Şimdi Ara

Superonline'ın saygısız ve oyalayıcı bir firma olması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gerçekten bu kadar saygısız bir firma görmedim. Dalga geçmeler, offlamalar, pufflamalar falan. Müşteri temsilcisi herşeyden bi haber. Biri a diyor diğeri b diyor.
    ADSL'den VDSL'e geçmek istiyorsun 5 6 günde zor geçiyosun. İşim, gücüm internet ne yapayım bu kadar saygısızlıktan sonra olan biten herşeyi BTK'a, Bimer'e yazdım. Gerçi pek sallayacaklarını sanmıyorumda. Sikayetvar.com falan heryere yazdım fakat fayda yok.
    Bu firmayla çalışıp çalışmamak size kalmış bir şey ama müşteri hizmetleri temsilcisinin her an size ''offlamasını, pufflamasını'' duyabilirsiniz. Veya günde 1412312312 defa ''acil notunu düştük'' cümlesini artık beyninize kazıyabilirsiniz.


    Detaylı anlatmak gerekirse; ''17'sinde aradım VDSL'e geçecem dedim onay istediler verdim. 2 gün sonra Modemi almaya bayiye gittim birde ne öğreneyim? Adam benden onay almasına rağmen VDSL talebimi oluşturmamış. Tekrar aradım VDSL'e geçmek için bu sefer ''Siz yaz kampanyası paketindesiniz VDSL'e geçemezsiniz.'' Dediler. Kapadım telefonu aklıma ADSL kotamı yükseltmek gelince tekrar aradım ve VDSL'i tekrar sorgulatıp yine alabileceğimi söylediler. Ayın 19'unda VDSL için talebim oluşturuldu bayan bana ''48 saat içinde aktif olur'' dedi. Fakat ne 48 50 saati? Tekrar aradığımda 7 iş günü denildi. Bugün 5. yarın 6 olacak biliyorum bu VDSL bağlantısı yarında yapılmayacak.'' Bir kaç kez daha düşünün. Zaten net arada bir kopar, 1 saat gelmez, 1 saat hız düşer. 48 saat içinde 48 kere görüşmüşümdür. Sosyal medya, site üzerinden, müşteri hizmetlerinden, sikayetvar'dan her yerden yazdım ama tek bildikleri şey ''acil notunu düştük''

    Ha şöyle bir şey var en son Cihan diye birisi bağlandı. Tamam efendim, internetsiz kalmayın ben sizin telefon hattınıza hemen ücretsiz 4 GB internet yüklüyorum dedi, tamam dedim yine kandım :D
    Bu arada şöyle bir şey dediler; ''Bende 1 tane ADSL modemi vardı zaten onu bayiye verdim VDSL modem aldım. Eve geldim çalışmıyor 1 saat geçti SP'den aradılar modeminizi getirdik dediler. Evde hem ADSL, hemde VDSL modem oldu. Kendilerine söyledim. 10 gün içinde modemleri bize geri teslim edeceksiniz yoksa 150 TL ceza ödersiniz. Biz size yenisini gönderecez. Haaa, oldu canım. Ben ne yapayım internetsiz? Verecekleri modem içinde 6.gün olacak hala o modemde yok. Kesin cezayı sorun değil. Akıllılar sizi. Keriziz ya öderiz. Bok öderim.

    Siteleri üzerinden vermiş oldukları cevap (Acil notunu düşüyorumun kurumsalcası'';

    Merhaba xxx,

    Tüm kanallarımızda müşterilerimize doğru ve net bilgi vermek bizim önceliğimiz. Nadiren de olsa bu tür durumlarla karşılaşabilmekteyiz. İstemeden yaşattığımız deneyim sebebi ile üzgünüm. Talebiniz daha önce iletmiş olduğunuz 473xxx numaralı kayıt ile takip edilmektedir. En kısa süre içerisinde çözüm ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek talebinizi çözüme ulaştıracaktır. Paylaştığınız deneyimi sizlere daha iyi hizmet vermek adına gelişim fırsatı olarak görüyoruz. Farklı bir konuda desteğime ihtiyacınız olursa, size yardımcı olmak için buradayım.

    Bide ''buradayım'' yazmış ya Allah'ım :D Kardeş zaten 10 günde bir cevap veriyon :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WMMilas -- 23 Ekim 2016; 19:57:18 >







  • -Ben kullanmadığım internetin faturasını neden ödeyeyim taahütüm bitti nerden bileyim dilekçe yollayıp iptal ettireceğimi
    +ödeyeceksiniz
    -İyi de ne alaka böyle bişey 12 ay taahhütüm var ve bitti ve yeni taahhüt etmedim ne faturası bu
    +sistem böyle


    ufak bi tehditten sonra kaldırmışlar geri faturayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7923C21C1 -- 23 Ekim 2016; 20:21:24 >
  • dayanamadım, yine aradım :D
    ben sorunumu anlatıyorum, o da cevabı söylüyor. İnanayım mı bu dediklerinize diyorum, gülüyor. Kadın bildiğin gülüyor :D bende gülmeye başladım
    Üst yetkiliye bağla diyorum yine gülüyor, sinir oldum :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WMMilas -- 23 Ekim 2016; 21:01:33 >
  • Superonline ADSL ve Fiber müşterileri arasında farklılık var. Fiberden genelde memnunlar ama ADSL için aynı şeyi söyleyemiyorum. Genelde sorun yaşamış ADSL müşterileri
  • Arkadaşlar internet VDSL'e geçti geçmesine de hız hala AKK'e takılı gibi. Tüm hız testi sitelerinden hızı test ettim 3mbps veya 5 mbps cıkıyor fakat Superonline'ın önerdiği servisten test ediyorum hız 33mbps cıkıyor. Sanırım manipüle ediyorum. Bu önerdiği sitenin anasayfasına gidiyorum orada tekrar test ediyorum bu sefer hız 3mbps cıkıyor ulan bunlar ne akıllı ya.
  • Superonline'dan uzak durun 15 gundur internetimi bagliyacaklar.gerizekalinin birini gonderdiler modemi kurdu gitti..2 güne kadar hat gelecek dedi ne hat ver ne sinyal 7 8 defa ariyorum ttnet in ustune atiyolar sucu.kardesim ttnetin elindeyse bu alt yapi sizde insanlari kandirmayin.kisacasi soyleyin biz evde isyerinde interneti sagliyamiyoruz.bana durmadan 2 gb yok 4 gb mobil internet yolluyorlar.diyorumki eve yeni tasindim internet ile işlerimi yurutuyorum işlerim aksıyor biliyoruz beyfendi diyip miy miy konusup duruyolar.sakina sakin internet baglatmayin evinize arkadaslar.bu mesaji heryerede yayip cok guzel reklamlarini yapicam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende superonline adsl var benim sorunum bozuk modemi bir aydır değiştiremediler.
    Benim tek derdim bu umarım bozuk modemi bana kakalamaya kalkmazlar.
  • WMMilas W kullanıcısına yanıt
    gecikme ve belirsizliğin tek nedeni TT ADSL ve VDSL TT alt yapısından veriliyor ve hattın VDSL için ne durumda olduğunu ancak TT bilir... bence VDSL için yeterli değil ki ses çıkmamış...
  • onurolgun57 kullanıcısına yanıt
    olay TT kaynaklı... SOL alt yapıya müdahale edemiyor 2017 yılında anca...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.