Şimdi Ara

Apple'a Dava Açtım - Kazandım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
401
Cevap
20
Favori
101.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu ülkede yapılmış en iyi şeylerden birisi tüketici hakem heyetleridir. ben de sony'den paramı geri almıştım. gerçekten tüketiciyi önemsiyolar. apple savunmasında resmen duygusala bağlamak istemiş. ama koca yürekli heyet bu numarayı yer mi?
  • Mevcut uyuşmazlığa konu cihazın ücretsiz olarak gerçekleştirilecek basit bir pil değişim işlemi ile onarılması mümkün iken, 19 aylık sorunsuz kullanım sonunda 3.359.04 tl tutarındaki fatura bedelinin iade edilmesi talebinin hakkaniyetle ne denli örtüştüğünün takdirini sayın heyetinize bırakıyoruz.


    bir de utanmadan yukarıdaki gibi bir açıklama yapmışlar. olay Amerika'da yaşansa böyle bir açıklama yazılabilir miydi, yoksa Apple Store'a gittiğin anda iade mi alırdın çok merak ediyorum.

    istediği kadar ücretsiz değişim olsun, aldığım günden beri kılıftan çıkartmadığım, kılıf yokken arkası çizilmesin diye masada sürekli sigara paketimin üzerine bıraktığım, afedersiniz psikopat gibi hassas davrandığım telefon...

    alıp içini açıp pilini değiştireceksin. pili ben mi bozdum, neyin hakkaniyetinden bahsediyorsun? randevu alabilmek için bile 40 takla atıyoruz apple store'dan! işlem istediği kadar ücretsiz olsun, hatalı üretimse hatalı üretim. hatalı üretilen telefonu korkunç fiyatlarla insanlara satıp, üründe sorun çıktığında da sanki müşterin haksızmış ve mağdur ettiğin adam sana dilencilik yapıyormuş gibi "hakkaniyet"ten bahsetmek ne kadar doğru?

    hayırlı olsun, karara ve hakkın yerini bulmasına çok sevindim.
    umarım o yazıyı yazan apple avukatı bu yazıyı da okur, "ne olacak yeaaa alt tarafı pil değişecek" kafasından kurtulur.
    Hocam etik olmayan nedir?

    14. ayda bu pil değişim programını başlatmışlar, ben 16. ayda servise gitmişim, 19. ayda da dava açmışım.

    Neyi etik değil?

    dolar 4 lira oldu diye 3200 liralık cihazı 4 bin lira yapan ama dolar 3.40 liraya düşünce fiyatları düşürmeyen apple'dır etik olmayan şeyler yapan. Ben değil.
  • Olayın güncel hali burada:https://eksisozluk.com/apple-turkiyenin-kanuna-uymayip-bana-dava-acmasi--5632143



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerminator -- 25 Nisan 2018; 12:47:14 >



  • madem 19 aydır telefonun bataryasında problem var niye daha önce garantiye vermedin ? arkadaş 2 sene kullanmış sonra da paramı alıp 7 & 8 alayım demiş bu kadar basit :) gözü açıkların ülkesi.
  • Üzerine gidince hakkınızı alabiliyorsunuz. Hakkınızdan vazgeçmeyin.
  • Neyse üstüne 1000 tl daha koyar Iphone 8 alırsın :)



    Şaka bi yana tebrik ederim, adaleti sağlayanları da tebrik etmek lazım
  • Apple hiç uzatmasa da parayı verseydi keşke, imaj zedelemişler.
  • Yanlış yaptığın iki şey var. Birincisi sana yardımcı olan elemani ifşa ettin. Yani bu konuyu çalışan kişinin amirlerinden biri görürse büyük ihtimal işinden atılabilir. İkincisi ise 19 ay boyunca telefonu kullandın. Garantinin bitmesine az kala yenisini almak, yeni garanti başlatmak için elindeki ürünü iade ettin. Kanunen o hakka sahip olabilirsin ama bana etik gelmedi. Madem %40 lı şarzlarla uğraştın neden o karar çıkar çıkmaz gidip değiştirmedin? Değiştirmedin çünkü sinsilik yaptın. Seni kınıyorum.

    Edit:

    ahmetbayram5 @ 17 Ekim 2017 15:30:16

    apple paralı adam tutsa senin kadar iyi apple'ı savundurtamazdı.tebrikler...


    Doğruyu yanlışı ayırırken markaya bakmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rapsody_izmir -- 18 Ekim 2017; 10:1:54 >
  • Helal iyi yapmissiniz
  • Mevcut uyuşmazlığa konu cihazın ücretsiz olarak gerçekleştirilecek basit bir pil değişim işlemi ile onarılması mümkün iken, 19 aylık sorunsuz kullanım sonunda 3.359.04 tl tutarındaki fatura bedelinin iade edilmesi talebinin hakkaniyetle ne denli örtüştüğünün takdirini sayın heyetinize bırakıyoruz.


    bir de utanmadan yukarıdaki gibi bir açıklama yapmışlar. olay Amerika'da yaşansa böyle bir açıklama yazılabilir miydi, yoksa Apple Store'a gittiğin anda iade mi alırdın çok merak ediyorum.

    istediği kadar ücretsiz değişim olsun, aldığım günden beri kılıftan çıkartmadığım, kılıf yokken arkası çizilmesin diye masada sürekli sigara paketimin üzerine bıraktığım, afedersiniz psikopat gibi hassas davrandığım telefon...

    alıp içini açıp pilini değiştireceksin. pili ben mi bozdum, neyin hakkaniyetinden bahsediyorsun? randevu alabilmek için bile 40 takla atıyoruz apple store'dan! işlem istediği kadar ücretsiz olsun, hatalı üretimse hatalı üretim. hatalı üretilen telefonu korkunç fiyatlarla insanlara satıp, üründe sorun çıktığında da sanki müşterin haksızmış ve mağdur ettiğin adam sana dilencilik yapıyormuş gibi "hakkaniyet"ten bahsetmek ne kadar doğru?

    hayırlı olsun, karara ve hakkın yerini bulmasına çok sevindim.
    umarım o yazıyı yazan apple avukatı bu yazıyı da okur, "ne olacak yeaaa alt tarafı pil değişecek" kafasından kurtulur.




  • Rapsody_izmir kullanıcısına yanıt
    apple paralı adam tutsa senin kadar iyi apple'ı savundurtamazdı.tebrikler...
  • gurkan19 kullanıcısına yanıt
    Evet gidip iphone 8 alacağım.

    Aynı sorun olursa yine aynı şekil tüketici mahkemesine başvurup para iadesi isteyeceğim. Bu benim kanunen hakkım, sen hakkını aramıyorsun diye ben de senin gibi koyun mu olayım?

    Ağla
  • gurkan19 kullanıcısına yanıt
    Hocam etik olmayan nedir?

    14. ayda bu pil değişim programını başlatmışlar, ben 16. ayda servise gitmişim, 19. ayda da dava açmışım.

    Neyi etik değil?

    dolar 4 lira oldu diye 3200 liralık cihazı 4 bin lira yapan ama dolar 3.40 liraya düşünce fiyatları düşürmeyen apple'dır etik olmayan şeyler yapan. Ben değil.
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Konuyu başlatan arkadaş yukarda bir mesajda para iadesi için 4 kez servise gitmeniz gerekiyor demiş. Demek ki 4 kez götürmüş telefonu.
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    Öyle bir hakkı var mı? Evet var. O zaman mesele yok. Burada asıl gözü açıklığı yapan Apple.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yogun54

    peki ücret iadesi prosedürü nasıl işleyecek acaba

    birde bu süreç ne kadar sürdü yani sizin hakem heyetine başvurup kararın çıkması ne kadar sürdü

    Apple parayı hesabına yatırmazsa tüketici mahkemesine dava açıcaksın harçları herşeyi sen ödiceksin . Mahkemede 1 ve ya 2 duruşmada karar lehine çıkıcak çünkü elinde tüketici hakları kararı var hakim ona bakıyor usulen apple avukatına soruyor . Hakim kesinlikle tüketici heyetinin kararını onaylıyor ittiraz ediyor apple . temzde 5 6 ay içinde onuyor . Faiziyle ve tüm mahkeme masraflarını appleden tahsil ediyorlar cebinden en ufak para çıkmıyor hatta tlfnun parasını mahkeme temiz sürecinde faizli alıyorsun . Şu fetö olayları nedeniyle iş ykü çok hakim ve savcı çok az işin halloluyor ama 5 6 ay uzar ama paranı kesin alırsın .




  • Adamın düşüncesi aynen şöyle

    "ulan benim pilde sorunlu serilerdendi ama 19 aydır değiştirmedim bu sayede gideyimde garanti bitmeden para idesi alıp aypon 8 alayım ihihihi "

    Pil sorunu olan cihazı 19 ay kullanmış, Apple bile savunmada "hakkaniyetle ne denli örtüştüğünün takdirini sayın heyetinize bırakıyoruz." demiş. Anlamı şu, ulan 19 ay kullandıktan sonramı para iadesi almak aklına geldi çakal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BB2CECC18 -- 18 Ekim 2017; 12:48:27 >
  • Tebrik ederim. Senin adına sevindim arkadaşım. Bende 2014'te Turkcell T50 marka telefon almıştım. 3 kez aynı pil sorunundan arıza verdi. 2 kere servise verdim. 3. de gidip Tüketici Hakem Heyetine başvurdum ve telefona verdiğim 700TL ücreti geri aldım. Heyet kararları çabuk açıklanıyor fakat firmadan firmaya zorluk çıkartabiliyorlar yine de. Belge elimde olmasına rağmen, Turkcell paramı vermeyi bi kaç ay uzattı ve oyalamıştı beni. "ZTE'den, Çinden onay bekliyoruz" diyerek. En sonunda bayağı bir sert konuşup, küfür olaylarına falan girince, iade ettiler. Bunlar bu dilden anlıyor çünkü. Hakkınızı her daim arayın. Üşenmeyin.
  • Burada sana laf söyleyenler gerekli yerlerde iki kelimeyi bir araya getirip cümle kuramayanlardır
    helal olsun sana iyi takip iyi sonuç
    apple da hatalı bir şey üretmesin kardeşim o kadar uzman çalışıyor o kadar test yapıyorlar düzgün çalışsınlar
    paranın hakkını versinler

    Arkadaşlar biz hakkımızın peşinde olursak elbet bir gün alırız.
  • uA_OzaN kullanıcısına yanıt
    Kanundaki açık nerde? Ne alaka
  • Ahahaha hiç sorma reis



    Garantiye götürdüğün telefonda en ufak bir ezilme görse garanti dışı bırakır, hakkaniyetten bahsetmez; bize gelince ama hakim amca hakkaniyet mi bu diye ağlar koskoca Apple
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.