Şimdi Ara

Gittigidiyor müşteri hizmetleri 'MOBBİNG' uyguluyor...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gittigidiyor müşteri hizmetlerinin yaptığı sistematik mobbing'e maruz kalıyorum. ilk defa bir müşteri hizmetleri tarafından mobbing'e uğradığım için çok şaşkınım. Bildiğiniz gibi müşteri hizmetlerinin bir numarası yok. Bu nedenle sistem üzerinden şikayetiniz ile ilgili fiş açıyor ve bu fiş üzerinden yazışıyorsunuz. (Yazışmaların büyük kısmının yer aldığı FİŞ NO: 02285415. Daha önceki FİŞ NO: 02331799).Bu fişe her yazdığınızda farkli bir müşteri temsilcisi cevap veriyor. Hakkım olan 70 tl'lik hediye çekim, stokta olmayan ürünü satışa koyan bir satıcı nedeniyle GG tarafından iptal edildikten sonra yeniden yüklenmesini talep ettim. Tam 45 gün oldu ve sayısız yazışma yaptım. Bu yazışmalar sırasında hep "o gün içinde" veya "o hafta içinde" çekin tanımlanacağı söylenmesine rağmen tanımlanma olmadı. Şikayetvar üzerinden attığım mesajlara (Şikayetvar.com üzerine yazdığım şikayete de “GG stokta olmayan ürün satıyor” başlığı altından ulaşabilirsiniz) iki kez "hediye çekiniz tanımlandı" şeklinde yanıt vermelerine rağmen çek tanımlanmadı. Müşteri hizmetleri kendi aralarında anlaşmış durumdalar ve tam bir oyalama taktiği güdüyorlar. Anladığım kadarıyla müşteriyi bezdirip hediye çekini tanımlamamak gibi ulvi bir amaçları var. Koaskoca firmanın 7o tl için düştüğü durum içler acısı. Bu saatten sonra ne kendim nede çevrem GG sitesinden alışveriş yapmayacağız. Katıldığım tüm ortamlarda da bu Mobbing meselesinden ve müşteri hizmetleri yüzünden firmanın düştüğü durumdan bahsedeceğim.







  • Lütfen paragraf kullanalım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.