Şimdi Ara

Tivibu Uydu Dolby Digital Yayinlar HK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar, Tivibu uydu kullanicisiyim, evimde LAS950'm soundbar 7.1 sistemim var, filmlerden, sec izlede ki filmlerden vs nasil dolby yayin alabilirim? Bazen cihaz uzun sure acik kaldimi cihazda donmalar oluyor, veya kanal değiştirirken ses geç geliyor veya ses çıkmıyor, ardından başka bir kanala zaplayıp gene aynı kanala döndügümde ses gelmiş oluyor. Bu tarz sorunlar yaşanlar varmi? Teşekkürler şimdiden.



  • Aynı sorunlar bende de var ses gelmiyor kanal değiştirmek gerekiyor ondan sonra geliyor.
  • duman2578 D kullanıcısına yanıt
    Aynen dostum, servis cagirdim o da gördü sorunu. Bi ayar yaptim felan dedi ama gene ayni. Tekrar cagirin duzelmezse uydu alicisini degistiririz dedi. Ama Tivibu Uydu da tek tip ve tek marka/model cihaz varmis. Sanirim butun hepsi aynidir.
  • Vestel'in yaptığı uydu alıcısından ne beklenirki.Yanılmıyorsam 2 yazılım aldı cihaz ilk başlarda sorun yoktu ne olduysa yazılım güncellemelerden sonra oldu.Şubatta kontratım bitiyor dsmarta devam.
  • Aynı sorun var.
  • verdikleri cihazlar acayip kötü. bende iptv var, a101den 50liraya aldığım uydu alıcısı daha hızlı..
  • Aynen yaa ses gelmiyor nereye baş vuracaz
  • Aynı sorundan muzdaribim
  • Arkadaslar selam herkese. Servis cagirdim, geldi bi guncelleme mi yapti nedir, devam ederse tekrar kayit olusturun cihazi degiselim dediler. Cihaz dandik, olay bu. Dolby ye alinca bazi kanallardan ses geliyor bazilarindan gelmiyor. Bazende zaplayinca duzeliyor. Arkadasin dedigi gibi Vestel in yaptigi cihazdan ne beklenir ki
  • 3-4 gün önce Tivibu HD sinema paketi kurdular, ses sorunu bende de oldu, Tivibu Smart uygulama ve tekrar izle gibi yayınlarda menü geçişleri inanılmaz yavaş, bildiğin Çin işkencesi. O kadar para alıyorlar sundukları hizmet yerlerde. Daha önce kendi next hd uydu alıcımla çanaktan kanalları HD olarak izliyordum hem bedavaydı hem hızlı ve tasasızdı. Paramızla rezil oluyoruz. İptal ettirmek istedim, hemen tazminat dayalılar. Önce zihniyeti sonra cihazlarını değiştirmeleri gerek, müşteri memnuniyeti umurlarında değil. Tivibu müşteri hizmetlerinden gelen kampanya telefonlarını bundan böyle hiç düşünmeden geri çevireceğim.
  • Yeni yazılım bari çıkarsınlar email filan mı atsak müşteri hizmetlerine ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.