Şimdi Ara

NİSSAN Qashqai (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
942
Cevap
6
Favori
303.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peşin parada,yani nakitte, fiatlar çok değişir.Servisleri arayıp bizzat pazarlık edin.Mümkünse 2-3 araç birlikte gidin.(tabii nereden bulacaksınız aynı km yi)
    quote:

    Orijinalden alıntı: tarcinbey

    Sayın Egé'nin dediklerine aynen bende katılıyorum, :)

    Yalnız sizin servis nerededir, servisten servise fiyatlar farklılık göstermekte sanki,
  • )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrt28 -- 26 Eylül 2009; 23:55:52 >
  • merhaba arkadaslar. aslında ben bır golf kulanıcısıyım. ama aklım qashqai'da . musait oldugum ılk zamanda almayı dusunuyorum. sizlere bır ıkı sorum olacak. yardım edersenız sevınırım.
    1- bu aracı lpg ıle uyumu nasıl. taktıran var mı? hangi marka taktırdınız.
    2- tiriger kayısı var mı, yoksa zıncırlı mı?
    3- 2007 veya 2008 model 30000 -50000 km arası kazasız belasız bır tekna sizce ne kadar eder.
    son sorum ;
    arka süspansiyondan gelen seslerden sikayetcı oldugunuzu okudum ve tabıkı butun formu gozden gecırdım. sonucta bu bır arac ve hareket halındeyken yol ıtıbarıyle muhakkak ses gelecektır. ama sıkayet olunca ses sankı asırı gelıyormus patlak bır amortisör gıbı ses var zannedıyor ınsan. Acaba qashqai gıbı sert bır süspansıyona sahıp olan ford fusıon aracıyla kıyaslarsak ondan da fazlamı gelıyor ses?
    şimdiden tesekkurler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uludar


    Selam mrt28

    Bende bir Qashqai kullanıcısıydım. Hatta ilk alanlardandım. QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 17" AL. JANT olan modelinden. İlk gördüğümde çok beğenmiştim ve aldım. Ama sonrasında hata yaptığımı anladım. 1,6 benzinli 115 hp lik motor bu kasa için yetersiz kalıyordu. 120 km hızdan sonra motorun gürültüsünden resmen kafam şişyordu. Beraberimde yolculuk yapanlarından " bu ne gürültü çok rahatsız edici" dediklerini de ileteyim. Orjinal motor kaputu ses izolsyonu siparişi verdim taktırdım fayda etmedi. Arkada yolculuk edenlerin de çok rahat olmadıklarını söyleyebilirim. Çünkü koltukların bir dik kademesi ve bir de eğimli kademesi var ama inan bu eğimli kademe bile yetersiz kaldığından sopa yutmuş gibi oturuyorsun. Arka tavan eğimli olduğundan uzun boylu birisinin kafası tavana değdi değecek. Qashqai yapısı gereği olsa gerek arkası çok zıplıyor. Kasisli bir yerden geçtiğinde yine arkada oturan yolucular hatırı sayılır bir şekilde hopluyor.
    Nissan Qashqai sonuçta beni memnun edemiş bir markadır. Halen daha 1,6 benzin ve 1,5 dizel seçeneklerinde otomatik versiyonu yok. Daha çok yol kat etmeleri lazım. Özellikle 1,6 benzinli versiyonunda ses izolasyonunu muhakkak iyileştirmeleri gerekiyor.Neyse benden bu kadar karar senin. Ama naçizane tavsiyem wv den şaşma ve asla ama asla lpg taktırma. Lpg yi taktırcaksan da şahin'e bin.





    bu araç örneğin 120km ile giderken motor devri kaçı gösteriyor özellikle 3000d/d dan sonra ses fazlasıyla artmaya başlıyo çoğu araçta ondan sordum

    bide motor yetersiz demişsiniz yetersiz derken ışıkta kalkma falan olarak mı eğer yarış arabası gibi kullandıysanız beklentinizi karşılamaz doğal olarak :)




  • Sayın Uludar,

    Siz tabiki daha tecrübelisiniz. Sonuçta ben 3 günlük bir kullanım sonunda yorum yapıyorum ancak bu benim 6. arabam. Dolayısıyla 20 senelik bir şöförlük tecrübesine sahip biri olarak ben bazı yorumlarınıza şimdilik katılmıyorum.

    1. Araçta ses yalıtımı belki sizin versiyonlarda daha kötü olabilir çünkü önceki arabalarımla karşılaştırdığımda abartı bir ses sorunu yaşamadım. Özellikle ikinci köprü yolunda 140 - 150 km hızlarda bile önceki arabamdan daha iyi ses yalıtımı olduğunu düşünüyorum. Bundan önce Toyota Verso kullanıyordum.
    2. Araç kesinlikle söylediğiniz kadar küçük değil. Özellikle Verso gibi çok geniş bir araçtan sonra dahi dün arabama binen yolcular arada hiç fark olmadığını söylediler. Tabiki Verso kadar geniş olmasını beklemiyoruz ancak yine de kimse sıkışıklıktan şikayet etmedi.
    3. Performan kısmında daha önce de ilettim. 108 beygir ve 1.5 tonluk Verso'dan sonra 115 beygir Qqashqai bana gayet iyi performanslı geldi. Rampalarda çekiş kaybı yaşamıyorum. Sollamalarda da sıkıntı yaşatmadı. Tabiki performans arabası olmayan bu araçtan diğer GTI araçların verimini beklemiyorum.
    4. Tavsiye edilen Tiguan sanırım. Bu aracın en baz modeli ki içerisinde hiçbirşey yok Qashqai'nin en full modelinden 4000 TL civarında pahalı. QQ dengi özelliklere sahip bir Tiguan almaya kalkarsanız ödemeniz gereken ekstra ücret 15.000 TL'ye kadar çıkıyor. Açıkçası ben bu kadar bütçe ayırmaktansa QQ almayı tercih ederim. Daha önce VW kullanmış biri olarak arada bu kadar kalite farkı olduğunu düşünmüyorum.

    Saygılarımla



    quote:

    Orijinalden alıntı: Uludar


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrt28

    merhaba arkadaslar. aslında ben bır golf kulanıcısıyım. ama aklım qashqai'da . musait oldugum ılk zamanda almayı dusunuyorum. sizlere bır ıkı sorum olacak. yardım edersenız sevınırım.
    1- bu aracı lpg ıle uyumu nasıl. taktıran var mı? hangi marka taktırdınız.
    2- tiriger kayısı var mı, yoksa zıncırlı mı?
    3- 2007 veya 2008 model 30000 -50000 km arası kazasız belasız bır tekna sizce ne kadar eder.
    son sorum ;
    arka süspansiyondan gelen seslerden sikayetcı oldugunuzu okudum ve tabıkı butun formu gozden gecırdım. sonucta bu bır arac ve hareket halındeyken yol ıtıbarıyle muhakkak ses gelecektır. ama sıkayet olunca ses sankı asırı gelıyormus patlak bır amortisör gıbı ses var zannedıyor ınsan. Acaba qashqai gıbı sert bır süspansıyona sahıp olan ford fusıon aracıyla kıyaslarsak ondan da fazlamı gelıyor ses?
    şimdiden tesekkurler



    Selam mrt28

    Bende bir Qashqai kullanıcısıydım. Hatta ilk alanlardandım. QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 17" AL. JANT olan modelinden. İlk gördüğümde çok beğenmiştim ve aldım. Ama sonrasında hata yaptığımı anladım. 1,6 benzinli 115 hp lik motor bu kasa için yetersiz kalıyordu. 120 km hızdan sonra motorun gürültüsünden resmen kafam şişyordu. Beraberimde yolculuk yapanlarından " bu ne gürültü çok rahatsız edici" dediklerini de ileteyim. Orjinal motor kaputu ses izolsyonu siparişi verdim taktırdım fayda etmedi. Arkada yolculuk edenlerin de çok rahat olmadıklarını söyleyebilirim. Çünkü koltukların bir dik kademesi ve bir de eğimli kademesi var ama inan bu eğimli kademe bile yetersiz kaldığından sopa yutmuş gibi oturuyorsun. Arka tavan eğimli olduğundan uzun boylu birisinin kafası tavana değdi değecek. Qashqai yapısı gereği olsa gerek arkası çok zıplıyor. Kasisli bir yerden geçtiğinde yine arkada oturan yolucular hatırı sayılır bir şekilde hopluyor.
    Nissan Qashqai sonuçta beni memnun edemiş bir markadır. Halen daha 1,6 benzin ve 1,5 dizel seçeneklerinde otomatik versiyonu yok. Daha çok yol kat etmeleri lazım. Özellikle 1,6 benzinli versiyonunda ses izolasyonunu muhakkak iyileştirmeleri gerekiyor.Neyse benden bu kadar karar senin. Ama naçizane tavsiyem wv den şaşma ve asla ama asla lpg taktırma. Lpg yi taktırcaksan da şahin'e bin.






  • tesekkurler.en ıyısı ben fırsat bulunca bı test surusu yapayım. vw de haklısın ama arkadasım qashqai 'ın muadılı tıguan var onun da yanına yaklasılmıyor kı:)
  • arkadaslar ıkıncı el fıyat konusunda bı yardım alamadım. acaba bu soruma da cevap verebılecek var mıydı?
    ayrıca Vw kalıtelı ama bazı yonlerde kalıteyı ortaya cıkkarmıs.
    ben golf IV kullanıcı olarak konfor cok ıyı fakat ıc malzeme dokuluyor. kapı kollarından tutunda konsol cevrelerıne kadar soyuluyor araba.bu lıste daha da uzayabılır.
    özetle; kalıtelı araca bıneceksen (benım fıkrım) paraya kıyacaksın.
    2007 - 2008 model 30000 veya 50000 km arası qashqai tekna kac kurs eder?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt28

    arkadaslar ıkıncı el fıyat konusunda bı yardım alamadım. acaba bu soruma da cevap verebılecek var mıydı?
    ayrıca Vw kalıtelı ama bazı yonlerde kalıteyı ortaya cıkkarmıs.
    ben golf IV kullanıcı olarak konfor cok ıyı fakat ıc malzeme dokuluyor. kapı kollarından tutunda konsol cevrelerıne kadar soyuluyor araba.bu lıste daha da uzayabılır.
    özetle; kalıtelı araca bıneceksen (benım fıkrım) paraya kıyacaksın.
    2007 - 2008 model 30000 veya 50000 km arası qashqai tekna kac kurs eder?



    aynen bende böle bi araç arıyorum
  • Alıntıdır....
    "Dizel motor kullanım tekniği

    Dizel satışlarının artması ve dizel motorlu araçların trafiğe çıkmasıyla birlikte bazı uyum sorunları da yaşanmaya başlandı. Sürücülerin bir bölümü (taksiler dahil) dizel motoru benzinli motor gibi kullanıyor, üst vitese geçmeden önce 4000-4500 devir/dakika'ya kadar çıkıyor. Halbuki, dizel motorların verimliliği (çoğunlukla) 3500 d/d'den sonra hızla düşmeye başlıyor. Hem daha iyi hızlanma hem de daha düşük yakıt tüketimi için üst vitese geçip, torkun en yüksek olduğu 2000 ile 3500 arasındaki devirlerden yararlanmak gerekiyor. Ekonomik kullanmak istiyorsanız, tercihen 2000 ile 3000 d/d arasında kalınmalı. Yani, 3500 d/d'deyken hızlanmak istiyorsanız yapmanız gereken en doğru şey önce üst vitese geçip ondan sonra gaza basmak olacaktır. Dizel motorların özellikleri genel olarak benzese de, tork eğrileri (hangi devirde ne kadar tork sunduklarını gösteren grafik) ve vites oranları farklılıklar gösteriyor. Bu nedenle, araçla ilgili biraz bilgi edinmek aracı daha verimli kullanmak açısından yararlı olur. Doğrudan direksiyona oturan biri de motorun hangi devirden itibaren iyi tepki göstermeye başladığını ve bu yüksek çekiş gücünün hangi devirlere kadar devam ettiğini zaman içinde anlayabilir ve alışabilir. Motorun özelliklerine uygun bir şekilde kullanılmasıyla hem daha iyi performans elde ediliyor hem de yakıt tüketimi düşüyor.
    Başka araçlarla da bu yakıt tüketimine ulaşmak mümkün mü?

    Artık satılmayan 1.4 HDi motorlu 307 şu anda yolda görebileceğimiz büyüklüğü ne olursa olsun en ekonomik araçlardan biri. Daha düşük yakıt tüketimi için aynı motoru kullanan daha küçük otomobillerden başlayarak mini sınıftaki otomobillere bakmak gerekir. Örneğin, Peugeot 206, Citroen C3, C2, Ford Fiesta (1.4 TDCi, aynı motor). Bu motor bir ara Citroen'in 307 ile aynı sınıftaki eski Xsara modelinde de sunuldu. Peugeot-Citroen'in dizel motorları, aynı zamana Ford'da ve Volvo'da da kullanılıyor. Bunun yanında, yeni nesil yüksek basınçlı yakıt hattını (common rail) kullanan birçok şirket çok verimli dizel motorlar sunuyorlar. Renault ve Fiat da bu alanda önemli uzmanlığa sahip. VW Grubu (VW, Audi, Skoda, Seat) ise pompa enjektörlü dizel teknolojisiyle düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Araçların teknik bilgilerinde yakıt tüketimleriyle ilgili ayrıntılar belirtiliyor. Az yakıt tüketen birçok dizel (ve benzinli) araç seçeneği var. aracın ne kadar tükettiği kadar, nasıl kullanıldığı da önemli. Ekonomik araç + ekonomik sürücü = ekonomik tüketim.

    Şehir Efsaneleri: "bu araba gaz yemiyor", "bu motor bu kasayı çekmiyor" vb. !

    İnsanların birbirinden duyduğu ve tekrarladığı şehir efsanelerinden biri olan "bu araba gaz yemiyor" tabiri de aracın kullanımıyla ilgili. Trafikteki bir durumda yanlış viteste yakalanıp, vites değiştirmeden gaza basınca araba "gaz yemiyor" doğal olarak. İnsanlar, "ben yanlış viteste yakalandım, benim hatam" diyemiyor, "araba gaz yemiyor" diyorlar. Bu sürücülere asıl sizin kafanız "gaz yemiyor" demek lazım. Araç otomatik vitesli değilse, zaman zaman vites değiştirme ihtiyacı doğar. Bundan doğal bir şey olamaz (Kusura bakmasınlar, insanların iftiralarına karşı otomobilleri ve motorları savunmam gerekiyordu). Tabii ki bazı motorlar nispeten daha düşük güce ve torka sahip ama yine de doğru kullanıldıklarında gayet iyi bir performans verebilirler.

    Buna benzer bir konu da "bu motor bu kasayı çekmiyor" deyimi. Bunu söyleyenleri tebrik ederim. Fabrikaya bağlı çalışan binlerce araştırma ve geliştirme mühendisinin göremediği bir şeyi görmüşler... Her otomobil çeşitli güçteki benzinli ve dizel motorlarla sunuluyor. Bazıları düşük güçte ama ekonomik oluyor, bazıları da nispeten daha yüksek güçte oluyor ve daha çok yakıt tüketiyor. Bütün bu motorlar araçlar üzerinde, tam yüklü olarak normal trafik koşullarında da test edildikten sonra piyasaya sunuluyor. Müşteriler de araçların özelliklerini ve performans bilgilerini inceledikten sonra satın alıyor. Ama vatandaş aracı almış, ya yukarıdaki gibi yanlış viteslerde yakalanıyor ya da motor gerçekten istediğinden az performans veriyor. Ama burada suçlu aranacaksa, araç, motor ya da fabrikada aranmamalı, aynaya bakmak yeterli. Çünkü, herkes satın almadan önce aşağı yukarı nasıl bir performansla karşılaşacağını biliyor ya da alacağı aracı test edebiliyor.

    Dizel araç maliyet hesabı yanlış yapılıyor

    Dizel araçların kullanıcıya maliyetini hesaplarken hep şöyle bir yöntem izleniyor. Örneğin, aynı motor gücüne ya da donanım düzeyine sahip benzinli araçla arasındaki fiyat farkına bakılıyor (diyelim ki dizel 35,000 ve benzinli araç da 30,000 olsun). Sonra da her iki aracın yıllık yakıt tüketimi maliyetleri hesaplanarak aradaki fark (dizelin avantajı) bulunuyor. Bu da örneğin, 15,000 km geçildiğinde 2000 YTL olsun. Bu yönteme göre, deniyor ki, dizel aracın verilen 5000 YTL fazla fiyatı çıkarması için 2.5 yıl gerekiyor. Burada göz ardı edilen önemli bir şey var. Bu araçları diyelim ki 2.5 yıl sonra satmaya kalkıştık. Dizel motorlu araç benzinli araçla aynı fiyata mı satılacak? Hayır, tabii ki. Herkes biliyor ki dizel araçlar kullanılmış olarak satılırken de daha yüksek fiyata satılıyor. Bu şekilde, fiyat anlamında maliyetin bir kısmı sonraki kullanıcıya aktarılmış oluyor. Bu nedenle dizel aracın, benzinliye göre fiyat farkının hepsini bir kaç yıl içinde yakıt tasarrufuyla çıkarması gerekir diye düşünmek çok doğru olmuyor. "

    2.elde görebilceğiniz modeller,http://www.sahibinden.com/search.php?b[search]=qashqai&c=64365




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt28

    arkadaslar ıkıncı el fıyat konusunda bı yardım alamadım. acaba bu soruma da cevap verebılecek var mıydı?
    ayrıca Vw kalıtelı ama bazı yonlerde kalıteyı ortaya cıkkarmıs.
    ben golf IV kullanıcı olarak konfor cok ıyı fakat ıc malzeme dokuluyor. kapı kollarından tutunda konsol cevrelerıne kadar soyuluyor araba.bu lıste daha da uzayabılır.
    özetle; kalıtelı araca bıneceksen (benım fıkrım) paraya kıyacaksın.
    2007 - 2008 model 30000 veya 50000 km arası qashqai tekna kac kurs eder?


    ben bir ay once 55 binde 1.6 2007 model tekna aldim 33.500 lira verdim bi fikir olmasi acisindan
  • Teşekkürler iyi dilekleriniz için.

    Yazının sonunda VW'den şaşma ibaresi QQ alternatifi olarak Tiguan önerilmiş gibi algılanıyor. Golf değil sanırım.

    Ses konusunda yalan söylüyorsunuz demedim. Sadece iki sene içinde iyileştirme yapmış olabilirler benim aldığımda böyle bir sorun yaşamadım dedim.

    Son olarak ben de bugüne kadar aldığım tüm arabalarımı sıfır aldım :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Uludar


    quote:

    Orijinalden alıntı: byrock

    Sayın Uludar,

    Siz tabiki daha tecrübelisiniz. Sonuçta ben 3 günlük bir kullanım sonunda yorum yapıyorum ancak bu benim 6. arabam. Dolayısıyla 20 senelik bir şöförlük tecrübesine sahip biri olarak ben bazı yorumlarınıza şimdilik katılmıyorum.

    1. Araçta ses yalıtımı belki sizin versiyonlarda daha kötü olabilir çünkü önceki arabalarımla karşılaştırdığımda abartı bir ses sorunu yaşamadım. Özellikle ikinci köprü yolunda 140 - 150 km hızlarda bile önceki arabamdan daha iyi ses yalıtımı olduğunu düşünüyorum. Bundan önce Toyota Verso kullanıyordum.
    2. Araç kesinlikle söylediğiniz kadar küçük değil. Özellikle Verso gibi çok geniş bir araçtan sonra dahi dün arabama binen yolcular arada hiç fark olmadığını söylediler. Tabiki Verso kadar geniş olmasını beklemiyoruz ancak yine de kimse sıkışıklıktan şikayet etmedi.
    3. Performan kısmında daha önce de ilettim. 108 beygir ve 1.5 tonluk Verso'dan sonra 115 beygir Qqashqai bana gayet iyi performanslı geldi. Rampalarda çekiş kaybı yaşamıyorum. Sollamalarda da sıkıntı yaşatmadı. Tabiki performans arabası olmayan bu araçtan diğer GTI araçların verimini beklemiyorum.
    4. Tavsiye edilen Tiguan sanırım. Bu aracın en baz modeli ki içerisinde hiçbirşey yok Qashqai'nin en full modelinden 4000 TL civarında pahalı. QQ dengi özelliklere sahip bir Tiguan almaya kalkarsanız ödemeniz gereken ekstra ücret 15.000 TL'ye kadar çıkıyor. Açıkçası ben bu kadar bütçe ayırmaktansa QQ almayı tercih ederim. Daha önce VW kullanmış biri olarak arada bu kadar kalite farkı olduğunu düşünmüyorum.

    Saygılarımla



    quote:

    Orijinalden alıntı: Uludar


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrt28

    merhaba arkadaslar. aslında ben bır golf kulanıcısıyım. ama aklım qashqai'da . musait oldugum ılk zamanda almayı dusunuyorum. sizlere bır ıkı sorum olacak. yardım edersenız sevınırım.
    1- bu aracı lpg ıle uyumu nasıl. taktıran var mı? hangi marka taktırdınız.
    2- tiriger kayısı var mı, yoksa zıncırlı mı?
    3- 2007 veya 2008 model 30000 -50000 km arası kazasız belasız bır tekna sizce ne kadar eder.
    son sorum ;
    arka süspansiyondan gelen seslerden sikayetcı oldugunuzu okudum ve tabıkı butun formu gozden gecırdım. sonucta bu bır arac ve hareket halındeyken yol ıtıbarıyle muhakkak ses gelecektır. ama sıkayet olunca ses sankı asırı gelıyormus patlak bır amortisör gıbı ses var zannedıyor ınsan. Acaba qashqai gıbı sert bır süspansıyona sahıp olan ford fusıon aracıyla kıyaslarsak ondan da fazlamı gelıyor ses?
    şimdiden tesekkurler



    Selam mrt28

    Bende bir Qashqai kullanıcısıydım. Hatta ilk alanlardandım. QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 17" AL. JANT olan modelinden. İlk gördüğümde çok beğenmiştim ve aldım. Ama sonrasında hata yaptığımı anladım. 1,6 benzinli 115 hp lik motor bu kasa için yetersiz kalıyordu. 120 km hızdan sonra motorun gürültüsünden resmen kafam şişyordu. Beraberimde yolculuk yapanlarından " bu ne gürültü çok rahatsız edici" dediklerini de ileteyim. Orjinal motor kaputu ses izolsyonu siparişi verdim taktırdım fayda etmedi. Arkada yolculuk edenlerin de çok rahat olmadıklarını söyleyebilirim. Çünkü koltukların bir dik kademesi ve bir de eğimli kademesi var ama inan bu eğimli kademe bile yetersiz kaldığından sopa yutmuş gibi oturuyorsun. Arka tavan eğimli olduğundan uzun boylu birisinin kafası tavana değdi değecek. Qashqai yapısı gereği olsa gerek arkası çok zıplıyor. Kasisli bir yerden geçtiğinde yine arkada oturan yolucular hatırı sayılır bir şekilde hopluyor.
    Nissan Qashqai sonuçta beni memnun edemiş bir markadır. Halen daha 1,6 benzin ve 1,5 dizel seçeneklerinde otomatik versiyonu yok. Daha çok yol kat etmeleri lazım. Özellikle 1,6 benzinli versiyonunda ses izolasyonunu muhakkak iyileştirmeleri gerekiyor.Neyse benden bu kadar karar senin. Ama naçizane tavsiyem wv den şaşma ve asla ama asla lpg taktırma. Lpg yi taktırcaksan da şahin'e bin.






    Sayın Byrock,

    1987 yılında ehliyetimi aldım ve şuan kullandığım x marka aracım 12 ci aracımdır Hepsini sıfır aldım. İkinci el almam. Ben mrt28 arkadaşımızın Qashqai düşüncesi olduğunu okuyunca, başımdan geçen tecrübemi aktarmak istedim. Qashqai yi Tiguan la karşılaştırma yapmadım. Yazdıklarımı birdaha okursanız aracının içinin küçük veya dar olduğunu yazmadım. Tavan arkaya doğru eğimli geldiğinden uzun boylu birisin sıkıntı yaşacağını yazdım. Ses konusuna gelince 2007 yılında almış olduğum Qashqai de ses gerçekten abartılıydı diyorum kimseye de yalan borcum yok. Belki o günden bu güne iyileştirme yapmış olabilirler. Neyse bu arada yeni aldığınız Qashqai nizi güle güle iyi günlerde kullanmanızı dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokere


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrt28

    arkadaslar ıkıncı el fıyat konusunda bı yardım alamadım. acaba bu soruma da cevap verebılecek var mıydı?
    ayrıca Vw kalıtelı ama bazı yonlerde kalıteyı ortaya cıkkarmıs.
    ben golf IV kullanıcı olarak konfor cok ıyı fakat ıc malzeme dokuluyor. kapı kollarından tutunda konsol cevrelerıne kadar soyuluyor araba.bu lıste daha da uzayabılır.
    özetle; kalıtelı araca bıneceksen (benım fıkrım) paraya kıyacaksın.
    2007 - 2008 model 30000 veya 50000 km arası qashqai tekna kac kurs eder?


    ben bir ay once 55 binde 1.6 2007 model tekna aldim 33.500 lira verdim bi fikir olmasi acisindan


    güle güle kullanın memnun musunuz qashqainizden




  • Arkadaşlar 2008 1.6 benzilli arabaya gaz taktırmak istiyoruz daha önce gaz taktıran varmı hangi markayı öneriyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarcinbey

    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=896966&title=otv-askina-4-gunde-900-arac-uretip-gemide-satti

    Kardeş bu gaz işi nasıl olacak
  • QQ, Euro NCAP ve JNCAP carpma testi videolari

    http://www.youtube.com/watch?v=2_DrEJAFZI4

    http://www.youtube.com/watch?v=aKoXvqc_etA

    http://www.youtube.com/watch?v=ixirQXGk7QQ

    http://www.youtube.com/watch?v=jn0n6WaTaCU&NR=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MVDR -- 29 Eylül 2009; 1:00:12 >




  • QQ Xenon takmayı düşünen arkadaşlar nasıl gözükeceyini düşünüyorsa incelesin isterse

    http://www.youtube.com/watch?v=2QPpA1NCQsA

    http://www.youtube.com/watch?v=4WFj2rQU9CE&feature=related



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokberk_s -- 29 Eylül 2009; 9:16:10 >
  • Merhaba,
    IPod adaptörü taktığınız QQ'nuz Hangi model ? Bende düşünüyorum ancak Tekna'da default olarak sadece kulaklık girişi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzSpider -- 29 Eylül 2009; 10:36:50 >
  • Merhaba
    Bende geçtiğimiz gün QASHQAI 1.5 DCI TEKNA 4X2 M/T 17" AL. JANT + CAM TAVAN aldım. Formda okuduklarımın da etkisiyle hemen Bostancıoğlunun ücretsiz koltuk koruması önerdiği Maltepedeki yere gittim ve araca boya koruma, tavan koruma, motor koruma yaptırdım. Sonuçtan şimdilik oldukça memnunum, zaman ayırabilen herkese tavsiye ederim. (yaklaşık 2,5 saat kadar sürdü)


    SN RocErdem
    Aracınıza aldığınız cihazların montajını yapabildiniz mi? Sonuçları nasıl oldu? Fotoğrafları var mı ? Witson W2-D769N menüleri nasıl? bizimle görüş ve tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz?
    Benim aracımda sadece bir kulaklık kablosu var ve mp3 player yönetilemiyor. formda bir IPOD adaptöründen bahsediliyor idi. Bu Adaptörü uygulayan arkadaşımızın araç modeli nedir? yada bu adaptör Tecna'lara da uygulanabiliyor mu?


    quote:

    Orijinalden alıntı: rockerdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: MVDR

    Sn. rockerdem

    Güle Güle kullanın.
    Geri görüş kamerasını tampona takılan mı yoksa plaka üstüne takılandan mı aldınız?



    Herkese teşekkürler iyi dilekleri için :)

    Aldıklarım şunlar:

    Witson W2-D769N - 285 USD
     NİSSAN Qashqai


    Plaka üstü arka kamera - 30 USD
     NİSSAN Qashqai


    TV Anteni - 10 USD
     NİSSAN Qashqai





  • benim aracim 1.6 tekna adoptoru aldigim yerden edindigim bilgiye gore 5li cd playeri olan araclar haric butun sistemlere uygulanabiliyor. bunlara uygulanamiyor cunku bu sistemlerde cd changer giris soketi yok.
    Bir bilgi veriyim cihazda soyle bir sikinti yasiyorum her kontagi kapatip actigimde ipodu sokup yeniden baglamam gerekiyor yoksa tanimiyor arkadas :(
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.