Merhabalar,Memnuniyetle kullandığım Turknet nakil işlemleri sırasında tam bir baş belası olmaya başladı.Isparta Merkezdeyim yeni apartmana taşındım. Çok da uzak değil sadece karşı bina.Sokak vs aynı.Türknetten 2-3 hafta önce nakil işlemlerinin yapılamadığı binada telefon hattının olmadığı belirtildi. Oysa ki apartmanda 3 kişi daha var internet kullanan TürkNet değil ama yine de kullanıcı var.Çağrı merkeziyle görüştüğümde ( Şimdi onu da kaldırmışlar ) Türktelekom il müdürlüğüne gitmem gerektiğini ve sorunu orada çözmem gerektiğini söylediler. Bende gittim fakat sorunu çözemedim. Oradaki çalışan bana sorunun benlik olmadığını TürkNet ile mail yoluyla çözülmesi gerektiğini söyledi.Bu süre zarfında tabi ben mailler attım görüşmeye çalıştım fakat sesli yanıt sistemine bir şey anlatamıyorsunuz.Sürekli yönlendirme,hata vs. İşin garip tarafı Sistemdeki adresim kısmında şuan oturduğum dairenin adresi var. İnterneti kullanamadığım gibi üstüne üstlük birde fatura çıkarmışlar tam tamına 50.31TL. itiraz etmek istedim müşteri hizmetlerini aradım,yok öyle bişey tamamen saçmalık. Yani bilmiyorum ama TürkNet e başvuru yapacaklar 1 kez daha düşünsün. 1.5 Aydır kulllanamıyorum interneti ve parası isteniyor.Saçmalık.