Şimdi Ara

Golf 7 1.6 tdi hantallık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
15.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    1.6 tdi 110luk golf sahibiyim. Almadan önce tüm c segmenti araçlarla teste çıktım. Ben de renault'un dci motoru kadar hantalını görmedim. Megane olsun kadjar olsun gitmiyor araba. Spor modda bile hantal. Hoparlörden yapay bir motor sesi geliyor spor moda alınca sadece

    sizin arkaya hiç fluence yapışmadı heralde
  • Evet. Katalizör ameriganın oyunu. Sırf daha pahalı araba satmak için israil oyunu.



    Çıkıp doğuş grup "Yav hacı bizim arabalarda yoh problem. Hem saane emizyon falan pıffft salla" derse tabi millet de iplemez. Çoluğun çocuğun azotoksitten kanser olduğunda o "boşa" yakılan yakıttan tasarrufunu, beş beygir için tüm filtrelerin iptalini tatlı tatlı anlatırsın. "Senin hayatını otuz sene kısalttık ama 0-100 ü de 1sn kısalttık" diye anlat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    1.6 tdi 110luk golf sahibiyim. Almadan önce tüm c segmenti araçlarla teste çıktım. Ben de renault'un dci motoru kadar hantalını görmedim. Megane olsun kadjar olsun gitmiyor araba. Spor modda bile hantal. Hoparlörden yapay bir motor sesi geliyor spor moda alınca sadece

    1.5 dCI gayet seri motor hocam. Az yakar çok kaçar hesabı tam bu motora göre.
  • 90 hp alman biraz hata olmuş 105 beygirdiler cidden iyi gidiyor tork patlaması güzel gayet. Benim 90 beygir golf olduğundan haberim bile yoktu fazla piyasada yok galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mRcan.

    Dci motor tdi motordan her anlamda performans,yakıt,sorunsuzluk gibi konularda birkaç gömlek üstündür.
    Aksi yönde Vw nin de malzeme kalitesi,konfor,güvenlik vs gibi konularda renodan üstün olması gibi
    Bunlar rekabet eden araçlardır fanatikliğe gerek yok.

    ...Mercedes gibi büyük bir markanın dci motor kullanması gibi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    1.6 tdi 110luk golf sahibiyim. Almadan önce tüm c segmenti araçlarla teste çıktım. Ben de renault'un dci motoru kadar hantalını görmedim. Megane olsun kadjar olsun gitmiyor araba. Spor modda bile hantal. Hoparlörden yapay bir motor sesi geliyor spor moda alınca sadece

    Nick yorum uyumu
  • 1.6 tdi 110luk golf sahibiyim. Almadan önce tüm c segmenti araçlarla teste çıktım. Ben de renault'un dci motoru kadar hantalını görmedim. Megane olsun kadjar olsun gitmiyor araba. Spor modda bile hantal. Hoparlörden yapay bir motor sesi geliyor spor moda alınca sadece
  • 105 lik dizel golf bile doğru dürüst gitmiyorken 90 lık hata olmuş. Volkswagen zaten konfor odaklı araç üretiyor. 105 hp bile olsa doğru dürüst performans beklemek yanlış olur. 10.5 saniye 0-100'ü var. Üst düzey bir performans yok.
  • golfü 90lık almak hata, 250 nm sınırındaki motorları neyse onu almak lazım
  • Evet. Katalizör ameriganın oyunu. Sırf daha pahalı araba satmak için israil oyunu.



    Çıkıp doğuş grup "Yav hacı bizim arabalarda yoh problem. Hem saane emizyon falan pıffft salla" derse tabi millet de iplemez. Çoluğun çocuğun azotoksitten kanser olduğunda o "boşa" yakılan yakıttan tasarrufunu, beş beygir için tüm filtrelerin iptalini tatlı tatlı anlatırsın. "Senin hayatını otuz sene kısalttık ama 0-100 ü de 1sn kısalttık" diye anlat.
  • Dci motor tdi motordan her anlamda performans,yakıt,sorunsuzluk gibi konularda birkaç gömlek üstündür.
    Aksi yönde Vw nin de malzeme kalitesi,konfor,güvenlik vs gibi konularda renodan üstün olması gibi
    Bunlar rekabet eden araçlardır fanatikliğe gerek yok.

    Golf 7: 1.6 TDI (110 Hp)(250 Nm /1500-3000 dev) - 195 km/saat maksimum sürat
    Megane 4: 1.6 dCi (130 Hp)(320 Nm / 1750dev) - 201 km/saat maksimum sürat

    Sonuç açık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .mRcan. -- 17 Mayıs 2017; 17:49:36 >
  • Megane 3 Coupe 1205 kg agirliga sahip.

    Golf'ten 112 kg kadar hafif.

    15 bg ve 20 nm guc fazlası var. 90'lık Golf'un hantal gelmesi cok normal.

    Ancak TDI 105 lik ve ozellikle yeni 110'luk motorlari cok basarili. 110 lugun yakit tuketimi de cok iddiali. Euro 6 her seyden onemlisi.

    105 dci max torkunu 2000 dd verirken tdi da 1500 dd.
    Aynı zamanda 250 nm torka da sahip. Hatta guncel dci 110 bg bile 1750 dd itibaren max torkunu veriyor.

    Golf Midline paketlerde var sadece 90 bg motor. Sadece bu sebeple Golf'e hantal demek mantiksiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekkral34 -- 18 Mayıs 2017; 0:8:59 >
  • VW'nin özellikle düşük hacim motorlarda iddiası yok zaten. Ne bekliyordunuz ki?
  • Hacı chiptuning attır 140 bg olsun. Katalizörü de kırdır, egr yi kapat. Yakıtı da düşüyor katalizör olmadığı için.
  • Bu durum vw yada golfun hatasi degil. Motor gitmiyor. Yoksa vw ve golf en mukemmel marka ve model.

    Ayrica bir reno bir vw den asla iyi olamaz. Karsilastirma yaparken bile passat 2.0 dizel ile sumbul 1.4 benzinliyi karsilastirmalisiniz.
  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Kardeşim olmaz dediklerine bakma, hem doğaya hem uzun vadede motora zarar.
  • Boşa laf kalabalığı yapma. Bunları kullanmış olman megane'ın golften atik bir araba olmadığı gerçeğini değiştirmez. 110luk 1.5 dci 110luk 1.6 tdi dan hantaldır. Net.

    Edit : Bunları dediği için de kimse fanboy olmaz. Daha net.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golf.7 -- 19 Mayıs 2017; 1:50:19 >
  • S.Soylu kullanıcısına yanıt
    Var var. 2013 te almistik. Middle line plus donanim secenegi ile geliyor.



    O araci yaklasik iki yil kullandik performans haric her bakimdan iyi. Performansini bende begenmemistim.
  • https://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=18429





    Bahsi geçen araç sanırsam 0-100 13 saniye biraz hantalmış 1.6 dizel bir araç için...
  • Megane III'lerde şanzıman aralıkları kısadır ve altı ileri şanzımana sahip.Bir tek ikinci vites oranı biraz uzun. 105 likler euro 4 motor oldukları için emisyon bakımından daha rahat tutulabilmiş ve performansları daha güçlü bir sonraki nesile göre biraz daha iyidir. Birde ani tork patlaması çok hissedilen ve performans hissi kuvvetli bir motordur. Golf'e geçince hantal gelmesi gayet doğal 5 ileri ve daha uzun vites oranları maalesef ara hızlanmaları Megane'nın yanında çok hantal kalır.Megane'nın ara hızlanmaları aynı kalibredeki tüm motorlardan iyidir diyebilirim , o yüzden bu yaşadıklarınız gayet doğal.
  • performans istiyorsan dizeli değil 1.4 tsi olanını tercih etmeliydin.
    vw dizeli perfomans değil yakıt tüketimi odaklı kullanıyor.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.