Şimdi Ara

-YENİ NESİL TOYOTA COROLLA-Dünyanın en çok tercih edilen otomobili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.806
Cevap
30
Favori
1.250.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baştan aşağı yeniden tasarlanan Corolla tüm dikkatleri üzerinde topluyor. Herkesin bildiği üstün Corolla performansı ve stili, yepyeni bir platform üzerinde yeni tasarım ve sürüş dinamikleriyle birleştirildi. Üst düzey kalite, şıklık ve konforuyla Yeni Nesil Corolla, şimdi tam anlamıyla çok daha seçkin bir sedan.

    Yeni otomobilinize hoşgeldiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poweroftheking -- 25 Mart 2009; 1:26:08 >



  • @n2oforce

    buyrun istediğiniz imza, bunu imza bölümüne yapıştırın.

    [/center] [center][image]http://img215.imageshack.us/img215/4961/imza25tw.jpg[/image][/center][link=http://forum.donanimhaber.com/m_8124308/mpage_1/key_//tm.htm#8124353][center][color=#FF9900][size=2][b][DH][/b][/size][/color] [u][i][size=2][color=#CC0000][b]TOYOTA[/b][/color] [color=#CC0000][b]TAKIMI[/b][/color] [/size][/i][/u][/link][center][b][size=2]BURAYA ARACINIZIN MODELİNİ YAZINIZ[/size][/b][/center]
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serrikoc

    ...

    Nejat kardeş daha önceki iletimde yazdığın diğer sorularada cevap verecektim ama 1. ,2. vitesi değiştirdiğim zaman kaç km olduğuna hiç dikat etmedim corolam ne kadar 2007 model olsada artık eskidiğinden yanıltıcı bilgiler vermek istemedim ama yinede biraz değineyim. Daha önce hiç multijet motorlu araç kullanmadığım için yorumlarım sizin söylediklerinize ve benzinli araçlara göre olacak.

    İmzamda görülen 2007 model corolla HB D4D sahibiyim (Arabayı sahiplendim babam duymasın) bu yüzden yazdıklarımla yeni corollalar arasında fark olabilir.
    Corollanın 1 viteside ölü sayılır kalkış yapıp biraz hızlanınca 2 atmak gerekiyor. Genelde vitesleri 2500 ila 3000 devir arasında atıyorum hızlara tam olarak bakmadım ama 1 den 2 vitese 15-20 km atıyorum. 3 vitesede 35-40 km atıyorum herhalde. Hız göstergesinde 30 ve 50 km de kırmızı çizgi var bular 1. vites ve 2 vites için hız sınırıymış. Beni D4D motorun en rahatsız eden özelliği hızım çok düştüğünde tekrar hızlanmak için 1 vitese atıp daha sonra 2 atmak gerekiyor yoksa bir süre cansız kalıyor bu konuda bir benzinli motor gibi kendini toparlayamıyor.

    Puntoda gaz vermeden arabanın hiç gitmediğinden bahsetmişsiniz. diğer mltijet motor kullanan Astra da buna benzer şeyler duymuştum hatta aracın geri geri yokuş çıkmadığını söyleyen vardı. Ben birazda bunları duyunca denemek için hiç gaz vermeden gitmeye çalıştım. Gaz vermeden düz yolda hiç zorlanmadan tatlı tatlı gidiyor sıkışık trafikte çok güzel oluyor. Daha sonra az eğimli yokuşlarda denedim geri geri olsun normal düz şekilde olsun hiç zorlanmadan tırmanabiliyor. Daha dik yokuşlarda denemedim belki aramızdan deneyenler vardır ama en kısa zamanda bu konuda sınırlarını öğrenmek istiyorum. Üç aydan beri kullanıyorum arabayı bir kere stop ettirdim onda da araç dururken vitesi boşta sanıyordum ayağımı depriyajdan hızla çekince stop etti.

    Puntoda yarım gaz olmadıktan sonra yokuşları çıkamadığından bahsetmişsiniz 2000 devirde her türlü yokuşu rahatlıkla çıkıyorum. Ama arabayı ilk aldığım zaman izmir-manisa arasında giderken dik yokuşlu yolda 5 vites 2000 devirdeyken tepkisini ölçmek için gaza daha çok bastığımda öyle hemen hızlanmadı yavaş yavaş hızlanmaya başladı. Bu denemeyi yaptığım zaman araçta toplam 240 kg ağırlığa sahip üç kişi vardı araç daha 240 km de idi 4,5 bin km lerde tepkisi farklılaşırsa bir şey diyemem.

    Araç daha rodaj döneminde olduğu için fazla hız yapmadım şimdiye kadar 140km ye çıktım. Bu hıza zorlanmadan çıktı rahatsız edici motor sesi yada yol sesi yoktu. Ama bu konularda kulağım çok da hassas değildir beni rahatsız etmye ses başkalarını rahatsız edebilir. 160 km kadar çıkacaktım hava rüzgarlıydı araçta yeni olduğu için vazgeçtim.

    Yeni Corolla bölümünde eski corollayla ilglili uzun bir yazı oldu. artık kusuruma bakmayın



    serrikoc dostum verdiğin bilgiler icin çok teşekkür ederim.

    yeni kasalar ağırlaştığından eski dizel motorun performansına dair süphelerim vardı, eski kasalarda siz simdilik memnunsunuz, çok sevindim. bir başka arkadas yeni kasa icin yakınmış onun başlıgı suradahttp://forum.donanimhaber.com/m_12829701/tm.htm.

    ben aslında toyota ya çok kızdım dizel motorunu yenilemediği icin, benzinlide yaptıkları gibi bir hacim artısı ve beygir artısı ile birlestirip, piyasanın en cekici dizelini üretebilirlerdi. ozellikle 1,6 hacimde (vergi barajını asmayan) 110-115bglik bir dizel (gonlumden 130 geciyor aslında) ile resmen piyasayı sallardı. onun yerine eski motoru yeni kasaya takıp fiyat arttırmış, ilk anda çok kızmıştım. çünkü aklımdan bizimkilerin puntosunu sattırmak ve bunu aldırtmak vardı, vazgeçmiş gibiyim şu an. annemin 97 model xei'den dizel punto'ya geçtiğinde yaşadığı hayal kırılığı gözümğün önünden gitmiyor. (gerçi 92-98 model corolla'ların yeri ayrı, efsane kasa. az ağırlık, çok güç..)

    bilgileriniz çok önemli. özellikle düz yolda gaz verilmediğinde gitmesi çok iyi, çünkü ben punto'da (90beygirlik olan) yokuş aşağı gaz vermediğimde yol bilgisayarında 2.0lt tüketim değeri görüyorum. şehir içinde çok az gazla harekete başlayıp yavaş giden ve cok hafif bayır olan yollarda dikkatli kullanımda epey bir tasarruf saglayacaktır bu ozellik.

    ""Beni D4D motorun en rahatsız eden özelliği hızım çok düştüğünde tekrar hızlanmak için 1 vitese atıp daha sonra 2 atmak gerekiyor yoksa bir süre cansız kalıyor bu konuda bir benzinli motor gibi kendini toparlayamıyor.""

    demişsiniz. bunun aynısı punto'da da var ve ilk kullandığımda bende çok rahatsız olmuştum. üstelik az gazla da gitmiyordu alet, 1-2-3, 50 metre git, 2-1-boş. sonra tekrar, trafiğin metre hesabı aktığı birden 100-200 metre hızlı gidip sonra tekrar durdugunuz yollarda feci oluyordu, üstelik motor açılmamışken, deviri çok düşürdüğünüzde araba pat diye stop ediyordu. stop edince de stop ışıkları yanmıyor ve arkadan gelen durduğunuzu anlamıyordu,

    allahtan arabanın motorunu 1500 kmlik bir antalya seyahatinde açtım ve epey rahatladı şimdi. yine 1-2-3, 3-2-1 olayı var, sizin arabada da olduğuna göre dizellerin bir klasigi bu. devir dusmesini benzinli motorlar kadar telafi edemiyorlar, alışmak lazım.

    multijetlerde tuhaf bir özellik var, mesela yokuş çıkıyorum, az gazla yokuşu cıkamıyor ama -özellikle motoru actığım uzun yoldan sonra- yarım gaz verdikten sonra araba hızlanıyor, biraz daha gaz verirsem fırlıyor. benzinlileri geciyorsunuz yokuş cıkarken ayrıca bu özelliğin benzeri uzun yolda sollamalarda ise yarıyor, 70le giderken hızla gaza basınca araba 2-3 saniye sonra ileri atılıyor. toyota da nasıl bilmiyorum.

    arabanın 140 hızında stabil olması ve yola oturması önemli, ben ilk 1000 dolar dolmaz 140 ile uzun yol donusu yaptım, çok keyifliydi, 160 tada sizin corolla yola oturuyorsa harika, punto da 160 ustu rahatsız edici olabiliyor.

    yeni corolla başlıgında eskisini tartıstık ama umarım faydalı olmuştur.




  • evet çok fayadali bir sistem olduğu kesin.. gerçi onu kullanmama gerek kalmadı buralarda.. yanlış bilgi vermek istemem ama elimdeki katoloğa baktığım kadarıyla comfort ve basic modellerinin kosnol resminde bu butonu göremedim.. sanırım sadece elegantta var..www.toyotasa.com.tr sitesinden elektronik katoloğu açıp iç konsol resmini kendiniz de inceleyebilirsiniz ama olup olmadığı hakkında daha kesin bir bilgi almak için elbette sormak gerekir..

    quote:

    Orjinalden alıntı: CAGLARRR

    Neden bu kadar merak ediyorum çünkü çok faydalı bir sistemdir kışın çok faydasını görürsünüz insanlar ön camlarındaki buzu kazımaya çalışırken siz tek düğmeyle 1 dakka içerisinde bütün buzları eritmiş olursunuz :)

    Peki sadece elegantta mı var yoksa bütün donanım seçeneklerinde var mıdır?




  • biraz reklam olcak ama bu konuylada ne kadar alakası var sanırım yok arkadaşlar corolla ne anlama geliyor bilen varmıı ben toyotyanın tarihini arştırıyorum ya ben toyotayı pek sevmezdim arkadaş hastası olmaya başladım param olunca ilk işim toyota corolla almak...

    corolla nın anlamını ve diğer modellerin anlamını bilen varsa yazarsa iyi olur auris in anlamını biliyorum altın manasında avensis ve camry bunları bilmiyorum toyota da toyota nın kurucusunun soy adı Kiichiro Toyota (1894-1959) toyota tarihi hakkındawww.yeninesilcorolla.com adresinde biraz bilgi var...

    corolla nın anlamı nedir?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    Evet kardeş dedğin gibi en az 10 yıl binerim,olağan dışı bir durum olmadıktan sonra tabi.seninde tavsiye ettiğin gibi uzun yıllar bineceksen olmuşken en donanımlısı olsunki ilerki yıllarda bu özellikler araçlarda standart oldumu teknolojinin gerisinde kalıp kafayıvurmayalım.Aslında elegantda tek beni düşündüren şu butonlu çalıştırma olayı.acaba kullanışlı olurmu ileride bir problem çıkarırmı ,sonrada pahalı masraflar çıkarırmı diye düşünmiyoda değilim.


    bizde enlüksü bu amerikadaki corollanın özellikleri daha fazla ve kalite dahada farklı arkadaşlar fabrikada bile avrupaya gitçekler türkiyeye gitçekler diye sınıflandırılıyoo .) tabiki elimdeki imkan doğrulturunda en iyisini almak lazım daha millet dogan şahin kullanıyooo hemde 2007 model
    2007 model doğan-sahin tofaş abii

    http://yenitoyota.sitemynet.com




  • ARAC ALACAK ARKADAŞLAR BENCE ARAŞTIRMA YAPARKENwww.sikayetvar.com u ziyaret edin sonra kararınızı verin.ne alırsanız alın harırlısı olsun.ALLAH kaza bela vermesin.
  • mmeastblood

    KESİNLİKLE TOYOTA COROLLA ALDERİM 1. KASA YENİ 2.COK AZ SORUNLU(UFAK TEFEK) 3.YEDEK PARCASI UCUZ VE SIKINTI YOK 4.SERVİS AĞI COK GENİŞ 5. GÜVENLİK VE KONFOR COK İYİ 6. İKİNCİ ELDE SORUN YOK VE DEGERİNİ KORUYAN BİR ARAÇ. 7. DAHA NE OLSUN !...
    www.sikayetvar.com A BAK VE DİĞER ARAÇLAR NE KADAR SORUNLU TOYOTAYA GÖRE KIYASLAMANI YAP.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trionyx -- 14 Mayıs 2007; 9:36:57 >
  • bahsettiğin aracın teknik değerleri aşağıda.


    tamam 140 beygir ama 1743 kg ağırlığı var.


    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=377


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    Çoğu aracın teknik bilgilerini bilirim.

    ve kapışmadığım araç yoktur.

    aracım megane-1 1.6 16v 110 beygir üretim bandından en son çıkan dinamik modeli.

    benzinli bir yeni corollayla kapışmıştım geçen ay. adamcağız çok zorladı ama megime maalesef yetişemedi.

    yanlış anlamazsan c-max tdci ile kıyaslıyosan o aracı hiç kapıştırma kimseyle.

    birde en son kaç sürat gördün?

    quote:


    Arkadaşlar 27 nisandan beri kullandığım yeni Corolla aracımla şuan Manisa dan Balıkesir e döndüm ve söyleyebileceğim bu aracın 4.-5. vitesteki esnekliğinin çok iyi olduğu,bugün ilk kez uzun yola gitti diye motor mu açıldı nedir anlayamadım ama (4000km oldu) dönüş yolundaki performansı 1.6 motor ve araçtaki 85+100+70kg lik yolculara karşılık şaşırtıcı derecede iyiydi,bazen düz yolda bile gaz pedalına geç cevap veriyor ama bu kadar iyi performans gösterebileceğini hiç tahmin etmezdim,şimdi araca kesinlikle daha çok bağlandım!!


    quote:



    Evet.
    Aracın motoru bir Alfa motoru gibi hızlı devirlenmiyor ama üst viteslerde araçta yük varken bile istekli ve hacmine göre güçlü çekiş-esneklik özellikleri sergiliyor,öyleki Alman plakalı bir TDCI S-Max ile dün Balıkesir-Edremit rampalarında yenişemedik üstelik benim aracımda iki kişi vardı S-Max boştu,sürücüsü fazla riskli hareketlere girmeye başlayınca sıkıştırmaktan vazgeçtim,anlam veremediğim motorun gaz pedalına her zaman aynı tepkiyi vermemesiydi,dünkü yolculuktan sonra şuan daha hızlı tepki veriyor,böyle bir durum Laguna da olmamıştı ancak onda da 20bin km den sonra motor gerçek anlamda rahatlamıştı..





    Son sürat denemedim hiç,çünkü bildiğin üzere sonuçta standart araçlar ve uzun düzlüklerde uzun süre yüksek devirde zorlamak gerekiyor,o yüzden biraz yol yaptıktan sonra müsait bir ortamda deneyeceğim,söyleyebileceğim kadarıyla kısa denilebilecek bir mesafede anlık olarak 180 e çıktım,aynı yolda Megane II 170 e yaklaşıyordu,kapıştığım aracta C-Max değil S-Max ti (140hp dizel)




  • Tamam 140 beygire karşılık 1743 kg ağırlığı var ama o araç boştu,benim aracımdada (en aşağı) 170kg fazlalık+bagaj vardı,yani sürücüleri kaale almazsak bile Corolla 170+1270= 1440kg, yani 1440 kg lik 1.6 araç ile 1740 kg lik 2.0 dizel araç arasında yine dizel araç torku 2 misli olduğundan üstün gelir,kaldı ki S-Max in 0-100 ü 10 sn civarında,Corolla da aynı,tabi boşken!

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    bahsettiğin aracın teknik değerleri aşağıda.


    tamam 140 beygir ama 1743 kg ağırlığı var.


    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=377


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    Çoğu aracın teknik bilgilerini bilirim.

    ve kapışmadığım araç yoktur.

    aracım megane-1 1.6 16v 110 beygir üretim bandından en son çıkan dinamik modeli.

    benzinli bir yeni corollayla kapışmıştım geçen ay. adamcağız çok zorladı ama megime maalesef yetişemedi.

    yanlış anlamazsan c-max tdci ile kıyaslıyosan o aracı hiç kapıştırma kimseyle.

    birde en son kaç sürat gördün?

    quote:


    Arkadaşlar 27 nisandan beri kullandığım yeni Corolla aracımla şuan Manisa dan Balıkesir e döndüm ve söyleyebileceğim bu aracın 4.-5. vitesteki esnekliğinin çok iyi olduğu,bugün ilk kez uzun yola gitti diye motor mu açıldı nedir anlayamadım ama (4000km oldu) dönüş yolundaki performansı 1.6 motor ve araçtaki 85+100+70kg lik yolculara karşılık şaşırtıcı derecede iyiydi,bazen düz yolda bile gaz pedalına geç cevap veriyor ama bu kadar iyi performans gösterebileceğini hiç tahmin etmezdim,şimdi araca kesinlikle daha çok bağlandım!!


    quote:



    Evet.
    Aracın motoru bir Alfa motoru gibi hızlı devirlenmiyor ama üst viteslerde araçta yük varken bile istekli ve hacmine göre güçlü çekiş-esneklik özellikleri sergiliyor,öyleki Alman plakalı bir TDCI S-Max ile dün Balıkesir-Edremit rampalarında yenişemedik üstelik benim aracımda iki kişi vardı S-Max boştu,sürücüsü fazla riskli hareketlere girmeye başlayınca sıkıştırmaktan vazgeçtim,anlam veremediğim motorun gaz pedalına her zaman aynı tepkiyi vermemesiydi,dünkü yolculuktan sonra şuan daha hızlı tepki veriyor,böyle bir durum Laguna da olmamıştı ancak onda da 20bin km den sonra motor gerçek anlamda rahatlamıştı..





    Son sürat denemedim hiç,çünkü bildiğin üzere sonuçta standart araçlar ve uzun düzlüklerde uzun süre yüksek devirde zorlamak gerekiyor,o yüzden biraz yol yaptıktan sonra müsait bir ortamda deneyeceğim,söyleyebileceğim kadarıyla kısa denilebilecek bir mesafede anlık olarak 180 e çıktım,aynı yolda Megane II 170 e yaklaşıyordu,kapıştığım aracta C-Max değil S-Max ti (140hp dizel)






  • sanırım şu bağlantı sana fikir verebilir.

    teste göre şehir içi sakin kullanımda 5.2lt/100 km elde edilmiş.


    http://arabam.e-kolay.net/testDetay.aspx?id=419


    quote:

    Orjinalden alıntı: LORD OF THE CARS

    arkadaşlar yeni araba alan herkesin arabalarını kazasız belasız kullanmak nasip etsin rabbim

    Bizde yeni corolla 1.6 elegant düz vites almayı düşünüyoruz illa 2008 olması şart değil.

    Eğer 2007 alırsak en yüksek ne kadar a almamızı tavsiye edersiniz

    Birde şehir içi km de kaç ykr yaktığını belirtirmisiniz?

    TEŞEKKÜRLER



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 2 Ağustos 2007; 18:34:32 >




  • İşte internetten bulduğum bi kaç spoiler resmi:
    resimleri koyamadım. link aşağıda...
    http://www.toyotasa.com.tr/Images/CorollaAksesuar_tcm385-571499.pdf
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tnskc

    Şu düz vitesten az tüketim olayını nasıl başardınız Allah Aşkına?
    Benim araç 15.000 km yi geçti ş. içi 6,9 lt altına düşemedim.(2007 D4D Comfort MMT) Arıza bende mi nedir anlamadım?
    gayette sakin kullanıyorum.
    katalog verisi ş.içi 5,8 lt ama ben 6,8 bile göremedim sürekli 6,9-7,0 arasında gidip geliyor.

    Birde eğim biraz fazlalaştımı şanzıman bir up bir down kafayı yiyor o yüzden yokuşlarda manuele almak emir...(en azından Bursa nın yorucu ve dik yokuşlarında)

    quote:

    Orjinalden alıntı: GAYRI

    MMT'de vites geçişlerinde biraz yığılma oluyor. Bilgisayar kontrolündeki otomatik şanzuman zaman zaman eğim algılamasından kaynaklanan hatalar yapmıyor değil.
    Ancak genel olarak başarılı. özellikle şehiriçi yakıt tüketiminin düz vitesli corolladan düşük olması da bundan MMT çok çabuk vites büyültüyor. Bu aracın ani ivmelenme ve frenleme yapmadan sakin bir kullanıma özendirdiği hissini veriyor. ancak geçişlerin uzun aralıklı ve devirli olmasını istiyorsanız sistem buna da cevap veriyor. Gaz pedalına biraz yüklenmeniz aklerasyon için yeter.
    MMT'nin hatalarına müdahele etme imkanınız da var. Ya direksiyondaki -gaza yüklenmenize gerek kalmadan- (-) pedalına basarak vites küçültüyorsunuz ya da gaz pedalına yarıdan fazla -ve yeterince- basıyorsunuz.
    Yılmaz bir düz vites kullanıcısı ve otomatik eleştirmeni olarak MMT'yi sevdim....
    Sevemeyenlere alışmaları için zaman tanımalı...





    1.6 MMT Elegant VSC + Xenon

    Düz vitesten daha az yakma olayı vites "E" modunda iken geçerli. M (Manuel) modda iken daha fazla yakıyor. E modunda düz şanzımanlı bir araçtan daha az yaktığı gerçeği ise fabrika verilerine dayanıyor.
    http://www.toyotasa.com.tr/cars/new_cars/corolla_sedan/specs.aspx

    Düz Vites Şehiriçi 9 lt/100km iken MMT vites şehiriçi 8.4 lt/100km. Bu değerlere gerçek hayatta ulaşmak mümkün hatta sakin bir kullanımla İstanbul içinde 7.9 lt/100km'yi dahi gördüm (-ev iş arası otoban yok- test için yaklaşık 200 km kullanarak).
    İşte size bir veri daha:
    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=419

    Fabrika verileri olan 5.7'lik şehir dışı tüketim miktarını 5.2 olarak gördüklerini özellikle belirtiyorlar.

    "Onuncu neslini yaşayan bir otomobilin başarısından söz etmek bir yana Corolla Sedan’ın, keyifli kullanım özellikleri, konfor ve donanım ekipmanları ve güvenlik donanımlarıyla birlikte artık çok daha iyi olduğun söylemek gerekiyor. MultiMode otomatik vites Corolla’nın konforuna ve istekli motoruna uygun bir karakter sergiliyor. Ekonomik kullanım sırasında vites değişimlerinde biraz kararsız bir karakter sergileyen şanzıman sistemi dinamik kullanımda kabuğunu kırıyor ve kullanıcısının beklentilerine karşılık veriyor."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GAYRI -- 3 Eylül 2007; 13:32:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: GAYRI

    quote:

    Orjinalden alıntı: tnskc

    Şu düz vitesten az tüketim olayını nasıl başardınız Allah Aşkına?
    Benim araç 15.000 km yi geçti ş. içi 6,9 lt altına düşemedim.(2007 D4D Comfort MMT) Arıza bende mi nedir anlamadım?
    gayette sakin kullanıyorum.
    katalog verisi ş.içi 5,8 lt ama ben 6,8 bile göremedim sürekli 6,9-7,0 arasında gidip geliyor.

    Birde eğim biraz fazlalaştımı şanzıman bir up bir down kafayı yiyor o yüzden yokuşlarda manuele almak emir...(en azından Bursa nın yorucu ve dik yokuşlarında)

    quote:

    Orjinalden alıntı: GAYRI

    MMT'de vites geçişlerinde biraz yığılma oluyor. Bilgisayar kontrolündeki otomatik şanzuman zaman zaman eğim algılamasından kaynaklanan hatalar yapmıyor değil.
    Ancak genel olarak başarılı. özellikle şehiriçi yakıt tüketiminin düz vitesli corolladan düşük olması da bundan MMT çok çabuk vites büyültüyor. Bu aracın ani ivmelenme ve frenleme yapmadan sakin bir kullanıma özendirdiği hissini veriyor. ancak geçişlerin uzun aralıklı ve devirli olmasını istiyorsanız sistem buna da cevap veriyor. Gaz pedalına biraz yüklenmeniz aklerasyon için yeter.
    MMT'nin hatalarına müdahele etme imkanınız da var. Ya direksiyondaki -gaza yüklenmenize gerek kalmadan- (-) pedalına basarak vites küçültüyorsunuz ya da gaz pedalına yarıdan fazla -ve yeterince- basıyorsunuz.
    Yılmaz bir düz vites kullanıcısı ve otomatik eleştirmeni olarak MMT'yi sevdim....
    Sevemeyenlere alışmaları için zaman tanımalı...





    1.6 MMT Elegant VSC + Xenon

    Düz vitesten daha az yakma olayı vites "E" modunda iken geçerli. M (Manuel) modda iken daha fazla yakıyor. E modunda düz şanzımanlı bir araçtan daha az yaktığı gerçeği ise fabrika verilerine dayanıyor.
    http://www.toyotasa.com.tr/cars/new_cars/corolla_sedan/specs.aspx

    Düz Vites Şehiriçi 9 lt/100km iken MMT vites şehiriçi 8.4 lt/100km. Bu değerlere gerçek hayatta ulaşmak mümkün hatta sakin bir kullanımla İstanbul içinde 7.9 lt/100km'yi dahi gördüm (-ev iş arası otoban yok- test için yaklaşık 200 km kullanarak).
    İşte size bir veri daha:
    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=419

    Fabrika verileri olan 5.7'lik şehir dışı tüketim miktarını 5.2 olarak gördüklerini özellikle belirtiyorlar.

    "Onuncu neslini yaşayan bir otomobilin başarısından söz etmek bir yana Corolla Sedan’ın, keyifli kullanım özellikleri, konfor ve donanım ekipmanları ve güvenlik donanımlarıyla birlikte artık çok daha iyi olduğun söylemek gerekiyor. MultiMode otomatik vites Corolla’nın konforuna ve istekli motoruna uygun bir karakter sergiliyor. Ekonomik kullanım sırasında vites değişimlerinde biraz kararsız bir karakter sergileyen şanzıman sistemi dinamik kullanımda kabuğunu kırıyor ve kullanıcısının beklentilerine karşılık veriyor."





    Eyvallah..
    Bende tatilden yeni döndüm.

    Nihayet araç 15.000 km sonunda düzeldi ya da bana öyle geldi.


    Ş. dışı 5,5 gördüm ve tam 1000 km yaptım bir depo ile.

    Ş .içinde ise 6,6 lt yi gördüm en nihayet bilgisayarda.

    Demekki sorun araçta değilmiş. ben birkaç depo öncesine kadar sürekli her depo fullemede tüketim ortalamasını bilgisayardan sıfırlıyordum artık yapmıyorum ve bu değerleri böyle gördüm.



    son paragraftaki yorumlarınız ise tamamen benim fikirlerimle birebir uyuşmakta...
    MMT nin yokuşta kafayı yemesine ise artık alıştım direk manuele atıyorum gidiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tnskc -- 4 Eylül 2007; 15:59:33 >




  • ARKADAŞLAR AŞAĞIDAKİ KONUYADA FİKİRLERİNİZİ YAZARSANIZ SEVİNİRİM
    http://forum.donanimhaber.com/m_17261507/tm.htm
  • yeni kasa tamamen farklı ve hem aeorodinamik açıdan hemde ara hızlanmalar açısından eski kasadan çok farklı ve iyileştirilmiş.

    işte şu sayfaya bak aradaki fark için.


    http://forum.donanimhaber.com/m_16216157/tm.htm




    quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    Toyota benimde çok beğendiğim bir araba.Yeni kasasını kullanmadım ama eski kasa dizellerde 4 kişiyle rampada dur kalk yapmak tam bir işkenceydi.Yola oturduğunda uçan araba yokuşlarda nefret ettiriyordu.Bununla ilgili bir değişiklik var mı onu yazın her gün 200 lü kilometrelere çıkmayacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 7 Ekim 2007; 23:02:56 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: clio_TR

    http://www.toyota.com/vehicles/future/corolla/prelaunch/index.html

    bakın bir arkadaşlarabd 2009 versiyonu


    "Versiyon" ifadesi doğru. Kasa aynı kasa. Yeni Corollalara ABD'den önce Avrupa'daydı.
    Bilgidiğim kadarı ile 2006'da ABD'ye özgü farklı bir kasa çıkmıştı piyasaya. Hatta halen satışı yapılan da 2006'da çıkan kasa.
    Hatta ben 2006'da ABD çıkan bu kasayı gördüğümde Türkiye'ye gelcek olanın da bu olduğunu sanmış ve hayal kırılkığına uğramıştım.
    İşte ABD'de şu an 2008 Coırolla diye satılan Corolla.

    http://www.toyota.com/corolla/index.html

    Resmi koyamadım.




  • Sağolasın.

    İlk defa bu tarz bilinmedik bir marka kullanıyorum ama umduğumdan iyi çıktı,kalitesini ustada beğendi.

    Eğer çok fazla bir beklentiniz yoksa aracınızın sağını solunu delmek istemiyorsanız rahatlıkla tavsiye edebilirim;sistemin bas sesleri ek bir hoparlörden değilde Corolla nın orjinal hoparlörlerden geliyormuş gibi hoş bir uyum sağlıyor.


    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=253666&productid=otm251231

    quote:

    Orjinalden alıntı: fafulis

    esmerce sen subwoofer taktırmışsın
    hayırlı olsun
    kaça? hangi marka? merak ettim de




  • Yeni Nesil Toyota Corolla liderliğe oynuyor gibi. Toyota sırf Corolla satışları diğer markalarla yarışabilir durumda.

    Ocak-Ekim 2007 (Model bazında en çok satanlar)

    01-Renault Clio Symbol...B...: 16.159
    02-Renault Megane Sedan..C...: 14.934
    03-Toyota Corolla Sedan..C...: 12.923
    04-Hyundai Accent Era....C...: 10.214
    05-Fiat Albea............B...: 10.186
    06-Ford Focus sedan......C...: 9.939
    07-Honda Civic Sedan.....C...: 9.184
    08-Opel Corsa............B...: 7.704
    09-Renault Clio HB.......B...: 6.865
    10-Opel Astra HB.........C...: 6.673
    11-Volkswagen Jetta......C...: 6.508
    12-Fiat Linea............C...: 6.176
    13-Fiat Grande Punto.....B...: 5.698
    14-Hyundai Getz..........B...: 5.298
    15-Volkswagen Passat.....D...: 5.006
    16-Volkswagen Polo.......B...: 3.856
    17-Peugeot 207...........B...: 3.823
    18-Volkswagen Golf.......C...: 3.310
    19-Toyota Auris..........C...: 3.203
    20-Toyota Yaris..........B...: 3.079
    21-Citroen C4............C...: 2.756
    22-Opel Astra Sedan......C...: 2.730
    23-Kia Sorento..........SUV..: 2.555
    24-Fiat Palio............B...: 2.267
    25-Kia Cerato............C...: 1.833
    26-Audi A3...............C...: 1.724
    27-Honda Jazz............B...: 1.706
    28-Ford Mondeo...........D...: 1.587
    29-Honda CRV............SUV..: 1.404
    30-Seat Cordoba..........B...: 909



    Ocak-Ekim 2007 (Sınıflarına göre)

    B-Sınıfı Hatchback'ler

    01-Opel Corsa...............: 7.704
    02-Renault Clio HB..........: 6.865
    03-Fiat Grande Punto........: 5.698
    04-Hyundai Getz.............: 5.298
    05-Volkswagen Polo..........: 3.856
    06-Peugeot 207..............: 3.823
    07-Toyota Yaris.............: 3.079
    08-Fiat Palio...............: 2.267
    09-Honda Jazz...............: 1.706



    01-Renault Megane Sedan..C...: 14.934
    02-Toyota Corolla Sedan..C...: 12.923
    03-Hyundai Accent Era....C...: 10.214
    04-Ford Focus sedan......C...: 9.939
    05-Honda Civic Sedan.....C...: 9.184
    06-Opel Astra HB.........C...: 6.673
    07-Volkswagen Jetta......C...: 6.508
    08-Fiat Linea............C...: 6.176
    09-Volkswagen Golf.......C...: 3.310
    10-Toyota Auris..........C...: 3.203
    11-Citroen C4............C...: 2.756
    12-Opel Astra Sedan......C...: 2.730
    13-Kia Cerato............C...: 1.833
    14-Audi A3...............C...: 1.724



    1-Volkswagen Passat.....D...: 5.006
    2-Ford Mondeo...........D...: 1.587


    1-Kia Sorento..........SUV..: 2.555
    2-Honda CRV............SUV..: 1.404

    http://forum.donanimhaber.com/m_12479420/mpage_15/key_//tm.htm#19183804



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GAYRI -- 21 Kasım 2007; 16:54:04 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.