Şimdi Ara

Fervor nerfi gereksizdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Neden nerflendi anlamıyorum. "Şu şampiyonlar için daha uygun oldu" diyebileceğimiz bir durum da yok ortada. Aşırı dengesiz de değildi bir çok profesyonel oyuncu bloodlust kullanıyordu. Bloodlustın lategamede %90 daha iyi olduğu su götürmez bir gerçekti.

    Düşünüyorum yeni hali hangi adc için daha iyidir diye, yeteneklerinden bol bol hasar veren lucian bile ad kazanınca pasifinin ikinci vuruşu yarı ad hasar verdiği için vuruş etkisi olarak eklenmemesi luciana çok büyük kayıp. On hit adcler için kritik hasarı arttırıyor, tamam ama artmış hali bile bir çok zaman eski haliyle verdiğimiz hasarı zar zor karşılıyor, ki zaten yüksek kritik ihtimali kazandığımız lategamede 5v5 savaşlarda stackleri kolay kolay biriktiremiyorsunuz, guaranteed value için bloodlust o açıdan da çok daha iyi bir seçenek.

    Dövüşcü kabiliyetine mi çevirdiler diyorum, jax geldi aklıma, ama onun için de eski hali daha iyi. Riven olabilir dedim, ad artışı işine yarar diye, ama o da uzayan savaşlarda bulunup stackleri korumakta zorlanır, onlar için de çok daha iyi seçenekler var.

    Geçtiğimiz yamada ezreale bile fervor giremiyorduk, bu sefer en azından ona girebiliriz umarım. Süresini düzeltmişler, hasarı hala daha az.

    Bu değişikliğin amacını anlayan varsa lütfen bana da anlatsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • +1 +1 +1 ben de kaç zamandır bunu düşünüyorum çok gereksiz bir nerf bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kayle,azir,irelia,ekko,olaf gibi herolarla alakasız bir şekilde çok iyi gittiği için olabilir diye düşünmüştüm ben de. Sözde Riot nerf-buff olaylarını lcs ve wcs'e göre yapıyor fakat yanlış hatırlamıyorsam WCS te her oyun 2 adc'de warlords almıştı.

    Tahminime göre riot Fervoru AD heroların almasını istediği için yaptı bunu.Mesela dediğim gibi WW hiçbir ad itemi kasmadan iki düz vuruş atıp sonra ulti atınca fervor 200 falan vuruyordu bedavadan. Ayrıca sezon boyunca en op keystone fervordu. Tank yasuo nun o kadar damage atabilmesinin nedeni de oydu.

    ADC'ler aşırı safe istemedikleri sürece sürekli fervor alıyorlardı, riot biraz da seçicilik istedi. Yani sustain lazımsa bloodlust,damage lazımsa fervor değil de, duruma göre. Zaten teoride bloodlust daha fazla damage atmanı sağlıyor(daha geç öldüğün için). Yaklaşık 1 ay önce kadar foruma da bir konunun içinde link koymuştum, meddler reyiz önümüzdeki yamalarda ya fervoru buff'layacağız ya da bloodlust'ı nerfleyeceğiz demişti. Çünkü şuan bütün adcler bloodlust alıyor.

    master+ eloda geçen sezon kayle nerdeyse en yüksek win rate'e sahip heroydu şimdi pick rate-win rate eskisi kadar iyi değil, high eloda kayle mainleri fervor dışında başka birşey alacaksanız kayle oynamayın,çöp diyordu.

    Aslında şu haliyle daha bile iyi fakat stacklemek zorlaştı. Late game için çok ideal oldu, hatta ad bruiserlar içinde güzel oldu Riven vb fakat early game de kötüleşti. Eski fervorla oynarken tryndamere ile vurduğum damage şimdiki gibi değil ya da WW ile ulti attığımda.




  • Fiora iyi kullanîyor sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bloodimir

    kayle,azir,irelia,ekko,olaf gibi herolarla alakasız bir şekilde çok iyi gittiği için olabilir diye düşünmüştüm ben de. Sözde Riot nerf-buff olaylarını lcs ve wcs'e göre yapıyor fakat yanlış hatırlamıyorsam WCS te her oyun 2 adc'de warlords almıştı.

    Tahminime göre riot Fervoru AD heroların almasını istediği için yaptı bunu.Mesela dediğim gibi WW hiçbir ad itemi kasmadan iki düz vuruş atıp sonra ulti atınca fervor 200 falan vuruyordu bedavadan. Ayrıca sezon boyunca en op keystone fervordu. Tank yasuo nun o kadar damage atabilmesinin nedeni de oydu.

    ADC'ler aşırı safe istemedikleri sürece sürekli fervor alıyorlardı, riot biraz da seçicilik istedi. Yani sustain lazımsa bloodlust,damage lazımsa fervor değil de, duruma göre. Zaten teoride bloodlust daha fazla damage atmanı sağlıyor(daha geç öldüğün için). Yaklaşık 1 ay önce kadar foruma da bir konunun içinde link koymuştum, meddler reyiz önümüzdeki yamalarda ya fervoru buff'layacağız ya da bloodlust'ı nerfleyeceğiz demişti. Çünkü şuan bütün adcler bloodlust alıyor.

    master+ eloda geçen sezon kayle nerdeyse en yüksek win rate'e sahip heroydu şimdi pick rate-win rate eskisi kadar iyi değil, high eloda kayle mainleri fervor dışında başka birşey alacaksanız kayle oynamayın,çöp diyordu.

    Aslında şu haliyle daha bile iyi fakat stacklemek zorlaştı. Late game için çok ideal oldu, hatta ad bruiserlar içinde güzel oldu Riven vb fakat early game de kötüleşti. Eski fervorla oynarken tryndamere ile vurduğum damage şimdiki gibi değil ya da WW ile ulti attığımda.

    Kayle'dan falan rahatsız olmuş olabilirler ama, bunu yapmaları ad şampiyonlar için de çok daha az hasar anlamına geldi. Daha iyi bir şey düşünülebilirdi. Aynı miktarda ad verse bu sefer kritik vuruşlar sorun olacak. Onun için "kazanılan ad miktarının hasarı kritik vuruşları etkilemez" gibi bir şey denilebilirdi belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Affection and Hatred -- 8 Aralık 2016; 13:40:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.