Şimdi Ara

1999 Opel Vectra B - GT Yorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
3.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba cümleten. Üniversitede ki sınıf arkadaşım bu araca takmış durumda.

    GT Paket 156 BG Lik olanı yan marşpiyerleri ve tamponu vs den dolayı spor buluyor ve dönemine ve 20-24 bin tlira arasına alacağı yeni model arabalardan daha rahat olacağını düşünüyor.

    Size birkaç sorum olacak bu durumla ilgili;

    1) Araçta esp yok, yol tutuşunu mukayese etmek istesek güncel araçlardan hangisine yakındır?

    2)Kime sorsak aman uzak dur çok elektronik arıza çıkartır diyor, doğruluğu var mıdır?

    3)Parçaları abartıldığı kadar pahalı mıdır?

    4)Kullanan varsa eğer, aracın orijinal ses sistemi nasıldır?

    5)Aracın yalıtımı nasıldır?

    6)Bu araç genellikle şehir içi kullanılacak, dayanıklı mıdır?

    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1-Kıyasa gerek yok, rezalet bir yol tutuşu var.

    2-Ben CD ve GT çok kullandım ama hiç elektronik sorun çıkarmadı.

    3-Parçaları günümüzdeki çoğu araca göre ucuz.

    4-Muhtemelen orjinal ses sistemi patlaktır.

    -5 Neyi kriter olarak aldığına göre değişir. Fena değil ama. Üzmez.

    6-Alırsanız şimdiden allah yardımcınız olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Utku kullanıcısına yanıt
    Nasil yol tutusu rezalet donemine gore gayet iyidir.Ve c kasa gibi mimli degil sacma sapan elektriksel arizalar cikarmaz.

    Arka suspansiyonda helazon yay kullanilmistir tam bagimsizdir.Motor lpg uyumu iyidir,dosemelerin oturaklari zamanla coker.Motoru sorunsuzsa 2.0 icin konusuyorum canavar gider.Marea dan daha basirili bir yol tutusu vardir orasi asina.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vectra A'nin yol tutusuna rezalet diyen biri yanlı yorum yapıyordur veyahut arabaya bitmemiştir bile..

    Dönemine göre gayet yola iyi oturan,performansi başarılı,k konforlu ve keyifli araçtır.

    Elektronik problem vecra a için söz konusu değil.Vectra a gayet problemsiz güzel araçtır.Vectralara "elektroniği problemli" damgası vectra c sebebiyle yapıştırılmıştır.Vectra c de de bu problem makyajsız için geçerlidir.Makyajli vectra c de problemsiz bir araçtır.

    Parçaları gayet makul fiyata satılıyor.Ufak bir araştırma ile sizde görebilirsiniz.

    Ses sistemi vasat diyebiliriz.

    Yalıtımı ortalama.. Dönemine göre ise iyi..

    Her gün şehir içinde onlarca belki yüzlerce km yapmak için biraz yaşlı kalabilir.Her sürücüsünü yorar hem araç gereksiz yorulur.Ayrica şehir içi tüketimde az olmayacaktır(+11-12 lt)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben Vectra A'yı bilmem. B için konuşurum. Yol tutuşu rezalet. Ben hayatımda ağırlık dengesi bu kadar kötü ayarlanmış bir araba kullanmadım. Araba dar virajlarda istisnasız önden kayar. Biraz hızlan bu sefer 4 tekerden kayar. Araba kayar yani. Seviyor. Benim gözğmde de bu arabanın yol tutuşuna iyi diyen varsa hayatında iyi bir arabası olmadığı için yok tutuş nasıl olur bilmiyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 2 Aralık 2016; 14:07:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Ben Vectra A'yı bilmem. B için konuşurum. Yol tutuşu rezalet. Ben hayatımda ağırlık dengesi bu kadar kötü ayarlanmış bir araba kullanmadım. Araba dar virajlarda istisnasız önden kayar. Biraz hızlan bu sefer 4 tekerden kayar. Araba kayar yani. Seviyor. Benim gözğmde de bu arabanın yol tutuşuna iyi diyen varsa hayatında iyi bir arabası olmadığı için yok tutuş nasıl olur bilmiyordur.

    Bence hiçbir şey bilmeyen sensin ya da turşusu çıkmış kazalı bir araca denk gelmişsin. Dönemindeki araçlarla kıyaslandığında ortalamadan bir tık daha iyi tutuşu var diyebilirim. Günümüzdeki araçlarla kıyaslarsak evet kötü, ama yine de rezalet değil.
  • Marea ya göre kıyaslıyor galiba

    D segmenti bir araç,kendi zamanındaki haleflerine göre kat kat donanımı bol ve yola basması iyi. 1345 Kg ağırlığında,şimdiki çoğu B ve C segmenti araca taş çıkartır.
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Sen bu kıskançlık, bu hasetlikle fazla yaşamazsın. Benden sana tavsiye. Kendi tipinle ve elindekilerle mutlu olmayı öğren.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vectra B'nin yol tutuşuna rezalet demek ha

    Lastiklerin kabaktır.
  • 1999 model gtler b kasa ve 150hp 190nmdir. Bu motor cd ve glsdeki x20xev motor ile aynidir. Fakat dereceli egzantirik gibi ufak modifiyelerden dolayı 150hpdir. Gtlerin sanziman f18 cr`dir yani cd ve glsdeki gibi uzun oranlı degil daha kisa oranlidir.

    1995e kadar olan a kasa gtdir ve 1995 modelleri x20xev kodlu( vectra b1 cd ve gt motoru) 136hp makinedir.
    1995ten oncesi efsane sfı ve kırmizi kapak diye gecen c20xe kodlu 150hp 196nm( 156 hangileri bilmem katalizorsuzlerdi galiba bu is karisik net bir sey gormedim) asıl efsane olan modeldir.

    @Aytürk kullanmasak neyse de 14 yıldır bizde b kasa var 6 yıllık sava marka lastikle bile tutuyor araba boş boş sallıyor ya da bakımsız dokuk bir araba kullanmis.


    Detaylı teknik verileri de yazacak olursam:

    1999 vectra b gt:( 1996da falan mi basladi uretime bilmiyorum)
    6000 devirde 150hp, 3500 devirde 190nm maks tork
    F18 cr kısa sanzıman, x20xev kodlu motor

    1996-1999 makyajsız b kasa cd ve gls:
    5600 devirde 136hp, 3200( makyajli 3400) devirde 188nm maks tork
    F18 wr uzun sanzıman x20xev kodlu motor.

    1992-1994 makyajlı a kasa gt
    6000 devirde 150hp, 4600 devirde 196nm tork
    F18 cr kısa sanzıman, c20xe kodlu motor

    1995 makyajlı a kasa gt
    5600 devirde 136hp, 4000 devirde 185nm tork( b kasadan farklıdır bunun veriler bu sekilde)
    F18 wr ve cr sanzıman( tahminim wr yaygındır), x20xev kodlu motor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 3 Aralık 2016; 2:18:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    1999 model gtler b kasa ve 150hp 190nmdir. Bu motor cd ve glsdeki x20xev motor ile aynidir. Fakat dereceli egzantirik gibi ufak modifiyelerden dolayı 150hpdir. Gtlerin sanziman f18 cr`dir yani cd ve glsdeki gibi uzun oranlı degil daha kisa oranlidir.

    1995e kadar olan a kasa gtdir ve 1995 modelleri x20xev kodlu( vectra b1 cd ve gt motoru) 136hp makinedir.
    1995ten oncesi efsane sfı ve kırmizi kapak diye gecen c20xe kodlu 150hp 196nm( 156 hangileri bilmem katalizorsuzlerdi galiba bu is karisik net bir sey gormedim) asıl efsane olan modeldir.

    @Aytürk kullanmasak neyse de 14 yıldır bizde b kasa var 6 yıllık sava marka lastikle bile tutuyor araba boş boş sallıyor ya da bakımsız dokuk bir araba kullanmis.


    Aynen öyle. Sizin kadar uzun süre kullanmasam da, fikir edinmeme yetecek kadar kullandım. Dönemindeki bir çok araçtan iyi yol tutuyor.




  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    Sutcu beygiri bitti tabi simdi yol tutusa sarmislar Detaylı teknik veri ekledim. Hep otv konusuluyor biraz sekil olsun bu konu dedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 3 Aralık 2016; 2:20:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuda bir elektrik problemi c kasada muhabbeti dönmüş de kafalar karıştı galiba, elektrik problemiyle ünlü olan b kasadır c değil, c nin ne makyajlısı ne makyajsızı elektrik problemleri yaşamıyor
  • A kasa bile gayet iyi yol tutarken B kasanın kötü yol tutması mümkün değil bence. (16 yıldır kullanıyoruz ailecek.)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektronik problemleri olan b kasadır konudaki yorum yapan arkadaşların yanlışı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracın yaşına göre yol tutuşu iyi elektronik ağrıza çıkarıyor parçaları çok pahalı değil
  • 2. Evet bizim sanayi ve kullancilar elinde eritildigi icin duzgun onarim yapilmamiş essek gibi binilmiş cok arac var piyasada ve her türlu arizayi alirsin. Bu aracta Elektronik aksami fazladir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 cd 1998 modeline 15 sene bindik tüpe tam uyumludur yol tutuşu efsanedir en boş paketinde bile tc(çekiş kontrol sistemi)standarttır gt modelinde abs 4 hava yastığı yol bilgisayarı gibi özellikler standarttır ayrıca gt de baldir destekli spor koltuklar vardır asıl efsane olan 2.5 motor sport donanımdır bu araçlar döneminin passatını cebinden çıkarır parçaları aman aman pahalı deildir çıkma,yansanayi,orjinal olsun hepsini zibil gibi bulursunuz şuan insignia sahibi olarak vectra mı çok özledim keşke satmasaydık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllarca GSİ kullandım , Vectra yı ise 1.6 kullanmak kısmet oldu, GT cidden güzeldir, yol tutuşu da söylediği kadar kötü değil, parçaları uygun ve şehir içinde sizi tatmin eder, parça problemi yaşayacağını hiç sanmıyorum.
  • Direksion yağ pompası sıkıntlı olabilir. Ayrıca yan sanayi radyatör şanzıman yağ girişine baskı yapıp şanzıman yağını azaltabilir. Bunları ayrıca baktır derim. Ayrıca bu kasa gerçek efsanedir. Eğer tc si olsa (esp) yolda senle viraja girecek adam bulamassın, kendimden biliyorum. Eğer temiz olduğundan eminseniz durmayın alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.