TürkNet 10 Ağustos 2017'den beribeni hem nakil hem arızalar nedeniyle mağdur etti ve internet hizmeti vermedi. Ön ödemeli olan TürkNet, Ağustos ayı faturasını ödediğim halde 10 Ağustostan sonra nakili 14 günde tamamladı bu sefer arıza var dedi yine hizmet veremedi ve bugün Eylül ayının faturası geldi ve 59.90₺ olan fatura 56.44₺ olarak geldi 13.55₺ olan indirim hizmet veremedikleri nakilin ücretine gitti. 6 Eylül'de tekrar nakil yaptım ve 32 gündür hizmet alamıyor olmama rağmen fatura ödemem istendi. Bu süre zarfında hem bir öğrenci hem de web işleriyle uğraşan biri olarak 25gb mobil internet harcadım. 300-400₺ zararım oldu ama yinede fatura ödemem gerek.
@TurkNetDestek
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme