Şimdi Ara

Gittigidiyor Sitesindeki Teknosa Mağazası Para İadesini Bekletiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.450
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese, forumda çok mesajım var ama ilk kez konu açıyorum.
    Sıcak fırsatlar konu dışı bölümünde çeşitli satıcılardan yana şikayetleri olanlar konu açmışlar.
    Ben de bunu görünce geçen hafta yaşadığım ve halen süren bir sorunumu paylaşmak istedim.

    9 Aralıkta GG üzerindeki Teknosa mağazasından samsung 40j5070 marka tv aldım.
    O gün mağazaya özel %7 indirim vardı, axessin de puan kampanyası olunca, ürün incehesap mağazasında kısmen daha ucuz olsa da teknosa kurumsal firmadır, sıkıntı olmaz deyip aldım.

    Neyse araya hafta sonu girince ürün ancak pazartesi günü kargoya verildi (12.12)
    Hafta içinde takip numarası ile ürün Antepten çıkmış (muhtemelen mağaza stoklarından orayı gördü)
    ürün Ankara yolunda görünüyordu.
    Tabi birkaç gün geçip de TV halen aynı yerde kalınca ben de teknosa mağazasına mesaj attım ve hızlandırma talebinde bulundum. Bunlar da UPS e ulaşıp süreci hızlandıracaklarını belirttiler.

    Uzatmayayım, ürünün kargolanmasının üzerinden 1 hafta geçince ben sinirlendim ve mağazaya sert bir mesaj yolladım, baktım salladıkları yok, halen aynı kafadalar, GG Mh yi aradım.
    GG mh iade sürecini başlattı ve mağazaya para iadesi için 3 gün+24 saat müsade verdi.
    Verilen süre dolar dolmaz mağazaya mesaj atıp iademi istedim.
    Bana verdikleri cevap: "Ürün elimize ulaşınca paranızı iade edeceğiz"

    Tabiki çok sinirlendim, mağaza bana hiç ulaşmayan bir ürünün tamamen kendisi ve ups arasında olan meselesinden dolayı beni bekletiyor.
    Adamlara bir iki mesaj daha attım ama belli ki işlerine gelmeyen mesajları dikkate bile almıyorlar.

    GG mh yi yeniden aradım, talebimi açıkça yeniden ilettim. Mağazaya 72 saat süre verdiler.
    Ya siz iade edin, yada biz işlemi yapacağız diye.

    Açıkçası GG müşterisinin arkasında yeterince duruyor mu emin değilim.
    Teknosa zaten Allaha emanet olmuş.

    Şunu belirtmek istiyorum, ilgili mağazanın normal sitesinden daha önceden 1-2 alışverişim oldu.
    İnternet üzerinden de çok alışveriş yaptım ancak ilk kez bu kadar uzun süreli bir problem yaşıyorum.
    Elbette GG üzerindeki Teknosadan alışveriş yapıp, "kardeşim ben oradan çok alışveriş yaptım sıkıntı çıkmadı" diyecekler olabilir ancak bu mağazanın müşterisine verdiği değer ortada.

    UPS'in sorumsuzluğu da bugüne kadar sorun yaşamadığım tek kargo firması olmasından dolayı şaşırttı.

    Peki ne beklerdim?

    Mağaza ups den ürünü çok hızlı bir şekilde ulaştırmasını bekleyebilirdi.
    Veya bana yakın olan bir ildeki stoktan yeni bir ürün yollayabilirdi.

    Tavsiyem bu mağazadan alışveriş yaparken iki kere düşünün.
    Fiziksel mağazaları ve resmi internet sitelerinden alışveriş yapıp çok şikayet edeni de görüyoruz zaten.

    Olayla ilgili tavsiyesi olan varsa da alabilirim. Okuduğunuz için teşekkürler.







  • ürün aldım buradan bozuldu servis yapamadı para iade belgesi gönderdim 10 gün oldu ne para iadem yapılıyor ne de mesajlarıma cevap veriyor.Teknosa yı arıyorum biz ilgilenmiyoruz diyorlar.
  • sevmeksucmu S kullanıcısına yanıt
    Teknosaya bu mesajın bir benzerini yollamayı düşünüyordum ama hem iletişim ekranındaki 255 karakter sınırı hem de bizi ilgilendirmez diyeceklerini bildiğim için uğraşmak istemedim.
  • Geçen ay sitesinden şarjlı ince kalem pil aldım, tutar 4,5 lira(ücretsiz kargo)

    Normalde 3-4 lira+ kargo, ev teline takacam dandirik bir şey.

    Yoğundum ilgilenemedim ve aramadım 1 hafta göndermediler. Müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı oluşturdum, 2 dk sonra cevaben ürün tedarik edilemediği için gönderilemiyor denmiş ve iptal etmişler.

    Neyse maili okuduktan sonra siteye girdim ürün bedeli 7,5 lira olmuş :) Yani 3 lira için geberdiler yaklaşık 8 gün paramı kullandılar.

    Ben utandım bir şey demedim artık
  • Gg verdiği sözde durmadı. Sözde bugün mağaza iade etmezse ücreti iade edeceklerdi. Mh ye mesaj attım hadsizin birisi bu bizim sorunumuz değil, mağazayla sizin aranızda yazmış.



    Merhaba,



    GittiGidiyor, alıcı ve satıcı arasında alışveriş yapılabilecek bir e-ticaret platformu olarak hizmet verir. GittiGidiyor, satışa sunulan ürünleri fiziki olarak elinde bulundurmaz. Kullanıcı Sözleşmesinde belirtildiği üzere, GittiGidiyorda satılan ürünlere ilişkin tüm sorumluluk satıcılara aittir. Üründe yaşadığınız sorunla ilgili olarak satıcı firma ile görüşerek bilgi alınız.



    Hiçbir şekilde sorunu sahiplenme ve çözme isteği yok. Ne yaparsanız yapın derdinler. Mağazaya defalarca yazdım ona rağmen kargoya verildikten sonra ürün bugün tarafıma teslim edilmek istendi. Ben de kapıdan iade ettim.



    Ücretimi en kısa sürede almak için sizlerin fikirleri nelerdir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SouthhPark

    Gg verdiği sözde durmadı. Sözde bugün mağaza iade etmezse ücreti iade edeceklerdi. Mh ye mesaj attım hadsizin birisi bu bizim sorunumuz değil, mağazayla sizin aranızda yazmış.



    Merhaba,



    GittiGidiyor, alıcı ve satıcı arasında alışveriş yapılabilecek bir e-ticaret platformu olarak hizmet verir. GittiGidiyor, satışa sunulan ürünleri fiziki olarak elinde bulundurmaz. Kullanıcı Sözleşmesinde belirtildiği üzere, GittiGidiyorda satılan ürünlere ilişkin tüm sorumluluk satıcılara aittir. Üründe yaşadığınız sorunla ilgili olarak satıcı firma ile görüşerek bilgi alınız.



    Hiçbir şekilde sorunu sahiplenme ve çözme isteği yok. Ne yaparsanız yapın derdinler. Mağazaya defalarca yazdım ona rağmen kargoya verildikten sonra ürün bugün tarafıma teslim edilmek istendi. Ben de kapıdan iade ettim.



    Ücretimi en kısa sürede almak için sizlerin fikirleri nelerdir?

    Kargo süreci tamamlanmadan para iadesinin yapılması büyük risktir.
    GG'de paran kalmaz merak etme.
    Geçen süre haklı olarak canını sıkmış sadece.




  • yanlış anlamayın ama bu prosedür hepsinde geçerli,yani satıcı ürünü iade almadan para iadesi yapmıyor
    ben en az 2-3 defa bunu yaşadım
    hatta gelen buzdolabıma kargo firması zarar verdiği için iade başlattık , 3 gün şubede bekletildi kargoyu aradığımda bunun normal prosedür olduğunu , 3 gün bekletme mecburiyeti olduğunu söylediler ,3 günün sonunda iade başladı ve 2. gün (toplamda 5.gün) satıcı ürünü kargodan teslim alınca paramı iade etti
  • Arkadaşlar ilk mesajda her şeyi çok detaylı yazdım.
    İade süreci başlattığımda ürün bana ulaşmış olsaydı, ben de gönderip ücreti bekliyor olsaydım dediklerinize katılırdım.
    Ürün bana iade süreci başladıktan tam bir hafta sonra (dün) ulaştı. Ben de kapıda iade ettim.
    Firmanın UPS ile ciddi bir koordinasyon eksikliği var belli ki.
    Ürünü geri çekin dediğim halde kargolamadan 2, iade süreci başladıktan 1 hafta sonra bana geliyor.
    Firma iade sürecini başlattığımda ürünle ilgili adam akıllı bir yönlendirme yapsa idi ben zaten iademi almıştım.

    Ayrıca GG firmasının tavrı hoş değil, cuma günü aradığımda ilgileniyoruz diyor, firma halletmezse biz halledeceğiz diyor.
    Dün mesaj attığımda densizin birisi git mağazayla hallet işini diyor.

    Açıkçası teknosayla işim bitmiştir. GG nin de bu tavrı berbat.
    Fare dağa küsmüş, dağın haberi olmamış diyenler çıkabilir.
    Bu durumları bazı yerlerde yazmayı düşünüyorum.
    Maksimum sayıda insan bu durumdan haberdar olsun.




  • SouthhPark kullanıcısına yanıt
    sizin ilk mesajınızla bu mesajınız bile farklı
    yukarıdaki mesajınızda "kargolanmadan 2 gün önce iade" başlattığınızı söylememişsiniz
    kargo yola çıkmış ve ups sıkıntı çıkartmışsa bunda satıcının suçu ne ?
    neyse bizi daha fazlası ilgilendirmiyor ama emin olun siz bundan sonra da buna benzer durumlar yaşayacaksınız (biz çok yaşadık,n11+gg.+hepsiburada vs.ile)

    ha bu arada para iadesi de öyle anında olmuyor ,bankaya göre değişen süreler içinde iade yapılıyor ,ayrıca taksitle almışsanız size taksit taksit ödenecek

    anlayabildiğim kadarıyla sizde benim gibi çok tez canlısınız ,keşke biraz sabretseydiniz daha iyi olurdu (gerçi bende pek bekleyemiyorum ya neyse)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 28 Aralık 2016; 1:29:50 >
  • Hocam muhtemelen ne demek istediğimi anlamamışsınız.
    Aslında ilk mesaj çok net, tekrarlamayacağım.

    Olay mağazanın değil kargo şirketinin sorumluluğu demişsiniz.
    Evet olayda kargo şirketinin ihmalkarlığı var ama teknosa firması yıllardır istisnasız bir şekilde ups ile çalışıyor.
    Buna rağmen süreci hızlandırma, kargo alıcıya ulaşmadan iade durumlarında da kargoyu geri çekmeye vakıf değilse, o mağazanın beceriksizliğidir.

    Son duruma gelecek olursak, kapıdan iade ettiğim ürün bana gönderim yapan gaziantep mağazasına geri gidiyor.
    Teknosa ürün ulaşmadan iade yapmayız konusunda diretirken, GG cuma günkü tavrına göre "olayı umursamama, aranızda halledin" boyutuna getirdi.
    Bu hafta zor, inşallah haftaya para iademi alırım.
  • Prosedür hepsinde böyledir.N11 mağazasayım benimde başıma geliyor, ürünü kargoluyorum daha kargo bugün çıkmışken akşamına müşteri cayma hakkını kullanarak iade talebi açıyor.Kargo ile anında iletişim kuramıyoruz belki kargo teslim olacak teslim bilgisi sonradan girilecek direk iade isteme şansımız yok.
    İade talebini reddetmek zorunda kalıyorum, müşteri bana ulaştıktan sonra iade talebini başlatmasını söylüyorum.

    Çünkü sık sık ürünü adam teslim alıp ardından iade talebi açıp parasını alanlar olmaya başladı.
  • GİTTİ GİDİYORDAN kesinlikle alışveriş yapmayın. Benimde başıma 1 ay önce böyle bir olay geldi. Müşteri desteği sıfır hatta eksilerde. Yaptırım güçleri yok. Ayrıca yorumları silinebiliyor yani satıcılara olumsuz birşey dersen müdahale edebiliyorlar. ( BİR tane satıcı söylemişti)

    SESLİ MÜŞTERİ DESTEĞİ YOK. . İlla adamların sisteminden mesaj atacaksın. Bide mesajı da uygulamadan okuyamıyorsun illa tarayıcıdan gireceksin. Saçma bir sistemleri var. Artık bulaşmiyorum. 1-2 yıl öncesine kadar iyiydi artık kupon falanda yok. Bıraktım o siteyi. Genelde N11 den yapsam da ara sıra HB bakıyorum.
  • wolf silver W kullanıcısına yanıt
    GG Müşteri hizmetlerine ulaşmak bile ayrı dert.
    VIP kod diye birşey çıkarmışlar, kodu sitede bulana kadar canın çıkıyor.
    Hadi buldun MH yi aradın diyelim, bağlanmak en az 5 dk sürüyor.
    GG ye mesaj atayım diyorsun, atmadan önce binbir türlü yere yönlendiriyor.
    En sonunda yaptıkları da, "bu sizinle mağaza arasındaki sorundur" demek.
    Ben de bir daha düşünmüyorum alışveriş yapmayı.
  • Geçmiş olsun , tatsız bir alışveriş tecrübesi olmuş sizin için.

    gitti gidiyor müşteri ilişkilerinde kötü , temsilcinin hiçbir yetkisi ve yaptırımı yok , satıcıya ileteceğim lafından başka...

    Bende 10 günde ulaşmayan tv için sizin gibi huzursuzlanırdım , haklısınız ,ama mal tesliminde 30 günlük yasal süre var diye biliyorum, aksilik durumunda yaptırımımız yok.

    Asıl yazma nedenim şu : bizimkilerin "muhtemel teslim süresi" kavramını hala sisteme dahil etmemeleri hala sıkıntı..

    amazon.de hemen kargolayamıyayacğı ürünleri açıkça belirtiyor , siz de teslim / bekleme süresi işine gelmez ise ucuz olsa bile sipariş vermiyorsunuz..
    ayrıca ürün takip ile ürünün halen nerede beklediğini görebiliyorsunuz ( ancak orada da bu aşamada takılma olursa iptal etseniz bile para iadesi alamıyorsunuz )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SouthhPark

    GG Müşteri hizmetlerine ulaşmak bile ayrı dert.
    VIP kod diye birşey çıkarmışlar, kodu sitede bulana kadar canın çıkıyor.
    Hadi buldun MH yi aradın diyelim, bağlanmak en az 5 dk sürüyor.
    GG ye mesaj atayım diyorsun, atmadan önce binbir türlü yere yönlendiriyor.
    En sonunda yaptıkları da, "bu sizinle mağaza arasındaki sorundur" demek.
    Ben de bir daha düşünmüyorum alışveriş yapmayı.

    Ben artık bıraktım GG. N11 de ne zaman başıma bir olay gelse müşteri hizmetlerini arıyorum hemen destek sağlıyorlar. Sorun çıkartan 2 tane ürün oldu bir ütü ve bir tane de samsung MİCRO SD KART aldım. İkisinde de hemen geri dönüş sağladılar ve ilgilendiler. N11 de gitti gidiyora göre daha fazla alışveriş yaptım ama daha başıma kötü bir olay gelmedi. Uzak hatta çok uzak durun GG dan.




  • wolf silver W kullanıcısına yanıt
    N11 de aldığım bir oyuncak 1-2 gün sonra bozuldu, kutusunu falan yırtıp atmıştım.
    Yapılabilir birşeydi ayrıca o yüzden iade etmek istemedim.
    Mağazaya yazdım, cevap yazmadılar, iade sürecini kaçırayım diye muhtemelen.
    Neyse n11 e yazdım. İlgilendiler. 35 lira idi oyuncak, 30 lira alt limitsiz kupon verelim, hiç iade ile falan uğraşmayın dediler.
    Ben de o kuponla bez aldım, yani oyuncak bana 5 liraya gelmiş oldu.

    Alternatif çözümler üretmek, müşterinin yanında durmak önemli.
    Ben bir üst kuruluşum, mağazayla müşterinin arasına giremem tarzı yaklaşımlar adil değil.
    Zira ben o mağazanın kendi sitesine girmem bile ama GG güvencesi vardır diye alışveriş yapıyorum.

    Benim olayımdaki sıkıntı Teknosa-UPS kaynaklı olsa da GG yeterince üzerinde dursa daha hızlı biçimde çözülürdü.
    Ürünün bir hafta kargoda beklemiş olması, buna rağmen mağazanın kargo sürecini hızlandırmakla ilgili hiçbir şey yapmaması benim en çok canımı sıkan olay oldu.
    Bilen bilir, teknosa, daha önceden kliksa hep UPS ile çalışır, herhalde bir sorun olduğunda müdahale edecek kadar işbirliği vardır aralarında.

    Süreç sonuçlandıktan sonra uygun dille gereken yerlerde şikayetlerimi belirteceğim.
    TV bugün Antep mağazasına teslim edilecek, bakalım teknosa kıvıracak mı, hemen iade mi edecek.




  • Sizin başınıza gelmemiş olabilir ama n11 konusunda o kadar çok mağdur varki,n11 müşteri-satıcı arasında daima satıcıdan yana durumda,forumda bununla ilgili onlarca konu açıldı.

    Ayrıca hepsiburada.com danda satıcı hepsiburada olmadıktan sonra uzak durmakta fayda var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: power-fx

    Sizin başınıza gelmemiş olabilir ama n11 konusunda o kadar çok mağdur varki,n11 müşteri-satıcı arasında daima satıcıdan yana durumda,forumda bununla ilgili onlarca konu açıldı.

    Ayrıca hepsiburada.com danda satıcı hepsiburada olmadıktan sonra uzak durmakta fayda var..

    Hocam her firmada olabilecek şeyler ama önemli olan firmanın üzerinde durması. Ürünü aldım kırıti, çabuk gelmedi, ihtiyacın kalmadı, model Yanlış geldi Vs. Ama firmanın bunun üzerinde durması önemli. GG sesli müşteri hizmetleri yok. Mesaj atıyorsun artık ne zaman cevap gelirse. Günde en fazla 2 mesaj konuşursunuz. N11 öyle değil arıyorsun 5 dk içinde bağlanıyor. Şimdiye kadar N11 de hiç sorun çıkmadı. İnşallah çıkmazda. Bende art niyetli bir tüketici değilim. Eğer isteseydim aldığım ufo vantilatörun gelmediğini söyleyebilirdim. Kargo gelmiş vantilatörü kapıda bırakıp gitmişler. Yurt içi kargo rezaleti işte. Ortada imza falanda yok. Beni de aramadılar. Şimdi ben bu kargonun gelmediğini söyleyebilirim. İmzam nerede diye sorsam ne cevap verecekler merak ettim.




  • Benzer durum benimde başıma geldi fakat N11 tarafından ürünü sipariş ettim ürün elime ulaşmadı süreyi uzattım. Gene elime ulaşmayınca iade talebi oluşturdum ürün 20 TL idi pek fazla bir rakam değil ama inanır mısınız bilmem ama parayı almam neredeyse 2 ayı buldu ve nakit olarak kredi kartıma iade edilmedi kupon yüklediler. Ürün kargoda kaybolmuş ve arkadaşlar bunu 2 ay sonra anladı kuponumu kullandım bir dahada N11 mi ? ASLA
  • gg artık doymuş. yıllarca sömürdüler milleti. işine gelirse diyor!
    aynı mağazadan aynı gün axess 100tl puan ve %7 indirim ile laptop sipariş ettim. üyeliğimi bile silmiş ............. site.
    site diyorum çünki artık herhangi bir siteden farkı yok benim için.. sadece site..
    kurumsallık eksilerde...

    geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.