Şimdi Ara

Motor Yağlarında Uygun Kampanya - Hemde Kargo Ücretsiz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
10
Favori
6.701
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli motorlu taşıt sahibi forum üyeleri, sevgili Galyalılar!

    Motor yağı acaba arabama ne kullansam, ne uygun olur diye kulaktan duyma seçilmemeli. Her motor üreticisi yağlar üstünde testler yapar ve benim ürettiğim bu motorda şu yağı kullanmalısın der. Motor seri numaranızda, motor bloğunun kodu olur. O motor blogu kodu size ihtiyacınız olan yağın teknik verilerini verir.
    NOT : LÜTFEN ÖZEL MESAJLA "Arabam şu ne yağ kullanmalıyım" diye sormayın bana, cevap verecek zamanım da yok. Yağ satıcısı da değilim, yazımda size doğru yağ seçimi nasıl yapılır anlattım zaten, bir zahmet okuyun.

    Motor üreticisi diyor ki;
    -Motoru üretirken şu metal alaşımı kullandım, aşınma direnci budur
    -Motorum şu sıkıştırma oranına sahip, içerde şöyle basınç oluşuyor, sıcaklık böyle oluyor.
    -Sıcaklıklara göre yağın akıcılığı şu değerde olmalı ısındıkça şöyle koyulaşmalı.
    -Yarı sentetik, mineral ya da tam sentetik yağlardan hangisinin daha uygun olduğu
    -Yağın yanma ve buharlaşma sıcaklığı en az şu kadar olmalı.
    -Metal üstünde şu kadar eğimli yüzeyde, yağın akıcılığı şu seviyede olmalı ki akıp gitmesin

    İşte bunları da standarda bağlayalım demiş. Her yağ bu testlerden geçsin ve standartlarını belirten ifadeler kullananım demişler.
    API, ACEA, JASO gibi uluslar arası standartlar çıkmış ortaya.


    Yapmanız gereken motorunuzun seri numarasındaki blok numarasını internetten aratıp yağ ihtiyacını bulmak. Bu bilgi aracınızın kullanma kılavuzunda da var. Aldığınız yağ ambalajı üstünde göreceksiniz standart ve sınıfını.

    Adana'da yaşayanla Erzurum'da yaşayan bir olmaz diye de 10w-50, 0w-30 gibi değerleri koymuşlar iklim sıcaklığına göre. Ona göre ihtiyacınızı belirleyeceksiniz.

    "Otomobilden anlarım" diyen nice arkadaşım ve "benden daha iyi usta yok şu ülkede" diyen usta bu konuları anlatınca bana sorar oldu, hatta netten ben getirtiyorum onların yağlarını da. Yıllarca bildiklerini yapmışlar sorun çıkmamış belki ama doğru yağla araçları rahatladı, sessizleşti.

    Renault, Opel, Mitsubishi araçlarımız var. İnanın servis dahi ihtiyacından daha kalın yağ kullanabiliyor. Zaten varil yağdan koyuyorlar arabanıza.

    Bir de şunu anladım. Daha kalın yağ koyabiliyorlar ki 4 ay sonra aracım yağ yakıyor demeyin. Çünkü araçların kilometreleri oynanmış ve ya tüplü kullanıldığı için motorun ömrü az, zaten yeterince aşınmış ve bakımsız olabilir. İşte bu da yağ yakmaya sebep. Senle uğraşacağına kamyonete konulacak yağ koyabilirler aracına.

    Megane2 aracımız vardı eskiden, yıllarca servis ihtiyacından daha kalın yağ koydu ve hakikaten servis bilgileri öyle gösteriyordu ama sonra kendimiz yağ değişimi yapmaya ve yağa dikkat etmeye başladık. Eskiden servis 10w yağ koyarken biz 0w koyduk ve motor sessizleşti. Yarı sentetik yerine tam sentetik yağ aldık. Daha akışkan yağ, motor içinde daha rahat hareket sağlıyor ve bu da motorun ataklığına etki ediyordu. Ayrıca yol yapıp da kaputu açınca yüzünüze vuran motor sıcaklığı azaldı, fan çalışmaya gerek duymadı neredeyse. Yıllarca ne yağ yaktı ne sorun çıkardı çünkü artık tam ihtiyacı olan yağı kullandık. 150bin km'de 11 yaşında sattık ve expertizde %88 motor çıktı. Kompresyon testleri de %92-93-90-92 çıkmıştı.


    Bir de üniversitede Gemi İnsaatı Mühendisliği hocasının anlattığı bir hikayeyi anlatayım. Bana o bölümdeki yurt arkadaşım anlatmıştı.
    -Tecrübesi 3-5yıllık bir gemi makinaları mühendisi uzun yol gemisinde işe başlamış. Rutin kontroller yaparken, deneyimli bir tekniker ile yağ kalitesini kontrol etmeleri gerekmiş. Yağ teknikeri makineden aldığı yağı parmağı ile kontrol etmiş ve "bu yağ incelmiş, acil gemiyi durdurup yağı değiştirmemiz gerekli" demiş. Mühendis de adama güvenerek ve aciliyet içinde yetkililere bilgi verip açık denizde BP'nin bir yağ tankerini çağırmış değişim için. Üstelik yağın da daha ömrü olması gerekiyormuş. Sanırım eski yağ denize salınmış(bundan emin değilim, yağ denize salınmaz heralde) ve BP yağ değişimi yapmış isteği yerine getirmiş. Sonra gemi sahibi şirket yağın ömrü erken bitti, fazladan masraf yaptık diye davalık olmuş BP ile. BP'de yağ numunesinde yağın ömrünün bitmediğini ve açtıkları dava ile itibarlarına leke düşürdükleri için karşı dava açmış falan.

    Özet şu "Yağın ömrünün bittiği parmakla anlaşılmaz, testleri vardır, bilimi vardır" 6000km ömrü olan yağ 3000km'de kararabilir haliyle hatta daha incelebilir ama yağ işini yapıyordur. Motor ısınınca sabit kalmaz, sıcaklığa göre akışkanlığını koruması ve yanmaması için teknolojiler barındırır. Isıyla yoğunlaşsın, yüksek devirde de motoru korusun diye yağ yapısı oynanıyor. Parmağınızla yoklayıp bu yağ incelmiş dediğiniz yağ, motor yüksek sıcaklıklara çıktığında soğuk halinden daha koyu bir hale gelebiliyor türüne göre. Yani metalden su gibi akıl gitmiyor. İşte böyle katkılar var yağlarda, motoru her durumda korusun diye. Yani yağınızın kilometre ömrüne güvenin. Otomobilinin delisi bir arkadaşım normalde 15bin km ömürlü 100 liralık A marka yağ alsa ve yağını 12-13bin km'de değiştirse yeterli olacakken 200 liralık 30bin km ömrü olan B yağını alıyor fakat yağı 15bin km'de değiştiriyor yine. Yağ tam en güzel performansını bulmuşken yağı çöp ediyor hem para israf ediyor hem de çevreyi kirletiyor, dünya kaynaklarını tüketiyor. Yağ ve motorun en uyumlu olduğu zamanları görmeden, yağ daha yarı ömründeyken taze yağ koyarak motoru koruduğunu sanıyor.


    Mühendis konusunda dönelim. Gemi mühendisi orada eğitimini almış olması gerektiği testleri yapmalıydı ve karar vermeliydi


    Bu forumda paylaşım yapacak, okuyacak kadar netle haşır neşir insanların kendi aracını ve ihtiyaçlarını tanıması en doğrusu olacaktır. Sağdan soldan fikir alarak yanılmak pek hoş olmaz. Ama aracınız rektefiyelidir, silindir büyütmüştür, yıllarca tüp kullanıp veya çok km yapıp aşınmıştır o noktada yağ yakma eğilimi olabilir. Çünkü artık motor ömrü azaldığı için onun bile standart değerleri bozulmuştur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoturk -- 11 Ocak 2018; 11:50:35 >




  • Değerli motorlu taşıt sahibi forum üyeleri, sevgili Galyalılar!

    Motor yağı acaba arabama ne kullansam, ne uygun olur diye kulaktan duyma seçilmemeli. Her motor üreticisi yağlar üstünde testler yapar ve benim ürettiğim bu motorda şu yağı kullanmalısın der. Motor seri numaranızda, motor bloğunun kodu olur. O motor blogu kodu size ihtiyacınız olan yağın teknik verilerini verir.
    NOT : LÜTFEN ÖZEL MESAJLA "Arabam şu ne yağ kullanmalıyım" diye sormayın bana, cevap verecek zamanım da yok. Yağ satıcısı da değilim, yazımda size doğru yağ seçimi nasıl yapılır anlattım zaten, bir zahmet okuyun.

    Motor üreticisi diyor ki;
    -Motoru üretirken şu metal alaşımı kullandım, aşınma direnci budur
    -Motorum şu sıkıştırma oranına sahip, içerde şöyle basınç oluşuyor, sıcaklık böyle oluyor.
    -Sıcaklıklara göre yağın akıcılığı şu değerde olmalı ısındıkça şöyle koyulaşmalı.
    -Yarı sentetik, mineral ya da tam sentetik yağlardan hangisinin daha uygun olduğu
    -Yağın yanma ve buharlaşma sıcaklığı en az şu kadar olmalı.
    -Metal üstünde şu kadar eğimli yüzeyde, yağın akıcılığı şu seviyede olmalı ki akıp gitmesin

    İşte bunları da standarda bağlayalım demiş. Her yağ bu testlerden geçsin ve standartlarını belirten ifadeler kullananım demişler.
    API, ACEA, JASO gibi uluslar arası standartlar çıkmış ortaya.


    Yapmanız gereken motorunuzun seri numarasındaki blok numarasını internetten aratıp yağ ihtiyacını bulmak. Bu bilgi aracınızın kullanma kılavuzunda da var. Aldığınız yağ ambalajı üstünde göreceksiniz standart ve sınıfını.

    Adana'da yaşayanla Erzurum'da yaşayan bir olmaz diye de 10w-50, 0w-30 gibi değerleri koymuşlar iklim sıcaklığına göre. Ona göre ihtiyacınızı belirleyeceksiniz.

    "Otomobilden anlarım" diyen nice arkadaşım ve "benden daha iyi usta yok şu ülkede" diyen usta bu konuları anlatınca bana sorar oldu, hatta netten ben getirtiyorum onların yağlarını da. Yıllarca bildiklerini yapmışlar sorun çıkmamış belki ama doğru yağla araçları rahatladı, sessizleşti.

    Renault, Opel, Mitsubishi araçlarımız var. İnanın servis dahi ihtiyacından daha kalın yağ kullanabiliyor. Zaten varil yağdan koyuyorlar arabanıza.

    Bir de şunu anladım. Daha kalın yağ koyabiliyorlar ki 4 ay sonra aracım yağ yakıyor demeyin. Çünkü araçların kilometreleri oynanmış ve ya tüplü kullanıldığı için motorun ömrü az, zaten yeterince aşınmış ve bakımsız olabilir. İşte bu da yağ yakmaya sebep. Senle uğraşacağına kamyonete konulacak yağ koyabilirler aracına.

    Megane2 aracımız vardı eskiden, yıllarca servis ihtiyacından daha kalın yağ koydu ve hakikaten servis bilgileri öyle gösteriyordu ama sonra kendimiz yağ değişimi yapmaya ve yağa dikkat etmeye başladık. Eskiden servis 10w yağ koyarken biz 0w koyduk ve motor sessizleşti. Yarı sentetik yerine tam sentetik yağ aldık. Daha akışkan yağ, motor içinde daha rahat hareket sağlıyor ve bu da motorun ataklığına etki ediyordu. Ayrıca yol yapıp da kaputu açınca yüzünüze vuran motor sıcaklığı azaldı, fan çalışmaya gerek duymadı neredeyse. Yıllarca ne yağ yaktı ne sorun çıkardı çünkü artık tam ihtiyacı olan yağı kullandık. 150bin km'de 11 yaşında sattık ve expertizde %88 motor çıktı. Kompresyon testleri de %92-93-90-92 çıkmıştı.


    Bir de üniversitede Gemi İnsaatı Mühendisliği hocasının anlattığı bir hikayeyi anlatayım. Bana o bölümdeki yurt arkadaşım anlatmıştı.
    -Tecrübesi 3-5yıllık bir gemi makinaları mühendisi uzun yol gemisinde işe başlamış. Rutin kontroller yaparken, deneyimli bir tekniker ile yağ kalitesini kontrol etmeleri gerekmiş. Yağ teknikeri makineden aldığı yağı parmağı ile kontrol etmiş ve "bu yağ incelmiş, acil gemiyi durdurup yağı değiştirmemiz gerekli" demiş. Mühendis de adama güvenerek ve aciliyet içinde yetkililere bilgi verip açık denizde BP'nin bir yağ tankerini çağırmış değişim için. Üstelik yağın da daha ömrü olması gerekiyormuş. Sanırım eski yağ denize salınmış(bundan emin değilim, yağ denize salınmaz heralde) ve BP yağ değişimi yapmış isteği yerine getirmiş. Sonra gemi sahibi şirket yağın ömrü erken bitti, fazladan masraf yaptık diye davalık olmuş BP ile. BP'de yağ numunesinde yağın ömrünün bitmediğini ve açtıkları dava ile itibarlarına leke düşürdükleri için karşı dava açmış falan.

    Özet şu "Yağın ömrünün bittiği parmakla anlaşılmaz, testleri vardır, bilimi vardır" 6000km ömrü olan yağ 3000km'de kararabilir haliyle hatta daha incelebilir ama yağ işini yapıyordur. Motor ısınınca sabit kalmaz, sıcaklığa göre akışkanlığını koruması ve yanmaması için teknolojiler barındırır. Isıyla yoğunlaşsın, yüksek devirde de motoru korusun diye yağ yapısı oynanıyor. Parmağınızla yoklayıp bu yağ incelmiş dediğiniz yağ, motor yüksek sıcaklıklara çıktığında soğuk halinden daha koyu bir hale gelebiliyor türüne göre. Yani metalden su gibi akıl gitmiyor. İşte böyle katkılar var yağlarda, motoru her durumda korusun diye. Yani yağınızın kilometre ömrüne güvenin. Otomobilinin delisi bir arkadaşım normalde 15bin km ömürlü 100 liralık A marka yağ alsa ve yağını 12-13bin km'de değiştirse yeterli olacakken 200 liralık 30bin km ömrü olan B yağını alıyor fakat yağı 15bin km'de değiştiriyor yine. Yağ tam en güzel performansını bulmuşken yağı çöp ediyor hem para israf ediyor hem de çevreyi kirletiyor, dünya kaynaklarını tüketiyor. Yağ ve motorun en uyumlu olduğu zamanları görmeden, yağ daha yarı ömründeyken taze yağ koyarak motoru koruduğunu sanıyor.


    Mühendis konusunda dönelim. Gemi mühendisi orada eğitimini almış olması gerektiği testleri yapmalıydı ve karar vermeliydi


    Bu forumda paylaşım yapacak, okuyacak kadar netle haşır neşir insanların kendi aracını ve ihtiyaçlarını tanıması en doğrusu olacaktır. Sağdan soldan fikir alarak yanılmak pek hoş olmaz. Ama aracınız rektefiyelidir, silindir büyütmüştür, yıllarca tüp kullanıp veya çok km yapıp aşınmıştır o noktada yağ yakma eğilimi olabilir. Çünkü artık motor ömrü azaldığı için onun bile standart değerleri bozulmuştur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxlboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meticulous


    quote:

    Orijinalden alıntı: xxlboy

    Hala 5lt leri çıkmadı mı bunların !

    Lan ne kafasız adamlar.

    her yıl 4 + 1 lt alıp 1 lt de kazık yiyip duruyoruz !



    siz kazık yiyin diye 5 litrelik üretmiyorlar.

    Yiğenim sen o küçük aklını başka yere sakla.

    Amazon.de den 5lt sini 2 hafta önce 135 tl den ayağıma kadar getirttim.

    https://www.amazon.de/Castrol-15669E-Motor%C3%B6l-Titanium-5W-30/dp/B013DY5GY4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1510901682&sr=8-1&keywords=castrol+edge+5w-30&dpID=41Z8TcB4nOL&preST=_SY300_QL70_&dpSrc=srch

    önce 60eur gutscheine 9 EUR kupon hediye alıyorsun, sonra 2 tane bundan ısmarlıyorsun.

    Sen öyle gereksiz laf sokma yarışına gireceğini boş zamanlarında beyin cimnastiği yap.

    Sen o küçük aklını fazla üzme diye , yolu yöntemide söylüyorum



    O zaman siz kazık yiyin diye ülkemize 5 litrelik getirmiyorlar olarak düzeltiyorum. Laf sokma amacım da yoktu bunu yazarken. Ciddi anlamda tuketiciyi kaziklamak icin 5 litrenin olmadığını yazdım.



    Madem yolu biliyormussunuz, neden agliyorsunuz 5 litrelik yok diye hem?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 17 Kasım 2017; 10:35:48 >




  • vay canına yağlarda fena zamlanmış

    geçen hafta hb. dan Castrol Edge FST 5W-30 yağı 95 tl.ye almıştım , o gün % 10 indirim vardı ,birde 25 tl. hediye çeki vermişti (anket dolduranlara)
    gerçi Aralık 2016 göndermişler ama bence çok önemli değil , misal Mart 2017 olsa ne fark edecekti ?
    hatta 1 senede motor yağının bozulacağına şahsen inanmıyorum (kapağı açılmamış ise)
  • Hocam filtre setleri ile komple set olarak kampanya yapsanız çok iyi olur takipteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meticulous


    quote:

    Orijinalden alıntı: xxlboy

    Hala 5lt leri çıkmadı mı bunların !

    Lan ne kafasız adamlar.

    her yıl 4 + 1 lt alıp 1 lt de kazık yiyip duruyoruz !



    siz kazık yiyin diye 5 litrelik üretmiyorlar.

    Yiğenim sen o küçük aklını başka yere sakla.

    Amazon.de den 5lt sini 2 hafta önce 135 tl den ayağıma kadar getirttim.

    https://www.amazon.de/Castrol-15669E-Motor%C3%B6l-Titanium-5W-30/dp/B013DY5GY4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1510901682&sr=8-1&keywords=castrol+edge+5w-30&dpID=41Z8TcB4nOL&preST=_SY300_QL70_&dpSrc=srch

    önce 60eur gutscheine 9 EUR kupon hediye alıyorsun, sonra 2 tane bundan ısmarlıyorsun.

    Sen öyle gereksiz laf sokma yarışına gireceğini boş zamanlarında beyin cimnastiği yap.

    Sen o küçük aklını fazla üzme diye , yolu yöntemide söylüyorum




  • Arkadaşlar Merhaba.
    İlk konumuzu buradan 2012 yılında açmıştık ve ilk motor yağı satışına Türkiye'de internetten satışını donanimhaber.com üzerinden gerçektirmiştik.Hatta fotoğrafını çektiğim tüm ürünler bugün hala büyük internet alışverişlerinde kullanmaya devam ediyor.

    Bugün açacağım konu yıl sonuna kadar geçerli olacaktır. Castrol'ün bazı ürünlerinde yıl sonuna kadar kampanya yapmaya tekrar karar verdik. Ürünlerimiz orjinal ve Türkiye fabrika çıkışlıdır ve hepsi 2017 üretimdir. Ürünler ücretsiz olarak fiyat sınırı olmadan güvenli bir şekilde kargolanıp gönderilecektir. Kargo takip numarası mail sizlere iletilecektir.

    Önceki konulardan yapmış olduğum satışlarımdan benim için yapılan yorumlara bakabilirsiniz.Sitemizden SSL ile güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.Ayrıca müşteri hizmetleri numaramızdan bizi arayıp motor yağı ile ilgili her türlü bilgiyi bizden alabilirsiniz.Toptan olarak satışımız yoktur. Kampanya yaptığım ürünlerin listesi, fiyatı ve linkleri aşağıdadır. Ayrıca isteyenler Axess ve Cardfinans ile ürünleri 12 taksite varan koşullarda satın alabilirler.
    Herkese İyi Alışverişler.

    Site Adresi:http://www.madeniyag.net

    Castrol Edge Titanium 5W-40 4 LT - 102,90

    Castrol Edge Titanium 5W-30 4 LT - 129,90



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silverhands -- 17 Kasım 2017; 1:28:55 >







  • Hala 5lt leri çıkmadı mı bunların !

    Lan ne kafasız adamlar.

    her yıl 4 + 1 lt alıp 1 lt de kazık yiyip duruyoruz !
  • Castrol 5w-20 yağ arıyorum 4lt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxlboy

    Hala 5lt leri çıkmadı mı bunların !

    Lan ne kafasız adamlar.

    her yıl 4 + 1 lt alıp 1 lt de kazık yiyip duruyoruz !



    siz kazık yiyin diye 5 litrelik üretmiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: st.hackan

    Hocam, siz 10-40 olup da tam sentetik olan bir yağ biliyor musunuz? benim piyasada gördüğüm 10-40 yağların tamamında "semi-synthetic" ya da "part sythetic" yazıyor. bu yarı sentetik demek. eski teknoloji dememin sebebi budur.

    Hocam yağın sentetik olup olmaması önemli değil. Önemli olan sana uygun iklim şartlarına en uygun kalıklıkta olanı kullanmaktır. Sıcak bir iklimde yaşıyorsan 5-30 a 2 katı para vermenin anlamı yok. bunu demek istedim sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxlboy

    Hala 5lt leri çıkmadı mı bunların !

    Lan ne kafasız adamlar.

    her yıl 4 + 1 lt alıp 1 lt de kazık yiyip duruyoruz !



    Shell Helix Ultra'nın 5 lt'lik ambalajları var.

    Kalite olarak aynı segmentte yağlar.. Boşuna Edge'e fazla para vermene gerek yok.
  • Düşüncenize saygı duyuyorum, o yüzden gereksiz bir tartışma yaratıyormuşum gibi görünmek istemem, ancak tam sentetik yağ ile yarı sentetik yağlar arasında önemli farklar var. En bariz farklar ise yüksek performans, motor sağlığı (tam sentetik daha az aşınmaya sebep olur) ve daha yüksek oranda viskozite stabilitesidir.
  • Hocan lütfen yanlış anlaşılmasın; ama bu motor yağlarının özellikle Castrol'ün piyasada çok sahtesi varmış, en kolay pazarlama yöntemi de internet üzerinden yapılıyor demişti bir arkadaş.

    Sizin ürününüz için konuşmuyorum, genel olarak yağın Sahte/Orjinal olduğunu nasıl anlarız?
  • motul varken Castrol alınmaz. denemeyenlerin mutlaka denemesini öneririm.
  • aybasan kullanıcısına yanıt
    ilginç. Castrol ile motul arasında kimyasal baz olarak belirli bir segment farkı var. derecelendirme sisteminin ismini şu an hatırlamıyorum içeriklerinin kaliteleri farklı. aldığınız yağ aracınıza uygun olmayabilir bir sürü farklı kod var.



    belki yaz-kış farkı olmuştur gerçi test mekanizması motor sesi ve kulak olunca oldukça farklı şeyler yaşanabilir. benim dediğim teknolojik fark. sulu supangle ile sütlü supangle gibi, şimdi örnek bulamadım :)
  • teknoturk kullanıcısına yanıt
    Kararan yağ iyidir. Çalışan, iş yapan yağ kararır. Şu kadar kilometre yaptım, yağ hala şıkır şıkırsa bir daha o yağı kullanmam.
  • Bir castrol çalışanı olarak , görev alanım dışında olması nedeniyle sadece belli konularda sınırlı bilgiler vereceğim. Polemiğe yada tartışmaya giremem.

    Castrol ün bayi satış fiyatı altında olan ürünler risk oluşturur. Genel bir fiyat var . Siz çok ucuz almak için zorlarsanız ,sıkıntı yaşamanız normal . Gördüğüm kadarıyla internet de bayi satış fiyatlarının altında fiyat var. Hatta kargo yu paketlemesini düşünürsek imkansiz fiyatlar.

    Piyasada ki iyi markalar la kıyaslamalar gördüm.

    Castrol ün ürün bazında farklılıkları vardır. Öncelikle doğru araca doğru yağ kullanmalısınız. Örnek olarak ford marka aracınıza castrol magnatec 5w30a5 önerilmiş ise siz edge titanyum fst 5w30 yağ yada 10w40 gibi bir yağ kullanmayın. Castrol ün resmi sitesinden aracınıza uygun yağı öğrenebilirsiniz.

    Edge 'i rakiplerinden ayıran temel özelliği fst teknolojisi üzerine titanyum içermesi ve bu sayede 2 kat güçlü film tabakası oluşturması. Size bu %45 daha performans lı olarak yansıyor.

    Magnatec 'ın akıllı molekülleri mıknatıs gibi motor yüzeyine tutunur ve ilk çalışma anından itiberen ve dur kalk gibi motorda mikroskopik aşınmaya neden olabilcek zorlamalara karşı koruyucu bir kalkan olur.

    Gtx çamurlaşma yapmaya başlamış eski araçlarda üstün temizleme avantajı sunar. %50 'ye kadar daha temiz motor diye geçer.

    Bu özellikler üzerine ,önde gelen araç üreticilerinin onaylarına sahip olması ayrıca dolum yağı olması nedeniyle üstün ürünler sunar .

    Son bir örnek : edge Supercar 10w60 üzerinde gerçekten supercar diyebileceğimiz araçların onayını görürken diğer 10w60 ürünlerde olması gereken onayların çok dışında hatta standart bir 10w40 onayları görürseniz şaşırmayın.

    Ve bu ürünleri size üstün diyerek sunarlarsa sorgulayın.



    Son olarak tekrar hatırlatıyorum ben çalışanım, fakat sürç-ü lisan edebilirim. Mesai dışı, konu ilgimi çektiği için bilgim dahilinde yazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehann_123

    Motosikletimi aldigimdan beri bu siteden siparis veririm.2 3 senedir. Her aldığım zamam en uygun fiyat burdaydi ve kargoda ucretsiz. Satıcıda cok ilgili. Düşünmeden alabilirsiniz.

    düşünmeden alın yazısı hb nin yorumlarında sık sık geçer
    amaç aklı devre dışı bırakarak mal satmaya çalışmak

    olmasa da olur...
  • Arkadaşlar,
    İnternetten ürün satma hikayem tesadüfen başlamıştı.Elimde kalan bir kaç alakasız satılmayan ürünü internet sitesine koymuştum ve donanimhaber ile bir konu açtım ve sonrasında inanamadım, elimde kalan tüm ürünler satılmıştı. Daha sonra ürün parkını genişleşttim satışlarım cidden arttı. Bu tamamen burada açtığı konularla alakalı birşeydi. Daha önce internette motor yağı satışı yoktu ve bu na özel bir site kurdum. Ürünlerin resimlerini çektim ve satmaya başladım. Tabi ki daha sonra hepsiburada, n11 gibi firmalar sitemin içeriğini kopyaladı hatta çektiğim tüm fotoğrafları kopyaladılar. Tabi ki pazar küçüldü, büyük firmalarla rekabet edememeye başladık. Tabi ki orada da şöyle bir algı var, büyük firmalarda sorun olmaz diğer küçük firmalar sahte mal da satabilir bozuk malda. Benim referansım daha önce ki konularım ve müşterilerim yorumlarıdır. Hatta bura da Sırrı Bey'in desteğiyle reklam bile yapmıştım.

    Siteme baktığınızda zaten 2-3 kalem dışındaki ürünler dışında kampanyamız yok, toptanda satışımız yok zaten kadar malımızda yok. Tamamen sitemizde müşteri çekmek için bulduğum bir yöntem. Alibaba ve n11 gibi firmalar 11.11 kampanyası yapıyorda yada gratis %50 indirim yapıyor sorun olmuyorda biz yapınca neden şüphe duyuyoruz anlamıyorum.Ek olarak sahte mal satmak kadar kolay değil, bunun hukuksal boyutu ve diğer tarafı var. Olumlu yorum yapan yapmayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
    Ürün sipariş eden arkadaşlara ürünleri gönderilmiştir.

    Selamlar


    www.madeniyag.net




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehann_123

    Motosikletimi aldigimdan beri bu siteden siparis veririm.2 3 senedir. Her aldığım zamam en uygun fiyat burdaydi ve kargoda ucretsiz. Satıcıda cok ilgili. Düşünmeden alabilirsiniz.

    düşünmeden alın yazısı hb nin yorumlarında sık sık geçer
    amaç aklı devre dışı bırakarak mal satmaya çalışmak

    olmasa da olur...

    Yani yazar burda kendince neyi anlatmak istedi.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.