım hız testinde 35mbit internet verileceği görünüyordu o sebeple geçmiştim türknete. Müşteri hizmetleri ile kesinlikle konuşulmuyor. Arıza kaydı bıraksamda aramıyorlar. Bir muhatap yok kesinlikle doğru düzgün. Buradaki türknet destek personeli forumda yok 5 gündür. PM attım foruma girmediği için görmemiş.
    Sizce 1 Aralık A kadar beklemelimiyim? Yani 1 aralıkta bana vaat edilen 35mbit i alırmıyım? Yoksa internet aboneliğimi iptal mi ettirmeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • numara için bir şey diyemem ama arıza kaydı açıp modeme gelen hız değerlerinin görüntüsünü bir siteye yükleyip link olarak yükleyin düzelecektir içine de vdsl geçiş için de başvuru yaptım onu da hızlandırın diye not düşün. Arıza kaydı açmadan işlem yapmazlar. Bir de aynısını mail olarak musterihizmetleri@turk.net e gönderin (yanlış yazmış olabilirim netten siz kontrol edersiniz)

    Ses içindE;

    http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php

    buradan numara sorgulama yapın büyük ihtimal şöyle hata alıcaksınız;

    Sorgulama servisinden hata döndü. Hata kodu:121, hata detayı:HATA!!! Belirtilen ......... PSTN Numarasi icin TMS tarafinda abonelik bulunamadi. Detay : Belirtilen PSTN Numarasina ait Sebeke Bilgisi Bulunamadi!

    beni numara aktivasyonumu yapmamışsınız diye arıza kaydı açın ve yine mail e ekleyin (ekran görüntüsü de ekleyin)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.