Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (100. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.963
Cevap
38
Favori
445.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    Klima gücünü kayıştan, kayışta gücünü motordan alır.
    Dolayısı ile kayış motor çalıştığı sürece devamlı döner (Klima motoru da çalışır, ama kompresör çalışmaz.)

    KLİMA (Kompresör) açılmadığı sürece motora YÜK BİNMEZ


    Klima açıldığında , gaz devir daim etmeye başladığında ve bunu klima kompresörü bastığından oluşan basınç , motorun 3-5 beygirini alır.

    Mantıken , Klima açılmadan ses yapıyorsa , açıldığında da ses devam edecektir.

    Ben yine sorunun klimadan olduğunu düşünmüyorum. Klima çalışırken sadece hafif bir vınlama yapabilir. Boşta iken bu olmaz.

    HArici ciyaklama, şu bu , farklı olabilir. İlk akla gelen CIYAKLAMA... sözünden şarj dinamo kömürleri azalmış ise bunu yapabilir.
    Araç gece farları düşük yanıyor ve gaza basınca canlanıyorsa bu kömürlerin kontrol edilemesi gerektiğini gösterir.

    Diye düşünüyorum...

    ogünmas hocam ilk defa klimalı aracım oldu açıkcası çok zayıfım bu konuda şimdi sorunu şöyle anlatmaya çalışayım arabada3 tane kayış var biri tiriger onu hiç saymıyorum biri v kauışı denilen vantilatörün baglı oldugu digeri ise motorun yanında olan direksiyon powerininde baglı oldugu kayış.ses bu üstteki kayışın oldugu yerden geliyor yani direksiyon poerinin alt taraflarından gibi ses tam anlamıyla ciyk ciyk diye geliyor sohukken daha fazla ısının ca azalıyo ama tam olarak hiç kesilmiyor arabanın içinde ilk etapta çok rahatsız ediyor . kilima açıken ve ya kapalı iken fark varmı bilemyom klimayı açmadım hiç şimdi benim aklımada şu geldi bu kayışın baglı oldugu bir klima rulmanı varsa boşta dönen kayışın hareketine baglı dönen demek istiyorum bu ötermi şimdi usta 250/350 arsası bir rakamdan bahsedince açıkcası bir bilya okadar tutarmı die düşünüyorum başka ustalarda gösterecem ama en çok aklıma takılan olay şu:şimdi sıcaklarda bu ses hiç yoktu hava sogudu öyle başladı bilya ötmesinin hava sıcaklıgı ile bir alakası olurmu eger olmaz ise araba ısnınca ses neden azalıyor alakası varsa başka tabii.

    not:şarj dinamosunu yeni yaptırdım yolda kaldım komple bakımı yapıldı içindeki bilyalar ve bir parça degişti(konjöktömüydü neydi) bu ses şarj dinamosu arıza yapmasından evvelde vardı sonrasında da var saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalacar -- 11 Şubat 2013; 21:38:32 >




  • Hd yagini hic kontrol ettirdin mi?
    Hidrolik direksiyon yagi
    soguk ken kalin usininca incelir
    genelde donuslerde ciyaklar.

    Ben klimadan ilmayacagina israr etmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    Hd yagini hic kontrol ettirdin mi?
    Hidrolik direksiyon yagi
    soguk ken kalin usininca incelir
    genelde donuslerde ciyaklar.

    Ben klimadan ilmayacagina israr etmek isterim.

    ogünmas arkadaşım direksiyon yagı vs herşey normal inşallah klima da sıkıntı çıkmaz birde krank kasnagından bahsediyorlar belkide o ötüyodur bir iki ustaya sormadan söktürmeyecem saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    Hd yagini hic kontrol ettirdin mi?
    Hidrolik direksiyon yagi
    soguk ken kalin usininca incelir
    genelde donuslerde ciyaklar.

    Ben klimadan ilmayacagina israr etmek isterim.

    ogünmas arkadaşım direksiyon yagı vs herşey normal inşallah klima da sıkıntı çıkmaz birde krank kasnagından bahsediyorlar belkide o ötüyodur bir iki ustaya sormadan söktürmeyecem saygılar...

    Alıntıları Göster
    Accent 1999 Model 1.5 Gls Araçların Yağ Değişimleri Markaları ve Özellikleri Nelerdir???

    Asıl sorum en altta ama diğer arkadaşların da işine yaraması için aşağıda sıraladığım sorulara uzmanlardan cevap bekliyorum...
    Ben kullanma klavuzunda yazanları Parantez içinde belirttim.

    1-Motor soğutucu suyuna hangi marka ve özellikte antifiriz?
    2-Motor yağı olarak hangi marka ve özellikte yağ? (SG ya da üstü çoklu grad ve yakıt randımanlı yağ)
    3-Fren hidroliği? (Yalnızca Dot3)
    4-Debriyaj hidroliği? (Dot3)
    5-Hidrolik direksiyon yağı için hangi markaları önerirsiniz. (ATF Dexron II)
    6-Cam silecek suyu?
    7-Manuel Şanzıman yağı? (Automatic Transmission Fluid, Autran MMSP-II, Diamond ATF SP-II, API GL-4 SAE 75W- 85W)
    8-Buji?
    9-Akü?
    10-Triger Kayışı?

    Aracın Hidrolik direksiyon yağı hangi marka konuluyor?
    Ayrıca mevcut Kırmızı olan yağ yerine yeşil renkli olan konulur mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srdrerkoc

    Accent 1999 Model 1.5 Gls Araçların Yağ Değişimleri Markaları ve Özellikleri Nelerdir???

    Asıl sorum en altta ama diğer arkadaşların da işine yaraması için aşağıda sıraladığım sorulara uzmanlardan cevap bekliyorum...
    Ben kullanma klavuzunda yazanları Parantez içinde belirttim.

    1-Motor soğutucu suyuna hangi marka ve özellikte antifiriz?
    2-Motor yağı olarak hangi marka ve özellikte yağ? (SG ya da üstü çoklu grad ve yakıt randımanlı yağ)
    3-Fren hidroliği? (Yalnızca Dot3)
    4-Debriyaj hidroliği? (Dot3)
    5-Hidrolik direksiyon yağı için hangi markaları önerirsiniz. (ATF Dexron II)
    6-Cam silecek suyu?
    7-Manuel Şanzıman yağı? (Automatic Transmission Fluid, Autran MMSP-II, Diamond ATF SP-II, API GL-4 SAE 75W- 85W)
    8-Buji?
    9-Akü?
    10-Triger Kayışı?

    Aracın Hidrolik direksiyon yağı hangi marka konuluyor?
    Ayrıca mevcut Kırmızı olan yağ yerine yeşil renkli olan konulur mu?

    1-5 arası +7,8 cevapları fotoda

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000




    6-Cam silecek suyu FARK ETMEZ
    9-Akü 60 A petekleri kalın olmalı
    10 - Triger Kayışı 60000 km de bir

    ** Hidrolik fren yağının markalarını değiştirmeyin. mümkün mertebe aynı seri ve yağı kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: srdrerkoc

    Accent 1999 Model 1.5 Gls Araçların Yağ Değişimleri Markaları ve Özellikleri Nelerdir???

    Asıl sorum en altta ama diğer arkadaşların da işine yaraması için aşağıda sıraladığım sorulara uzmanlardan cevap bekliyorum...
    Ben kullanma klavuzunda yazanları Parantez içinde belirttim.

    1-Motor soğutucu suyuna hangi marka ve özellikte antifiriz?
    2-Motor yağı olarak hangi marka ve özellikte yağ? (SG ya da üstü çoklu grad ve yakıt randımanlı yağ)
    3-Fren hidroliği? (Yalnızca Dot3)
    4-Debriyaj hidroliği? (Dot3)
    5-Hidrolik direksiyon yağı için hangi markaları önerirsiniz. (ATF Dexron II)
    6-Cam silecek suyu?
    7-Manuel Şanzıman yağı? (Automatic Transmission Fluid, Autran MMSP-II, Diamond ATF SP-II, API GL-4 SAE 75W- 85W)
    8-Buji?
    9-Akü?
    10-Triger Kayışı?

    Aracın Hidrolik direksiyon yağı hangi marka konuluyor?
    Ayrıca mevcut Kırmızı olan yağ yerine yeşil renkli olan konulur mu?

    1-5 arası +7,8 cevapları fotoda

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000




    6-Cam silecek suyu FARK ETMEZ
    9-Akü 60 A petekleri kalın olmalı
    10 - Triger Kayışı 60000 km de bir

    ** Hidrolik fren yağının markalarını değiştirmeyin. mümkün mertebe aynı seri ve yağı kullanın.

    Alıntıları Göster
    Türkçesi için http://www.hyundaiclubtr.com/upload/pdf/accent_yumurta.pdf kullnılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    Türkçesi için http://www.hyundaiclubtr.com/upload/pdf/accent_yumurta.pdf kullnılabilir.

    Alıntıları Göster
    babamda 98 model accent var.cam ve bagaj fitillerinin arasından su giriyor,durduk yere arabanın çürümemesi için sanırım bütün fitillerin değişmesi gerekiyor.bu işlemi bostancı sanayi veya kadıköy tarafında adam gibi yapabilecek ve de çok tuzlu bir fiyat çekmeyecek bir yer biliyor musunuz acaba.

    Edit:alıntılayarak cevaplarsanız çok iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gewa -- 14 Şubat 2013; 17:45:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    arkadaşlar hyundai accent 1,5 gl model aracımda milano sıralı sistem gaz var.

    arabam daki sıkıntı şu: benzinde ve lpgde rolanti oynaması çekiş düşüklüğü, gaza abanınca zor gaz yeme, gazda silkeleme, benzinde ise daha hafif silkeleme. motor soğukken bu sorunları neredeyse hiç yapmıyor ama motor ısındıkça daha fazla yapıyor. debriyaja bastığım anda silkelemeyi kesiyor.

    araç sabahları zor çalışmıyor, yağ ve su eksiltmiyor.

    yapılan işlemler:
    bobin , buji , buji kablosu, gaz filtreleri, hava filtresi , yağ değişimi, gaz beyni değişimi (regulatör)

    hava ısı sensörü ve maf sensörü temizliği. genel olarak hava alan yer olmadığı düşünüldü. ateşleme sensörü motorun içinden öktü başka bir aracınkiyle değiştirdi ondada aynı sorun devam etti, ama zaten değiştirdiği parçada bozukmuş. adamın ateşleme sensörü dediği sanırım krank mili pozisyon sensörü olsa gerek.

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000


    bunlardan sonra sorun devam edince usta bana lpg enjektörünü sökelim gazı devre dışı bırakalım bi süre kullan bakalım yapacakmı dedi bende tamam dedim. gazı tamamen söktük ben benzinde bindim. ilk başta araba yağ gibi kayıyordu ama süre kullandıkça yine sorunlar baş gösterdi, rolanti dengesizliği ve araba çekmemeye başladı. hafif hafif sarsıntı başladı. bende lpg hortumunu tekrar enjektöre bağlayıp lpgnin soketini bağlayıp tekrar lpgye alıp denedim aracı. yine arada bir aşırı silkeleme yapmaya başladı. araba kullanıldıkça motor ısındıkça sorunlar daha belirgin hale geliyor.

    usta ateşleme sensörü (krank mili pozisyon sensörü) değişecek dedi, ondanda değilse beyin beyinciye gidecek dedi.

    arkadaşlar ben zengin bir insan değilim yukarıdaki saydıgım işlemler için 600 liradan fazla param gitti ve dahada nereye kadar gideceği belli değil, sıkıntının ne olduğuda belli değil. arabayı satıyım desem, benden sonra alan adama yazık yaptırmadan bu şekilde satmakda istemiyorum. yardımcı olabilecek yada ankarada hyundai accen 1,5 lerden gerçekdende iyi anlayan bir ustaya yönlendirebilecek birisi varsa aranızda bana yardımcı olursa çok sevinirim.


    kardeş ankarada çevik kuvvetin arkasındaki yani isksitlerdeki hyundai servisinde ibrahim usta vardı ona göster gerçekten memnun kalacağını düşünüyorum tabi hala orada ise orada ise banada msaj atarsan sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    arkadaşlar hyundai accent 1,5 gl model aracımda milano sıralı sistem gaz var.

    arabam daki sıkıntı şu: benzinde ve lpgde rolanti oynaması çekiş düşüklüğü, gaza abanınca zor gaz yeme, gazda silkeleme, benzinde ise daha hafif silkeleme. motor soğukken bu sorunları neredeyse hiç yapmıyor ama motor ısındıkça daha fazla yapıyor. debriyaja bastığım anda silkelemeyi kesiyor.

    araç sabahları zor çalışmıyor, yağ ve su eksiltmiyor.

    yapılan işlemler:
    bobin , buji , buji kablosu, gaz filtreleri, hava filtresi , yağ değişimi, gaz beyni değişimi (regulatör)

    hava ısı sensörü ve maf sensörü temizliği. genel olarak hava alan yer olmadığı düşünüldü. ateşleme sensörü motorun içinden öktü başka bir aracınkiyle değiştirdi ondada aynı sorun devam etti, ama zaten değiştirdiği parçada bozukmuş. adamın ateşleme sensörü dediği sanırım krank mili pozisyon sensörü olsa gerek.

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000


    bunlardan sonra sorun devam edince usta bana lpg enjektörünü sökelim gazı devre dışı bırakalım bi süre kullan bakalım yapacakmı dedi bende tamam dedim. gazı tamamen söktük ben benzinde bindim. ilk başta araba yağ gibi kayıyordu ama süre kullandıkça yine sorunlar baş gösterdi, rolanti dengesizliği ve araba çekmemeye başladı. hafif hafif sarsıntı başladı. bende lpg hortumunu tekrar enjektöre bağlayıp lpgnin soketini bağlayıp tekrar lpgye alıp denedim aracı. yine arada bir aşırı silkeleme yapmaya başladı. araba kullanıldıkça motor ısındıkça sorunlar daha belirgin hale geliyor.

    usta ateşleme sensörü (krank mili pozisyon sensörü) değişecek dedi, ondanda değilse beyin beyinciye gidecek dedi.

    arkadaşlar ben zengin bir insan değilim yukarıdaki saydıgım işlemler için 600 liradan fazla param gitti ve dahada nereye kadar gideceği belli değil, sıkıntının ne olduğuda belli değil. arabayı satıyım desem, benden sonra alan adama yazık yaptırmadan bu şekilde satmakda istemiyorum. yardımcı olabilecek yada ankarada hyundai accen 1,5 lerden gerçekdende iyi anlayan bir ustaya yönlendirebilecek birisi varsa aranızda bana yardımcı olursa çok sevinirim.


    kardeş ankarada çevik kuvvetin arkasındaki yani isksitlerdeki hyundai servisinde ibrahim usta vardı ona göster gerçekten memnun kalacağını düşünüyorum tabi hala orada ise orada ise banada msaj atarsan sevinirim

    dostum ben arabayı sattım, uğraşılmıyor eskiyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    arkadaşlar hyundai accent 1,5 gl model aracımda milano sıralı sistem gaz var.

    arabam daki sıkıntı şu: benzinde ve lpgde rolanti oynaması çekiş düşüklüğü, gaza abanınca zor gaz yeme, gazda silkeleme, benzinde ise daha hafif silkeleme. motor soğukken bu sorunları neredeyse hiç yapmıyor ama motor ısındıkça daha fazla yapıyor. debriyaja bastığım anda silkelemeyi kesiyor.

    araç sabahları zor çalışmıyor, yağ ve su eksiltmiyor.

    yapılan işlemler:
    bobin , buji , buji kablosu, gaz filtreleri, hava filtresi , yağ değişimi, gaz beyni değişimi (regulatör)

    hava ısı sensörü ve maf sensörü temizliği. genel olarak hava alan yer olmadığı düşünüldü. ateşleme sensörü motorun içinden öktü başka bir aracınkiyle değiştirdi ondada aynı sorun devam etti, ama zaten değiştirdiği parçada bozukmuş. adamın ateşleme sensörü dediği sanırım krank mili pozisyon sensörü olsa gerek.

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000


    bunlardan sonra sorun devam edince usta bana lpg enjektörünü sökelim gazı devre dışı bırakalım bi süre kullan bakalım yapacakmı dedi bende tamam dedim. gazı tamamen söktük ben benzinde bindim. ilk başta araba yağ gibi kayıyordu ama süre kullandıkça yine sorunlar baş gösterdi, rolanti dengesizliği ve araba çekmemeye başladı. hafif hafif sarsıntı başladı. bende lpg hortumunu tekrar enjektöre bağlayıp lpgnin soketini bağlayıp tekrar lpgye alıp denedim aracı. yine arada bir aşırı silkeleme yapmaya başladı. araba kullanıldıkça motor ısındıkça sorunlar daha belirgin hale geliyor.

    usta ateşleme sensörü (krank mili pozisyon sensörü) değişecek dedi, ondanda değilse beyin beyinciye gidecek dedi.

    arkadaşlar ben zengin bir insan değilim yukarıdaki saydıgım işlemler için 600 liradan fazla param gitti ve dahada nereye kadar gideceği belli değil, sıkıntının ne olduğuda belli değil. arabayı satıyım desem, benden sonra alan adama yazık yaptırmadan bu şekilde satmakda istemiyorum. yardımcı olabilecek yada ankarada hyundai accen 1,5 lerden gerçekdende iyi anlayan bir ustaya yönlendirebilecek birisi varsa aranızda bana yardımcı olursa çok sevinirim.


    kardeş ankarada çevik kuvvetin arkasındaki yani isksitlerdeki hyundai servisinde ibrahim usta vardı ona göster gerçekten memnun kalacağını düşünüyorum tabi hala orada ise orada ise banada msaj atarsan sevinirim

    dostum ben arabayı sattım, uğraşılmıyor eskiyle.

    Alıntıları Göster
    valla kardeş bende bıktım yaza doğru satıp sıfır alacam artık bu arada sen naptın dediğin sorunları çözebilmişmiydin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    valla kardeş bende bıktım yaza doğru satıp sıfır alacam artık bu arada sen naptın dediğin sorunları çözebilmişmiydin

    Alıntıları Göster
    kardeş senin yazıyı şimdi okuyunca tam anladım önce dikkatli okuyamamıştım lpg sorunu diyon sanmıştım şuan benim araba dada aynı sorun var kaç gündür uğraşıyom hala aynı daha bugun segman atıldı siboplar yapılsı hala aynı araba en soğuk havada dahi gazet güzel çalışıyor ama motor normal ısısını alınca gaz yememeye başlıyor par par ediyor soğukken okadar belli olmuyor ama ısınınca tamamen ortaya çıkı0yor

    Kardeş sen çözüm bulabildinmi sorun neymiş slm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur-d

    arkadaslar yumurta kasalardan az cok anlarım sorunlarınız olursa sorabılırsınız oyuncak gıbı hergun bıyerını sokup takardım aracımıda 2007 aralıkta sattım askere gıdıyorum dıye
     ACCENT YUMURTA / 1994-2000


    kardeş benim araba 99 gls klimalı araba çalışırken gayet rahat çalışıyor ancak motor ısındıktan sonra gaza yüklenirken pır pır bırbır ediyor acaba neden sende böyle bir sorun oldumu hiç
    slm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    kardeş senin yazıyı şimdi okuyunca tam anladım önce dikkatli okuyamamıştım lpg sorunu diyon sanmıştım şuan benim araba dada aynı sorun var kaç gündür uğraşıyom hala aynı daha bugun segman atıldı siboplar yapılsı hala aynı araba en soğuk havada dahi gazet güzel çalışıyor ama motor normal ısısını alınca gaz yememeye başlıyor par par ediyor soğukken okadar belli olmuyor ama ısınınca tamamen ortaya çıkı0yor

    Kardeş sen çözüm bulabildinmi sorun neymiş slm


    kardeş sekman subab işçilik vs ne tutu acaba saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    kardeş senin yazıyı şimdi okuyunca tam anladım önce dikkatli okuyamamıştım lpg sorunu diyon sanmıştım şuan benim araba dada aynı sorun var kaç gündür uğraşıyom hala aynı daha bugun segman atıldı siboplar yapılsı hala aynı araba en soğuk havada dahi gazet güzel çalışıyor ama motor normal ısısını alınca gaz yememeye başlıyor par par ediyor soğukken okadar belli olmuyor ama ısınınca tamamen ortaya çıkı0yor

    Kardeş sen çözüm bulabildinmi sorun neymiş slm


    kardeş sekman subab işçilik vs ne tutu acaba saygılar...

    Alıntıları Göster
    98 otomatik 1.5 accent gls bende de var alalı henüz bir hafta oldu. araba gaz yemiyor , gaza yükleniyorum kendini öne geriye atmaya başlıyor sanki ben ittirdikçe araba kendini durdurmaya çalışır gibi.
    makineye bağlatınca hava akış debimetresi arızası verdi gittim orjinalini aldım 192 tl ye araba biraz düzeldi ancak hala gaz yememe problemi var. yokuşlarda en sağ şeritler benim kısacası :) dün tekrar iyi bir ustaya götürdüm tekrar makineye bağlandı araba bu seferde emiş sensörü ve vuruntu sensörü arızası verdi. onları hallettikten sonra gerçek arızayı görebiliriz dedi.
    arabayı da satmak istemiyorum çünkü güzel bir araba. bu konuyla ilgili aynı sorunları yaşayan arkadaşlardan çözüm bulabilen varsa sevinirim. olmadı benim ki çözülürse zaten burda paylaşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nkositaner -- 17 Şubat 2013; 14:28:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABREC

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: ABREC

    arkadaşlar 1.5 gls aracımın buji kablolarını değiştirdim ama sol baştan 2 kabloda sorun var elektrik kaçırıyor araç gaz yemiyor patlama yapıyor yan sanayi aldığım kablolar sorun devam ederse orjinali ile mi değiştirmek gerekiyor ?

    Yansansyiler dogru ohm yi vermetebilir.

    Mobis yads hmc urunu kulanin

    servisden orjinalini taktırdım sorun çözüldü yan sanayi buji kablosu keskinlikle tavsiye etmiyorum

    hocam öncelikle iyi günler dilerim. hemn üst tarafta sıkıntılarımı paylaştım sizinkilere benziyor mu? aracım gaz yemiyor ve patlatma yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkositaner

    98 otomatik 1.5 accent gls bende de var alalı henüz bir hafta oldu. araba gaz yemiyor , gaza yükleniyorum kendini öne geriye atmaya başlıyor sanki ben ittirdikçe araba kendini durdurmaya çalışır gibi.
    makineye bağlatınca hava akış debimetresi arızası verdi gittim orjinalini aldım 192 tl ye araba biraz düzeldi ancak hala gaz yememe problemi var. yokuşlarda en sağ şeritler benim kısacası :) dün tekrar iyi bir ustaya götürdüm tekrar makineye bağlandı araba bu seferde emiş sensörü ve vuruntu sensörü arızası verdi. onları hallettikten sonra gerçek arızayı görebiliriz dedi.
    arabayı da satmak istemiyorum çünkü güzel bir araba. bu konuyla ilgili aynı sorunları yaşayan arkadaşlardan çözüm bulabilen varsa sevinirim. olmadı benim ki çözülürse zaten burda paylaşırım.

    Bujileri buji kablolarını bir kontrol ettir istersen eğer değiştirecek olursan da mutlaka orjinal yada kalite bir marka ile değiştirin, Ben yan sanayi taktırdım ertesi gün sanayiye zor gittim orjinalini aldım ekstra masraf çıktı, arabayı ilk aldığımda hep tüpte hem benzinde çok güzel gidiyordu ama ben bütün kış sadece tüpte binince enjeksiyonlar kurum bağladı ondan sonra benzinde gaz yemez oldu ama şimdilik öyle idare ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    kardeş senin yazıyı şimdi okuyunca tam anladım önce dikkatli okuyamamıştım lpg sorunu diyon sanmıştım şuan benim araba dada aynı sorun var kaç gündür uğraşıyom hala aynı daha bugun segman atıldı siboplar yapılsı hala aynı araba en soğuk havada dahi gazet güzel çalışıyor ama motor normal ısısını alınca gaz yememeye başlıyor par par ediyor soğukken okadar belli olmuyor ama ısınınca tamamen ortaya çıkı0yor

    Kardeş sen çözüm bulabildinmi sorun neymiş slm


    kardeş sekman subab işçilik vs ne tutu acaba saygılar...

    Alıntıları Göster
    kardeş benim masraflar şöyle

    segman takım=100
    conta=30
    ana kol yatak=30
    işçilik=150
    yağ+filtre=60
    toplam=370
    sen de 400 oldu

    ama eğer süboplar değişir ve üst kapakçıya giderse 200 de o olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    kardeş benim masraflar şöyle

    segman takım=100
    conta=30
    ana kol yatak=30
    işçilik=150
    yağ+filtre=60
    toplam=370
    sen de 400 oldu

    ama eğer süboplar değişir ve üst kapakçıya giderse 200 de o olur

    400e motoru sıfırlamışsın bence gayet uygun saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    kardeş benim masraflar şöyle

    segman takım=100
    conta=30
    ana kol yatak=30
    işçilik=150
    yağ+filtre=60
    toplam=370
    sen de 400 oldu

    ama eğer süboplar değişir ve üst kapakçıya giderse 200 de o olur

    400e motoru sıfırlamışsın bence gayet uygun saygılar...

    Alıntıları Göster
    kardeş ben urfadayım görev gereği burası türkiyenin çini gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadikdurak

    kardeş ben urfadayım görev gereği burası türkiyenin çini gibi

    türkiyenin çini güldüm saygılar...
  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.