Şimdi Ara

:::DH TEMPRA TeAm::: (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.262
Cevap
24
Favori
608.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tempraclube

    MAVİŞ KARDEŞ ARABANI BAŞTAN SONA YENİLEDİN DEĞİŞTİRMEDİĞİN SAYILI PARÇA KALDI PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER


    teşekkür ederim..parcalar bozulunca kökten değiştiriyoruz işte..


    quote:

    Orjinalden alıntı: __OnLyMe

    bizim aknın sarj dinamosu 14 voltluk sxa larınkinden büyük bi dinamo ama sadece kollektörüne (rotoruna) 270 ytl istedi parcacı cıkma taktık fena degil



    klimalı modellerin sarj dinamosu daha kuvvetlidir.elektrik ihtiyacı çok olduğu için..sana rotor için çok para istemişler..
    270 ytl ye bir arkadas servisten komple sxak sarj dinamosu aldı..su adreste yazılı
    www.tempratipo.net.tc




  • TEMPRA SXA KALORİFER MUSLUĞU DEĞİŞİMİ

    BURALARDA SOĞUKLAR BASLADI.ARACIMA KIŞ BAKIMI YAPARKEN ANTİFİRİZ KOYDUM.ANTİFİRİZ KOYDUKTAN SONRA ARACIM SU EKSİLTMEYE BASLADI.SEBEBİNİ ARARKEN KALORİFER MUSLUĞUNDAN KAÇIRDIĞINI FARK ETTİM.UZUN ZAMANDIR ARACIMIN KALORİFERİ SOĞUK POZİSYONDA İDİ.SOĞUK HAVALAR İLE BERABER KALORİFERİ SICAK POZİSYONA GEÇİRİNCE ANTİRİRİZİNDE ETKİSİ İLE KİREÇ PAS ÇÖZÜLMELERİ OLMUŞ,KALORİFER RADYATÖRÜ İLE MUSLUK ARASINDAKİ CONTA SERTLEŞMİŞ VE MUSLUK BORUSU İNCE BİR SEKİLDE ÇATLAMIŞ.BU NEDENLE DE SU KAÇIRMAYA BASLAMIŞ.

    ÇÖZÜM İSE KALORİFER MUSLUĞUNU DEĞİŞTİRMEK...

    BU ARADA NORMALDE ORTA KONSOLUN SÖKÜLMESİNE GEREK YOK...AMA BEN MERAKTAN SÖKTÜM...

    ..........:::::MALİYET:::::..........

    1 ADET KALORİFER MUSLUĞU------: 17,50 YTL (MAKO-KALE MARKA /ORJİNAL)
    İŞÇİLİK-------------------------------: BEDAVA ( KENDİM SÖKÜP TAKTIM)

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::

     :::DH TEMPRA TeAm:::



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavis717 -- 28 Ekim 2007; 12:03:05 >




  • herkeze slm lar.arkadaşlar Allah kaza bela vermesin.
  • mavis senwww.tempratipo.net.tc buraya üyemisin
  • Arkadaşlar ben Tempa almak istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim 6500 YTL param var. Sizlerden haber bekliyorum. direnc44@hotmail.com mail adresim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mosfet4444

    Arkadaşlar ben Tempa almak istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim 6500 YTL param var. Sizlerden haber bekliyorum. direnc44@hotmail.com mail adresim



    91-92 model sx ler bulabilirsin o civara en fazla 250-500 ytl oynar
    hatta düşürebilirsen sxak bile bulursun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mosfet4444

    Arkadaşlar ben Tempa almak istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim 6500 YTL param var. Sizlerden haber bekliyorum. direnc44@hotmail.com mail adresim



    daha önce sanırım anlatmıştım.nelere bakacağına..iyi bir arastırma ile çok iyi bir arac bulabilirsin..sabırlı olmalısın..

    1 ay kadar önce bordo komple yeni boyalı 4 lastik yeni.koltuk kılıfları var.lpg li ruhsata işli.motoru iyi.masrafı yok.sadece kaput değişmiş.tempra sxa 1993 model.6750 ytl ye alındı..
    ararsan iyi bir arac bulursun..
  • bu hafta pazara gideceğim umarım şanslı olurum iyi bir bulabilirim
  • ARKADASLAR ÇOĞU ZAMAN TERMOSTATIN AÇMAMASI ARACLARIMIZIN HARERET YAPMASINA NEDEN OLUR..VE TERMOSTATLARIMIZI DEĞİŞTİRMEK ZORUNDA KALIRIZ...

    ::::::::TERMOSTAT::::::::

    Termostat, sıcaklığı istenen ölçüde sabit tutabilen bir tür kontrol sistemidir.yani araclarımızın soğutma suyunu belirli bir sıcaklığa gelene kadar motor içinde hapseder.radyatör il bağlantısını keser.gerekli sıcaklığa ulasıncada Sıcaklıktaki değişim, termostattaki duyarlı bir parçaya tesir ederek gerkli olan yeri açar ve soğutma suyumuz radyatör ve motor arasında devirdaim olur. böylece motorumuz en ideal ısıda çalışmış olur..

    arızalanması durumunda mutlaka değişmelidir.aksi halde arızalı termostat açılmaz ve motor suyunun devir daimini sağlamaz ise araclarımız hararet yapabilir..

    ben yazın termostatın içini boşaltıyorum..nedeni ise bulunduğum yerde zaten havalar sıcak .motor çabuk ısınıyor.termostın içi dolu ise fan motoru sık aralıklarla çalışmak zorunda kalıyor....termostatı boşaltınca motor suyu daha geç ısınıyor ve fan daha az aralıklarla çalışıyor.

    TERMOSTATIN ÇALIŞMA ŞEKLİ İSE
    MOTOR SUYU TERMOSTATIN İÇ KISIMINDAN GELİR..SU MOTOR UN ÇALIŞMASI İLE YETERLİ ISIYA GELİNCE TERMOSTATIN İÇİNDEKİ ISIYA DUYARLI (HAREKETİ İLERİ VE GERİ OLARAK YAPAR) PARCA HAREKET EDEREK SUYUN KÜÇÜK VE BÜYÜK OLAN BORULARIN BİRLEŞTİĞİ KISMA GEÇMESİNE İZİN VERİR.MOTOR SICAKLIĞI YETERLİ SEVİYE 87'C CİVARI OLDUĞU SÜRECE AÇIK KALIR.SU SICAKLIĞI DAHA ASAĞI DÜŞÜNCE YOLU KAPATIR VE SU SICAKLIĞI TEKRAR 87'C CİVARINA GELİNCE TEKRAR AÇILIR.
    VE BU BÖYLE DEVAM EDER VE MOTORUMUZ HER ZAMAN 87'C CİVARI BİR ISIDA ÇALIŞMIŞ OLUR..

    TERMOSTATTAN ÇIKAN:

    BÜYÜK BORU RADYATÖR ÜST HORTUMUNA TAKILARAK RADYATÖR İLE BAĞLANTIYI SAĞLAR.

    KÜÇÜK BORU İSE KALORİFER PETEĞİ SICAK SU GİRİŞİNE GİDEN HORTUMA TAKILARAK KALORİFER İLE BAĞLANTIYI SAĞLAR..


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::


     :::DH TEMPRA TeAm:::




  • Tempralar çok yaşlandı, yaşla birlikte sorunlarıda artmaya başlar. Motor performansları km ilerledikçe azalır.
  • bizim de daha dün arka kampanadaki hidrolik merkezi bozulmus fren komple bosalmıs babam degiştirmiş merkezi merkezin fiyatı 12 ytl kadar 10 ytl de işçilik
    maviş bu arada sana bişe soracam bizim kalorüferin bu öne arkaya ayaga üfleme kısmı calısmıyo bizimki klimali moel bunun bi motoru olmalı arkda bence o motor arızalıdır sen ne düşünüyosun

    ayrıca calısmaların için tesekkür ederiz
  • Arkadaşlar 2000 model tipo 1.6 ie slx aracımın direksiyonu çok ağırlaşıyor bazen. Direksiyon hidroliği yeni değişti. Bazen sanki hidrolik değilmiş gibi ağırlaşıyor. Bi de ön konsolda sağ taraf kabarma yaptı. Çözüm önerisi olan varsa sevinirim.
  • Merhabalar benim temprada yaşlandı 96 model.ama hala gençlere taş çıkartıyor.İlginç araç 2001 yılından beri bende ve hala ön takım yaptırmadım.Şikayetim var mı var .alakasız yerlerden tıkırtılar gelmeye başladı.Onun haricinde ne kadar köfte o kadar ekmek misali bastıkça yakıyor,yaktıkça kaçıyor,yediğinide inkar etmiyor.Saygılarımla.
  • selam bende de sx ak 93 var. ben de uye olayımda sayımız artsın olur mu
  • Arkadaşlar,
    Arka 2 amortisörü komple değiştirmek istiyorum. Yaklaşık ne kadar tutar ? Fikri olan var mı ?
    ( 1994 SXA ).
  • mavi717 abicim helal olsun sana yaaa...
    ellerine sağlık..
    ne işle uğraşıyosun?
    süpersin yaa..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: umaykut

    mavi717 abicim helal olsun sana yaaa...
    ellerine sağlık..
    ne işle uğraşıyosun?
    süpersin yaa..



    teşekkür ederim..
  • MAVİŞ KARDEŞİM GERÇEKTEN BU TOPİCTE YARARLI ESERLER VERMİŞSİN....TEBRİKLER...
    TEMPRA HALEN KLAS BİR ARABADIR...NE KADAR DA 2005 HYUNDAİ YE DE BINSEM TEMPRANIN 95 MODEL KEYFİ Bİ BAŞKAYDI YAHU..O KONFOR GENİŞLİK RAHATLIK VE KARİZMA....HALEN DE DİNAMİK BİR ARABA
  • slm maviş kardeş ve diğer tempracı arkadaşlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tempraclube

    slm maviş kardeş ve diğer tempracı arkadaşlar



    sizlerde sağolun arkadaslar...
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.